Strona 1 z 1

Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 14:09
autor: Yasuo
PROBLEM #1
Brakuje mi jednej informacji, która moim zdaniem jest potrzebna, jeśli chodzi o wojny. A mianowicie tego, że powinien być wymóg rozpisania KP przeciwnika dla misji wojennej rangi C. Dla normalnych misji rangi C takiego wymogu nie ma, ale uważam, że podczas takich akcji jak działania wojenne powinno to być wskazane.

ROZWIĄZANIE
Wprowadzić tą zasadę.

DODATKOWE UWAGI
Ciężko mi jakieś sensowne argumenty na poparcie tej tezy przedstawić, ale po prostu uważam, że coś takiego przydałoby się wprowadzić.

No i generalnie ten wymóg powinien być na każdej misji rangi C. Na pewno by nie zaszkodził.

PROBLEM #2
Generalnie zastanawiam się co to znaczy, że poziom trudności na misjach wojennych jest większy. Pomijając możliwość ingerencji wrogiego gracza, to co się zmienia?

ROZWIĄZANIE
Dodać dopisek, że wrogowie na misjach (NPCty) mają zwiększone maksymalne PH o 300 punktów. Przykładowo: wrogowie na misji rangi B mają maksymalnie 1400 PH. Na misji wojennej rangi B powinni mieć maksymalnie 1700.

DODATKOWE UWAGI
Nie mam pewności czy coś takiego jest potrzebne, ale wydaje mi się, że tak.

Zapraszam do dyskusji :).

Re: Mechanika Wojny - drobna poprawka

: 3 sie 2018, o 14:18
autor: Yamanaka Inoshi
Dodajmy jeszcze kp dla wroga na d bo czemu nie. Po co marnować czas na przygotowywanie przesadne takiego/takich przeciwników? Jak dla mnie to zwyczajne opoźnianie samej misji i utrudnienie dla samego gracza (bardziej niż mg)nie raz i nie dwa. Bo mając kp wroga już masz konkret i nie ma przebacz w żadnej sytuacji.

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 14:26
autor: Yasuo
Właśnie o to chodzi. Misja wojenna jest trudniejsza i nie ma przebacz. A na misjach rangi D nie ma wrogów (a jeśli są to są to zwyczajne płotki i nic nie znaczą). Poza tym, nie ma misji wojennych rangi D.

PS: opisałem drugi problem w tym temacie.

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 14:46
autor: Yamanaka Inoshi
Misje wojenne i tak mogą być prowadzone tylko w konsultacjach z administracją i tylko przez misjodawców rangi B oraz wyżej. Więc i tak murai będzie wiedział kto z czym walczy.

Misja D wcale nie oznacza, że jest bezpiecznie, wiesz o tym.


^Edited

No tak, tak to prawda, ale wiesz jak to jest z tym odwalaniem u niektórych. No nic czekam na innych imo niepotrzebne bo i tak i tak na wojennych jest nadzór większy.

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 14:52
autor: Yasuo
D jest niebezpieczna tylko wtedy kiedy ktoś coś odwali :P. Nawet w zasadach masz, że z tą rangą nie wiąże się zagrożenie życia.

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 20:51
autor: Hitsukejin Shiga
Afaik poziom trudności zwiększony to nie większa ilość PH tylko bardziej myślący wrogowie. Taktyki, zgrywanie się, pułapki... Coś, co poza MW można nazwać wredotą MG.

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 3 sie 2018, o 21:12
autor: Papyrus
Cytując z tematu o wojnie:

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 4 sie 2018, o 12:08
autor: Dōhito Satori
Hmm, a gdyby tak umożliwić graczom najmowanie najemników? W końcu niektóre prowincje mają w swojej ofercie znakomitych wojowników (jak np Atsui czy Tsurai), więc czemu by tego jakoś nie umożliwić?
Skoro możliwe jest wynajmowanie okrętów, to czemu nie żołnierzy?

Re: Mechanika Wojny - drobne poprawki

: 6 sie 2018, o 08:34
autor: Jawa
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=42&t=4287

Tutaj mamy dostępnych na tą chwilę najemników, których można wynająć. W kontekście obecnej wojny na pewno ciężko będzie wynająć Hyuugę żeby walczyć przeciwko Hyuudze, ale myślę, że samego MG można poprosić o wysłanie w jakimś większym oddziale, jeśli postać danego gracza nie jest stworzona do gry solo.

Co do samego pomysłu, to każda MW jest konsultowana wcześniej z Exodią, więc robienie KPka dla NPC, czasem nawet kilku, mija się tu troszkę z celem, bo jest to po to, aby w razie czego móc prześledzić przebieg misji, a tutaj będzie to kontrolowane w miarę możliwości na bieżąco, więc ten... bez sensu. Odrzucam.