Strona 1 z 3

Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 13:35
autor: Soh
Nazwa Jutsu: Roupu Renga
Dziedzina: Kibaku Nendo
Ranga Jutsu: C
Zasięg Jutsu: Zależny od użytej gliny/wystrzał do 15m
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis: Innowacyjna technika Kibaku Nendo służąca do spętania wrogiej jednostki. Użytkownik wystawia otwartą dłoń w kierunku swojej ofiary, a następnie z otworu gębowego wystrzeliwuje gliniana lina, której celem jest owinięcie się wokół przeciwnika (długość liny zależna jest od momentu zaciśnięcia się szczęki, przez co użytkownik traci z nią kontakt i nie może jej dorobić, lub po prostu gdy skończy się glina w otworze). Na jeden metr liny potrzebne jest 10g gliny. Niestety, jak przystało na materiał z jakiego jest wytworzona glina, bardzo łatwo ją przerwać, nawet dla niezbyt silnych jednostek. Jest to jednak minus w plusie, bowiem w momencie przerwania liny - ona wybucha. Sam zasięg wybuchu jest naprawdę niewielki, wręcz podobny do samej szerokości liny, jednak jest bardzo silny, przez co wzrasta śmiertelność obwiązanych ofiar. Szybkość techniki jest porównywalna do Suiton: Suiben, zaś szybkość tworzenia jest standardowa jak przy innych tworach Kibaku Nendo.
Link do tematu postaci: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=1432#p1432

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 17:37
autor: Yoshimitsu
Raczej ranga C, gdyż przy niej była technika która dzięki liną kontrolowała te takie stwory z Nendo Kurīchā. Dodatkowo, myślę że więcej gliny, choć się na tym nie znam zbytnio, no ale na pewno ranga C i koszty C.

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 17:45
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 18:44
autor: Soh
Wy macie już jakiś kompleks na automatycznym podniesieniu rangi mojej techniki. XD
Tamta technika ma rangę C, bo wytwarza stworki dobre do walki wręcz, które dodatkowo można dowolnie podczas starcia przekształcać, dzięki temu, że mamy z nimi połączenie. Tutaj po prostu wytwarzam linę zdolną do spętania przeciwnika. Nic tej techniki na rangę C nie kwalifikuje, a doprowadzi to do tego, że będę tracił jakąś 1/10 chakry za zrobienie linki, która jest użyteczna tylko na małym dystansie i której po oddzieleniu już do niczego nie wykorzystamy. :v

Jak mam Ci określić dokładną długość? Użyje 100g, to będzie metr. Użyję 1kg, to będzie z 10m, ale takim czymś dużo nie zdziałam raczej. Nie wiem jak określić długość, po prostu jest zależna od ilości wykorzystanej gliny.

Zasięg wystrzału? Też nie bardzo wiem o co chodzi. Zasięg taki jak długość liny, bo mam z tym stały kontakt, może kawałeczek przeleci samo, ale to nie jest odległość warta zapisania. No chyba, że sugerujesz, że mogę tym strzelać na X metrów i to się owinie wtedy wokół celu, to wtedy mogę dać nawet i tą rangę C. XD

Bo w chwili obecnej jedyny plus tej techniki w porównaniu do innych technik klanu, to szybkość. Dobre na palanta, który będzie na pałę we mnie biegł, albo będzie stał i niespecjalnie spodziewał się ataku.

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 19:10
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 19:26
autor: Soh
1. Ale czemu? Inna ilość będzie mi potrzebna na zwierzaka, a inna na człowieka, co za problem, by było zależne od ilości gliny, skoro dokładnie rozpisałem ile gliny odpowiada za kleczysz liny?
2/3. Mogę dać C, ale wychodzimy z założenia, by było przydatne to z użytkownikami dążącymi do walki w zwarciu, jak więc mam rozpisać szybkość, by potem każdy sobie tego bez problemu nie unikał? Może być 15m. Xd

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 21:48
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 7 sie 2015, o 22:56
autor: Soh
1. Daj spokój, nie wiem z czym problem, to tylko lina. o.O
2/3. Bedą i koszty C jak zmienię, ale szybkość to głupota, 50speeda to przeciętna szybkość genina, który zrobił kilka misji. Nie punktujmy wszystkiego, ja bym takie rzeczy zostawił do oceny MG...

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 00:40
autor: Kaien
lina ktora dociera do wroga w nieokreslonej prędkości? Koszty c ranga c i okresl jak szybko trza biegac by jej lajtowo uniknac. Czyli prędkość. Do tej porybrak akcepta.

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 06:45
autor: Vulpie
  Ukryty tekst

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 09:29
autor: Kamiru
Popieram przedmówców + szybkość może być jeszcze trochę większa (albo po prostu, im bliżej zrobi się ruch z liną, tym trudniej uniknąć z małą percepcją).

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 10:23
autor: Soh
Gościu, ale co to jest 50 szybkości? Ledwo ponad najwolniejszy poziom forum, fajnie że ta technika będzie wtedy użyteczna w walce z kimkolwiek, kto rozdał początkowe statystyki i zrobił kilka misji, nie rób sobie żartów. To pbf, gra opisowa, tym się powinien MG zajmować, od razu w każdej kanoniczej technice dodaj statystyki siła/szybkość/wytrzymałość, zaświadczam, że cudownie się będzie wtedy grało. A ta technika ma być dobra i użyteczna, gdybym chciał technikę, której nikt nie użyje z powodu jej nieopłacalności, to bym zaznaczył to w pierwszym poście. Bo nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, że to technika do walki z shinobi, nie zwierzakiem z lasu i zwykłym człowiekiem, już i tak się zgodziłem na rangę C, chociaż z żadnej strony technika ta na ten poziom nie zasługuje. Nie zapominajcie o standardowych umiejętnościach tego klanu, bo co to za technika, od której byle wąż/ptak będzie znacznie bardziej użyteczny?

Zasięg, rangę i koszty dodałem.

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 11:53
autor: Vulpie
Argumentuj sobie jak chcesz. Wartość liczbowe ma być i tyle. Inaczej brak akcepta. Możesz podać własną, na początek. Kappa

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 12:29
autor: Kaien
MG nie są tu po to by robić ci technike. Daruj sobie teksty Gościu i taką opryskliwą argumentacje. Nie pasuje coś - nie rób.
50 to za mało? To zamiast jęczeć sam coś zaproponuj - Jakąś szybkosc, ile percepcji trzeba miec by uniknac itd. Cokolwiek bedzie lepsze niż te oburzone foszki.

Re: Jutsu do niszczenia planet

: 8 sie 2015, o 12:46
autor: Soh
To traktujcie techniki normalnie, a nie jak coś, co po akceptacji nadaje się tylko do kosza.
Minimum 3, jeśli nie 4 razy więcej od waszych 50.
150-175. Przeciętna szybkość pozwalająca na w miarę szybkie pokonanie średnich odległości. >,>
Wtedy to będzie użyteczne.

Wąż D:
→ Można kilka na raz zrobić,
→ Dowolny zasięg,
→ Podróż pod ziemią,
→ Można kontrolować,
→ Dobre do pułapek i walki na dystans.

Lina C:
→ Max dwie, bo mamy dwa otwory na dłoniach,
→ Zasięg 15m,
→ Podróż tylko po linii wystrzelonej,
→ Nieużyteczne jeśli nie trafi,
→ Brak kontroli,
→ Przydatne tylko w zwarciu i tylko podczas niektórych sytuacji.
+ większa ranga i koszty, mniejszy zasięg wybuchu, świetny balans. To musi nadrabiać szybkością.