Odnowa przedawnionej techniki (odrzucona)

Moderator: Souei

Senshizu

Odnowa przedawnionej techniki (odrzucona)

Post autor: Senshizu »

Moja technika uległa przedawnieniu z powodu zmian w klanie.

źródła
[center][img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTPcPOWF4E0WbHtxa3RLqG5Y_PODg3ptk6EeoUJx8oBUNXA3Ksjhw[/img][/center]
Nazwa
Hagane-kyū
Dziedzina
Jiton
Ranga
C
Zasięg
Klanówki z rubryki "Pełne skupienie"
Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (2/3% za utrzymanie)
Dodatkowe Wymagana kulka
Trening po każdym awansie umiejętności klanowej.
zwrotność Wykonawca ma pełną kontrolę nad kontrolowaniem zawieszonej w polu magnetycznym kulki. Dzięki temu może nią odbijać kunaie , bezproblemowo gonić nią kogoś wymijając drzewa czy też sprawnie zawrócić kulką jeśli nadejdzie taka potrzeba. Zatrzymanie kulki również nie niesie ze sobą większych problemów "jednak o tym już decyduje MG jak szybko."
Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małej metalowej kulki uprzednio zrobionej w kuźni.
Dzięki skupieniu kontroli pola magnetycznego na tylko jednym obiekcie zyskujemy ogromną szybkość władania nim. To właśnie ona jest powodem dla którego powstała ta technika. Rozpędzona tak kulka po zdobyciu przez wykonawce dużej wiedzy o polu magnetycznym potrafi być naprawdę potężną bronią i siać zamęt na polu bitwy dlatego nigdy nie powinno się lekceważyć tego małego obiektu.Kontrolowanie kolejnych kulek jest możliwe po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji. Podczas panowania nad kulką nie możemy używać żadnych innych technik. Skutkowało by to zejściu zasięgu do klanowego [Brak skupienia].
Szybkość Szybkość kulki na różnych poziomach umiejętności klanowych

D - Szybkość (Słaba-41)
C - Szybkość (Mierna-81)
B - szybkość (Przeciętna-121)
A - szybkość (Ponadprzeciętna-161)
S - szybkość (Wielka-201)
Ilość kulek Percepcja a ilość kulek.

* [1-50] 1
* [51-100] 2
* [100-150] 3
* [150 - 200] 4
* [200 - 250] 5
Link do tematu postaci KLIK!
Nazwa
Jiton: Reberu Bi
Bardzo ważny poziom Jitonu. To tutaj użytkownik zyskuje możliwość zamiany zwyczajnego piasku w piach żelazny - specjalny odpowiednik piasku używanego przez klan Sabaku, który w rzeczywistości jest złożony z miniaturowych opiłków żelaza. Piach ten charakteryzuje się dużą wytrzymałością, ale jednocześnie mniejszą szybkością od swojego zwyczajnego krewniaka. Sytuacja wygląda identycznie jak w przypadku piasku złotego. Mimo przeznaczenia typowo defensywnego, piach potrafi zaskoczyć przez kilka ciekawych, morderczych technik z jego udziałem, z czego większość opiera się na jego skompresowaniu do formy najprawdziwszych metalowych konstruktów. Oprócz tego dochodzi kolejne wzmocnienie magnetycznych zdolności - przedmioty pod naszą kontrolą są znacząco szybsze i możemy je posyłać na większe dystanse. Z uwagi na lepszą kontrolę umiejętności i spore doświadczenie, przedmioty przez nas kontrolowane mogą być znacząco większe (<100 Waga Fūin). Kontrola wszelakiego metalu w obszarze magnetycznego pola jest już bardzo zaawansowana i możemy odtrącać pociski w każdym wręcz momencie. Wszelkie inne metalowe przedmioty jesteśmy w stanie kontrolować w miarę dobrze zmuszając je do lotu czy poruszania się (Szybkość: Słaba). Nie jest jednak możliwym wyrwanie komuś trzymanego obiektu.
Szybkość Broni
Przeciętna
Wytrz. Piachu
Przeciętna
Szybk. Piachu
Mierna
Zasięg
Koszt Chakry KC E - 30%, KC D - 25%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 4%, KC S+ - 3% (na turę)

[center][img]http://i.imgur.com/uSQKcTF.jpg[/img][/center]
Nazwa
Hagane-kyū
Dziedzina
Jiton
Ranga
B
Pieczęci
BRAK
Zasięg
Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 5%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
Szybkość
Prędkość Bełtu
Opis Technika polega na skupieniu się na kontrolowaniu małego metalowego stożka uprzednio zrobionego w kuźni.
Jako, że za pomocą tej techniki nie możemy przemieszczać setek sztuk broni, a pierwotnie jednym małym metalowym elementem, jego zdolności bojowe rosną. Przełożenie całej mocy pola magnetycznego tylko na jeden obiekt i skupienia się na nim (oparte o percepcje) zyskujemy ogromną szybkość i wygodę władania nim. Kontrolowanie kolejnych stożków jest możliwe, ale po przekroczeniu kolejnych 50 punktów percepcji(1>50 = 1 , 51 > 100 = 2, 101 > 150 = 3 itd...).
Podczas panowania nad stożkiem nie możemy używać żadnych innych technik . Skutkowało by to zejściu zasięgu do 8 m. Każdy stożek poza tym zasięgiem martwo by opadł na ziemię.
Zwrotność Pocisk nie ma problemu wymijać drzewa czy zatrzymać się gwałtownie. Spokojnie można nim odbijać lecące w nas kunaie.
Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Senshizu

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Senshizu »

Kaguya mają wyciągnięcie kości z prędkością pocisku pistoletu :u.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Satetsu Shigure można byłoby traktować jako max osiągów szybkości ("Maksymalna wartość Ponadprzeciętnego") między polem magnetycznym a przedmiotem. Skupienie się na jednym przedmiocie nie powinno mieć wtedy wpływu na szybkość pocisku, ale na precyzję kontrolowania. Tak działało to w przypadku kontroli marionetek, gdzie Sasori coraz lepiej kontrolował swoje 100 lalek, kiedy było ich coraz mniej.
Chyba w tą stronę lepiej pójść, ale to tylko propozycja.

A tak swoją drogą to ta poprzednia wersja na randze S i tak była potworna xD
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Senshizu

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Senshizu »

Nie trafia do mnie argument, że żadną techniką nie jesteś w stanie przewyższyć umiejętności raberu bo w systemie są takie techniki. Pamiętam, że zawsze z modami się wojuje... ehh. Prędkość Bełtu? Technika rangi B która umożliwia sterować pojedynczym grotem lub kilkoma co mocno powiązane jest z statystykami dla twardego balansu. Come on mój klan to dwu żywiołówka. Wszystko kosztuje a i ów percepcja też. Spore wymagania jak na sterowanie jedną czy dwoma strzałami.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Support nr 6 »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Odnowa przedawnionej techniki

Post autor: Sans »

Leci do kosza
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Techniki”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości