Strona 1 z 1
Shinryu KP - GOTOWE DO SPRAWDZENIA
: 30 sie 2025, o 20:28
autor: Shinryu
DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shinryu
NAZWISKO: Ayase
KLAN: Nara
PRZYNALEŻNOŚĆ: Klan Nara
WIEK: 24
DATA URODZENIA: zima 370 r.
PŁEĆ: Kobieta
WZROST | WAGA: 174 cm | 63 kg
RANGA: Doko
APARYCJA
WYGLĄD: Shinryu jest dojrzałą kobietą, posiada krótko obcięte, błyszczące czarne włosy i bladą cerę. Kobieta jest dość wysoka, mierząc ponad metr siedemdziesiąt i waży około sześćdziesięciu trzech kilogramów. Posiada ona bardzo pociągającą sylwetkę z "talią osy". Choć jej kariera kunoichi zaczęła się stosunkowo niedawno, od zawsze dbała ona o to aby być zadowolona ze swojej aparycji i dbała o linię ćwicząc i odżywiając się zdrowo co ma odzwierciedlenie w tym jak się prezentuje. Tym co może się przede wszystkim rzucać jednak w oczy, jest długa pozioma blizna, która wręcz dzieli jej twarz na pół, rozciągając się pomiędzy kośćmi policzkowymi. Nad blizną można zauważyć chłodne i kalkulujące szare oczy a pod nią zgrabny nosek i drobne usta.
UBIÓR:
Ulubiony strój Shinryu jest prosty i nie opiewa w dodatki czy ozdoby. Nosi ona najczęściej czarną suknię z głębokim dekoltem i długimi rękawami, która mimo dobrego dopasowania nie ogranicza ruchów i gwarantuje duży komfort. Z wierzchu ma ona również narzucone osobliwe haori podszyte szarym futrem. Na stopach nosi ona wysokie, obuwie charakterystyczne dla kunoichi.
Kiedy jednak sytuacja wymaga bardziej wyjściowego ubioru, potrafi ona sprostać temu zadaniu, przyodziewając ładne czarno-szare kimono, jednak stara się uciekać do tego jedynie w ostateczności, ponieważ zdecydowanie utrudnia ono ruchy i jest najprościej w świecie niewygodne i niepraktyczne, tak samo jak geta, które nosi w komplecie z kimonem.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Długa pozioma blizna na twarzy
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Shinryu może uchodzić za dość trudną osobę z charakteru. Jest oschła, surowa i łatwo się denerwuje, jednak w kryzysowych sytuacjach potrafi ona zachować zimną krew. Nie powstrzymuje się ona przed krytykowaniem innych, jednak zawsze stara się być w tym sprawiedliwa i nie będzie ona obwiniać kogoś za coś co nie jest jego winą albo nie było możliwe do wykonania. Sama również potrafi przyznać się do błędu i wziąć na siebie winę za porażkę, jeżeli rzeczywiście to ona była winna. W kontaktach towarzyskich mimo swojej pewności siebie, jest dość wycofaną osobą i nie przepada za większymi skupiskami ludzi. Potrafi się łatwo zirytować jeżeli ktoś będzie się uparcie wpatrywał w bliznę na jej twarzy.
HISTORIA:
Shiryu urodziła się i dorastała w Midori we wiosce niedaleko Yokukage. Mimo że od najmłodszych lat przejawiała predyspozycje do zostania kunoichi, niezbyt ją to interesowała i wolała zajmować się rodzinnym biznesem, którym była przydrożna karczma. Dziewczyna od najmłodszych lat lubiła pomagać z zarządzaniem przybytkiem a kiedy była już starsza pracowała przy barze gdzie czuła się jak Hoshigaki w wodzie. W wieku 23 lat nastąpiło jednak przełomowe w jej życiu wydarzenie, które sprawiło że podjęła ona decyzję o pełnym skupieniu się na ścieżce kariery kunoichi. Pewnego wieczoru kiedy wracała ze służbowej wizyty w Yokukage, została napadnięta przez grupę rzezimieszków. Napastnicy chcieli okraść ją z pieniędzy, jednak los chciał że Shinryu nie miała przy sobie nic. Bandyci zdenerwowani bezowocnym napadem zdecydowali się ukarać kobietę, chcąc oszpecić ją, jednak nim udało im się zrobić coś więcej niż podłużna, pionowa rana na jej twarzy, pojawił się nieznajomy podróżnik, który ją uratował. Od tamtej pory Shinryu czuła mocną potrzebę aby stać się silniejszą przez co co raz więcej czasu zaczęła spędzać na trenowaniu swojego ciała a także podbierała nauki u jednego z mieszkańców jej rodzimej wioski, który był shinobi o zaawansowanych umiejętnościach w klanowym Hijutsu Nara.
WIEDZA
Wiedza powszechna
Wiedza o prowincjach
Shigashi no Kibu - ◈◇◇
Soso - ◈◇◇
Kyuzo - ◈◇◇
Daishi - ◈◇◇
Sabishi - ◈◇◇
Atsui - ◈◇◇
Tsurai - ◈◇◇
Yusetsu - ◈◇◇
Antai - ◈◇◇
Sakai - ◈◇◇
Shinrin - ◈◈◇
Midori - ◈◈◈
Kaigan - ◈◈◇
Ryuzaku no Taki - ◈◈◇
Kantai - ◈◇◇
Hyuo - ◈◇◇
Yinzin - ◈◇◇
Teiz - ◈◇◇
Atarashi - ◈◇◇
Wiedza o ważnych wydarzeniach
Turniej Piaskowych Filarów (r.379) - ◈◇◇
Bitwa o Atsui (r.381) - ◈◇◇
Bitwa Senju-Uchiha (r.381) - ◈◈◇
Masakra szczepu Jūgo (r.381) - ◈◇◇
Zimna Wojna (r.382) - ◈◇◇
Wiedza o Upadku Rady i zniszczeniu Kami no Hikage (r.384) - ◈◈◇
Wiedza o zjednoczeniu Morskich Klifów w Cesarstwo Morskich Klifów (r.384) - ◈◈◇
Wojna Aburame-Nara (r.387-389) - ◈◈◇
Wiedza o Turnieju na Yinzin (r.388) - ◈◇◇
Wiedza o zjednoczeniu się Samotnych Wydm w Unię Samotnych Wydm (r.389) - ◈◈◇
Wojna Sogeńska (r.391) - ◈◈◇
Turniej Pokoju (r.393) oraz pokonanie Antyreatora - ◈◈◇
Zniszczenie Muru oraz Ostatnia Bitwa o Kotei (r.394) - ◈◈◇
Wiedza o klanach oraz szczepach
Aburame - ◈◇◇
Akimichi - ◈◇◇
Ayatsuri - ◈◇◇
Dohito - ◈◇◇
Gazo - ◈◈◇
Hachimon - ◈◇◇
Haretsu - ◈◇◇
Hoshigaki - ◈◇◇
Hozuki - ◈◇◇
Hyuga - ◈◇◇
Inuzuka - ◈◇◇
Jugo - ◈◇◇
Kaguya - ◈◇◇
Kakuzu - ◈◇◇
Kaminari - ◈◇◇
Kami - ◈◇◇
Koseki - ◈◇◇
Kujaku - ◈◈◇
Maji - ◈◇◇
Mateki - ◈◈◇
Nara - ◈◈◈
Orochi - ◈◈◇
Ranmaru - ◈◇◇
Sabaku - ◈◇◇
Samurajowie - ◈◇◇
Senju - ◈◈◇
Shabondama - ◈◇◇
Soma - ◈◈◇
Terumi - ◈◇◇
Uchiha - ◈◈◇
Wyznawcy Jashina - ◈◈◇
Yamanaka - ◈◇◇
Yuki - ◈◇◇
Wiedza o technikach zakazanych
Wiedza o ogoniastych bestiach
I ogoniasty - ◈◇◇
II ogoniasty - ◈◇◇
III ogoniasty - ◈◇◇
IV ogoniasty - ◈◇◇
V ogoniasty - ◈◇◇
VI ogoniasty - ◈◇◇
VII ogoniasty - ◈◇◇
VIII ogoniasty - ◈◇◇
IX ogoniasty - ◈◇◇
Inne
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI / UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA: Kage Mane
NATURA CHAKRY: Raiton
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 60
PERCEPCJA 40
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 145
KONTROLA CHAKRY: B
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
SIŁA CHAKRY: 0
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
FūINJUTSU E
RAITON E
KLANOWE B
JUTSU
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(E) Kawarimi no Jutsu
(E) Kinobori no Waza
(E) Nawanuke no Jutsu
Kage Mane
(D) Kagemane no Jutsu
(C) Kage–Kubishibari no Jutsu
(B) Kage Nui no Jutsu
(B) Kuro Higanbana
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Czarna torba
Czarne rękawiczki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Torba: [48 / 80]
5 Kunai [30]
5 Shurikenów [15]
6 Senbonów [3]
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Klik
PH: Klik
MISJE (dla klanu / inne):
D -
C -
B -
A -
S -
WYPRAWY:
C -
B -
A -
S -
EVENTY:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Postać pośmiertna
Re: Shinryu KP - GOTOWE DO SPRAWDZENIA
: 20 lis 2025, o 09:27
autor: Shinryu
KP gotowa do sprawdzenia