Strona 1 z 1

Psie bonusy

: 10 cze 2021, o 13:48
autor: Harikotto
PROBLEM

W rasie Esukimo u Inuzuka atrybuty są nierównomiernie rozłożone, co powoduje, że Inuzuka musi nadmiernie i niekoniecznie potrzebnie rozwijać wytrzymałość w porównaniu do innych atrybutów.


ROZWIĄZANIE

Zamiast obecnych bonusów:
Atrybuty ninkena są równe połowie wartości atrybutów Inuzuki (zaokrąglamy w górę) powiększonej o rasowy bonus zależny od rangi klanowej:
D: Siła +5, Wytrzymałość +5, Szybkość +15, Percepcja +15, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +10, Szybkość +30, Percepcja +30, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +15, Szybkość +45, Percepcja +45, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +20, Szybkość +60, Percepcja +60, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +25, Szybkość +75, Percepcja +75, Konsekwencja +50
Przesunięcie odrobiny bonusu z percepcji i szybkości na wytrzymałość:
Atrybuty ninkena są równe połowie wartości atrybutów Inuzuki (zaokrąglamy w górę) powiększonej o rasowy bonus zależny od rangi klanowej:
D: Siła +5, Wytrzymałość +10, Szybkość +15, Percepcja +10, Konsekwencja +10
C: Siła +10, Wytrzymałość +20, Szybkość +25, Percepcja +25, Konsekwencja +20
B: Siła +15, Wytrzymałość +25, Szybkość +40, Percepcja +40, Konsekwencja +30
A: Siła +20, Wytrzymałość +30, Szybkość +55, Percepcja +55, Konsekwencja +40
S: Siła +25, Wytrzymałość +35, Szybkość +70, Percepcja +70, Konsekwencja +50
DODATKOWE UWAGI

Przy reworku Inuzuka nie dostrzeżono, że bonus do wytrzymałości u tej rasy jest nieporównywalnie mniejszy, niż bonus do szybkości. Aby nie ucierpieć, wytrzymałość ninkena musi stanowić przynajmniej połowę szybkości. Przy obecnych bonusach, na randze S ninken będzie miał 75 szybkości i zaledwie 25 wytrzymałości. Oznacza to, że Inuzuka, aby móc wykorzystać pełen potencjał tych bonusów, musi rozwinąć swoją własną wytrzymałość o 100 punktów. Jest to sporo, tym bardziej, że wciąż najbardziej popularnym atrybutem jest szybkość, a nie wytrzymałość. Po zaproponowanych zmianach nie jest to wymagane i Inuzuka może rozwijać swoje atrybuty dowolnie, nie musząc przejmować się, że jego ninken zrobi sobie krzywdę biegnąc przed siebie. Ponadto wciąż jest to rasa nastawiona na szybkość i percepcję. Po prostu nie aż tak ekstremalnie jak obecnie.
Zmiana owa pomoże Inuzukom, który wybrali Esukimo w rozwijaniu wybranego przez siebie buildu i jednocześnie można ją rozpatrywać jako lekki nerf, jako że de facto Esukimo staną się odrobinę wolniejsze.

Re: Psie bonusy

: 11 cze 2021, o 02:07
autor: Airan
To nie zostało pominięte, a jest to celowy zabieg. Zmusza to Inuzukę do tego, by tak wydać statystyki, żeby zapewnić ninkenowi minimalną wytrzymałość do jego szybkości. Poza tym bez tego byłoby ciężko zapewnić różnice pomiędzy poszczególnymi rasami ninkenów, szczególnie na tych niskich rangach. Trzeba wziąć też pod uwagę, że szybkość jest najbardziej opłacalną statystyką, więc wrzucenie tutaj więcej w wytrzymałość sprawi, że Esukimo stanie się takim "no brainer" rasą do wzięcia, bo będzie samowystarczalny.

Więc jak dla mnie - powinno zostać jak jest

Re: Psie bonusy

: 11 cze 2021, o 08:54
autor: Moderator Techniczny
No i ja podbijam słowa Airan. Przewinęło się to na kanale rozmów administracyjnych i zostało przeliczone w swoim czasie.

Re: Psie bonusy

: 14 cze 2021, o 11:51
autor: Support nr 6
Wyjaśnione, przenoszę do odrzuconych