Kuroikazuchi
: 16 lip 2015, o 22:08
Nazwa Jutsu: Kuroikazuchi
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: A
Zasięg Jutsu: A - 35 m3 -> S - 45 m3
Koszt chakry: E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Opis: Aby aktywować technikę należy najpierw użyć Ranton no Jutsu: Reberu Ei lub Ranton no Jutsu: Reberu Esu. Na horyzoncie pojawi się burza, zwykła burza na niebie. Następnie technika Kuroikazuchi powoduje, iż z nieba spada błyskawica, która uderza gdzieś nieopodal przeciwnika lub użytkownika, lub w wybrane miejsce (jednak nie może bezpośrednio trafić w przeciwnika). Po zetknięciu się błyskawicy z podłożem powstaje czarny tygrys. Oczywiście tylko kształtem przypomina zwierzę, gdyż w całości zrobiony jest z Rantonu. Swego rodzaju wyładowania ciągną się za nim cały czas, mogą sparaliżować kończynę którą dotkną. Samo bezpośrednie trafienie w zależności od wytrzymałości ofiary techniki (ocenia prowadzący), zostanie sparaliżowany i oparzony w danym stopniu. Jednak jedno trafienie nie zabije oponenta. Technika porusza się dość szybko, jednak nie aż tak jak Kuropansa. Jest wolniejsza o 1/3. Sama technika sprawia, że po pierwszej aktywacji pojawia się jeden tygrys, w kolejnej turze pojawi się kolejny... I tak cały czas do dezaktywacji techniki.
Paraliż (po trafieniu tygrysem):
Wytrzymałość 100-149 - 5 tur
150-200 - 4 tury
201-xxx - 2 tury
Zalety:
-UP
-Twór posiada 120 szybkości.
Wady:
-Trzeba utrzymać Ranton no Jutsu
-Przywołuje się jeden co turę
-Max 2 potworki jednocześnie
-Fuuton rangi B niszczy tygrysa, pozostałe od rangi A
Link do tematu postaci: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=1056
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: A
Zasięg Jutsu: A - 35 m3 -> S - 45 m3
Koszt chakry: E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Opis: Aby aktywować technikę należy najpierw użyć Ranton no Jutsu: Reberu Ei lub Ranton no Jutsu: Reberu Esu. Na horyzoncie pojawi się burza, zwykła burza na niebie. Następnie technika Kuroikazuchi powoduje, iż z nieba spada błyskawica, która uderza gdzieś nieopodal przeciwnika lub użytkownika, lub w wybrane miejsce (jednak nie może bezpośrednio trafić w przeciwnika). Po zetknięciu się błyskawicy z podłożem powstaje czarny tygrys. Oczywiście tylko kształtem przypomina zwierzę, gdyż w całości zrobiony jest z Rantonu. Swego rodzaju wyładowania ciągną się za nim cały czas, mogą sparaliżować kończynę którą dotkną. Samo bezpośrednie trafienie w zależności od wytrzymałości ofiary techniki (ocenia prowadzący), zostanie sparaliżowany i oparzony w danym stopniu. Jednak jedno trafienie nie zabije oponenta. Technika porusza się dość szybko, jednak nie aż tak jak Kuropansa. Jest wolniejsza o 1/3. Sama technika sprawia, że po pierwszej aktywacji pojawia się jeden tygrys, w kolejnej turze pojawi się kolejny... I tak cały czas do dezaktywacji techniki.
Paraliż (po trafieniu tygrysem):
Wytrzymałość 100-149 - 5 tur
150-200 - 4 tury
201-xxx - 2 tury
Zalety:
-UP
-Twór posiada 120 szybkości.
Wady:
-Trzeba utrzymać Ranton no Jutsu
-Przywołuje się jeden co turę
-Max 2 potworki jednocześnie
-Fuuton rangi B niszczy tygrysa, pozostałe od rangi A
Link do tematu postaci: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=1056