Strona 1 z 3
Fukuro
: 21 sie 2015, o 17:38
autor: Yoshimitsu
Nazwa Paktu: Fukurō - Sowy
Opis Paktu: Bardzo zróżnicowane ptactwo, żyć mogą praktycznie wszędzie, rozmiary w zwykłych lasach itp sięgają od 12 cm do 70 cm. Odżywiają się z zakresu owadów po ssaki...
Słuch: Sowy słyszą w przedziale 50–21000 Hz. Nie posiadają uszu zewnętrznych, a jedynie otwory słuchowe ukryte pod piórami. „Uszy” widoczne u niektórych sów (np. sowy uszatej) to jedynie pęki piór.
Wokół oczu i dzioba sowy mają szlarę, czyli promieniście ułożone pióra, sztywniejsze od innych. Funkcją szlary jest skupianie fal dźwiękowych o wysokich częstotliwościach. Działa ona podobnie jak talerz satelitarny lub ręka przyłożona do ucha. W obrębie szlary, na jej krawędzi leżą sowie uszy, otoczone zagłębieniem, przechodzącym dalej w rynienkę w upierzeniu. Dźwięk trafiający do szlary jest kierowany poprzez rynienki do zagłębień i dalej do uszu. Co istotne, otwory słuchowe po obu stronach głowy są ułożone niesymetrycznie, również zagłębienia mają inny kształt. Powoduje to, że dźwięk dochodzi do uszu w różnym czasie i w nieco innej formie. Dzięki temu sowa potrafi precyzyjnie zlokalizować ofiarę nawet w całkowitej ciemności.
Wzork: Wprawdzie większość sów poluje używając przede wszystkim słuchu, ale charakteryzują się one również doskonale rozwiniętym wzrokiem, dostosowanym do widzenia w słabym oświetleniu. W porównaniu do ptaków dziennych, np. gołębi, oko sowy jest do 100 razy wrażliwsze na światło; w porównaniu do człowieka – do 2,5 raza wrażliwsze[3]. Poszczególne gatunki różnią się między sobą zdolnością widzenia – sowy prowadzące dzienny tryb życia widzą gorzej przy słabym oświetleniu, ale lepiej rozróżniają barwy...
Miejsce zamieszkania: Sowy z gatunku Fukurō, mają swoją krainę która znajduje się gdzieś w Tajemniczym Lasie. Gdzieś w tych rejonach... Bowiem nikt dokładniej nie wie gdzie. Wiadomo jest od bardzo dawna, że w tej części świata żyją różnego rodzaju stworzenia, o których zwykłemu człekowi się nawet nie śniło, bo kto widział kiedyś kilku metrową sowę, która jednym machnięciem skrzydła jest w stanie wywrócić dorosłego mężczyznę. Fukuro, żyją w pewnej części tego lasu, dając sobie świetnie radę z otoczeniem. Przystosowały się przez te wszystkie lata do środowiska i można by nawet powiedzieć, że nie dają sobie tutaj w kasze dmuchać, samo otoczenie ich miejsca życia... Cóż, las... Ot tajemniczy las, gdzie drzewa są tak małe, że można uznać je za krzew, a czasem większe niż niejedna mała góra. Tak, własnie jest, żyją one na jednym z większych drzew w tym miejscu, mają tam swoje gniazda i zbierają się często by naradzić czy po prostu zaczerpnąć chwili snu lub odpoczynku. Drzewo to wielkie i mieszczące na sobie wszystkie te stworzenie, a i jeszcze trochę miejsca jest.
Liczba przywołańców: 10
[spoiler][center][img]http://pre14.deviantart.net/623e/th/pre/f/2013/009/e/f/barn_owl_by_boygto-d5qye2p.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Yozi
Ranga D
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 43 cm, rozpiętość skrzydeł: ok. 95 cm
Charakter Mała niezbyt rozgadana sówka, z natury spokojna i nie odzywająca się bez pytania. Kulturalna, odczuwa respekt do powiernika paktu i bez gadania wykonuje każde jego polecenie. Stara się nie przeszkadzać nikomu i obserwować wszystko z tak zwanego drugiego planu. Jak to dziecko czasem posiada swoje humorki, obudzi się lewą nogą, potrafi pyskować jak mało kto, choć nigdy nie przeklina... A może kiedyś się zdarzy. Cieszy się z życia na każdym kroku, zafascynowana nowym światem w momencie przywołania stara się wykonać swoje zadanie jak najszybciej się tylko da by móc nacieszyć się nową krainą.
Dziedziny Katon - D, Taijutsu - D
Techniki Katon:
Katon: Hōsenka no Jutsu
Statystyki Siła - 38
Wytrzymałość - 38
Szybkość - 50
Percepcja - 40
Psychika - 25
Konsekwencja - 25
Kontrola Chakry E
[spoiler][center][img]http://pre13.deviantart.net/1737/th/pre/i/2011/115/2/9/the_owl_by_dash_th3me-d3euuvj.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Dotri
Ranga D
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 1 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 2 m
Charakter Sporej wielkości samica, która cechuje się niezwykłą zdolnością przywódcza, aczkolwiek ma do tego podstawy, bowiem zna niejedną tajemnicę świata. Przywódcza co łączy się z brakiem jakiejkolwiek dyskusji jeśli tylko podejmie decyzję o czymkolwiek, zarazem nie ma zamiaru się kłócić jeśli nie ma do tego argumentów. Ogólnie lubi rozmawiać jeśli jest do tego jakaś okazja, na przeróżne tematy jakie tylko sobie wymyśli. Uwielbia jeść, lecz jak to kobiety ludzkie czasem robią, otwarcie o tym nie mówi, lecz insynuuje.
Dziedziny Doton- D, Taijuts - D
Techniki Doton:
Doryūsō (D)
Statystyki Siła - 50
Wytrzymałość - 46
Szybkość - 35
Percepcja - 35
Psychika - 25
Konsekwencja - 25
Kontrola Chakry E
[spoiler][center][img]http://pre04.deviantart.net/b100/th/pre/i/2012/266/e/e/owl_princess_by_deevad-d5fcubf.png[/img][/center][/spoiler]
Imię Kuchiuzi
Ranga C
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 3 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 5 m
Charakter Dumny i pewny siebie przywołaniec lubiący walczyć i stawiać naprzeciw siebie coraz większe przeszkody. Wojowniczy co sam przywódca całego stada czyli Yoshi, choć zrównoważony psychicznie, nie to co chłopak. Zadowala się po prostu walką, nie potrzebuje mordować czy szarżować. Taktyczny, bardziej sprawdza się w roli pomocnika niż sowy stojącej w pierwszej linii wojska. Wszystko to dlatego, iż posiada takie umiejętności. Tak czy inaczej jeśli wie, iż może poszaleć to tak zrobi. Posłuszny starszym i silniejszym, lecz stara się również mieć własne zdanie na wszelakie tematy.
Dziedziny Ninjutsu - C, Fuuton - C, Taijutsu - C, Kenjutsu (szpony) - D
Techniki Ninjutsu:
Fukuro Nishikio (C)
Futon:
Fūton: Daitoppa (C)
--- Możliwość uniesienia jednego człowieka
Statystyki Siła - 80
Wytrzymałość - 51
Szybkość - 101
Percepcja - 80
Psychika - 50
Konsekwencja - 50
Kontrola Chakry C
[spoiler][center][img]http://pre04.deviantart.net/b100/th/pre/i/2012/266/e/e/owl_princess_by_deevad-d5fcubf.png[/img][/center][/spoiler]
Imię Kuchitri
Ranga C
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 3 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 5 m
Charakter Jest to brat Kuchiuzi, oczywiście jak to każdy jest troszkę inny, choć również ma tendencje do walki, jest bardziej porywczy od swojego brata, choć na ma większe predyspozycje do pojedynków, gdyż jego talent jest lekko inny. Bardziej przemądrzały, choć z racji młodego wieku nie stara się wychylać. Po prostu rozważa wszystko w myślach, a kiedy ktoś o coś go zapyta, po prostu będzie mówił to co ma do powiedzenia. Kieruje nim zwyczajny młodzieńczy charakter.
Dziedziny Ninjutsu - C, katon- C, Taijutsu - C, Kenjutsu (szpony) - D
Techniki Ninjutsu:
Fukuro Nishikio C)
Katon:
Katon: Endan C
----- Możliwość uniesienia jednego człowieka
Statystyki Siła - 80
Wytrzymałość - 50
Szybkość - 105
Percepcja - 75
Psychika - 50
Konsekwencja - 50
Kontrola Chakry C
[spoiler][center][img]http://orig08.deviantart.net/98af/f/2011/125/8/4/karine__the_cat_owl_by_cindyaa-d3fok21.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Watariu
Ranga B
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 3,5 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 5,5 m
Charakter Jeden ze starszych osobników, mający już swój czas przeżyty na świecie, to jednak nie idzie w parze z jego siłą. Nie rozwijał się nigdy fizycznie, lecz pozostawiał w tyle większość swych rodaków pod względem wiedzy. Wiedział wiele, widział wiele, był obserwatorem przez te wszystkie lata. Przemieszczając się po świecie w przestworzach, zbierając to kolejne informacje. Szukał wiedzy i tyleko tego tak naprawdę pragnął. Stara się doradzać jeśli tylko ma okazję i widzi inne możliwości.
Dziedziny Doton - B, Ninjutsu - C, Futton - C
Techniki Ninjutsu:
Fukuro Nishikio C)
Doton:
Doton: Ganchūsō (B)
Doton: Doryū Taiga(B)
Futon:
Fūton: Reppūshō ( C)
Fūton: Gōkūhō - (D )
----- Możliwość uniesienia dwóch ludzi
Statystyki Siła - 75
Wytrzymałość - 75
Szybkość - 185
Percepcja - 137
Psychika - 75
Konsekwencja - 75
Kontrola Chakry B
[spoiler][center][img]http://2.bp.blogspot.com/-OkXSgYcsoyA/U0KU5YMwmjI/AAAAAAAAAYI/XcgLxuNbS6M/s1600/lot-sowa.jpeg[/img][/center][/spoiler]
Imię Izari
Ranga B
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 3,5 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 5,5 m
Charakter Dorosła dama… Bo tak można ją nazwać. Zachowuje się niczym Pani domu, znająca wszystko najlepiej, wiedząca na wszystkie tematy najlepiej, mająca po prostu swój własny świat, gdzie jest damą królewską i wszyscy mają jej służyć, jeśli tak nie będzie to po prostu może się troszkę obrazić i przez jakiś czas nie odzywać się w mniej ważnych tematach. Jednak jeśli przyjdzie co do czego to przełamie swojego focha i odda się w pełni sprawie.
Dziedziny Doton - B, Ninjutsu - B
Techniki Ninjutsu:
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu (B)
Doton:
Doton: Chidōkaku (B)
Doton: Retsudo Tenshō ( C)
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu ( C)
Doton: Daichi Ganshō (C)
----- Możliwość uniesienia dwóch ludzi
Statystyki Siła - 115
Wytrzymałość - 75
Szybkość - 150
Percepcja - 130
Psychika - 75
Konsekwencja - 75
Kontrola Chakry B
[spoiler][center][img]http://orig13.deviantart.net/fdf7/f/2011/166/b/7/owl_beast_by_tamberella-d3j0kjy.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Ryuni
Ranga A
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 5,5 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 8,5 m
Charakter Leniwy z niego osobnik. Jednak utalentowany w dziedzinie medycyny. Między wszystkimi ptakami tego gatunku wyróżnia się właśnie tym, że nie ma w sobie równych, jeśli chodzi o wyleczenie kogoś z choroby, wyciągnięcie z objęć śmierci… Stara się nie reagować na mniejsze rany, ponieważ uważa, że jest to strata czasu i może zająć się tym ktoś inny, ktoś kto ma mniejsze umiejętności. Dlatego czasem nie dogaduje się z otaczającymi go osobami i robi wielkie problemy z niczego. Najchętniej siedziałby i czekał na poważny przypadek, gdzie nikt inny nie widzi ratunku, lecz on postara się go znaleźć.
Dziedziny Iryo - A, Katon - B
Techniki Iryo:
Ranshinshō (A)
Shōsen no Jutsu (A)
Saikan Chūshutsu no Jutsu (B)
Dokugiri (B) - nie jest groźna też dla właściciela paktu
Katon:
Katon: Hibashiri (B)
Katon: Endan ( C)
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu( C)
Katon: Gōkakyū no Jutsu ( C)
Katon: Kaen Senpū (C )
-Może unieść trzy osoby
Statystyki Siła - 101
Wytrzymałość - 150
Szybkość - 188
Percepcja - 150
Psychika - 100
Konsekwencja - 100
Kontrola Chakry A
[spoiler][center][img]http://img15.deviantart.net/51bb/i/2011/336/4/a/night_owl_by_delun-d4hxz5t.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Nishiki
Ranga A
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 6 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 9 m
Charakter Najbardziej zamknięty w sobie osobnik. Nie odzywa się prawie w ogóle, wykonuje swoją robotę i wraca do własnego świata by zając się swoimi sprawami. Nie interesuje go nikt, poza nim samym, a jednak wykonuje rozkazy, choć ciężko byłoby mu oddać życie za rodzinę… Kto wie jak zachowałby się gdyby to powiernik paktu był w tak wielkim niebezpieczeństwie. Uwielbia ciemne noce, kiedy to na niebie nie wiedać gwiazd, jednak wtedy też siedzi gdzieś na koronie drzew, tam gdzie słońce zagląda tylko jesienią.
Dziedziny Fuin - A, Doton - B + Pamięć fotograficzna
Techniki Fuin:
Kyōmen Shūja no Jutsu (A)
Fūin Fuda (A)
Gofū Kekkai no Toranjishon (B)
Gofū Kekkai (C )
Fūin no Jutsu (D)
Doton:
Doton: Dosekiryū (B)
Doton: Chidōkaku (B)
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu C
Doton: Doro ōkami C
Doton: Daichi Ganshō C
Doton: Doryūsō D
Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
-Może unieść trzy osoby
Statystyki Siła - 100
Wytrzymałość - 135
Szybkość - 220
Percepcja - 150
Psychika - 100
Konsekwencja - 100
Kontrola Chakry A
[spoiler][center][img]http://65.media.tumblr.com/tumblr_lysqaq9Z2M1r7cpoqo1_500.png[/img][/center][/spoiler]
Imię Yuno
Ranga S
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 8 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 12 m
Charakter Dużo o niej nie wiadomo, poza tym, że nie lubi być bez powodu przywoływana. Gdyby tak się stało, a przeciwnik czy powód był po prostu słaby, po prostu zniknie i wróci do swojego świata. A mało rzeczy ją interesuje... Najchętniej siedziała by u siebie w świecie i nic innego nie robiła. Można by więc ją nazwać lekką buntowniczką, a zarazem zatwardziałą przy swoim zdaniu "kobietą", gdyż ma za sobą kilka własnych wymagań, które musza zostać spełnione. Uwielbia dzieci, co jest raczej efektem braku ich, a instynkt macierzyński tejże sowy robi swoje. Najchętniej ukochała by wszystkie małe istoty na świecie i nie wypuściła ze swych wielgachnych skrzydeł. Często pogodna, choć potrafi mieć złe dni.
Dziedziny Ninjutsu - S, Fūton - A + Umiejętność - Sensor
Techniki Ninjutsu:
Hikō Gijutsu (S)
Tonrorinzo WT (S)
Gentōshin no Jutsu (A)
Chakra Yokusei Gijutsu (A)
Chakra Yokusei Gijutsu v2 WT (A)
Fūton:
Fūton: Senmōfū (B) - ze skrzydeł
Fūton: Kamikaze (B)
Fūton: Dai Kamaitachi No Jutsu (B) - ze skrzydeł
Fūton: Shinkūgyoku (B)
Wszystkie C (5) i D (4)
-Może unieść trzy osoby
Statystyki Siła - 159
Wytrzymałość - 150
Szybkość - 200
Percepcja - 165
Psychika - 125
Konsekwencja - 125
Kontrola Chakry S
[spoiler][center][img]http://freeyork.org/wp-content/uploads/2015/01/a5439e7a091552903ac131fb6b593b15-810x567.jpg[/img][/center][/spoiler]
Imię Yontori
Ranga S
Przywołanie
Wygląd Ogólnie jak zdjęcie, reszta: dł. ciała: ok. 9 m, rozpiętość skrzydeł: ok. 13 m
Charakter Brat Yuno, który jest jej totalnym przeciwieństwem. Pomocny i niezwykle przyjazny. Chętny by zrobić za kogoś wszystko. Kulturalny i opanowany. Mało kiedy kieruje się emocjami, trzyma je głęboko w sobie jeśli chodzi o pole bitwy. Natomiast kiedy to jest poza nim, jest po prostu zwykłym sobą. Pociecznym, lubiącym się przytulić… Nawet taka wielka bestia może chcieć coś takiego.
Dziedziny Katon - S, Doton - A
Techniki Katon:
Gōkatsu Messhitsu WT (S)
Watarnotori WT (S)
Katon: Onidōrō (A)
Katon: Hibashiri (B)
Doton:
Doton: Yomi Numa (A) - bez dotykania ziemi
Doton: Arijigoku no Jutsu (A)
Doton: Ganban Kyū (B)
Doton: Doryūheki (B)
Doton: Doryū Taiga (B)
Doton: Retsudo Tenshō C
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu C
Doton: Doro ōkami C
Doton: Daichi Ganshō C
-Może unieść dwie osoby
Statystyki Siła - 159
Wytrzymałość - 150
Szybkość - 200
Percepcja - 165
Psychika - 125
Konsekwencja - 125
Kontrola Chakry - S
Techniki Paktu:
C:
[center][img]Brak[/img][/center]
Nazwa Fukuro Nishikio
Dziedzina Ninjutsu
Ranga C
Pieczęci Świnia › Pies › Ptak › Małpa › Baran
Zasięg Bezpośredni
Koszt E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Dodatkowe Brak
Opis Technika działa jak zwykłe Kuchiyose no Jutsu, z tym że może on przywoływać powiernika paktu..
A:
[center][img]Brak[/img][/center]
Nazwa Chakra Fakuro
Dziedzina Ninjutsu
Ranga A
Pieczęci Brak
Zasięg Kontakt bezpośredni z celem
Koszt C: 25% | B: 15% | A: 10% | S: 8% | S+: 5% (3% za podtrzymywanie)
Dodatkowe Wymagany sensor. | Podczas trwania techniki użytkownik jak i druga osoba nie mogą używać innych technik, jeśli użyją techniką zostaje dezaktywowana
Opis Jutsu podobne do Chakra Yokusei Gijutsu, mające na celu ukryć chakrę drugiej osoby. Znaczy to nic innego jak, to że użytkownik może zamaskować/ukryć całkiem niebieską energię danej osoby. Przykładowo powiernika paktu, który aktualnie ukrył się gdzieś w mieście i nie potrzebuje towarzystwa w postaci innych Shinobi. Chakra wygląda jakby była po prostu naturalna dla danej istoty lub jej nie ma w ogóle. Wykonujący to jutsu może wybrać jedną z tych dwóch opcji.
S:
[center][img]Brak[/img][/center]
Nazwa Tonrorinzo
Dziedzina Ninjutsu
Ranga S
Pieczęci Wół → Tygrys → Wąż → Tygrys → Wół → Wąż → Tygrys → Królik → Koń → Smok → Szczur → Wąż → Tygrys → Wąż → Szczur → Wół → Tygrys
Zasięg Rozmiar Miasta Kupieckiego
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)
Dodatkowe Po aktywacji techniki bariera wznosi się 2 posty.
Opis Jedna z najsilniejszych barier stosowana na bardzo wielki obszar. Zdolna wytrzymać wszystkie techniki rangi A (kilka razy zaatakować penetrującym i można się przebić), a także zdolna wytrzymać technike rangi S, przynajmniej pierwsze uderzenie. Za drugim po prostu się rozpada. Penetrujące S przebijają się bez problemu. Służy głównie do ochrony wielkich obszarów. W pewnych punktach (poza barierą - wybiera użytkownik) powstają cztery małe filary, to jest jedna z opcji by się przez nią przebić. Bariera działa w obydwie strony. Ale użytkownik może zrobić ewentualne przejście dla kogoś, o rozmiarze jakim on sobie wymyśli.
[center][img]Brak[/img][/center]
Nazwa Gōkatsu Messhitsu
Dziedzina Katon
Ranga S
Pieczęci Szczur → Wół → Pies → Koń
Zasięg 75 metrów zasięgu (na całym zasięgu pełna moc)| Średnica tworu 10 metrów
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Brak.
Opis Technika jak większość z Katonów, ma swój początek w ustach użytkownika, tutaj nie jest inaczej. Użytkownik wykonuje niezbędne pieczęci, by następnie zebrać w ułamek sekundy powietrze do płuc i wydmuchać z siebie potężną wieże/wir ognia, który od razu przyjmuje swoją maksymalną średnicę i mknie do przodu na odległość maksymalnie 75 metrów lub na tyle, na ile użytkownik zechce, nie więcej niż 75 metrów. Technika ta skupia się na silne płomieni, jest w stanie przebić się przy pierwszym uderzeniu przez bariery rangi A (ale też potrzeba dosłownie malutkiej chwilki, żeby ogień spalił barierę 1-2 sec), a te o sile S zostają spopielone/zniszczone na początku następnej tury.
[center][img]Brak[/img][/center]
Nazwa Watarnotori
Dziedzina Katon
Ranga S
Pieczęci Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Smok
Zasięg Promień 75 metrów kuli ognia | 100 metrów - później słabnie POWOLI - zasięgu
Koszt C: 100% | B: 80% | A: 60% | S: 40% | S+: 20%
Dodatkowe Kula tworzy się 1 turę, w następnej już opada i styka się z celem
Opis Technika, której największy plus to obszar zasięgu. Otóż użytkownik po wykonaniu pieczęci zbiera w płucach tyle chakry, że jego klatka piersiowa zaczyna się nadymać rosnąc do naprawdę wielkich rozmiarów ( powiedzmy 3-4 razy większa ), aż do momentu zebrania jej odpowiedniej ilości (trwa 1 sekundę po wykonaniu pieczęci) i wtedy użytkownik wypluwa z siebie wielką kulę ognia, która może być skierowana gdziekolwiek zechce użytkownik za sobą spalenie większości rzeczy, która się z nią zetknie. Kula ognia przypomina bardziej ognisty meteoryt, z racji takiej, że kiedy zetknie się powiedzmy z miastem/ziemią, czymkolwiek, po uderzeniu ogień rozbija się i rozprzestrzenia w zasięgu 150 metrów, im bliżej miejsca zderzenia tym ogień silniejszy. Siła techniki zdolna przebić barierę rangi A (S ki nie ruszy).
Re: Fukuro
: 23 lip 2016, o 19:25
autor: Yoshimitsu
Teoretycznie jest gotowe... Możecie sprawdzać liczby itp. A także nerfić techniki, bo wiem, że dostaną nerfa... Chyba. Nie mogłem jakoś dostosować tak by były słabsze od zakazanych technik? Nie wiem jak to dokładnie ma działać. Bo w rangach S jest mało do wybierania bez potrzeby zdobycia techniki ze zwoju. Tak więc zdaje się na Wasze nerfy. Poza tym to chyba tyle. Jeszcze myślę nad dodaniem jakiejś umiejętności... Ale to już formalność jeśli wszystko będzie dobrze.
Macie tutaj jak liczyłem wszystko. Chyba jest okej... Zaczynałem od rangi S, bo tak jakoś wyszło xD
Yontori:
6500 do rozdania
1625 w dziedziny:
Katon S = 810
Doton A = 520
Zostaje 295
4875 w staty i KC
Siła - 159 = 722 PH
Wytrz - 150 = 650 PH
Szybko - 200 = 1050 PH
Percep - 165 = 750 PH
Psych - 125 = 500 PH
Konse - 125 = 500 PH
KC S = 700
Zostaje: PH
_______
Yuno:
6500 do rozdania
1625 w dziedziny:
Nin S = 810
Futon A = 520
Zostaje 295
4875 w staty i KC
Siła - 159 = 722 PH
Wytrz - 150 = 650 PH
Szybko - 200 = 1050 PH
Percep - 165 = 750 PH
Psych - 125 = 500 PH
Konse - 125 = 500 PH
KC S = 700
Zostaje: PH
_______
Nishiki:
5000 do rozdania
1250 w dziedziny:
Fuin A = 520
Doton B = 300
Zostaje 430
3750 w staty i KC
Siła - 100 = 350 PH
Wytrz - 135 = 560 PH
Szybko - 220 = 1050 PH
Percep - 150 = 650 PH
Psych - 100 = 350 PH
Konse - 100 = 350 PH
KC A = 440
Zostaje: 0 PH
_______
Ryuni:
5000 do rozdania
1250 w dziedziny:
Iryo A = 520
Katon B = 300
Zostaje 430
3750 w staty i KC
Siła - 101 = 356 PH
Wytrz - 150 = 650 PH
Szybko - 188 = 954 PH
Percep - 150 = 650 PH
Psych - 100 = 350 PH
Konse - 100 = 350 PH
KC A = 440
Zostaje: 0 PH
_______
Izari:
3500 do rozdania
875 w dziedziny:
3x D = 150
3x C = 300
3x B = 350
Zostaje 75
2625 w staty i KC
Siła - 115 = 444 PH
Wytrz - 75 = 250 PH
Szybko - 150 = 650 PH
Percep - 130 = 530 PH
Psych - 75 = 250 PH
Konse - 75 = 250 PH
KC B = 250
Zostaje: PH
_______
Watariu:
3500 do rozdania
875 w dziedziny:
3x D = 150
3x C = 300
1x B = 150
Zostaje 275
2625 w staty i KC
Siła - 75 = 250 PH
Wytrz - 75 = 250 PH
Szybko - 185 = 350 (100) + 300 (50) + 280 PH
Percep - 137 = 350 (100) + 222 (37) PH
Psych - 75 = 250 PH
Konse - 75 = 250 PH
KC A = 120
Zostaje: 3PH
_______
Kuchitri:
2000 do rozdania
500 w dziedziny:
4x D = 200
3x C = 300
1500 w staty i KC
Siła - 80 = 270 PH
Wytrz - 50 = 150 PH
Szybko - 105 = 380 PH
Percep - 75 = 250 PH
Psych - 50 = 150 PH
Konse - 50 = 150 PH
KC C = 120
Zostaje: 30PH
_______
Kuchiuzi:
2000 do rozdania
500 w dziedziny:
4x D = 200
3x C = 300
1500 w staty i KC
Siła - 80 = 270 PH
Wytrz - 51 = 150 PH
Szybko - 101 = 356 PH
Percep - 80 = 270 PH
Psych - 50 = 150 PH
Konse - 50 = 150 PH
KC C = 120
Zostaje: 30PH
_______
Dotri:
900 do rozdania
250 w dziedziny:
3x D = 150
1x C = 100
650 w staty i KC
Siła - 50 = 150 PH
Wytrz - 46 = 138 PH
Szybko - 35 = 105 PH
Percep - 35 = 105 PH
Psych - 25 = 75 PH
Konse - 25 = 75 PH
Zostaje: 2PH
_______
Yozi:
900 do rozdania
250 w dziedziny:
3x D = 150
1x C = 100
650 w staty i KC
Siła - 38 = 114 PH
Wytrz - 38 = 114 PH
Szybko - 50 = 150 PH
Percep - 40 = 120 PH
Psych - 25 = 75 PH
Konse - 25 = 75 PH
Zostaje 2PH
____
Re: Fukuro
: 25 lip 2016, o 19:17
autor: Sans
Re: Fukuro
: 25 lip 2016, o 20:04
autor: Yoshimitsu
No to w sumie... Teraz jest wszystko git, skoro dwa były źle.
Re: Fukuro
: 25 lip 2016, o 20:31
autor: Sans
Re: Fukuro
: 25 lip 2016, o 20:40
autor: Yoshimitsu
To czekam na resztę
Re: Fukuro
: 27 lip 2016, o 14:05
autor: Sans
Re: Fukuro
: 10 sie 2016, o 21:08
autor: Jawa
Re: Fukuro
: 11 sie 2016, o 17:15
autor: Yoshimitsu
To macie pozmieniane co chcieliście. 1 technika zmieniona cała (zamiast mniejszej bariery robi coś zupełnie innego)
A co do pieczęci przez sowy... Em nogami? Szponami?
Re: Fukuro
: 16 sie 2016, o 12:11
autor: Sans
Re: Fukuro
: 20 sie 2016, o 09:06
autor: Vulpie
Re: Fukuro
: 20 sie 2016, o 12:12
autor: Yoshimitsu
Jiguni - usunięte.
Tonrorinzo - macie koszt jak chcecie.
Intorowartashi - zmienione na kanon, dający możliwość latania.
Watarnotori - dodany zasięg i wzmianka jak Kan chciał, ale całkiem.
Re: Fukuro
: 26 sie 2016, o 13:51
autor: Vulpie
Re: Fukuro
: 29 sie 2016, o 22:57
autor: Sans
Re: Fukuro
: 29 lis 2016, o 23:10
autor: Yoshimitsu
Zmiany poleciały, teraz powinno pasować wszystkim.