Akuma no yōna me

Moderator: Souei

Teien

Akuma no yōna me

Post autor: Teien »

Nazwa Jutsu: Akuma No yōna
Dziedzina: Klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: Chwilowy kontakt wzrokowy
Koszt chakry: E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Opis: Prosta technika klanowa zahaczająca pod Genjutsu. W momencie kiedy przeciwnik spotka się z Sharinganem, zostaje złapany w jutsu. Powoduje to różnego rodzaju zaburzenia u ofiary, wszystko to zależy od konsekwencji ofiary i psychiki użytkownika, rozpiska:

Konsekwencja ofiary 0 do 20 różnicy od psychiki użytkownika - przez moment oponent jest zdezorientowany, czuje jakby strach 1-2 sekundy, co może spowodować zawahanie przy wyprowadzanym ataku - mignięcie obrazka
Konsekwencja ofiary 21 do 40 - ofiara doznaje teraz już paraliżu, który wywołany jest strachem, 5-10 sekund - dłuższy widok obrazka
Konsekwencja ofiary 41 do xXx - ofiara zostaje sparaliżowana i jest na łasce użytkownika - cały czas widzi obrazek

Obrazek

Link do tematu postaci: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=363
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Teien

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Teien »

Aktualnie mam 100 psychiki xD I chodzi mi tutaj o różnice w psychice mojej a ofiary konsekwencji. Czyli... ja mam psychiki 100, ofiara 85 konsekwencji no to nakłada się efekt z "Konsekwencja 0 do 20 różnicy od psychiki użytkownika - przez moment oponent jest zdezorientowany, czuje jakby strach 1-2 sekundy, co może spowodować zawahanie przy wyprowadzanym ataku - mignięcie obrazka"
To jest jeden i ten sam efekt tylko działający inaczej w zależności od konsekwencji ofiary iluzji. Gdybym ustawił jeden efekt to bym musiał zrobić instant paraliż na wszystkich...
0 x
Sekki

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Sekki »

To co Arafinwe.
+ Mam nadzieję że koszty to żart.
0 x
Teien

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Teien »

Sekki przeczytaj co napisał Arafka, a potem to co ja. Btw, co do kosztów, zobacz sobie Genjutsu: Sharingan i koszt tego.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Sekki

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Sekki »

Ujrzałem te koszta, w technikach Genjutsu klanu Uchiha.
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
0 x
Kaien

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Kaien »

Koszty w góre, jak podał Sekki. I raczej by liczyć na akcepta musisz ujednolicić genjutsu, a nie je tak sobie stopniowac i zmieniac efekt.
0 x
Teien

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Teien »

Z Arafką wyjaśniłem sobie na gygy wszystko ma podjąć decyzje dziś, no ale dla Was drodzy modowie. Widzicie efekt techniki... W praktyce jest to ten sam efekt, jest rozpisany na efekt w zależności o ile mniej przeciwnik ma konsekwencji od psychiki użytkownika. Wszystko DLATEGO, by nie było instant PARALIŻU. Normalny balans. Chakra zmieniona.
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Vulpie »

  Ukryty tekst
0 x
Teien

Re: Akuma no yōna me

Post autor: Teien »

Huh, no to odpada. Takich wymagań to nie mają lepsze techniki ^^'' Wywalam sam huh
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości