
Hmm?
Moderator: Souei
Re: Hmm?
Nie zgadzam się na wymóg widzenia pieczęci. Technika z założenia miała być techniką obszarową. Osoby, które byłyby za moim plecami zwyczajnie nie widziałyby pieczęci - technika na nich by nie działała. Kłóci się to znacznie z koncepcją tej techniki. Albo inny wymóg albo zmiana wersji z wybuchu na kulę ognia o odpowiedniej średnicy. Przy czym jeśli chodzi o kulę ognia to chciałbym niższe koszta chakry lub zwiększoną prędkość kuli czy zwiększony próg zachowania przytomności. Z nerfem w parze musi iść buff
.

0 x
Re: Hmm?
Eh ... poprawiłem ...
Standardowo: Poprzednia wersja:
Chociaż pewnie i tak się nie przyda ...
Standardowo: Poprzednia wersja:
- [center][/center]
- Nazwa
- Sakkaku: Shukka
- Dziedzina
- Genjutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Koń → Małpa → Zając → Klaśnięcie (w następnej turze)
- Zasięg
- 30 metrów
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (za każdą złapaną osobę)
- Dodatkowe
- Technika działa z lekkim opóźnieniem. Pełna aktywacja za pomocą gestu.
- Opis Po złożeniu odpowiednich pieczęci i wyzwoleniu chakry użytkownik rozłącza ręce, a następnie jego dłonie zaczynają płonąć, tak że w końcu przypominają małe ogniska. Proces ten nie jest natychmiastowy i trwa około 5 sekund (1 turę). Następnie użytkownik klaszcze w dłonie, zbliżając te "ogniska" do siebie, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu o promieniu 30 metrów. Cały dowcip polega na tym, że tak na prawdę technika jest tylko iluzją, niemniej jednak ... oberwanie nią powoduje tak potworny ból, że jedynie osoby obdarzone odpowiednio wysoką konsekwencją (patrz. tabelka) są w stanie ustać na nogach, nie tracąc przytomności. Są jednak osłabione (im większa witalność tym osłabienie mniejsze; decyduje sędzia) i kolejnej aktywacji techniki mogą nie przetrzymać. No chyba, że są całkowicie odporni na ból ... wtedy osłabienie będzie zerowe. Warto zaznaczyć jeszcze jedną rzecz. Z zasięgu techniki można uciec, nie ponosząc żadnej szkody, no ale ... technika ta, jak przystało na porządny wybuch, jest bardzo szybka (Szybkość rozchodzenia się wybuchu: 120). Wybuch ten rozchodzi się od stóp użytkownika w górę i na boki, zatem osoby, które znajdują się poniżej (np. pod ziemią) nie zostaną trafione. Oczywiście jako, że technika działa wprost na mózg ofiary, nie ma możliwości, by ochronić się przed nią jakąś barierą czy strumieniem wody.
- Link do tematu postaci KLIK!
0 x
Re: Hmm?
Albo dobra, dokonałem jednak poprawek.
Poprzednia wersja:
Poprzednia wersja:
- [center][/center]
- Nazwa
- Sakkaku: Shukka
- Dziedzina
- Genjutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Koń → Małpa → Zając → Klaśnięcie (w następnej turze)
- Zasięg
- 30 metrów
- Koszt
- C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (za każdą złapaną osobę)
- Dodatkowe
- Technika działa z lekkim opóźnieniem. Pełna aktywacja za pomocą gestu.
- Opis Po złożeniu odpowiednich pieczęci i wyzwoleniu chakry użytkownik rozłącza ręce, a następnie jego dłonie zaczynają płonąć, tak że w końcu przypominają małe ogniska. Proces ten nie jest natychmiastowy i trwa około 5 sekund (1 turę). Następnie użytkownik klaszcze w dłonie, zbliżając te "ogniska" do siebie, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu o promieniu 30 metrów. Cały dowcip polega na tym, że tak na prawdę technika jest tylko iluzją, niemniej jednak ... oberwanie nią powoduje tak potworny ból, że jedynie osoby obdarzone odpowiednio wysoką konsekwencją (patrz. tabelka) są w stanie ustać na nogach, nie tracąc przytomności. Są jednak osłabione (im większa witalność tym osłabienie mniejsze; decyduje sędzia) i kolejnej aktywacji techniki mogą nie przetrzymać. No chyba, że są całkowicie odporni na ból ... wtedy osłabienie będzie zerowe. Warto zaznaczyć jeszcze jedną rzecz. Z zasięgu techniki można uciec, nie ponosząc żadnej szkody, no ale ... technika ta, jak przystało na porządny wybuch, jest bardzo szybka (Szybkość rozchodzenia się wybuchu: 120). Wybuch ten rozchodzi się od stóp użytkownika w górę i na boki, zatem osoby, które znajdują się poniżej (np. pod ziemią) nie zostaną trafione. Oczywiście jako, że technika działa wprost na mózg ofiary, nie ma możliwości, by ochronić się przed nią jakąś barierą czy strumieniem wody.
Uwaga: By wpaść w iluzję trzeba widzieć wykonywanie pieczęci. - Link do tematu postaci KLIK!
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości