Strona 1 z 2

Mure

: 15 sie 2015, o 22:46
autor: Rinsari
Nazwa Jutsu: Mure
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: C
Zasięg Jutsu: 40 m
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis: Użytkownik techniki za pomocą piasku tworzy stado (10) ptaków wielkości kruków, którym można sterować za pomocą ruchu rąk. Może kontrolować całą gromadę jak i rozdzielić je i kierować nimi oddzielnie, jednak może być to maksymalnie 10 grup (po jednym na palec). Za połowę kosztów czakry może stworzyć ich mniejszą ilość, o ile nie zostanie przekroczona połowa ich maksymalnej liczby. Mimo ze ptaki atakują zawzięcie ich głównym celem jest dekoncentracja i uprzykrzenie życia wrogowi, gdyż obrażenia powodowane przez ptaki nie są bardzo groźne.
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=511

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 00:34
autor: Sekki
Na randze D przepuszczę ptaki, które dosłownie nic nie zrobią przeciwnikowi. Ani siniaka, ani zadraśnięcia. Przy kontakcie z przeciwnikiem po prostu się rozsypie.
Na randze C, mogę przepuścić taki twór.
Dlaczego? Na randze D u Sabaku, nie ma żadnych technik ofensywnych.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 00:36
autor: Kaien
Na randze D mogą przejść drobne stłuczenia/wylewy, na C rany.
Sekki mówienie 'Nie puszcze bo na tej randze nie ma ofensywnych' jest dziwne. Tutaj jak piźnie piachem to może stłuc, dopiero od C może go formować w zwarta forme na tyle by zadać rane. Co ty na to misiaku?

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 01:21
autor: Rinsari
Sekki, pozwól że zacytuje ci fragment opisu rangi D piasku
To, że nie ma technik ofensywnych nie świadczy o tym, że nie można takich tworzyć.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 01:23
autor: Kaien
W sumie fakt. Płytkie rany i stłuczenia. Wraz z kontrolą piasku ptaszki są ofensywniejsze.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 01:35
autor: Sekki
Siniaki na D maksymalnie.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 01:40
autor: Kaien
Nie trzeba do stłuczeń jutsu, z tego co wiem. A to.. ptaki. Mają dzioby. Rozpraszają.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 06:48
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 12:05
autor: Kaien
ogólnie to ja powoli mam dosc ale tutaj panuje nerffest wt chyba ze wrzucający to admin/mod -. - ona nie widzi tego hajda.

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 12:33
autor: Vulpie
  Ukryty tekst
  Ukryty tekst

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 12:34
autor: Kaien
Proponuje 10 kruków. Po jednym na palec w rozdzieleniu ich na 10 grup. I jeśli to technika rangi C to na C mamy Suna Shuriken który bez problemu może zabić. Sądze więc, że 10 kruków mających koszt C i zadających głębokie, ale nie śmiertelne rany (SS zadaje śmiertelne bo to ulepszony shuriken) będzi optymalnie.

Tyle mam do powiedzenia. I tak pewnie będzie znerfione bo technike do działu wrzuca się OP MEGA MEGA. Wtedy jest ryzyko, że wyjdzie użyteczna. ale jak wrzucisz odrobine słabszą to najlepiej do kosza od razu :V

Re: Mure

: 16 sie 2015, o 19:12
autor: Rinsari
Mi podoba się opcja przedstawiona przez Kaiena, ale jeśli nie przejdzie to się dostosuje.

Re: Mure

: 17 sie 2015, o 11:11
autor: Kamiru
Nie. Jeśli na C można zrobić 6 shurikenów lecących w jednym, określonym kierunku to kontrolowane kruki będą czymś trudniejszym w użyciu. Za pierwszą lub drugą opcją Arafki.

Re: Mure

: 17 sie 2015, o 12:09
autor: Yoshimitsu
Tak jak Kamiru

Re: Mure

: 19 sie 2015, o 21:34
autor: Rinsari
Od początku to miał być rozpraszacz, a więc opcja 1. 10 kruków dających mniejsze obrażenia. Jeszcze jakieś uwagi czy nanosić już wszystkie poprawki?