Pytania o marionetki
: 24 gru 2018, o 01:53
Jakkolwiek pytanie może wydać się dość idiotyczne i bardzo proste, to jednak ostatnio mnie nurtowało, bo nie widziałem o tym wzmianki. I kilka abstrakcyjnych pytań w temacie, które idą za ciosem trochę.
1. Czy można wybudować drugi raz tę samą marionetkę? Oczywistym jest przy tym zapłacenie ponowne kosztu i opisu majstrowania.
2. Przypadek "międzygraczowy". Czy można przekazać marionetkę innemu graczowi Ayatsuri? Czy można korzystać z nieswojej marionetki?
2.1 Żeby nie było tak prosto, to urozmaicę - czy można podzielić się z nim schematem na zasadzie fabularnej nauki jak daną marionetkę wytworzyć, żeby też mógł ją robić, mimo, że to nie jego temat kuźni? Chodzi o jakby wyrażenie zgody, żeby drugi gracz korzystał z zaakceptowanego przez pierwszego tworu w kuźni.
2.2 W przypadku przekazania konkretnego produktu, gracz umie ze stworzonej marionetki korzystać bez treningów fabularnych?
2.3 Gracz X dał graczowi Y marionetkę o randze S. Gracz Y ma klanówkę rozwiniętą na B. Czy może używać otrzymanej kukły? Czy może na przykład używać tylko mechanizmów do rangi B?
3. Analogicznie do opisu klanu Kami dotyczące "neutralnego" papieru, ale trochę dalej idące. Czy w walce Ayatsuri vs Ayatsuri mogą próbować dwie osoby przejąć kontrolę nad jedną kukłą? Jakby się to miało do kwestii pytania 2., a szczególnie 2.2 i 2.3? (ogółem tu uważam, że taka sytuacja powinna byś absolutnie niedopuszczalna, nawet jeśli to niewidzialna granica by miała być)
Dla absolutnie krytycznej (i chyba absolutnie abstrakcyjnej) sytuacji 3 daję przykład. X i Y podzielili się wiedzą na temat marionetek. Korzystają z tego samego arsenału i tak dalej. W pewnym momencie zdarza się sytuacja, że w walce pojedynczych i identycznych marionetek X1 i Y1, jedna marionetka (Y1) ulega zniszczeniu. Doskonale znając zdolności kukły, Y dołącza się do X1 kontrolowanego przez gracza X. O ile byłoby to możliwe oczywiście, co by decydowało o tym, kto faktycznie ma kontrolę? Załóżmy równą klanówkę, bo to oczywista statystyka 1. rzędu. Wchodzą atrybuty fizyczne? Tylko co z siła/szybkość/percepcja? A może KC?
1. Czy można wybudować drugi raz tę samą marionetkę? Oczywistym jest przy tym zapłacenie ponowne kosztu i opisu majstrowania.
2. Przypadek "międzygraczowy". Czy można przekazać marionetkę innemu graczowi Ayatsuri? Czy można korzystać z nieswojej marionetki?
2.1 Żeby nie było tak prosto, to urozmaicę - czy można podzielić się z nim schematem na zasadzie fabularnej nauki jak daną marionetkę wytworzyć, żeby też mógł ją robić, mimo, że to nie jego temat kuźni? Chodzi o jakby wyrażenie zgody, żeby drugi gracz korzystał z zaakceptowanego przez pierwszego tworu w kuźni.
2.2 W przypadku przekazania konkretnego produktu, gracz umie ze stworzonej marionetki korzystać bez treningów fabularnych?
2.3 Gracz X dał graczowi Y marionetkę o randze S. Gracz Y ma klanówkę rozwiniętą na B. Czy może używać otrzymanej kukły? Czy może na przykład używać tylko mechanizmów do rangi B?
3. Analogicznie do opisu klanu Kami dotyczące "neutralnego" papieru, ale trochę dalej idące. Czy w walce Ayatsuri vs Ayatsuri mogą próbować dwie osoby przejąć kontrolę nad jedną kukłą? Jakby się to miało do kwestii pytania 2., a szczególnie 2.2 i 2.3? (ogółem tu uważam, że taka sytuacja powinna byś absolutnie niedopuszczalna, nawet jeśli to niewidzialna granica by miała być)
Dla absolutnie krytycznej (i chyba absolutnie abstrakcyjnej) sytuacji 3 daję przykład. X i Y podzielili się wiedzą na temat marionetek. Korzystają z tego samego arsenału i tak dalej. W pewnym momencie zdarza się sytuacja, że w walce pojedynczych i identycznych marionetek X1 i Y1, jedna marionetka (Y1) ulega zniszczeniu. Doskonale znając zdolności kukły, Y dołącza się do X1 kontrolowanego przez gracza X. O ile byłoby to możliwe oczywiście, co by decydowało o tym, kto faktycznie ma kontrolę? Załóżmy równą klanówkę, bo to oczywista statystyka 1. rzędu. Wchodzą atrybuty fizyczne? Tylko co z siła/szybkość/percepcja? A może KC?