- Nazwa
- Chakura no Kumonosu
- Dziedzina
- Klanowa Ayatsuri
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- E: 9,8% | D: 8,4% | C: 7% | B: 5,6% | A: 4,2% | S: 2,8% | S+: 1,4% (koszt 7 nici chakry)
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość Chakura no Ito
- Opis Technika polega na stworzeniu z nici chakry Ayatsuri sieci, wystrzeliwanej później w przeciwnika. Sieć zaplatamy tworząc 5 nici przy złączonych ze sobą palcach dłoni i odpowiednio je zaplatając. Później, żeby utrzymać istnienie tak stworzonej sieci używa się dwóch kolejnych nici, z których jednej zadaniem będzie kontrola rozpiętości sieci, a drugiej ewentualne przyciąganie. Po krótkim przygotowaniu rozwieramy palce, a sieć podąża w linii prostej z dużą szybkością, nie można kontrolować jej skrętów w trakcie lotu.
Cel zostaje złapany poprzez oblepienie go nićmi z chakry i połączenie ich z drugiej jego strony.
Maksymalna rozpiętość sieci pozwala na złapanie jednego człowieka, można wręcz dowolnie zmniejszać dostosowując rozmiar sieci na mniejsze cele.
Wytrzymałość i wykrywalność nici taka sama jak w Chakura no Ito. Technika ta nie pozwala kontrolować marionetek, a po wyrzuceniu sieci trzeba trzymać nici chakry dołączone do dwóch palców. W przypadku przerwania połączenia sieci z użytkownikiem, technika zostaje zakończona. - Link do tematu postaci
- KLIK!
Technika 1
Moderator: Souei
Technika 1
0 x
Re: Technika 1
Yukirin: A do czego służy sieć? Do ograniczenia ruchu. To, że ktoś jest w sieci, nie oznacza, że można nim sterować, więc zbieżności między technikami brak.
TF: To akurat ma sens.
Więc nowa wersja - przyczepiamy się do obiektu, a następnie plączemy, wykorzystując te pozostałe 50 metrów żyłek w porównaniu do maksymalnego zasięgu normalnych nici. Aktualne działanie wygląda to mniej więcej tak, że podłączam się do obiektu, np. drzewa, a następnie żyłki próbują zepchnąć przeciwnika do nich ograniczając ruchy.
Czyli teraz korzystam z sytuacji podłączenia się do przedmiotu. Teraz tylko pytanie związane z siłą. Prawdopodobnie siła techniki będzie moją siłą, tak jak właśnie w tym, co steruje ludźmi.
TF: To akurat ma sens.
Więc nowa wersja - przyczepiamy się do obiektu, a następnie plączemy, wykorzystując te pozostałe 50 metrów żyłek w porównaniu do maksymalnego zasięgu normalnych nici. Aktualne działanie wygląda to mniej więcej tak, że podłączam się do obiektu, np. drzewa, a następnie żyłki próbują zepchnąć przeciwnika do nich ograniczając ruchy.
Czyli teraz korzystam z sytuacji podłączenia się do przedmiotu. Teraz tylko pytanie związane z siłą. Prawdopodobnie siła techniki będzie moją siłą, tak jak właśnie w tym, co steruje ludźmi.
- Nazwa
- Chakura no Kumonosu
- Dziedzina
- Klanowa Ayatsuri
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (koszt 5 nici chakry)
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość Chakura no Ito
- Opis Technika polega na stworzeniu sieci krępującej przeciwnika. Sieć tworzy się przez podłączenie żyłek chakry na obiekcie za przeciwnikiem, z biegiem żyłek dookoła niego, a następnie plącze się żyłki w sieć, która zbliżając się do miejsca przyczepienia do obiektów może go odepchnąć, a nawet skrępować.
Do rozerwania sieci potrzebna jest siła przynajmniej Przeciętna, albo ostrze z chakry/pokryte chakrą. Żyłki chakry mogą stać się niewidzialne. Technikę utrzymuje się za pomocą 5 nici. - Link do tematu postaci
- KLIK!
0 x
- Akarui
- Postać porzucona
- Posty: 1567
- Rejestracja: 8 cze 2017, o 01:03
- Krótki wygląd: Jak na avku brązowy płaszcz z kożuszkiem - mamy zimę! ;)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=54569#p54569
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Technika 1
Nie mam co tu nawet dyskutować, bo skoro żyłki są materialne, to jak najbardziej powinno dać się je splątać. Tak samo jak przeprowadzając marionetkę naokoło drzewa żyłka nie przenika nagle drzewa, tylko biegnie naokoło. Tak jak marionetka.
Tak więc nowe cudo
A, żeby nie było - obrazek z fillera, latał dwoma marionetkami dookoła Gaary by go skrępować, więc to nie kanon. Po prostu chciałbym to zrobić bez marionetek. Coś w stylu mamy podłączony sznur do kołka metrowego i zarzucamy, trochę wypuszczając, tak, żeby się owinęło.
Tak więc nowe cudo
- Nazwa
- Chakura no Tsukamu
- Dziedzina
- Klanowa Ayatsuri
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% (koszt 5 nici chakry)
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość Chakura no Ito
- Opis Technika polega na dołączeniu żyłek do celu, a następnie jego owinięciu nimi. Same nici nie mają możliwości sterowania przeciwnikiem, a służą tylko do skrępowania jego kończyn i ruchów.
Po podłączeniu do rywala nici trzeba zarzucić, żeby się owinęły wokół niego. Ich szybkość jest wtedy określana jak dla marionetki ultralekkiej (1,0*percepcja + 30/40/50 dla rangi B/A/S w dziedzinie klanowej).
Same nici chakry są niesamowicie wytrzymałe, a przeciąć je można jedynie ostrzem pokrytym chakrą, bądź całkowicie z niej stworzonym. Zniszczyć może je także wystarczająco duża siła (od przeciętnej wzwyż). Od rangi klanowej B istnieje możliwość sprawienia, że nici stają się niewidoczne, przez co shinobi bez specjalnych zdolności nie będzie mógł ich dostrzec. - Link do tematu postaci
- KLIK!
A, żeby nie było - obrazek z fillera, latał dwoma marionetkami dookoła Gaary by go skrępować, więc to nie kanon. Po prostu chciałbym to zrobić bez marionetek. Coś w stylu mamy podłączony sznur do kołka metrowego i zarzucamy, trochę wypuszczając, tak, żeby się owinęło.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości