Kawarimi no jutsu
: 21 sty 2018, o 03:03
W świetle dzisiejszej dyskusji nad kawarimi i tym, jak rakotwórcze jest na ten moment - sprawiając, że każdy ma swojego małego własnego Hiraishina, w tym temacie chciałbym usłyszeć wasze propozycje co do losu tej techniki
Przed
Osobiście widziałbym to tak, że każde 50 punktów szybkości pozwala na podmiane błyskawiczną zgodną z opisem techniki na odległości 5 metrów, czyli ktoś mający 150 szybkosci podmieni się na 15 metrów.
Z dodaniem czegos oczywistego - to poruszanie się, z kosztem czakry wynikającym z chwilowego boosta do prędkości/ruchów oraz "puffnięcia dymu", nie teleportacja - nie uwalnia więc z zadnej formy trzymającego w miejscu jutsu czy innych upośledzających ruchy przedmiotów/technik/innych wymyslów.
Przed
- Nazwa
- Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
- Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
- Nazwa
- Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
- Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Aby podmiana była natychmiastowa, lub chociaż sprawiała wrażenie takiej, odległość podmiany to maksymalnie 1/10 naszej szybkości. Mając więc 100 punktów szybkości, możemy podmienić się tak szybko jedynie na 10 metrów. Warto zaznaczyć, że nie jest to technika teleportacyjna i jeśli jesteśmy spętani w jakikolwiek sposób to nie uwolnimy się magicznie z pułapki.