Dziedzina: Fuuton
Pieczęci: Ptak → Baran → Koń → Królik
Ranga Jutsu: C
Zasięg Jutsu: Promień 1 metra od środka ciała.
Koszt chakry: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
Opis: Jeden z nielicznym Fuutonów będących w pełni defensywnym, a nie użytkowym. Jutsu polega na wytworzeniu wokół siebie wirującego powietrza na wzór małego tornada, które zatrzymuje wszystko co wejdzie z nim w kontakt z zewnątrz i od wewnątrz. Technika ta potrafi zupełnie zablokować każdy atak fizyczny nie przekraczający siły 50, zaś nie przekraczający siły 75, a powyżej 50 osłabia o połowę. Wszystko powyżej 75 przechodzi przez nią bez utraty siły. Technika ta zatrzyma słabsze Dotony ze względu na ich fizyczny aspekt ataku (zazwyczaj jedynie manipuluje się ziemią, a nie umacnia ją i dopiero atakuje) oraz wszystkie Raitony rangi D (ze względu na to że Fuuton > Raiton). Ranga C jednak jest osłabiona zaledwie o 25% i przebija się. Fuutony zatrzymuje do rangi D, C potrafi się przebić. Z Suitonami bywa różnie - jeżeli technika wykorzystuję wodę pod dużym ciśnieniem, to D przebije się jak przez masło. Żeby nie było kolorowo, technika ta wzmacnia niestety działanie Katonów (ze względu na Fuuton < Katon). Katony niekiedy nie przebiją się, lecz sprawią, że całe tornado dosłownie wybuchnie ogniem, lecz jeżeli się przebije to jego siła wzrasta o 50%. Wszystkie fizyczne ataki, które zetknął się z tym tornadem powodują odrzucenie. Jest on na tyle silny od zewnątrz, by odrzucić albo obalić dorosłego mężczyznę, a bez problemu zmiata broń miotaną. Technika po użyciu trwa jedną pełną turę. Jeżeli coś się przez nią nie przebije (ataki fizyczne powyżej 50 siły albo techniki żywiołowe, które zdołają się przebić), to będzie odbijać wszystko przez jedną turę, a później zniknie. Jeżeli coś jednak się przebije za pierwszym razem, to technika natychmiast znika, wirujące powietrze zostaje rozproszone.
Link do tematu postaci: >KLIKACZ<