Strona 1 z 2

°˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 15:41
autor: Atari Sanada
PROBLEM
Umiejętności wrodzone, które mogą pucować buty innym.
ROZWIĄZANIE



Spieszę z wyjaśnieniem:

Pasożyt: Stosunkowo słabe - szczególnie, że ciężko w ogóle tutaj wyciągnąć coś z UW. Może i kwitnie w późniejszych etapach ale comon, do takich nie dojdzie. Nie dość, że problem jest na początku bo zero zysku z tego UW to jeszcze później trzeba znaleźć gościa z genami, gościa który da przeszczep, mieć PH żeby to rozwijać etc. To jeszcze trzeba iśc na jakś misję, żeby ogarnąć, że przeszczepy są. To tutaj chociaż można byłoby im "nieco" ułatwić o tą głupią misję o wiedzę. Nie wiem czy to w ogóle coś da temu UW, ale na pewno nie zaszkodzi.

Słabe zdrowie: Wywalić to skrócenie treningu o 25% bo to jest niedorzeczne. Chyba, ze to element humorystyczny jak całe UW Farciarz <delfineł> Dodaj początkowe punkty w staty jak w przypadku innych podobnych buffów statowych i procentowych. Nie wiem czy ktokolwiek będzie brał sam bonus procentowy, szczególnie że inne podobne umiejętności dodają na początek punkty. Dajmy każdemu takiemu czemuś punkty, bo inaczej to trochę odstaje od reszty.

Wielka charka: Śmiechłam i hihłam. Generalnie rozpisze wam tak. W porównaniu do mistrzowskiej kontroli, która oprócz mniejszych kosztów daje mniejszą cene za rozwijanie KC, jest tak:
Mamy postać z KC na E z wielką chakrą i postać z KC E z mistrzowska kontrolą. Ta pierwsza może walnąć 7,8 technik Katonu D, ta druga może walnac 10,8 technik katonu D. Co nam to mówi? Że wielka chakra wielce ssie. Trzeba jej zwiększyć bonus z ilością chakry, żeby miała sens w ogóle konkurować z mistrzowską kontrolą - szczególnie, że mistrzowska daje jeszcze mniejszy koszt PH za rozwój KC.

Żelazne ciało: Dodałabym też bonus w postaci liczby dodatkowych statów na start. Nawet jeśli te UW daje możliwość bram to i tak jest to za słabe, plus same bramy nie są tak dobre i grywalne. W stosunku do innych % do statów wypada bardzo słabo. Bramy mają swoje minusy i to duże, UW nie musi tego jeszcze bardziej kopać.

Farciarz: Z tego to ja już w ogóle nie mogę. Jak już to mogłoby być na UW i to braliby tylko Ayatrusi, którzy mają spore wydatki, tak to jest tooootalnie słabe. Najgorsze co można wybrać na forum. Dajmy im też bonusowe 25% do PH za misje, bo przecież to UW nic nie daje. Zero totalne. A tak szybszy rozwój i nie ma tu nic odstającego ani przekokszonego.

DODATKOWE UWAGI
Jako junior admin mam racje i prsz tylko pisać, że dobry pomysł i żeby wprowadzić >:V

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 16:23
autor: Shikarui
Wzięłaś się dokładnie za to, na co sobie narzekałam i za co chciałam się brać, więc klep, bo junior adminowi nie wolno się sprzeciwiać!

Żelazne Ciało, nie dawałabym tak dużo wytki. Ślepiec ma aż 60 percepcji, ponieważ mimo wszystko posiada sporą wadę - NIE WIDZISZ.

Ślepiec, tak apropo jego niewidzenia. Dodałabym dopisek o czymś w rodzaju ludzkiej echolokacji. W obecnym ujęciu ślepiec jest bardziej minusem niż plusem.

Słabe Zdrowie, nawet dodałabym tutaj większego boosta. Pozostałe UW nie zakładają procentowych ujemnych współczynników. Więc coś za coś?

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 18:53
autor: Ayato
W końcu ktoś się wziął za te uw. Bardzo podoba mi się to rozwiązanie, chociaż dalej uważam farciarza jako absurd, nie wiem co twórca miał wtedy na myśli, ale weźcie to wywalcie, albo przynajmniej ostatnią linijkę. Jakby na to nie spojrzeć to głupie. Serio już bym wolał spojrzeć na kogoś przychylnym okiem, kiedy pomimo trudnej sytuacji trzyma się charakteru, a nie pomagać bo bóg nad nim czuwa.
Co do żelaznego ciała. Ślepota w sumie nie jest taką wielką wadą, tak samo jak odporność na ból w uw o takiej samej nazwie, a boost jest podobny. Biorąc to uw nastawiasz się na staty i bramy, które rozwijasz jak zwykłą technikę. 60 to troszkę za dużo, ale 40 byłoby okej.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 19:38
autor: Shin
Ogólnie poprawki racjonalne, ale:

1) Pasożyt - spoko, ale wiedza na temat przeszczepów nie oznacza wiedzy na temat co z jakiego klanu i dlaczego można przeszczepić, tylko ogółem, że można, tak? W innym wypadku SPADAĆ MI Z TYM INFO

2) Słabe zdrowie - albo boost procentowy, albo ilościowy. Nie dawać obu naraz, bo zbyt OP, nie dość, że w danym polu jest 120PH do przodu, to jeszcze na tym polu ma mieć tańsze wzrastanie? Nope, bro. NA NIE

3) Wielka Chakra / Mistrzowska Kontrola
Ja bym zrobił tak: Zostawiłbym wielką chakrę jaką jest, natomiast Mistrzowskiej kontroli zmniejszyłbym koszt technik do 20%, natomiast o tyle sami (nadal) obniżał koszt treningu, żeby zróżnicować ich efekty. Inaczej obie UW robią to samo i nie ma większego sensu trzymać ich obu

4)Żelazne ciało: ALBO łatwiejszy rozwój, ALBO OP na początek, nie oba na raz. Tak jak przy Mistrzowskiej Kontroli, chyba njalepiej byłoby 20 wytki i tańsze szkolenie o te 20%, ale nie więcej (żeby w porównaniu do innych UW nie było OP)

5)Farciarz - czyli rozwój wszystkiego o 1/4 szybciej? NOPE.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 21:37
autor: Yami
Wypraszam pisanie, że Farciarz jest gównem. Bardzo cenię sobie to UW. Dodaje miłe bonusy fabularne jak i szansę na wybaczenie drobnych błędów. Poza tym właśnie dlatego, że jest ulubieńcem bogów ci podarują mu pomocną dłoń.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 14 lut 2018, o 23:21
autor: Denki
Czy to nowe KG dotyczy kota czy bawełny?

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 15 lut 2018, o 00:13
autor: Atari Sanada
  • Odpowiedzi:
  • Shikarui: Hmm, w sumie to tak mniej więcej na oko brałam te startowe punkty, ale jakby spojrzeć na ślepca to jego wada również jest zaletą. Odporność na częściowe genjutsu - jak nie większość etc. No i ślepiec ma 25% bonusu a Ci tylko 20%. Poza tym same bramy maja mnóstwo minusów więc wypadałoby zachęcać. Im więcej buildów grywalnych tym lepiej dla różnorodności i ciekawości postaci, tworzonego przez nas świata :)
  • Ayato: Tutaj jak u Pani wyżej. Raaczej bym nie obniżała tych punktów zważywszy na chociażby te 25% w ślepcu a w żelaznym 20%
  • Shin:
    • 1) Tak, wiedza na temat przeszczepu, a nie klanów.
      2) Busty procentowe i ilościowe są już w innych UW więc po prostu ten daje mniej i staje się po prostu niegrywalny i nieopłacalny.
      3) Możliwe, że te UW są trochę bez sensu, dlatego można byłoby jeszcze zastanowić się nad wprowadzeniem większej ilości chakry w zmaian za coś innego niż rozwój KC. Wtedy ma to sens, bo nie każdy moze mieć ochote w ogóle iść w KC skoro ma większe pokłady:

      Np. Pokłady zależą od dziedziny najlepiej rozwiniętej. Dajmy na to mamy Ninjutsu C Genjutsu D i Suiton B - wtedy bonus UW jest rangi B bo mamy Suiton na B, mimo to dalej bym dała buff do procentów, bo w Mistrzowskiej kotroli jest tańszy koszt rozwoju jeszcze. Jestem zwolenniczką buffowania nie nerfienia.

      4) Żelazne ciało to UW spod skrzydła takiego jak choćby Ślepiec, dlatego żadnych albo tylko wprowadzać również buff początkowy.
      5) Wiedziałam, że wywoła to poruszenie, ale w sumie to nie jest takie OP jak myślisz. Ten szybszy rozwój daje nam 5PH za misje D, to chyba nie aż tak wiele. Bez przesady, szczególnie, że co nam to daje? Nie mamy tak naprawdę żadnej zdolności z UW, ani KG (które niektóre są przekokszone mocno) nic nam nie otwiera, mamy tylko standardowe dostępne zdolności, gdzie te OP są zakazanymi a o nie ciężko. Myślę, że to sprawiedliwe i zarazem atrakcyjne. Może kogoś skusi.
  • Yami: I will make farciaż great again
  • Denki: Właściwie to zależy od punktu widzenia bo to są bawełniane koty o;

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 16 lut 2018, o 19:58
autor: Shin
1) Stoi!

2) Słabe zdrowie - okej, można dodać boosta. Ale jak sama nazwa wskazuje, ale jeśli chcemy boostować Psychikę I Konsekwencję, to odejmujmy premię Wytrzymałość I SIŁĘ. Jakoś sobie nie wyobrażam treningu siłowego z grypą xd

3) Może idealnym rozwiązaniem byłoby w "Mistrzowskiej Kontroli" po prostu na start podnosić jeden poziom kontroli? Wtedy by się odróżniała od wielkiej chakry

4) Okej. W ślepcu tracisz oczy. Co tracisz w żelaznym ciele? Boosty chcesz zachować? To strać dotyk. I jak się wykrwawisz z kuniaem w plecach to nie twoja sprawa. Ale nie dawaj boostów równych Ślepcowi + możliwość opanowania bram.

5)
Okej, ale bierzesz pod uwagę kilka misji rangi C, o fabule i reszcie misji nie wspominasz, a to 75-80% całej wartości postaci. Boost 25% do PH to nic innego jak otrzymanie co piątego punktu za darmo. Dla każdych 160 PH mamy tu 200 (!) PH. I mam uważać, że otwarta dziedzina rangi D jest niczym innym jak "tylko 40 punktami"? Dziękuję, postoję. Jeśli jednak uważasz, że to mały boost, to droga wolna w przekonaniu administracji, żebym i ja go dostał, chętnie go przyjmę, bo jest niczym innym jak OP przy dłuższej grze :) i serio, 25% to nie jest wcale mało.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 16 lut 2018, o 20:09
autor: Ichirou
1) Pasożyt to bardzo kiepska UW głównie z tego powodu, jak wyglądają obecnie przeszczepy. Właściwie, to nie wyglądają, bo ich chyba całkowicie nie ma. Trudno więc mieć z tego więc jakikolwiek profit. Można by było jeszcze zdjąć wymogi wytrzymałości przy tej UW.

2) Może być.

3) 220% chakry? No bez przesady. Obecna forma wielkiej chakry nie jest zła.

4) Nie dawałbym do żelaznego ciała statystyk.

5) +25% PH? XDDD

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 17 lut 2018, o 10:16
autor: Support nr 6
Pasażyt - w sumie to nadal przystaję przy tym, że to najgorsze UW. To w sumie normalny klanowiec, który na pierwszy przeszczep nie ma dodatkowych koszów, ale wszystkie te przeszczepy musi sobie załatwić włącznie z pierwszym.... Come on. Szczerze to nawet byłbym za wywaleniem tego, bo nawet zdjęcie progów wytki i dodanie wiedzy o przeszczepach jest niczym przy innych boostach.

Słabe zdrowie - Dodatkowe staty - jestem za, te treningi faktycznie można sobie odpuścić xD Co do większych dodatków niż te +40/40 to jestem niestety na nie. Tutaj mamy boost dwóch statystyk kosztem jednej, a w ogólnym rozrachunku i tak wychodzi to lepiej, bo postać i tak specjalizuje się raczej w genjutsu, a nie idzie w bramy z tą specką. Szczerze to byłbym na +30/30 do statów - nie a dużo, nie za mało.

Wielka chakra - 160% chakry to dużo, a zwiększanie tego to stanowcze nope. Porównywanie tego na technikach E jest trochę bez sensu, bo nie wykorzystuje się pełnych ilości. Co do podobieństwa do mistrzowskiej kontroli to trudno jej nie zauważyć, bo kiedyś sam poruszałem już ten temat. W ogólnym rozrachunku mistrzowska kontrola wychodzi lepiej bo ten bonus jest od początku, nie trzeba go rozwijać i mamy tańsze KC.

Żelazne ciało - To chyba jedyne UW, które bym zostawił bez statów z jednego względu - ma dostęp do wszystkich bram. Szczerze powiedziawszy nawet uznałbym to za jedną z silniejszych umiejętności, dlatego też buffowanie jej jest trochę ugh, średnie :F

Ślepiec - w sumie to każdy wie, że postać nie widzi, ale te postaci i tak reagują na to, co się dzieje dookoła. Fajnym pomysłem zarzuciła Koala, odnośnie tej echolokacji, bo skoro normalni ludzie mogą to opanować, to shinobi tym bardziej.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 17 lut 2018, o 10:23
autor: Kaito
Jako że co do większości UW się gracze u góry wypowiedzieli, to wspomnę tylko o Farciarzu.

+25% PH to jest za dużo na pewno, bo jak weźmiemy pod uwagę misję D i wyjdzie nam te 25PH zamiast 20, to może i tragedii jeszcze nie ma, ale przy wyższych rangach ten boost się już robi za duży. Można by było dać, że +25% PH tylko za misje rangi D, ale to też bez sensu chyba, bo z kolei bonus płynący z UW znika, gdy gracz zacznie robić misje wyższej rangi.

Co powiecie na to, żeby dać Farciarzowi +5 PH do wynagrodzenia z każdej misji? To chyba nie będzie takie przesadzone, a jest już jakaś realna korzyść dla gracza z tego tytułu.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 18 lut 2018, o 11:37
autor: Atari Sanada
Shin:
  • 1) OK!
    2) Wut? Czemu niby? Dodajemy bust z racji tego że inne tak mają. W dodatku tutaj jest serio wada która nie ma żadnego plusa.
    Ślepiec ma w sumie "wadę" która tak naprawdę wcale nia nie jest. Tutaj serio mamy w tyłek. Wytrzymałość potrzebna jest do siły i szybkości. Po prostu strasznie duży minus. Stąd ilość punktów na start w tamtych dwóch dziedzinach. Odejmować jeszcze siłe to jakieś nieporozumienie.
    3) Wtedy mistrzowska kontrola byłaby słabsza. Nie ma to sensu. Zwiększymy % do chakry. Wtedy tam można więcej technik walnąć, ale w Kontroli mamy tańsza KC.
    4) Tracenie oczu to jakiś nonsens. Widzisz tak jak każdy inny człowiek. A w dodatku masz immuna na niektóre rzeczy. Także, o czym my mówimy. Ta cała ślepota to wada która sama w sobie ma bonusy, co oznacza, że nie jest wadą. Więc skoro to ma plusy na start więc niech i żelazne ma. Poza tym nie wiem czy wiesz jak wyglądają te całe bramy. Gdzie grając Inuzuka masz lepiej i bezpiecznej. Umówmy się, to wcale nie jest tak OP. Nie bójcie się tego, a zróbmy to jakkolwiek grywalne.
    5) Fabule i reszcie misji? O czym Ty mówisz? Farciarz daje tylko za misję dodatkową kasę. Więc i PH będzie dawał za misję, a nie fabułę. WŁAŚNIE! To jest dobre UW na dłuższej mecie. Bo mamy więcej PH, ale nie rozumiesz, że to nic nie daje jak PH. Masz dajmy na to KG, gdzie możesz robić posrane rzeczy. Senju, łapiesz bijuu, etc. Co ma farciarz? Kupę. A tak na dłuższa metę będzie miał o te 25%więcej PH ze swoich misji, więc będzie miał możliwość bardziej rozwiniętych ogólnych rzeczy. Naprawdę myślisz, że to tak wiele zmienia? Że walczący Farciarz(1250PH) vs Senju(1000PH) to insawin dla farciarza? Zacznijmy od tego, że wcale nie ma takich farm misji. No może D, ale te starają się Admini przekonać, aby nie robić hurtowo. Misje C to już mniejsza ilość, B i A to zapomnijmy nawet o tym. Więc w ostatecznym rozrachunku to Twoje OP 25% wcale nie jest takie OP. A na pewno nie bardziej niż KG. Tacy Inuzuka mają od groma dodatkowych statystyk ze swojego renberu. A dla Ciebie 25% więcej PH z misji to dużo ;)


Ichirou:
  • 1)Można zdjąć wymogi wytrzymałości faktycznie.

    2) No i super

    3) Całkiem sporo wiem. Aczkolwiek to pisałam tak na oko mniej więcej, aby miało sens w porównaniu do mistrzowskiej kontroli. Oczywiście, że obecna forma jest zła. Bo mniej daje o wiele mniej niż mistrzowska kontrola a to jakby ta sama forma UW. Po co brać wielką chakrę skoro możesz użyć mniej technik niż w przypadku mistrzowskiej kontroli?

    4) Czemu nie? Mi się wydaje, że każdy z tych UW skupiających się na danej statystyce powinno mieć te punkty na start inaczej są pokrzywdzeni w porównaniu do reszty z tej rodziny.

    5) Dokładnie tak.


Sznycel:
  • Pasożyt: Faktycznie tak jest. Słabe, bo nie da się z tego nawet korzystać. Nie na naszym foro. Może tak być, chociaż sama nie wiem, może ktoś miałby jakiś pomysł ze zbufowaniem tego? Hmm może dodać jakiegoś NPC specjalnego dla nich,
    który robi te przeszczepy? W sensie zrobić to jako "szczep", którego "lider" robi im przeszczepy z tego co im przyniesie. Wtedy miałoby to sens. W miarę sens... sama nie wiem. Co myślicie? Wtedy nikt nie byłby zdany na łaskę innych i faktycznie mógłby ogarnąć kilka przeszczepów.

    Słabe zdrowie: Super! Może być to 30/30, ja to tak na oko dawałam opierając się o te istniejące już.

    Wielka chakra: To dużo, ale ta UW nie ma sensu w porównaniu do mistrzowskiej kontroli. Porównaj to na jakiejkolwiek randze. Nie ma znaczenia wyniki są takie same, zawsze. Wielka chakra < Mistrzowska kontrola. Jaka konkluzja? Taka, że trzeba zwiększyć tą chakre, bo inaczej to absolutnie nikt tego nie wybierze. Bo po co? Skoro ma się więcej i lepiej w innej UW?

    Żelazne ciało: No tak te bramy, ale przecież nie każdy musi ich chcieć w sumie. A np. chciałby UW z dodatkową pulą wytrzymałości, bo robi postać pancernika. Poza tym zostawmy bramy. One same w sobie mają plusy i DUŻE minusy więc to wychodzi na 0 moim zdaniem. Co oznacza, że wypada dodać im punkty na start też. Gdyby faktycznie to było silne, to miałbyś ludzi korzystających z bram, tylko po co Ci bramy z hardcorowymi wadami jak mamy Inuzuka, bez wad ;)

    Ślepiec: Tutaj nie wiem, uważam to za lepsze UW i nie wiem czy bym coś zmieniała. Jest ok, "widzą" za pomocą innych zmysłów. Wszystko cacy.

Kaito:
  • 25% to nie aż tak dużo. W ogóle spójrzcie ile ma taka przeciętna osoba misji zrobionych. A przy wyższych rangach ten bost jest taki sam. To przecież zawsze 25%, tylko mało kto robi wyższe rangi. Poza tym, comon. Klany dają takie możłiwości na wyższych rangach, że sorry, tutaj mówienie o jakimś OP na wyższych rangach jest trochę nie na miejscu.

    Jestem na nie. Absolutnie, dalej robiłoby to tą UW słabą + tylko i wyłącznie do maszynki robienia ciągłych misji D po najniższej linii oporu.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 18 lut 2018, o 11:45
autor: Ichirou
Taka myśl, co do wielkiej chakry - może uniezależnić ją od rozwijania KC? I niech bonus do chakry będzie stały, od początku odpowiednio wysoki. Ewentualnie niech się rozwija wraz z osiąganymi progami PH postaci, a nie wraz z KC.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 18 lut 2018, o 11:52
autor: Ame
Wielka czakra może mieć jedną przewagę nad mistrzowską kontrolą w takim wypadku. Nie można wykluczyć, że na forumku nie pojawią się techniki, które będą w stanie wysysać czakrę, albo już nie istnieją a ja nie ogarnąłem. Jako przykład z M/A można wymienić tego ziomka co go sasek pokonał w eliminacjach do egzaminu na chuunina, oraz jirobou, tego rudego grubaska również od Orochi, który asekurował saska podczas jego ucieczki z wioski. Jeżeli technika tego rodzaju się pojawi, to wielka czakra będzie dawała o wiele większą możliwość reagowania, tutaj ilość>jakość. Ale tak głupio kombinować na temat nie istniejącej lub niszowej zagrywki. W M/A zakładam, że posiadaczami takiej umiejki, i na nich była wzorowana byli Naruto i Czwarty. Dodałbym do tego jakieś bonusy przy jutsu w rodzaju Kage bunshin czy Tajuu Kage Bunshin, więcej klonów, mniejsze zmęczenie z powodu użycia itd. Raczej nie boostowałbym aż tak bardzo WC, tylko w jakiś sposób ją odróżnił od MK. Na tę chwile faktycznie spełniają tę samą rolę, z tym że MK robi to lepiej.

Re: °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° NOWE KG! Kōton! °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

: 18 lut 2018, o 12:39
autor: Atari Sanada
Ichirou: Chyba coś takiego pisałam w jednej z wypowiedzi tutaj. Racja, gdyby uniezależnić wielką kontrolę od KC, to wtedy miałoby to sens. Wprowadzić progi PH bądź prościej brać pod uwagę rozwój najwyżej dziedziny jaką posiadamy. Dajmy na to mamy Katon C, Suiton D i Ninjutsu B - wtedy bierzemy wielką kontrolę na poziomie B bo to najwyższy jaki mamy spośród dziedzin. - Wtedy ma sens wielka kontrola, bo nie musimy wykupywać KC - chociaż w ostatecznym rozrachunku to mistrzowska kontrola robić to będzie lepiej. Nie mniej, wielka kontrola dawałaby początkowo znacznie większy bust, zważywszy, że już na starcie możemy mieć jakąś dziedzina na B - i jak ktoś chciałby cisnąć Katonem już na starcie to byłoby spoko dla niego. Więcej by mógł wykonać technik.


Ame: Nonsensem w mojej opinii jest opierać coś na dwóch technikach które jeszcze nie istnieją u nas. To tym bardziej tworzy z wielkiej chakry coś słabego i bezsensownego. Jedyny plus jaki się tu pojawia, którego wcześniej nie widziałam to kwestia klonów, chociaż tak czy inaczej. Gość z mistrzowską kontrolą może ich zrobić tyle samo. Da mniej chakry, ale co z tego, jak za mniej chakry tworzy techniki. Koniec końców sprowadza się to do sporej przewagi MK nad WC. Więc należałoby ją zmienić np. tak jak Ichirou proponuje. Bądź zwiększyć zasoby chakry - ale tutaj są głosy sprzeciwu, że to za dużo.