Dziedzina: Kaguya - Klanowe
Ranga Jutsu: C
Zasięg Jutsu: Bezpośredni
Wymagania: Kontrola Chakry - D
Koszt chakry: E: 30% | D: 25% | C: 20% | B: 10% | A: 5% | S: 3% | S+: 1% (jeśli technika się uda.)
Opis: Technika, może pomóc wykonującemu ją, na wiele sposobów. Gdy użytkownik złapie kończynę/broń rywala, może owinąć w okół tejże kończyny/broni swoje kości. Dzięki temu, bez problemu można unieruchomić daną broń/kończynę, całkowicie uniemożliwiając poruszanie nią, ofierze. To samo może zrobić przyjmując cios. Oprócz tego zastosowania, można także unieruchomić w ciele broń, przebijając przez jej środek kość. Po udanym uniku lub siedmiu potężnych ciosach, stworzone kości po prostu kruszą się.
- Szybkość (wg rangi klanówki):
C - 50
B - 80
A - 110
S - 155
- Wytrzymałość (wg rangi klanówki):
C - 50
B - 80
A - 110
S - 155