Strona 1 z 1

Pytania Riki

: 19 maja 2018, o 18:48
autor: Rika Kari Matsubari
Cześć! ;) Oto temat zbiorczy moich pytań. Te, na które odpowiedzi już mnie zadowolą, zostaną skreślone:
1. Na tyle, na ile czat uczy życia na forum, naczelnym obowiązkiem graczy z ponadmiesięcznym stażem jest tworzenie raków w WT. Stąd moje pytanie o zakres technik genjutsu. Na forum – poprawcie mnie, jeśli się mylę – nie ma na ten temat ani słowa. Czy iluzje należy rozumieć jako ingerencję w zmysł wzroku, wszystkie zmysły, układ nerwowy? Do tej ostatniej grupy będzie np. należeć Jigyaku no Jutsu. Czy technikami genjutsu mogę blokować ruchy ciała (o gen na dłonie uniemożliwiającym kai mówił jakiś czas temu na czacie Inoshi), albo realnie wpływać na to, co dzieje się z ciałem?
2. Druga kwestia, to jak administracja zapatruje się na fabularne modyfikacje istniejących technik? Dajmy na to kuroichi: czy po rozpadzie klona można zastąpić czymś węże, aby bardziej pasowało to do postaci? Słoniami, motylkami, czymkolwiek ;)
3. Od stworzenia KP mam magiczny przedmiot, który działa (a właściwie nawet nie wiadomo, czy działa) tylko fabularnie. Rozumiem, że w takiej sytuacji nie musiał przechodzić przez kuźnię. Jaką „magię” można nadać przedmiotom?
4. Mam wrażenie, że jest bardzo mało opcji do zakupu. Na co wydawać ryo? :D
5. Pytanie do MG o to, co lubią, a czego nie lubią u swoich graczy. Zarówno poza grą, jak i w trakcie misji/wyprawy.
6. Przeglądam forum i widzę, że swego czasu pisaliście wierszyki. Należy spodziewać się kiedyś czegoś podobnego?
Ucieszą mnie wszystkie odpowiedzi! :)

Re: Pytania Riki

: 19 maja 2018, o 20:04
autor: Yamanaka Inoshi
Generalnie według obecnych standardów muszą wpływać na jakiś zmysł, jeden lub kilka. Od tak nie spowodują efektu.

Co do tego jutsu... Mówiłem o tym piasku który pojawia się pod osobą no i jeśli wciągnie mu w ten piach ręce to raczej jutsu nie rzuci ani kai. Ale są też inne genjutsu które unieruchamiają.
Do oceny w wt, spróbuj a się przekonasz, raczej nie powinno być większego z tym problemu jeśli nie wpływa to jakoś znacząco na siłę techniki. Ogólnie nikt nie broni tworzyć technik podobnych jeśli są uzasadnione.
Skoro nie robi nic i nie przeszedł przez kuźnię to ot, może być magiczny dla ciebie ale faktycznie nie robi on nic. Spróbuj dać go do kuźni może wtedy będzie miał faktycznie jakieś właściwości, jednak jakieś magiczne właściwości to już domena przedmiotów zyskiwanych na wyprawach [ no chyba, że są naprawdę niewielkie ]. Zawsze wyprawa może doprowadzić do aktywacji takiej właściwości w twoim wspaniałym amulecie, prawda?
Broń, pancerz, ubrania, kuźnia[ głównie kuźnia ] Przez kuźnię/pomysły możesz też wyceniać inne rzecz, niestandardowe a ona pochłania niebotyczne ilości kasy. Możesz też płacić fabularnie za rzeczy, możesz płacić na misjach co się też zdarza. No i czego chcieć więcej? Możesz też spróbować tu -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=24&t=4308 albo tutaj w towarach luksusowych -> http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=42&t=4287 W ich skład wchodzą też npc, no i co jeszcze? Trucizny, mikstury... No i tak samo można robić własne w kuźni.
- Nie lubię 5 linijkowców jak prowadzę

- Nie lubię Spamowania na zasadzie, że szybko szybko szybko - nawet jak już poszło 6 odpisów w ciągu tego dnia. Można stracić wenę kompletnie.

- No i to nie jest problemem jeśli czyjaś postać nie jest aktywna, ale aktywny w postach gracz =/= aktywnej postaci i da się to połączyć.

- Czasami lepiej jak gracz wysuwa się do przodu ze swoimi czynnościami, przynajmniej mi jest wtedy łatwiej bo nie kończymy sytuacji na rzuceniu jednego zdania lub czynności. Ot jak dla mnie tura[ nie mechanicznie ] najzwyczajniej w świecie składa się z trzech postów Post mg -> post gracza -> post mg. Dlaczego? Bo to wszystko zazwyczaj ma szanse dziać się w jednym czasie.

- Lubię też widzieć reakcję postaci na to co jest opisywane bo ułatwia to poznanie bohatera.