Strona 1 z 2

Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 00:18
autor: Kaien
Obrazek
Nazwa Jutsu: Yamarashi no Yaiba - Ostrze jeżozwierza.
Dziedzina: Kaguya - klanowe.
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Minimalnie 10 metrów, maksymalnie 20 metrów.
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% - 1% za każdy wystrzelony kolec.
Dodatkowe wymagania: Znajomość Hokkotsu no Yaiba, Znajomość Hokkotsu Kudakero.
Opis: Jutsu będące połączeniem technik Kaguya, mianowicie kościanego miecza ze spękaniem celem ulepszenia tego pierwszego. Kaguya wyciąga ze swej ręki miecz, normalnie jak do Hokkotsu no Yaiba, po czym przesyłając do niego czakrę pogrubia jej jedną strone, pozostawiając na drugiej nadal zwykłe ostrze. Kwintesencją techniki jest możliwość wystrzelenia cienkiego ostrza tej broni niczym kolec, który jest niemalże od razu zastępowany następnym, wysuniętym właśnie z nadmiarowej kościanej masy stworzonej przez Kaguya. Kolec ma zasięg dziesięciu metrów jeśli zostaje wystrzelony z nieruchomego ostrza. Jeśli Kaguya dodatkowo zamachnie się ostrzem jak do cięcia i je wykona podczas wystrzału - zasięg wystrzału rośnie do dwudziestu metrów kosztem celności (może nie polecieć tak jak planował użytkownik.
Link do tematu postaci:Praszu praszu kappa

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 08:17
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 11:00
autor: Kamiru
Za Arafem + żeby wypuścić taki kolec w określonym kierunku, potrzebujesz zamachu/pchnięcia. Kimimaro strzelając pociskami z dłoni też musiał ruszać rękami by je wypuścić.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 12:05
autor: Kaien
Stwierdzam iż obaj modzi popełnili spory błąd w ocenie i prosze o ponowne sprawdzenie techniki gdyż nie zgadzam się w żadnym stopniu z waszym osądem.
Dodatkowo zamach/pchnięcie jako wymóg by w ogóle strzelić uznaje za przygłupi.
Jutsu wymaga znajomości Hokkotsu Kudakero czyli mojej własnej techniki która pozwala rozszczepić kość (Na 5-6 kolcy) za marne koszty (10% na D) i za połowe tego kosztu wszystkie te szpile wystrzelić. SIła itd. podobna jak tutaj. Tam kość może być nieruchoma, nie musze wykonywać zamachu, ani drgąc, kolcy jes 5x więcej no i tamto to ranga C.
Proponuje rangę C i koszty C (Zaproponujcie bo Kaguya nie ma nic na C z kosztami z tego co wiem). :)

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 12:18
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 12:37
autor: Yoshimitsu
To samo co Araf.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 12:52
autor: Kaien
Ranga B koszty C. SIła i szybkośc pocisku jak przy tej technice na B u Kaguya. Tak samo zasięg. Długość miecza to około metra z groszami, tylko co przy Hokkotsu no Yaiba.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 13:31
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 13:40
autor: Kaien
Ja pier... Miecz z którego strzela ma metr z groszami. Pocisk ma dlugosc ok 15-20 CM. Szybkość ta sama co pocisku na B tej klanowki, No ludzie.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 18:36
autor: Vulpie
w takiej wersji akcept

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 18:41
autor: Yoshimitsu
Koszty C miały być i ranga B...

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 19:50
autor: Kaien
Prosiłem też o zasugerowanie kosztów, ale nikomu się nie kwapiło. Na C nie ma żadnej techniki u Kaguya z kosztami. Dopóki nie będzie kosztów to będą takie.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 20:04
autor: Yoshimitsu
99% technik ma te same koszty na każdej randze, więc cóż... Tutaj masz i stworzenie takiej kości i później wystrzał, tak więc normalne koszty C.

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 20:30
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Yamarashi no Yaiba

: 20 sie 2015, o 20:43
autor: Kaien
Done then