Eternale \o/

Tensa

Eternale \o/

Post autor: Tensa »

PROBLEM Eternal Mangekyou zajmujący miejsce na wspomaganie


ROZWIĄZANIEDodanie w ograniczeniach, opisie klanu że nie zajmuje owego slota tak jak w przypadku przeszczepu


DODATKOWE UWAGI No więc czas na wyjaśnienie czemu tak to widzę:
Zacznijmy od porównania mangekyou i eternala
Nazwa
Mangekyō Sharingan
Przedostatnie stadium Sharingana, dostępne tylko po spełnieniu pewnych warunków - dostęp do Kalejdoskopowego Oka otrzymali przez wieki tylko nieliczni. Według pogłosek, ich psychika była zniszczona przez drastyczne przeżycia, w zamian jednak ich moc stawała się miażdżąca i każdy drżał na dźwięk ich imion. Potrafili oni wpływać na umysły, zabijać spojrzeniem lub tworzyć wielkie, czarne płomienie - legendy na ten temat są bardzo liczne, nie wiadomo więc które z nich są prawdziwe... Ciekawostką jest fakt, że niemal każdy kalejdoskop charakteryzuje się swoim własnym unikalnym wzorem. Zdarzają się nieliczne wyjątki jednak jest to niezwykle rzadkie zjawisko.
Możliwości
  • Widzenie i szacowanie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - klony rang od A w dół
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 70 punktów
  • Kopiowanie technik - można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu oraz wspomagających rangi S) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik.
  • Możliwość przełamania genjutsu - Przełamanie odbywa się tak samo jak przy pomocy Kai. Nie wymaga jednak złożonej pieczęci, a bonus do konsekwencji wynosi +65.
Wymagania Przeżycie silnego szoku (zwykle śmierć kogoś bliskiego), posiadanie Sharingan: Ni Tomoe lub Sharingan: San Tomoe
Koszt
E: 18% | D: 14% | C: 12% | B: 10% | A: 8% | S: 6% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Eien no Mangekyō Sharingan
<span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Ostatnia ranga rozwoju Sharingana. Na tym poziomie użytkownik zyskuje dostęp do legendarnego Dōjutsu, którego praktycznie nikt nie osiągnął. By móc zdobyć Wiecznego Mangekyō Sharingana, należy przeszczepić sobie oczy innego posiadacza Kalejdoskopu. To samo w sobie jest trudne - nie dość, że niewielu posiada Mangekyō Sharingana, to jeszcze mało kto jest gotów dla tej mocy zabić pobratymca. W zamian jednak otrzymuje się ogromną moc - od tej pory użytkownik nie może oślepnąć poprzez korzystanie z Kalejdoskopu. Oznacza to tyle, że może on używać tej potęgi do woli.
Pod względem wyglądu stanowi on swoiste połączenie wzoru kalejdoskopu osoby od której pochodzą oczy oraz ich nowego właściciela.</span>
Możliwości
  • Widzenie i szacowanie chakry przeciwnika - brak takiej możliwości przez obiekty
  • Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem - np. cienkie żyłki
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - wszystkie klony
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 80 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu oraz wspomagających rangi S) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik.
  • Możliwość przełamania silnych genjutsu - Przełamanie odbywa się tak samo jak przy pomocy Kai. Nie wymaga jednak złożonej pieczęci, a bonus do konsekwencji wynosi +80.
Wymagania Przeszczepienie sobie cudzych oczu z Mangekyō Sharinganem (nie wlicza się w pulę przeszczepów).
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Uwaga Aby osiągnąć ten poziom, należy najpierw dowiedzieć się o jego istnieniu np. ze świątyni Naka.
No więc idąc po kolei:
1. Widzenie chakry przez obiekty, identyczne
2. Dostrzeganie obiektów niewidocznych gołym okiem, tak samo
3. Rozpoznawanie genjutsu, identiko
4. Odróżnianie klonów od oryginału Mangekyou do rangi A, Eternal wszystkie
5. Wejście do umysłu Jinchuuriki, Tak samo
6. Bonus do percepcji, Mangekyou 70/ Eternal 80
7. Kopiowanie technik, identyczne
8. Możliwość przełamania silnych genjutsu, Mangekyou 65 konsekwencji/ Eternal 80
9. Utrata wzroku przy "najsilniejszych" technikach klanowych Mangekyou Tak/ Eternal Nie
10. Od Rangi KC S 2 razy niższy koszt

Podsumowując zamian za wspomagacz zyskujemy:

Rozróżnianie klonów rangi S
Bonus 10 pkt do percepcji
15 pkt konsekwencji podczas przełamywania gen
Brak utraty wzroku
Nieco mniejszy koszt

Porównajmy to do dowolnego wspomagacza:
Pierwsza brama: 50 PA, oraz dostęp do trzech technik z czego jedna może okazać się śmiertelna

Zyskujemy 25 PA i mordercza technika, w zamian za gorszy wzrok, nie rozróżnianie klonów S, i nie możność częstego korzystania z technik klanowych

Dość wyrównanie, jednak to dopiero pierwsza brama, na kolejnych szala [moim zdaniem przechyla się bardziej w kierunku bram]

Tak więc, aby korzystać z technik klanowych wysokiej rangi bez ryzyka utraty wzroku tracimy sporo, ale czy te techniki są naprawdę, aż tak silne, nie będę ich wymieniał, ale pokaże wysokie rangi z innych klanów.
Nazwa
Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu
Pieczęci
Świnia → Małpa → Koń → Pies → Baran
Zasięg
Dowolny (maksymalnie teren zbliżony do stolicy prowincji)
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Do wykonania techniki wymagane jest uprzednie umieszczenie zalążków kryształowych kwiatów w różnych miejscach. Za wolą użytkownika kryształy rozrastają się tworząc ogromny labirynt w którym uwięzieni przeciwnicy łatwo mogą się zgubić ze względu na fakt, że kryształy odzwierciedlają ich wizerunek, drogi oraz inne szczegóły w ten sposób dezinformując uwięzionych w środku. Najbardziej cierpią na tym członkowie klanu Hyuuga i Ranmaru, przy każdej próbie użycia swoich niezywykłych oczu. Kryształ jest bardzo wytrzymały dlatego też do zniszczenia całego więzienia wykorzystać trzeba technikę o silnym i szerokim polu rażenia. Alternatywą jest skupienie uwagi na jednym jego fragmencie, wykorzystując silną technikę penetracyjną. Albo po prostu przedostać się pod ziemią.
Uwięzienie całej stolicy w labiryncie... wymagające jedynie dziedziny klanowej na S?
Nazwa
Shōton: Kesshō Gokakurō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg pasywnego Shōtona użytkownika bez skupienia
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 6 osób)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ostateczna wersja techniki Shōton: Suishō Rō no Jutsu, która tym razem może uwięzić w krysztale znacznie większą ilość osób. Tak samo jak w swoim pierwowzorze, po rozpadnięciu kryształu uwięzionych spotyka ten sam los, a jedynie osoby które perfekcyjnie opanowały kontrolę chakry są w stanie zachować swoją integralność. Bardzo silna, dość szybka technika pozwalająca pozbycia się całej grupki przeciwników, o ile tylko uda się ich złapać w kryształ, co przy większym dystansie może się czasem okazać kłopotliwe.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Insta kill na każdym w zasięgu kg? Również jedynie ranga S
Nazwa
Sabaku Taisō
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ziemi
Zasięg Obszar 100 metrów przed użytkownikiem o kształcie stożka. Wierzchołek trójkąta wpisanego wewnątrz, przy dłoniach użytkownika posiada kąt rozwarty - 120 stopni. Pozostałe wierzchołki przy podstawie po 30 stopni.
Wizualizacja
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Ryūsa Bakuryū. Wykonywane przy piasku z otoczenia.
Opis Użytkownik przykłada dłonie do piasku, tym samym przesyłając do niego chakrę. Wywołuje ona bardzo silne fale uderzeniowe, które nieco przypominają te na morzu. Są to jednak jedynie pozory. Ich rzeczywista siła wywołuje trzęsienie ziemi, a jeśli jakiś nieszczęśnik znajdował się pod piaskiem, to zostaje on całkowicie zmiażdżony. Z techniki tej korzysta się zwykle po użyciu Ryūsa Bakuryū. Do przeżycia wymagana jest wytrzymałość przekraczająca wartość 240. (270 dla złotego piasku)
Jak wyżej...

Nie chciało mi się szukać ich więcej. Tak więc wydaje mi się, że krótki dopisek o tym, że EMS nie wchodzi w limit dwóch wspomagaczy byłby na miejscu. [Co nie zmienia faktu że dalej ograniczałby niektóre z nich]
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Eternale \o/

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Widzę inne rozwiązanie. Skoro Ems i ms różni tak mało to lepiej wywalić MSa tez na wspomaganie. Nie przemawia do mnie argument - bo dwa klany mają turbo Ski to ja chcę boost. Oddzielnie wrzuć pomysł nerfa na tamtych instakillach i tyle. Zdejmowanie ograniczeń to rak, zwłaszcza że względu na to jak potężny już jest sam Ms i jak on potrafi zinstakillowac :)
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Megumi Ishida

Re: Eternale \o/

Post autor: Megumi Ishida »

A mnie zastanawia jaki sens ma wykluczenie się przeklętej i bram ale okej xddd
0 x
Tensa

Re: Eternale \o/

Post autor: Tensa »

Masaru bo balans xD

Shiguś, każdy klan ma coś potężnego i bez ems'a uchiha [z samą klanówką] wypada przy nich blado. Bez Ms'a byliby jeszcze słabsi. Kiedy trafisz na załóżmy hyuugę z aktywną trzecią bramą i ciężarkami na równym ph ma on zarąbiście dużą przewagę... w najlepszym wypadku jak masz bramy to 100 PA, ale rezygnujesz wtedy z shara.

Po prostu mierzi mnie, że dostęp do technik A, silnych, ale możliwych do skontrowania wymaga aż tak dużych poświęceń, nie mówiąc już o trudnościach w zdobyciu
0 x
Awatar użytkownika
Kuroi Kuma
Posty: 1525
Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:52
Wiek postaci: 43
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalik
Widoczny ekwipunek: Gurda
Plecak
Wielki wachlarz
GG/Discord: Michu#5925

Re: Eternale \o/

Post autor: Kuroi Kuma »

Krótko i na temat: na nie.
MS daje możliwość przyzwania takiego susami, ale minus ma taki, że tracisz wzrok. EMS daje możliwość używania tego sobie bez żadnego ryzyka, a to zbroja prawie idealna i rozwalisz ten kryształ w drobny mak...
0 x
Obrazek
PH | BANK
Tensa

Re: Eternale \o/

Post autor: Tensa »

Nazwa
Raigyaku Suihei Choppu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Dodatkowe
Znajomość Raigyaku Suihei; Podczas wykonywania techniki: +40 Siły.
Opis Lepsza wersja Raigyaku Suihei. Dzięki niej przeciwnik spada z pewnej wysokości i atakuje przeciwnika tak, że może go nawet zabić. Jutsu potrafi przebić się nawet przez kompletne Susanoo oraz wiele równie potężnych osłon, lecz - tak jak poprzednio - należy mieć dodatkowe źródło energii i mieć więcej siły niż przy poprzedniczce.
Co do niezniszczalności susano... taijutsu rangi A + jakikolwiek wspomagacz [kg jugo, raiton no yoroi] jest w stanie przebić się przez najpotężniejszą z technik. Dużo zależy też od tego czy najpierw pójdzie susano czy kryształ [w tym przypadku]. Nie taki sharingan straszny jak go malują
0 x
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Eternale \o/

Post autor: Akashi »

Też jestem na nie ;/ Oczy nie są technikami, tylko dodatkami (wspomagaczami) Więc trochę słabo porównywać je do technik innych klanów, jak już do czegoś je porównywać to do oczu Hyuuga, bądź Ranammaru, a techniki, które daje MS i EMS są równie silne jak Ski, które przedstawiłeś. Do tego dochodzi jeszcze sususanoo.
0 x
Obrazek
Chise

Re: Eternale \o/

Post autor: Chise »

Ja tylko dodam, że ciężko mówić o hyuudze na bramach, skoro przy nich nie można używać czakry :v
Jestem na nie, ew. na wrzucenie MSa do wspomagaczy, jak mówił Shiga.
Sam Tensa wpisał jak gigantyczne korzyści daje sam MS. Wątpię by znalazł się klan dający równie dużo. A to przecież TYLKO OCZY. PASYWKA. Do tego są jeszcze techniki, jak nie dający się ugasić Katon, hipergenjutsu itd.. Dlatego pewnie jest zasadne by nje tylko EMS, ale i MS był we wspomagaczach.
0 x
Tensa

Re: Eternale \o/

Post autor: Tensa »

Przeniesienie msa do wspomagaczy właściwie odbiera jedyną silną w praktyce część [nie zależną od sytuacji], chyba więcej sensu miałoby zostawienie msa, a przeniesienie ems'a do przeszczepów, w końcu to przeszczepienie jednego oka w drugie.
Wszystkie doujustsu opierają się na pasywnym booście, więc nie wiem czy jest sens jednego biednego sharingana tak określić :p
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Eternale \o/

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Nie. Moim zdaniem EMS i MS powinny trafic do wspomagaczy ze wzgledu na sheer power jaki oferuja. Duzo wymagaja (ale mniej niz inne lub tyle samo), a daja bardzo duzo. Sam pokazales, ze roznica jest prawie zadna oprocz unlimited power.
I nie porownuj, cholerka, oczu EMS i MS do eSek klanowych gdzie tak jak powiedziala Chise masz uber techniki, amaterasu, tsukuyomi, kotoamatsukami itd. XDDDD Zlituj sie, wiemy, ze chcesz sie wykoksic we wszystko na raz, ale to az boli co robisz.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Eternale \o/

Post autor: Yasuo »

A ja dla odmiany będę na tak. Wiecie dlaczego? Sharingan bardzo dużo oferuje, ale też bardzo dużo wymaga. I nie macie racji, mówiąc, że wymaga tyle samo co inne KG. Żeby odblokować sobie uber Ski w Sabaku czy Koseki wystarczy zdobyć jakieś 900 czy 1000 PH. Czasem też załatwić zwój od lidera, ale to przychodzi wraz z rangą i fabułą postaci (jeśli ciągle poświęca się klanowi czy jest mu wierna). Wątpię, żeby jakiś lider odmówił udostępnienia zwoju. A żeby odblokować techniki Sharingana? Wbijasz pierwszą łezkę - klanówka na D - musisz zrobić misję/wyprawę rangi C. Wbijasz drugą łezkę - klanówka na C/B (nie pamiętam) - musisz zrobić misję/wyprawę rangi B. Wbijasz trzecią łezkę - klanówka na A - dodatkowo dochodzi wyprawa rangi A, by odblokować Shara. Masz Shara na Sce? Nie damy Ci od razu Mangekyou. Musisz zabić przyjaciela (gracza). Musisz mieć ku temu powód. Albo jakiś mini-event/wyprawa rangi S. Masz już MS'a? Nie damy Ci EMSa. Musisz załatwić sobie oczy innego Uchihy i znaleźć kogoś, kto zrobi Ci przeszczep. To strasznie ogranicza Sharingana.

A co Sharingan może zaoferować? Do rangi A/S tak na prawdę nie ma technik ofensywnych, a te techniki ofensywne, które posiada to tak na prawdę są pod genjutsu (swoją drogą genjutsu jest fajne, ale większość graczy preferuje jednak ninjutsu/żywioł). Grałem Sharem na innym forum i był bardzo podobny. Też pozwalał rozróżniać klony. Też kopiował (niby) techniki. Też dawał bonus do percepcji (reakcji). A moja gra wyglądała mniej więcej tak jak gra Ranmaru. Aktywuję sobie doujutsu i biegam z mieczem, próbując w coś trafić.

Moim zdaniem 3-łezkowy Sharingan = Doujutsu Ranmaru rangi S + Sharingan jest dużo trudniej zdobyć.

EMS powinien być traktowany nie jako wspomagacz, ale jako przeszczep. Robisz sobie przeszczep oczu Uchiha. Zajmuje Ci to slota na przeszczepy. Ale przecież przeszczepy nie są traktowane jak wspomagacze. Dlaczego więc EMS jest tak traktowany?

Wiem jaki to ból grać Ucipami, bo Ucipy w mojej opinii - i pewnie, paradoksalnie, w opinii Avy - są słabe. Nawet Wielka Kagura nie potrafiła Ucipami grać! kappa
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Eternale \o/

Post autor: Sans »

A ja będę aby dodać także MS'a do wspomagaczy. Mówisz, że bardzo dużo wymaga i oferuje?
Zobacz ile wymaga Kakuzu z zdobywaniem pozostałych serc. Trzeba zabijać graczy poza pierwszym i im silniejszy gracz tym więcej masz na nim chakry. Trud? O wiele większy, a chyba jak dla mnie MS daje więcej. Aby móc walczyć z MS'em potrzeba postaci około 3-4k PH tak mi wychodziło w rozmowie z Avą, bo inaczej masz po prostu zgon praktycznie. Amateratsu + hiper genjutsu, które jest mocniejsze niż jakiekolwiek inne?
Susano?
Ścieżka czarnego płomienia ma bardzo duże koszta, co może zostaną zmniejszone.

Czy tak ciężko zdobyć 3 łezki sharingana? Zapytajcie Avy, był na eventach trzech i na każdym dostał łezkę wyżej czy aż tak ciężko. kappa

Jestem za dodaniem MS'a do wspomagaczy, bo to chore gówno. Tak samo kiedyś właśnie z Avą pisałem na gg zresztą.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Eternale \o/

Post autor: Yasuo »

Zacznijmy od tego, że Kakuzu jest mega OP. Taki Kakuzu z rangą S bez problemu pojedzie Ucipę z trzema łezkami. By Ucipa mógł mu coś zrobić, to potrzebuje minimum tego MS'a. No chyba, że ma jakieś Katony czy inne żywioły na wysokich rangach, ale generalnie rozwijanie Shara to moim zdaniem bad idea i strata PH. Kakuzu z 2000 PH ma powiedzmy klanówkę i żywioł rozwinięty na S. Ucipa z 2000 PH ma klanówkę i żywioł rozwinięty na S. Z czego klanówka jest useless w porównaniu do klanówki Kakuzu. Kakuzu izi win. No sprawa ma się inaczej z MS'em, ale jego dużo trudniej zdobyć niż Skę w klanówce Kakuzu. I nie. Kakuzu nie potrzebuje serc. Ma bardzo potężne i bardzo szybkie nitkowe reberu i to wystarczy, żeby pojechać Ucipę. Jedyną potęgą Uchihy jest MS... a wy jeszcze chcecie to nerfić? Pls...

Jeśli Sharingan ma być wspomagaczem, to ja wnoszę o to, żeby każde doujutsu było wspomagaczem, bo przecież umiejętności pasywne i te sprawy... Phi...

I jeszcze jedna kwestia.
Generalnie starałem się was na nowo polubić. "Fajny Buka, udzielił mi naprawdę cennej informacji odnośnie wyprawy po odzyskanie PH." Jednak tym jednym zdaniem wszystko spieprzyłeś. Widać ciebie, Exodii i Avy (Venus jeszcze trochę lubię i szanuję) nie da się na nowo polubić. Heh...
I teraz powiem dlaczego i możesz to odbierać jako personalny atak. Mam to gdzieś.
Ava przeżył nie trzy, a cztery eventy. Na trzech odblokował sobie po jednej łezce. Ale nie wciskaj mi kitu, że zdobycie Shara na eventach (które odbywają się raz na trzy-cztery miesiące, więc trochę to trwa) jest takie proste. Na eventach jest jedna zasada. MG może wszystko. MG nie musi pisać KP przeciwników (jak np. w przypadku wyprawy rangi B), więc mogą być dowolnie silni. MG może ciągle tworzyć niezliczone hordy przeciwników. W końcu MG może naginać zasady uniwersum, by coś osiągnąć. Jeśli cię lubi, to daje ci łezkę sharingana za to, że pół eventu spędziłeś w szpitalu polowym i chlałeś jakieś paskudztwo. Jeśli cię nie lubi, to po prostu udupi cię przy pierwszej nadarzającej się okazji. Na potwierdzenie tej tezy opiszę własny udział w eventach (spoiler dla ciekawych).
  1. Iwaru - Iwaru została zaszczuta. Grożono jej śmiercią. Wydano na nią wyrok śmierci. Dziewczyna się załamała - każdy normalny człowiek by się załamał - i za to, że pokazała swoją słabość, to została zabita przez przyszłego pracodawcę. Kto normalny zabija potencjalnego sojusznika, który posiada niemalże doskonałe (Doujutsu Ranmaru) Kekkei Genkai do szpiegowania (podsłuch i podgląd)? Odpowiedź jest prosta: Jeden z liderów organizacji szpiegowskiej - "Kruków". I gdzie tu logika? Po prostu widzimisię MG. A ja chciałem tylko nadać trochę emocji i ubarwić ten event, jednocześnie odgrywając swoją postać. Eh...
  2. Narubi/Meido - Zabita przez sojusznika - Muraia (Exodię). Żaden inny sojusznik nie zareagował na to. Murai stał się bohaterem (ponownie), a Meido - która tak na prawdę była niewinna - została zdrajcą. Murai (postać) sobie chodzi po świecie i spija śmietankę, a Narubi wącha kwiatki od spodu. Gdybym ja chciał zabić moją Yamiyo Shijimę albo Seinaru, to głowę daję, obie ręce i nogi, a także penisa z jajkami na to, że znalazłoby się 15 innych sojuszników (NPCetów), którzy odparliby atak, broniąc tym samym Seinaru/Shijimę, a Yamiyo skończyłaby z 15 mieczami wbitymi w dupę - czyli martwa (tak jak teraz). Dlaczego nikt nie obronił Meido? Po prostu widzimisię MG i chęć udupienia gracza.
  3. Yamiyo - Tutaj w ogóle śmiech na sali. Tragikomedia praktycznie. Yamiyo atakowała swoimi kukłami z dystansu, a jakimś cudem jakiś powalony NPCet - który był zwyczajnym wojownikiem jakich Seinaru, Shijima, Masaru, Kenshi masakrowali niemalże falami po 20-100 osób na jedne jutsu - uderzył kukiełkę dzidą tak, że ta kukiełka poleciała na Yamiyo i ją przewaliła na ziemię. A potem już nie było dla Yami ratunku, bo zanim się podniosła i wyprowadziła kontrę/obronę, to tamten ją zadźgał. Jakim cudem kukiełka, która była 10 metrów od Yami nagle ją uderzyła i przewróciła? "Boska" Moc MG i naginanie rzeczywistości forum. No i nawet nie dostałem za ten event żadnego PH. Niby sam się zrzekłem, ale potem zmieniłem zdanie, a w takim wypadku powinienem móc odebrać te punkty. To były moje PH i - z tego co słyszałem zdaje się od Defa - to ode mnie zależało czy je sobie dopiszę czy nie. Taka możliwość została mi odebrana.
Wiecie czego to dowodzi? Administracja na tym forum jest niesprawiedliwa, niemalże zakłamana. Do tego uprawia kolesiostwo na potęgę. Jeśli jesteś "kolesiem", należysz do "Partii Rządzącej" (jak za PRLu), zaprzedasz duszę temu diabłu, to będą Ci PH kapały z nieba, przeżyjesz event, odnosząc najpoważniejsze rany, bo zawsze MG podstawi Ci jakiegoś mega uber mocnego medyka, mocniejszego nawet od Tsunade, który zrobi ci milion przeszczepów i na pewno uratuje życie. No i odblokujesz na luzie pierwszą łezkę, drugą łezkę, trzecią łezkę, a nawet EMSa. Tak jest bardzo prosto. Gorzej jak nie trzymasz z nimi. Wtedy będą Cię zapewniać, że event jest prosty. Da się go przeżyć. Zdobędziesz łezki w sharinganie. A potem Cię udupią jak gdyby nigdy nic. Stracisz postać i PH, a Shinji zdobędzie kolejną dawkę mocy. Nigdy, nie ufaj tej administracji!

A co do eventów. Ja nie będę brał w nich udziału, do czasu aż nie osiągnę minimum 10000 PH. Dlaczego akurat 10000? Bo ta magiczna liczba sprawi, że nawet cała armia NPCetów mi nie podskoczy, więc nie będzie fizycznej możliwości, że umrę. A jak umrę, to zostanie mi jeszcze 8000 na pośmiertnej postaci, a do tego potwierdzę swoje tezy. Bo administracja może ci usunąć postać nawet jeśli masz te 10000 PH.

Tyle w temacie. A teraz pozwolicie, że z Buką nie będę dyskutował, bo nie mam na to siły, ani czasu, ani ochoty. Po prostu zawsze będę uważał jego słowa za bullshit i nigdy raczej już mu nie zaufam. A nie można popierać kogoś, komu się nie ufa. Bez względu na argumenty.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Akashi
Postać porzucona
Posty: 1240
Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Wędrowiec
Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini

Re: Eternale \o/

Post autor: Akashi »

To ja mam pomysł. Pozbyć się całkowicie sharingana, MS i EMS nie będzie oczu, nie będzie problemu. Serdecznie pozdrawiam wujka Stalina
0 x
Obrazek
Senju Toshio

Re: Eternale \o/

Post autor: Senju Toshio »

Sprawa układała by się miło i przyjemnie dla tych co nie myślą porządam siły i nie chcą dominować innych. W zasadzie dla Uchihy pasywka jest tworzenie fabuły. Doświadczanie które pozwala rozwinąć sharingan, lecz tylko do stopnia trzech łezek. To w gruncie rzeczy potrafił każdy ninja tego klanu i to przy naprawdę dobrym treningu.
Kalejdoskop jest wynikiem zbrodni, jakiej Uchiha dopuszcza się na przyjacielu i z reguły jest to inny członek klanu lub rodzeństwo. Zatem rozwinięcie go wymaga podłoża które gracz musi starannie odgrywać. I tak, z tego miejsca wynikałoby że to gówno klan, nie róbmy siary itp. Gdyby taki pogląd zaistniał w opisie klanu wtedy Mangekyou mógłby być osobna ścieżka rozwoju, czymś dalej. Nadal jednak istnienie czegoś poza trzecim poziomem powinno wydawać się raczej mistyczne i zaczerpnięte od starodawnych wierzeń. Tym bardziej, że znamy już wiele nawiązań w związku z historią Uchiha. Niestety to tylko smaczek jakim uraczył nas autor, więc osoby odpowiedzialne za stworzenie klanu jakim jest teraz brało pod uwagę logiczne wytłumaczenie tego jak ma działać doujutsu samo w sobie. Nie zestawili tego z niczym, a tym bardziej z Kakuzu.

Swoją drogą, to co zostało już zmienione i co będzie nadal zmieniane nie podlega ocenie graczy, bowiem ktoś musi w ścisłym gronie dyktować warunki. Tak jest wszędzie i nie widzę dlaczego miałoby to się zmienić. Weźcie się wszyscy za prowadzenie postaci w kreowanym świecie i mniej poświęcacie uwagi na mechanikę, którą postać zna dzięki dobrej woli waszych opisów i prowadzenia przez mistrza gry.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości