- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Di
- Początkowy poziom Rantonu. To tutaj użytkownik odkrywa, jak tworzy się jego żywioł, bazując na dwóch innych. Chociaż aktualny zasięg nie zachwyca, to z pewnością możliwości Rantonu są już zadowalające. Pierwszy stopień nie umożliwia wiele, ale już zapewnia możliwość tworzenia nowego elementu.
- Zasięg
- 5 m3
- Koszt Chakry
- 10% na turę
Pomocy.
Pomocy.
Zobrazuje mi to ktoś? Za co bym płacił na turę?
0 x
Re: Pomocy.
Ciężko powiedzieć za co w przypadku tego kg. Za tworzenie najsłabszego (zasięg itp.) rodzaju pocisków rantonu?
0 x
Re: Pomocy.
Czyli walenie piorunami na tej przestrzeni ta? Jak ktoś podejdzie dostanie jak z cewki tesli?
0 x
Re: Pomocy.
Tworzysz wyładowania atmosferyczne na obszarze 5 metrów sześciennych, czyt. dług. x szeros. x wys.
0 x
Re: Pomocy.
Uwolnienie burzy dzieli się na dwa. Pierwsze czyli chmury burzowe które prezentował Hiruko a drugie czyli coś jak sterowane wąski jak to robił Darui. Czyli mogę używać tego co oni na tej przestrzeni tak?
0 x
Re: Pomocy.
Materiały pomocnicze:
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=56&t=175
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Uwolnienie_Burzy
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=56&t=175
http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Uwolnienie_Burzy
0 x
- Ero Sennin
- Support
- Posty: 1923
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:41
- Multikonta: Minoru
Re: Pomocy.
To jest, tak jakby, poziom który został opanowany przez gracza. Tutaj mamy podstawowy, więc tak jak napisał Shigeru, tworzymy wyładowania na określonym obszarze. Tu mamy 5m3... zawsze rozumiałam to tak, że w tym wypadku tworzymy właśnie takie wyładowania, wiązki, jak to napisał Lambo. Tyle, że na poziomie rangi D nie będzie to nic zachwycającego, chociaż pewnie "zaboli" bardziej niż zwykły raiton na tym poziomie. Może przydałby się bardziej sprecyzowany opis po prostu. Dodanie coś o tych wiązkach, które może na randze D można wytworzyć jedynie z dłoni/ramion, a z poziomu C czy B można wytworzyć wyładowanie na każdej części swojego ciała, również ze względu na to, że stajemy się na to odporni jako użytkownicy.
0 x
Re: Pomocy.
Nowa wersja
wersja druga
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Di
- Początkowy , najsłabszy poziom uwolnienia burzy. Użytkownik posiada już możliwość wytwarzania wiązek oraz chmur burzowych. Może ich siła nie jest pokaźna ale podczas kontaktu tak stworzonego ładunku z początkującym shinobi mocno go popieści. Na tyle ,że kiedy oberwie (pomijając obrażenia) chwilę może być zagubiony. Widoczną wadą jest jednak zasięg. Głównie wiązki są mocno problematyczne. Wywodzące się z naszych dłoni osiągają maksymalnie pięć metrów po czym ich końcówki się wyładowują.
- Ilość wiązek
- 5
- Długość wiązek
- 5 m
- obszar chmur
- 5 m3
- Koszt Chakry
- 10% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie zyskuje dosyć istotne rozwinięcia. Zasięg który wcześniej był mocno ograniczający w tym momencie nie boli już aż tak. Wiązki są silniejsze co za tym idzie i bardziej destrukcyjne. Podczas kontaktu z ciałem potrafią już sprawić sporo bólu i poparzyć skórę ofiary a również sparaliżować osoby o wytrzymałości 51 i mniejszej a silniejsze jedynie zamgli na chwilę. Do tego można ładunkami już delikatnie sterować. Odłączane od dłoni lecą w miarę szybko przyjmując chaotyczną formę błyskawicy na trzykrotność swojej długości . Jeśli zaś chodzi o chmury burzowe zaczynają być również lekko podatne na sterowanie przez wykonawce. Jednak to nadal na tyle wolne ,że dogoni tylko słabego shinobi. Najistotniejszą jednak zmiana jest to że od tego poziomu shinobi uzyskuje pełną odporność na twory uwolnienia buzy.
- Ilość wiązek
- 10
- Długość wiązek
- 15 m
- obszar chmur
- 10 m3
- Koszt Chakry
- 8% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Bi
- Trzeci z kolei poziom Rantona. W tym momencie dochodzi nam już bardzo przyjemny zasięg zarówno chmur jak i wiązek. Koszta spadają a moc zwiększa się znacząco. Co najważniejsze użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad wytwarzanymi chmurami i wiązkami. Sterowanie nimi zaczyna być proste. Odłączone od dłoni wiązki mogą być przez nas sterowane przez turę zanim się wyładują.
- Ilość wiązek
- 25
- Długość wiązek
- 25 m
- obszar chmur
- 25 m3
- Koszt Chakry
- 6% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Ei
- Przedostatni z poziomów burzy. Tutaj użytkownik otrzymuje znacznie więcej opcji. Odłączane pioruny są szybsze i potrafią wyrwać trzy tury zanim znikną. Zwiększa nam się zasięg ich kontrolowania zarówno jak i chmur które na tym poziomie potrafią dogonić już doświadczonych shinobi. Napięcie również się zwiększa. Widocznie wyprzedza wszystkie raitony.
- Ilość wiązek
- 35
- Zasięg wiązek
- 30 m
- obszar chmur
- 35 m3
- Koszt Chakry
- 4% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Esu
- Finalny etap rozwoju Rantona. Wykonawca potrafi wytwarzać ogromne chmury burzowe a wiązki pną się stadami. Kontrolowanie wszystkiego zdaje sie być instynktowne a moc jest na tyle duża by ranić summony i ogoniaste bestie.
- Ilość wiązek
- 50
- Zasięg wiązek
- 40 m
- obszar chmur
- 45 m3
- Koszt Chakry
- 2% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Di
- Na tym poziomie wykonawca uczy się kontrolować wytwarzane technikami wiązki. Jako że to dopiero początek jego drogi są to zaledwie lekkie odchylenia. Zaś jeśli chodzi o chmury burzowe te podatne są również na lekkie sterowanie. Siła jest porównywalna do raitonu C. Opanowywanie tego ma też wpływ na normalny Raiton. Techniki stają się bardziej przenikliwe i delikatnie szybsze.
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie odkrywa już część swojego potencjału związanego z Raitonem i Rantonem. Główne zmiany można zauważyć oczywiście w elemencie burzy. Techniki parzą skórę ofiar zostawiając bolesne ślady. Rażąc paroma wiązkami zwykłego wieśniaka możemy nawet zatrzymać jego serce. Jednak Każdy z wytrzymałością minimalnie 25 przeżyje atak tych paru groźnych ładunków. Do tego możemy skręcać nimi już o 45 stopni. Chmury burzowe są agresywniejsze i szybsze. By im umknąć wystarczy jednak szybkość 25. Jeśli jednak kogoś otoczą to po jednej turze nieustannego bycia rażonym shinobi raczej nie będzie chętny dalej walczyć. Poparzony i wyczerpany zemdleje na dłużej. Sam wykonawca zyskuje też odporność na swój element burzy i częściową na raiton [Do technik C]
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Bi
- Na poziomie B widać już mocną zmianę. Nasze techniki są o wiele bardziej natężone niż wcześniej. Kontrola ich również w tym momencie jest już mocno widoczna. Wiązkami możemy skręcać o 90 stopni co czyni je bardzo mobilnymi. By im usiec musimy mieć szybkość 60 w wzwyż. By nie zostać sparaliżowanym wytrzymałość 60 a by nie umrzeć choćby od jednej 41. Zaś jeśli chodzi o chmury również zyskują na mobilności. By im uciec musimy mieć już te 41 szybkości. Pozostałe techniki Raiton uginają się już lekko naszej woli. Do 20 stopni. Są szybsze o parę procent i posiadają w sobie większą siłe.
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Ei
- Przedostatni etap uwolnienia burzy mocno różni się od poprzedniego. Wszystkie wiązki są już bardzo destrukcyjne. Styczność z jedną potrafi już nawet spopielić skórę i podgotować część obrywającej kończyny. Mówimy o tych silniejszych ofiarach. Ale główną zmianą jest zwrotność. Wiązki potrafią z ogromną dokładnością wymijać drzewa, bronie i wszystko inne. Z dokładnością co do milimetra uderzają w cel. Mają szybkość 150 a by je przeżyć wymagana jest wytrzymałość 80 lecz ważne to pamiętać że się sumują. By nie zostać sparaliżowanym minimalnie 100. Jesli zaś chodzi o chmury mają szybkość 60 a ich błyskawice są porównywane do raitonu A. Jeśli chodzi o zwykły Raiton techniki biją z mocą rangi wyżej i są o połowę szybsze
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Esu
- Na tym etapie nie zmienia się nic poza samą czystą siłą. Uderzenie wiązki większość by bez problemu ugotowała. Osoby do wytrzymałości 100 tak zresztą kończą. Wyższe mają szczęście ale wystarczy pomyśleć że też bez szwanku nie wyjdą po takim ataku. Zwykły raiton w pełni ugina się do naszej woli
0 x
Re: Pomocy.
Stara dla porównania
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Di
- Początkowy poziom Rantonu. To tutaj użytkownik odkrywa, jak tworzy się jego żywioł, bazując na dwóch innych. Chociaż aktualny zasięg nie zachwyca, to z pewnością możliwości Rantonu są już zadowalające. Pierwszy stopień nie umożliwia wiele, ale już zapewnia możliwość tworzenia nowego elementu.
- Zasięg
- 5 m3
- Koszt Chakry
- 10% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Shi
- Użytkownik na tym poziomie zwiększa swoje możliwości. Przede wszystkim, jego Ranton staje się silniejszy. Może także wykorzystywać go już bardziej w celach ataku. Dzięki większemu zakresowi nie jest to problemem. Równie dobrze może zająć się obroną samego siebie, w tym samym momencie, ponieważ na tym stadium Kaminari uzyskuje pełną odporność na burzę, którą wytwarza. W parze z ulepszeniem idzie również koszt takiego Rantona.
- Zasięg
- 15 m3
- Koszt Chakry
- 8% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Bi
- Trzeci z kolei poziom Rantona. Tutaj użytkownik zyskuje znacznie większe możliwości. Tworzenie burzy jest płynne i proste, a zasięg zadowala już nawet najbardziej wybrednych. Cóż, jednak idzie za tym większy koszt tworzenia nowego elementu. Tutaj Kaminari dostaje również moc zwiększania lub zmniejszania siły wyładowań elektrycznych.
- Zasięg
- 25 m3
- Koszt Chakry
- 6% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Ei
- Przedostatni z poziomów burzy. Tutaj użytkownik otrzymuje znacznie więcej opcji. Przede wszystkim, jego zdolności tworzenia Rantona stoją na bardzo wysokim poziomie. Zasięg jest imponujący, tak samo możliwości tworzenia elementu. Dodatkowo zwiększanie i zmniejszanie natężenia prądu w burzy trwa krócej. Jest to o wiele płynniejsze i szybsze.
- Wytrzymałość
- Kontrola Chakry + Siła
- Zasięg
- 35 m3
- Koszt Chakry
- 4% na turę
- Nazwa
- Ranton no Jutsu: Reberu Esu
- Finalny etap rozwoju Rantona. Tutaj użytkownik ma bardzo duże pole do popisu, w przeciwieństwie do ograniczeń, których posiada znacznie mniej. Może on wytwarzać ogromne skupiska burzy. Tak samo jest z obrażeniami. Jeśli jest się odpowiednio silnym, można nawet zranić Summony, czasem i Ogoniaste Bestie.
- Zasięg
- 45 m3
- Koszt Chakry
- 2% na turę
0 x
Re: Pomocy.
Nabazgrałem wstępniaka. Co o tym myślicie. Jak błądzę pisać.
PS. Przecinki itd ktoś musi powstawiać bo słaby w tym jestem.
PS. Przecinki itd ktoś musi powstawiać bo słaby w tym jestem.
0 x
Re: Pomocy.
Pierwsza wersja jest bardziej prawilna imo, ale i tak w tej kwestii moje zdanie się nie liczy ~
0 x
Re: Pomocy.
Naprawdę? Całkowite oszołomienie drugiej osoby (poniżej 51 wytrzymałości, czyli chyba 95% forum) na C? I to z odległości 10 metrów?... Chciałbym, żeby papier tak działał.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości