Kyushu Hato: Kasoku

Moderator: Souei

Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Yamanaka Inoshi »

  Ukryty tekst
0 x
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Nadawanie właściwości nowych żywiołom to plucie klejem ze Suitonu dla przykładu. Nijak ma się to do Futonu gdzie cały czas jest to jedna substancja.

A co do porównania z Dodonową ścianą to się nie zgodzę że to to samo, bo w przypadku ściany to jej ruch w górę wypycha nas wraz z nią, a w przypadku Suitonu/Futonu mojego wypycha nas w drugą stronę niż ta w którą jest skierowany strumień. Nie jest więc to do końca to samo zjawisko i nie powinno być przytaczane jako równoważne.
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2984
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 27

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Yami »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jun'ichi
Martwa postać
Posty: 1906
Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
Multikonta: -
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Jun'ichi »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek

I do not want the sun to rise if she will not be there
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3839
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Nazwa
Kyushu Hato: Kasoku
Dziedzina
Kakuzu/Futon
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Małpa → Tygrys → Smok
Zasięg
5m
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę za podtrzymanie)
Dodatkowe Podczas korzystania +40 Szybkości i -20 Percepcji; Wymaga maski Futon na plecach.
Opis Technika stworzona wyłącznie na potrzeby Kakuzu posiadających serce konkretnego żywiołu jakim jest Futon. Po złożeniu pieczęci i przesunięcia swojej maski na dolną część środka pleców, z maski wystrzeliwuje wąski strumień powietrza nasączonego chakrą posiadający jednak dużą prędkość wylotową. Powoduje to powstanie odrzutu, z którego korzysta użytkownik podczas poruszania się i tym samym zyskuje nieco na szybkości.

Kakuzu musi przeznaczyć część swojej uwagi na utrzymanie balansu z uwagi na większą niż zazwyczaj prędkość biegu, w związku z tym jego postrzeganie otoczenia ulega przytępieniu. Technika nie przeszkadza w wykonywaniu innych technik Taijutsu albo podczas uników, pod warunkiem iż użytkownik nie jest zmuszony do zahamowania bądź też gwałtownej zmiany kierunku mniejszej niż 120 stopni. Zatrzymanie się wymaga anulowania Jutsu. Siła ofensywna strumienia odpowiada sile innych technik rangi B.
Link do tematu postaci
KLIK!
Kropka w kropkę to co poprzednio.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Akarui
Postać porzucona
Posty: 1567
Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Akarui »

  Ukryty tekst
0 x
MOWA
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Boyos »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Murai

Re: Kyushu Hato: Kasoku

Post autor: Murai »

Nazwa
Kyushu Hato: Kasoku
Dziedzina
Kakuzu/Futon
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Małpa → Tygrys → Smok
Zasięg
n/d; Strumień powietrza - 5m
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę za podtrzymanie)
Dodatkowe
Podczas korzystania +40 Szybkości; Wymaga maski Futon na plecach.
Opis Technika stworzona wyłącznie na potrzeby Kakuzu posiadających serce konkretnego żywiołu jakim jest Futon. Po złożeniu pieczęci i przesunięcia swojej maski na dolną część środka pleców, z maski wystrzeliwuje wąski strumień powietrza nasączonego chakrą posiadający jednak dużą prędkość wylotową. Powoduje to powstanie odrzutu, z którego korzysta użytkownik podczas poruszania się i tym samym zyskuje nieco na szybkości.

Kakuzu musi przeznaczyć część swojej uwagi na utrzymanie balansu z uwagi na większą niż zazwyczaj prędkość biegu, w związku z tym jego postrzeganie otoczenia ulega przytępieniu, powodując zjawisko tzw wizji tunelowej. Technika nie przeszkadza w wykonywaniu innych technik Taijutsu albo podczas uników, pod warunkiem iż użytkownik nie jest zmuszony do zahamowania bądź też gwałtownej zmiany kierunku mniejszej niż 45 stopni. Zatrzymanie się wymaga anulowania Jutsu. Siła ofensywna strumienia () odpowiada sile innych technik rangi B.
Link do tematu postaci
KLIK!
Dodane wszystko. 5m odnosiło się do długości strumienia wydmuchiwanego z maski.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości