- Nazwa
- Sharingan: Ichi Tomoe
- Pierwszy poziom tego dojutsu polega na przebudzeniu oczu tak by w minimalny sposób byc w stanie odróżnić element iluzji od orginalnego swiata. Ow element jest na tyle ciekawy iz może odróżnić nawet zaawansowane klony od orginalu czy to drewniane czy to bunshiny. Sam element ten nie jest zbyt wielki jednak w malej formie ulatwia walke z ow elementem, a poza zwyklym klonem ktory ma zmylić podmiana wyglado mamy rowniez zasieg do rozroznienia zwyklych pojedynczych iluzji, ktore spływają z nas znacznie latwiej za pomocą użycia dojutsu w celu odróżnienia. Wzrasta również percepcja użytkownika tak, aby zmysl wzroku dzialal w narazie lekko zauwazalnym sloomotion co wspomaga choćby celowanie kunaiami.
- Możliwości
Klan uchicha to spadkobierca bardzo starego doujutsu, ktore umozliwia klanowiczom odblokowanie swoich indywidualnych umiejetnosci opartych o character osoby jak I ich uczucia czy character związany z czasem jaki I ważnymi dla nich sytuacjami. Same oczy sa zwiazane w duzej mierze wyostrzeniem percepcji użytkownika jednak wraz z rozwojem, wkracza minimalny element genjutsu usprawniający shinobich na poziomie technik takich jak bunshin no jutsu czy kawirami. Tak czy owak sam sharingan mocno oparty jest o indywidualny model oka dla każdego dziecka tego klanu. Na naj wyzszym poziomie klanu mozna opanowac tez I chakrowa aure zwiazana z swojego rodzaju wyostrzeniem ducha drzemiacego w rodowiczu I ukrztaltowaniu z niego swojego rodzaju pancerzu , olbrzymiej formy, ktorej sterowanie pozostawia sie jedynie klanowiczowi. Ród ten od pokoleń przekazują sobie tradycje, aby nauczać swoich rodowiczów natury katon tak, aby wyostrzyć ich zabarwienie / ukierunkować oczy. Moc uczuć jest na tyle istotna iz przemawia do ow klanowych oczu.
1 Lezka
Pierwszy poziom tego dojutsu polega na przebudzeniu oczu tak by w minimalny sposób byc w stanie odróżnić element iluzji od orginalnego swiata. Ow element jest na tyle ciekawy iz może odróżnić nawet zaawansowane klony od orginalu czy to drewniane czy to bunshiny. Sam element ten nie jest zbyt wielki jednak w malej formie ulatwia walke z ow elementem, a poza zwyklym klonem ktory ma zmylić podmiana wyglado mamy rowniez zasieg do rozroznienia zwyklych pojedynczych iluzji, ktore spływają z nas znacznie latwiej za pomocą użycia dojutsu w celu odróżnienia. Wzrasta również percepcja użytkownika tak, aby zmysl wzroku dzialal w narazie lekko zauwazalnym sloomotion co wspomaga choćby celowanie kunaiami.
2 lezka
Od poziomu drugiego tego dojutsu mamy wygląd do kilku technik genjutsu klanu, które powinny usprawnić nam walkę. Nie sa one zbyt zaawanoswane jednak z pewnością uda nam sie omylic czyjś zmysł wzroku za pomocą prostego genjutsu. Sam element ten powoduje iz wielu uchicha ukierunkowuje sie w kierunku odblokowywalnego na kolejnym poziomie Izanami, a niz Izanagi.
Gen shar
Pierwsza technika polega na stworzeniu iluzji wysłanej poprzez kontakt wzrokowy do oczu przeciwnika. Tak odebrana technika przeciwnik widzi na zasadzie prostej rozmywalnej I nie zadającej bólu / wpływającej na inne zmysły iluzji. Sama iluzja nie moze byc zbyt zawansowana, a jej wielkość powinna ograniczyc sie w max rozmiarach człowieka. Długość trwania tej prostej iluzji powinna nie byc dłuższa niz 6 / 7 sekund. Dodatkowo rosnie klanowiczowi percepcja do stopnia w którym z łatwością może przypatrzec sie lotu wrogiego kunaia tak aby swoim pociskiem odbić go czy nawet wymierzyć pewien odpowiedni kat.
3 lezka
Ten poziom jest swojego rodzaju kamieniem milowym dla klanowicza, waznym dla kazdego shinobiego klanu. Podczas tego momentu shinobi musi wybrac, czy chce wybrac droge umyslu zwiazanego z wpuszczniem w iluzje przeciwnika, jak I nagieciem jego woli poprzez dlugotrfale iluzje zapadajace w pamiec, mimo krotkiego momentu w czasie rzeczywistym, Czy uwierzczywistnienie jego woli, które potrafi uwiezytelnic iluzje zarysowywane przez shinobiego, poprzez doskonalenie wyobrazenia I przekrztalcenie elementu tworzenia wraz z doswiadczeniem tak, aby odtworzyc krztalt w rzeczywistym wymiarze, lub wplynac na rzeczywisty iluzja przekszczalcajac ja w rzeczywistosc, czy zmieszac rzeczywistosc z iluzja tak, aby moc w niewielkim / skrytym stopniu przeskoczyc z jednego do drugiego.
4 poziom
Mangekio .
Od tego poziomu klanowicze odblokowuja pelnie swoich oczu I nabywaja swoja indywidualna zdolnosc zwiazana z charakterem osoby, cecha , droga, ktra im odpowiada jak I scierzka która wybrali. Sama zdolnosc musi orbitowac wokól scierzki, Izanami / Izanagi jednak dobrze uformowana zdolnosc sharingana moze odbiegac pozornie bac specyficznie/ trudno do okreslenia od ow scierzek.
SUSANO
Od ostatniego poziomu naszych oczu rozwidla sie również I ścieżka wytworzenia wokół nas swojego rodzaju aury otaczającego nas szkieletu. Aure te mozna nazwac jako zapisana klanowi wraz z linia krwi jednak z pewnością wiąże sie ona z ich doujutsu.
Uwaga: Istnieje możliwość zrezygnowania z umiejetnosci otrzymywanej za pomoca mangekio I rozwiniecie sie w kierunku perfect Susanoo który wzmacnia wszelkie formy Susanoo, która umozliwia odtworzenie wiele form chodzących Susanoo <ponad jedna, ta wokol nas>, jak I otrzymanie chodzącej formy juz na drugim stopniu Susanoo. Ostatnia forma bedzie posiadac dlonie na dolnej parti skrzydeł.
Ow susano skupia sie na swojej pełnej olbrzymiej formie jednak użyteczność ow techniki moze byc praktykowana w mniejszym stopniu rowniez, przyzwanie ow tarczy z szkieletu jak zebra wokol nas nie powinno sprawiac problemu, czy w formie podajnika reke tak aby moc cos uniesc / utrzymac.
Prawdziwa forme technika jednak nabiera kiedy wlozymy w nia znacznie wiecek pokladu chakry I jestesmy w stanie przyzwac pelna forme szkieletu. Szkielet ten uciety od pasa w góre sluzyc moze nam do walk z sredniego rodzaju sumonami po, wieksze jednak jest to dopiero poczatkowy element susano.
Wraz z rozwojem umiejetnosci nabywamy mozliwosc przyzwania pelnej formy po szkieletniej, ktora pokryta jest swojego rodzaju skóra tworzac spójna forme. Jej zastosowanie wydaje sie byc podobne jednak przewyższa poprzednia znacznie wieksza sila.
Jeszcze kolejnym stopniem jest uzbrojona forma susano, która znaczniej wyroznia sie od poprzedniczki. Poza oplatajacym ja ciuchem / zbroja posiada juz pewien zalezny od uzytkownika bo zmenny, orez ktory moze byc bardzo istotny.
Ostatnia zas forma jest za to znacznie ciekawsza rowniez I od poprzedniczki poniewaz posiada I dolna partie ciala I sluzy nam niczym balkon po faktyczna zbroje dla nas. Na dodatek jest w stanie uniesc sie ponad ziemie a nie z niej sie wylania.
eternal mangiekio
Podczas przeszczepu oczu innego klanowicza, wraz z jego umiejetnoscia rozwijamy rowniez pod jego ceche zwiazana z ow oczami nasz charkater. Od tego kierunku z poczatku zalezne bedzie jak dlugo przyswajac bedziemy sie do nowej formu. Kierunek nie musi powielac schematu, a bardziej cechy ,ktore zaabsorbowane sa w formie zmiekczonej pod ow shinobiego. Ow oczy sa przedluzeniem mozliwosci uzywania sharingana. A ich dodatkowa zdolnosc z pewnoscia wpomaga klanowicza mimo placy w formie pewnej zmiany.
Tu bym dał doton + iro bo komórki . Z dotonu da sie robic bloto.
1 Lezka
Pierwszy poziom tego dojutsu polega na przebudzeniu oczu tak by w minimalny sposób byc w stanie odróżnić element iluzji od orginalnego swiata. Ow element jest na tyle ciekawy iz może odróżnić nawet zaawansowane klony od orginalu czy to drewniane czy to bunshiny. Sam element ten nie jest zbyt wielki jednak w malej formie ulatwia walke z ow elementem, a poza zwyklym klonem ktory ma zmylić podmiana wyglado mamy rowniez zasieg do rozroznienia zwyklych pojedynczych iluzji, ktore spływają z nas znacznie latwiej za pomocą użycia dojutsu w celu odróżnienia. Wzrasta również percepcja użytkownika tak, aby zmysl wzroku dzialal w narazie lekko zauwazalnym sloomotion co wspomaga choćby celowanie kunaiami.
2 lezka
Od poziomu drugiego tego dojutsu mamy wygląd do kilku technik genjutsu klanu, które powinny usprawnić nam walkę. Nie sa one zbyt zaawanoswane jednak z pewnością uda nam sie omylic czyjś zmysł wzroku za pomocą prostego genjutsu. Sam element ten powoduje iz wielu uchicha ukierunkowuje sie w kierunku odblokowywalnego na kolejnym poziomie Izanami, a niz Izanagi.
Gen shar
Pierwsza technika polega na stworzeniu iluzji wysłanej poprzez kontakt wzrokowy do oczu przeciwnika. Tak odebrana technika przeciwnik widzi na zasadzie prostej rozmywalnej I nie zadającej bólu / wpływającej na inne zmysły iluzji. Sama iluzja nie moze byc zbyt zawansowana, a jej wielkość powinna ograniczyc sie w max rozmiarach człowieka. Długość trwania tej prostej iluzji powinna nie byc dłuższa niz 6 / 7 sekund. Dodatkowo rosnie klanowiczowi percepcja do stopnia w którym z łatwością może przypatrzec sie lotu wrogiego kunaia tak aby swoim pociskiem odbić go czy nawet wymierzyć pewien odpowiedni kat.
3 lezka
Ten poziom jest swojego rodzaju kamieniem milowym dla klanowicza, waznym dla kazdego shinobiego klanu. Podczas tego momentu shinobi musi wybrac, czy chce wybrac droge umyslu zwiazanego z wpuszczniem w iluzje przeciwnika, jak I nagieciem jego woli poprzez dlugotrfale iluzje zapadajace w pamiec, mimo krotkiego momentu w czasie rzeczywistym, Czy uwierzczywistnienie jego woli, które potrafi uwiezytelnic iluzje zarysowywane przez shinobiego, poprzez doskonalenie wyobrazenia I przekrztalcenie elementu tworzenia wraz z doswiadczeniem tak, aby odtworzyc krztalt w rzeczywistym wymiarze, lub wplynac na rzeczywisty iluzja przekszczalcajac ja w rzeczywistosc, czy zmieszac rzeczywistosc z iluzja tak, aby moc w niewielkim / skrytym stopniu przeskoczyc z jednego do drugiego.
4 poziom
Mangekio .
Od tego poziomu klanowicze odblokowuja pelnie swoich oczu I nabywaja swoja indywidualna zdolnosc zwiazana z charakterem osoby, cecha , droga, ktra im odpowiada jak I scierzka która wybrali. Sama zdolnosc musi orbitowac wokól scierzki, Izanami / Izanagi jednak dobrze uformowana zdolnosc sharingana moze odbiegac pozornie bac specyficznie/ trudno do okreslenia od ow scierzek.
SUSANO
Od ostatniego poziomu naszych oczu rozwidla sie również I ścieżka wytworzenia wokół nas swojego rodzaju aury otaczającego nas szkieletu. Aure te mozna nazwac jako zapisana klanowi wraz z linia krwi jednak z pewnością wiąże sie ona z ich doujutsu.
Uwaga: Istnieje możliwość zrezygnowania z umiejetnosci otrzymywanej za pomoca mangekio I rozwiniecie sie w kierunku perfect Susanoo który wzmacnia wszelkie formy Susanoo, która umozliwia odtworzenie wiele form chodzących Susanoo <ponad jedna, ta wokol nas>, jak I otrzymanie chodzącej formy juz na drugim stopniu Susanoo. Ostatnia forma bedzie posiadac dlonie na dolnej parti skrzydeł.
Ow susano skupia sie na swojej pełnej olbrzymiej formie jednak użyteczność ow techniki moze byc praktykowana w mniejszym stopniu rowniez, przyzwanie ow tarczy z szkieletu jak zebra wokol nas nie powinno sprawiac problemu, czy w formie podajnika reke tak aby moc cos uniesc / utrzymac.
Prawdziwa forme technika jednak nabiera kiedy wlozymy w nia znacznie wiecek pokladu chakry I jestesmy w stanie przyzwac pelna forme szkieletu. Szkielet ten uciety od pasa w góre sluzyc moze nam do walk z sredniego rodzaju sumonami po, wieksze jednak jest to dopiero poczatkowy element susano.
Wraz z rozwojem umiejetnosci nabywamy mozliwosc przyzwania pelnej formy po szkieletniej, ktora pokryta jest swojego rodzaju skóra tworzac spójna forme. Jej zastosowanie wydaje sie byc podobne jednak przewyższa poprzednia znacznie wieksza sila.
Jeszcze kolejnym stopniem jest uzbrojona forma susano, która znaczniej wyroznia sie od poprzedniczki. Poza oplatajacym ja ciuchem / zbroja posiada juz pewien zalezny od uzytkownika bo zmenny, orez ktory moze byc bardzo istotny.
Ostatnia zas forma jest za to znacznie ciekawsza rowniez I od poprzedniczki poniewaz posiada I dolna partie ciala I sluzy nam niczym balkon po faktyczna zbroje dla nas. Na dodatek jest w stanie uniesc sie ponad ziemie a nie z niej sie wylania.
eternal mangiekio
Podczas przeszczepu oczu innego klanowicza, wraz z jego umiejetnoscia rozwijamy rowniez pod jego ceche zwiazana z ow oczami nasz charkater. Od tego kierunku z poczatku zalezne bedzie jak dlugo przyswajac bedziemy sie do nowej formu. Kierunek nie musi powielac schematu, a bardziej cechy ,ktore zaabsorbowane sa w formie zmiekczonej pod ow shinobiego. Ow oczy sa przedluzeniem mozliwosci uzywania sharingana. A ich dodatkowa zdolnosc z pewnoscia wpomaga klanowicza mimo placy w formie pewnej zmiany.
Senju
Trening pierwszej techniki opiera sie o wytworzenie pojedynczych galezi z komurek naszego ciala tak, aby wytwarzac cos na wzor drewnianych roslinno podobnych kolcow. Wytworzenie tego wbrew pozorom nie jest takie trudne z powodu naszego klanu, ktory powoduje iz komurki naszego ciala z prostotom moga pozwalac wyrastanie z siebie roslinnych / drewnianych elementow. Kiedy ow galezie wytworzymy co rowna sie na poczatku z pewnym bolem jeszcze nie przystosowywanego naszego ciala do takiej manipulacji przemiany naszymi komurkami , oraz regeneracji komurek, zaczynamy wkraczac na element ofensywny techniki do ktorego jest przeznaczona jak I ow kolce. Podczas uderzenia kogos ow kolce wydobywajace sie z naszego ciosu / reki , rozrastaja sie I rozrywaja cielo przeciwnika rozrywajac jego miesnie I organy przebijajac go tak na wylot. Po zakonczeniu ciosu drewno / roslinnosc zostaje w ciele przeciwnika, a ten najpewniej umiera by pozostac pozywczym nawozem.
1 poziom
Aby opanowac te technike nalezy ponownie przemienic nasze czesci ciala w element drewna jednak w tym przypadku zamiast wytwarzania twardychch kolcow skupiamy sie na gietkich placzach ktore maja na celu zwiazac nogi biegnacego przeciwnika tak by po chwii go oplesc I unieruchomic. Ow korzenio podobne placza nie wbijaja sie zbyt bardzo w ziemie jednak jeden dodatkowy ruch powinien zalatwic ow sprawe I uziemic przeciwnika dodatkowo. Odlaczenie od siebie placza powoduje iz trudniej jest utrzymac przeciwnika jednak samo drewniane wlukno jest mocno wystarczajace. Regeneracja po ow technice nie trwa zbyt dlugo u sprawnego shinobiego.
Pierwsza technika wytworzenia czystego twardego drewna bez obudowy roslinnej. Za pomoca naszych tkanek wytwarzamy male przedmioty na przyklad klucz do drzwi. Czyste drewno ulega naszemu wyobrazeniu krztaltu I forumuje sie tak, aby wytwarzac dany obiekt. Sama technika jest na tyle ciekawa iz otwiera nam mozliwosc wysuniecia czystej suchej tkanki drewna z naszego ciala. Z poczatku male obiekty moga przeradzac sie podczas panowania w wieksze jak I w kolejnych technikach o tym opartych.
2 poziom
Aby nauczyc sie tej techniki nalezy rozwinac wytwarzanie czystego drewna do tego stopnia aby moc wytworzyc z naszej reki sporepale ktore moga zostac wysuniete z przystepna predkoscia tak aby uderzyc przeciwnika I przebic go na wylot. Ow pali jest od 5 do 7 a samo jutsu nalezy dlugo opanowywac tak, aby nasza formacja tkanek drewna byla wystarczajaca.
Ta ót technika ponownie wiaze sie z technika wytworzenia czystego drewna. W tym przypadku jak I poprzednim wytwarzamy z naszego ciala czysty szuchy element drewna podobny do deski. W odroznienia od poprzedniej techniki tego typu wzgledzie do zaawansowania I kolejnosci rozwoju umiejetnosci tego uwolnienia natury, ta ma przeznaczenie skrepowania przeciwnika. Ow drewno ma za zadanie obwinac czy zwiazac nasz cel tak, aby jego ruchy byly mocno ograniczone. Samo obwiniecie opiera sie o ciekawy element elastyczny ow drewna, ktory poraz pierwszy od tego poziomu moze ow elastyczny pierwiastek w sobie posiadac co wiaze sie oczywiscie z dodatkowym treningiem.
Technika ta polega na przeniknieciu do gleby I wytworzeniu pod nia swojego rodzaju pnacz , galezi tak aby te wylonily sie spod ziemi I oplotly przeciwnika czy sluzyly za swojego rodzaju sciane ochronna. Pnacza te sa mocno poplaczone, a ich solidna grubosc I ilosc uniemozliwia przeciwnikowi uwolnienie sie. Sama technika jest solidnym jutsu defensywnym jak I krepujacym, a element rozrostu drzewa spod ziemi powoduje iz sam ten element jest bardzo przydatny.
3 poziom
Interesujaca technika polegajaca na wytworzeniu z czystego drewna swojego rodzaju krztaltu. Technika na tyle ciekawa, iz umozliwia tworzenie pomniejszych budowli co jest juz poziomem zaawansowanym z powodu wielkosci I zlozonosci jednak jesli uwzglednimy iz ow czyste deskowane drewno wylania sie z ziemi, a nie tkanek naszej osoby technika ta nie wydaje sie byc az tak meczaca jednak jesli uzglednimy forme drewna nie przypominaca roslinnosc moze byc jednak trudno dostepna. Ów belki na wyzszym poziomie chakry potrafia stworzyc nawet solidny domek w ktorym mozemy juz z pewnoscia na lata zamieszkac. Dla shinobiego jest to z pewnoscia bardzo przydatne jutsu I z pewnoscia bardzo atutowa technika dla ów shinobich.
Opanowanie techniki charka shizu powinno zaczac sie od nauki polaczenia swojej chakry z roslinnoscia tak, aby ta w nim pozostala I polaczyla sie z ów roslina, czy nasionkiem w taki sposob aby roslinnosc byla w stanie przesylac do nas kierunkowe impulsy. Impuls ten wyczuwalny przez nasz zmysl natury lini krwi jak I naszej wlasnej chakry w nim zawartej powoduje iz jestesmy w stanie ow nature poprzez rosline namierzyc, nawet z duzej odleglosci. Technika idealnie sprawdza sie do element szpiegowskiego, jednak samo polaczenie czy namierzenie ow nasionka jest bardzo trudne z powodu elementu swojego rodzaju sensora, którego nauczyc musimy sie w tej technice.
Technika polega na wytworzeniu z drewna kopi swojego krztaltu, a nastepnie wytworzeniu z nich klonow ktore idealnie sprawdzaja sie do walki. Ow klony moga sluzyc jako sterowane kopie dzieki czemu mozemy odtworzyc wielu nawet silnych wojownikow. Jest to bardzo przydatna technika, ktora z pewnoscia pozwala nam opanowac tlok na polu bitwy.
Kolejna technika ozywienia krztaltu tym razem skupiajaca sie na czyms znacznie wiekszym I ruchliwszym w zalozeniu niz uprzednie klony. Za pomoca umiejetnosci senju wytwarzamy wielki drewniany posag, ktory moze towarzyszyc nam podczas walki niczym zalezny od naszej woli ruchu przywolaniec. Posag ten moze poruszac sie I czesciowo samodzielnie jednak do tego nalezy zawrzec specjalny pakt klanu.
4 poziom
Ostatnia technika z listy opiera sie na wytworzeniu na ogromnej polaci terenu lasu, ktory zywo wyrasta spod ziemi. Ow las moze przydac nam sie do na przyklad zmienienia pola bitwy na bardziej przystepny czy obudowania budynkow stworzonych pewna technika tak. aby stworzyc przyjemne miejce z pustkowia. Cala technika jest chakro chlonna jednak wytworzenie drzewa zamiast pnacz , drewnianych korzennych lin moze wydawac sie bardzo uzyteczne.
Za to to dostane bana
Trening pierwszej techniki opiera sie o wytworzenie pojedynczych galezi z komurek naszego ciala tak, aby wytwarzac cos na wzor drewnianych roslinno podobnych kolcow. Wytworzenie tego wbrew pozorom nie jest takie trudne z powodu naszego klanu, ktory powoduje iz komurki naszego ciala z prostotom moga pozwalac wyrastanie z siebie roslinnych / drewnianych elementow. Kiedy ow galezie wytworzymy co rowna sie na poczatku z pewnym bolem jeszcze nie przystosowywanego naszego ciala do takiej manipulacji przemiany naszymi komurkami , oraz regeneracji komurek, zaczynamy wkraczac na element ofensywny techniki do ktorego jest przeznaczona jak I ow kolce. Podczas uderzenia kogos ow kolce wydobywajace sie z naszego ciosu / reki , rozrastaja sie I rozrywaja cielo przeciwnika rozrywajac jego miesnie I organy przebijajac go tak na wylot. Po zakonczeniu ciosu drewno / roslinnosc zostaje w ciele przeciwnika, a ten najpewniej umiera by pozostac pozywczym nawozem.
1 poziom
Aby opanowac te technike nalezy ponownie przemienic nasze czesci ciala w element drewna jednak w tym przypadku zamiast wytwarzania twardychch kolcow skupiamy sie na gietkich placzach ktore maja na celu zwiazac nogi biegnacego przeciwnika tak by po chwii go oplesc I unieruchomic. Ow korzenio podobne placza nie wbijaja sie zbyt bardzo w ziemie jednak jeden dodatkowy ruch powinien zalatwic ow sprawe I uziemic przeciwnika dodatkowo. Odlaczenie od siebie placza powoduje iz trudniej jest utrzymac przeciwnika jednak samo drewniane wlukno jest mocno wystarczajace. Regeneracja po ow technice nie trwa zbyt dlugo u sprawnego shinobiego.
Pierwsza technika wytworzenia czystego twardego drewna bez obudowy roslinnej. Za pomoca naszych tkanek wytwarzamy male przedmioty na przyklad klucz do drzwi. Czyste drewno ulega naszemu wyobrazeniu krztaltu I forumuje sie tak, aby wytwarzac dany obiekt. Sama technika jest na tyle ciekawa iz otwiera nam mozliwosc wysuniecia czystej suchej tkanki drewna z naszego ciala. Z poczatku male obiekty moga przeradzac sie podczas panowania w wieksze jak I w kolejnych technikach o tym opartych.
2 poziom
Aby nauczyc sie tej techniki nalezy rozwinac wytwarzanie czystego drewna do tego stopnia aby moc wytworzyc z naszej reki sporepale ktore moga zostac wysuniete z przystepna predkoscia tak aby uderzyc przeciwnika I przebic go na wylot. Ow pali jest od 5 do 7 a samo jutsu nalezy dlugo opanowywac tak, aby nasza formacja tkanek drewna byla wystarczajaca.
Ta ót technika ponownie wiaze sie z technika wytworzenia czystego drewna. W tym przypadku jak I poprzednim wytwarzamy z naszego ciala czysty szuchy element drewna podobny do deski. W odroznienia od poprzedniej techniki tego typu wzgledzie do zaawansowania I kolejnosci rozwoju umiejetnosci tego uwolnienia natury, ta ma przeznaczenie skrepowania przeciwnika. Ow drewno ma za zadanie obwinac czy zwiazac nasz cel tak, aby jego ruchy byly mocno ograniczone. Samo obwiniecie opiera sie o ciekawy element elastyczny ow drewna, ktory poraz pierwszy od tego poziomu moze ow elastyczny pierwiastek w sobie posiadac co wiaze sie oczywiscie z dodatkowym treningiem.
Technika ta polega na przeniknieciu do gleby I wytworzeniu pod nia swojego rodzaju pnacz , galezi tak aby te wylonily sie spod ziemi I oplotly przeciwnika czy sluzyly za swojego rodzaju sciane ochronna. Pnacza te sa mocno poplaczone, a ich solidna grubosc I ilosc uniemozliwia przeciwnikowi uwolnienie sie. Sama technika jest solidnym jutsu defensywnym jak I krepujacym, a element rozrostu drzewa spod ziemi powoduje iz sam ten element jest bardzo przydatny.
3 poziom
Interesujaca technika polegajaca na wytworzeniu z czystego drewna swojego rodzaju krztaltu. Technika na tyle ciekawa, iz umozliwia tworzenie pomniejszych budowli co jest juz poziomem zaawansowanym z powodu wielkosci I zlozonosci jednak jesli uwzglednimy iz ow czyste deskowane drewno wylania sie z ziemi, a nie tkanek naszej osoby technika ta nie wydaje sie byc az tak meczaca jednak jesli uzglednimy forme drewna nie przypominaca roslinnosc moze byc jednak trudno dostepna. Ów belki na wyzszym poziomie chakry potrafia stworzyc nawet solidny domek w ktorym mozemy juz z pewnoscia na lata zamieszkac. Dla shinobiego jest to z pewnoscia bardzo przydatne jutsu I z pewnoscia bardzo atutowa technika dla ów shinobich.
Opanowanie techniki charka shizu powinno zaczac sie od nauki polaczenia swojej chakry z roslinnoscia tak, aby ta w nim pozostala I polaczyla sie z ów roslina, czy nasionkiem w taki sposob aby roslinnosc byla w stanie przesylac do nas kierunkowe impulsy. Impuls ten wyczuwalny przez nasz zmysl natury lini krwi jak I naszej wlasnej chakry w nim zawartej powoduje iz jestesmy w stanie ow nature poprzez rosline namierzyc, nawet z duzej odleglosci. Technika idealnie sprawdza sie do element szpiegowskiego, jednak samo polaczenie czy namierzenie ow nasionka jest bardzo trudne z powodu elementu swojego rodzaju sensora, którego nauczyc musimy sie w tej technice.
Technika polega na wytworzeniu z drewna kopi swojego krztaltu, a nastepnie wytworzeniu z nich klonow ktore idealnie sprawdzaja sie do walki. Ow klony moga sluzyc jako sterowane kopie dzieki czemu mozemy odtworzyc wielu nawet silnych wojownikow. Jest to bardzo przydatna technika, ktora z pewnoscia pozwala nam opanowac tlok na polu bitwy.
Kolejna technika ozywienia krztaltu tym razem skupiajaca sie na czyms znacznie wiekszym I ruchliwszym w zalozeniu niz uprzednie klony. Za pomoca umiejetnosci senju wytwarzamy wielki drewniany posag, ktory moze towarzyszyc nam podczas walki niczym zalezny od naszej woli ruchu przywolaniec. Posag ten moze poruszac sie I czesciowo samodzielnie jednak do tego nalezy zawrzec specjalny pakt klanu.
4 poziom
Ostatnia technika z listy opiera sie na wytworzeniu na ogromnej polaci terenu lasu, ktory zywo wyrasta spod ziemi. Ow las moze przydac nam sie do na przyklad zmienienia pola bitwy na bardziej przystepny czy obudowania budynkow stworzonych pewna technika tak. aby stworzyc przyjemne miejce z pustkowia. Cala technika jest chakro chlonna jednak wytworzenie drzewa zamiast pnacz , drewnianych korzennych lin moze wydawac sie bardzo uzyteczne.
Kaminari
1 poziom
Aby wytworzyc deszczowa chmure uzytkownik musi skroplic wilgotnosc powietrza po czym skompresowac ja w odpowiedniej proporcji naprzeciw jego ciala. Wilgoc tak uformowana zaczyna przybierac forme malej chmury. Wtedy dochodzi element dotworzenia w ów chmurze elektrycznosci , ktora powoduje iz chmura zaczyna grzmic I wysylac z siebie elektryczne wiazki aka malej wielkosci pirouny. Sama chmura zaatakowana mieczem przekarze swa energie w niego razac jednoczesnie osobe ktora ow miecz trzyma. Przejscie przez chmure spowoduje rowniez wyladowanie energi na osobe która ow chmure dotknie. Wilgoc uwalnia sie przez trzy tury powodujac mrzawke. Jesli ktos zblizy sie do chmury niepewnie ta uderzy go strzalem elektrycznosci o sile porownywalnej do drobnego porazenia rozchodzacego sie od dloni po lopatke.
Aby opanowac te technike nalezy ponownie jak I w przypadku chmury polaczyc oba zywioly. Pierwszym elementem jest wytworzenie smugi wody aka rosy na trawie na ktorej prowadzimy batalie czy strumyka. Rownie dobrze nada sie tu I prosty strumien wody niskiej rangi wysylany z naszej twarzy ktory pozostawi nam skupienie czy sam deszcz w naszym otoczeniu, lub i zbiornik wodny na ktorym stoimy. W tym momencie nalzey wykonac prosty elektryczny shot ktory kierowany przez nasze umiejetnosci klanowe spowoduje ,iz przeciwnik zostanie uderzony przez prowadzona po wilgoci wiazke elektrycznosci. Dzieki tej laczonej technice klanowicz jest w stanie manipulowac piorunem podczas odpowiednich warownow znacznie lepiej.
Trening wiazki elektrycznosci musi zaczac sie od opanowania zmiekczenia pioruna do tego stopnia ,aby ten nie wynosil z siebie ostrich wystrzalow, a jedynie prosty nie zakonczony bo rozciagajacy sie swojego rodzaju waz. Caly cel tej techniki zaczyna sie w momencie kiedy zdolnosci klanu zaczynajaumozliwiac sterowanie wiazka tak, aby ta mogla skrecac I dostosowac swoj kierunek do przeciwnika ktory ma zamiar odskoczyc od juz trudnego do ominiecia szybkiego pioruna. W formie wiazki piorun staje sie owiele trudniejszy do wyminiecia. Podczas zderzenia sie z celem cala wiazka odlacza sie od shinobiego I atakuje cel swoim porazeniem. Zobrazowanie jedynego mankamentu techniki skraca sie do tego iz wiazka po zmianie kierunku pozostaje w powietrzu tak jaka byla jej trajektoria lotu. Obracajac sie w prawo jej zawieszenie w powietrzu pozostanie w tej samej pozycji. Jesli natomiast my odskoczymy do tylu wiazka nieodlaczy sie od nas a co najwyrzej jej predkosc zostanie odjeta od tego o ile musi zostac wydluzona do tylu kiedy odskakujemy. Przerwanie naszej techniki wiaze sie z rozproszeniem wiazki wiaze sie z wystrzeleniem jej po lini prostej sco spowoduje ze wszelkie skrenty zostana przerwane, a ta rozproszy sie wtedy w powietrzu. Jesli wiazka od poczatku byla wyprowadzona prosto wystrzeli do przodu powoli wypalajac siebie sama tak, aby na koncu uderzyc ze zmniejszona sila w zaleznosci od jej koncowej dlugosci.
2 poziom
Technika stosunkowo latwa w nauce u poniewaz opiera sie na juz pokazywanej ludziom mocy klanu mianowicie wizazki elektrycznosci. Elementem zwrotnym w tej technice jest to, ze uzywamy, wiecej wiazek od dziesieciu do dwudziestu. W odróznieniu od poprzedniej techniki sa bardziej elastyczne, faluja I nie maja przywiazania do poprzedniej usztywnionej trajektori lotu. Miekkie blyskawice dzieki wiekszej elastycznosci na calej lini wiazki potrafia calkowicie skrecac wydluzajac sie dodatkowo. Dodatkowo wskazanym jest pozostanie nieruchomo podczas aktywowania techniki. Wiekszy obrot zazwyczaj konczy sie przerwaniem techniki, lub jesli zrobimy to nie pelny obót pozostawienie nam do dwóch trzech wiazek, które umozliwia przez chwile walczyc niczym jednorazowm pejcz, po czym ten sie rozprosza. Wiazki nie moga sie odlaczyc od wykonawcy. Dalej moga wyminac drzewo czy prosta kamienna scianke jednak z powodu ilosci nie jest mozliwe, az tak precyzyjne sterowanie nimi.
3 poziom
Aby nauczyc sie techniki manipulacji czarnym piorunem, ktory jestkolejnym stopniem wtajemniczenia klanu nalezy ponownie skupic sie na nature swojego pierwiastka. W przeciwnienstwie do podstawowej dla klanu wiazki tu zamiaz zmiekczac elektryczny pierwiastek szarpiemy go I zaostrzamyjego odlamki tak, aby mogl siac wiecej destrukcyjnej sily. Poszarpane iskry potrafia rozrywac ciala, a skumulowane tak ciosy sieja nie tylko porazenia a rowniez mocne poszarpane rany. Trening tej techniki jednak nie przebiega tak latwo z powodu, iz aby opanowac ten odlamek nalezy potrafic nadawac mu forme tak, aby ten nie rozlatywal sie na boki. Okielznanie jednak destrukcyjnej tnacej mocy tej umiejetnosci, jest bardzo trudne jednak kiedy skupimy sie na treningu wypuszczania go wokol siebie, aby nas nie poranil oraz uksztaltujemy z tak wytworzonej aury swojego rodzaju uformowany poruszajacy sie czarny piorun, w forme dzikiego zwierzecia pozostawiajac uformowany wedlug naszej checi ruch to dopiero nauczylismy sie ów piorunu uzywac. Na dodatek forma ta moze posiadac wyostrzone pazury czy nawet same kly.
4 poziom
Uzywanie tej techniki wymaga wiele treningu z powodu iz ponownie zamieniamy w wode wilgoc wokol nas I to w ogromnej ilosci co wymaga wprawy w ow zywiole. Wytworzenie chmor burzowych na calym polu walki I naelektryzowanie ich po czym wytworzenie burzy z piorunami jest bardzo energio chlone jednak ,aby utrzymac ten zamysl technika ta ma w sobie element chakro chlonny . Energia ktora ulatuje z przeciwinikow pod wplywem ciaglej burzy elektryzuje sie I przedluza ow burzowa chmure nad polem bitwy. Pioruny uderzaja czesto na polu bitwy co potrafi rozpraszac jak I wzbudzac niebespieczna atmosphere. Szansa iz jakis uderzy kogos jest stosunkowo bardzo przystepna, a sam element chakrochlonny usilnia ow technike.
Najwyzsza technika klanu skupia sie mocno na mistrzowskim elemencie edytowania blyskawicy. W tym przypadku blyskawica ta ma za zadanie wytworzyc jedynie prosta wiazke z ust jednak za pomoca edytacji element elektrycznosci na tyle skoncentrowana, aby mogla przeciac wrecz wszystko. Wiazka ta trwa stosunkowo niedlugo a jej manewrowanie musi wiazac sie z ruchem glowy zgodnie z tym w ktorym kierunku chcemy cos przeciac.
1 poziom
Aby wytworzyc deszczowa chmure uzytkownik musi skroplic wilgotnosc powietrza po czym skompresowac ja w odpowiedniej proporcji naprzeciw jego ciala. Wilgoc tak uformowana zaczyna przybierac forme malej chmury. Wtedy dochodzi element dotworzenia w ów chmurze elektrycznosci , ktora powoduje iz chmura zaczyna grzmic I wysylac z siebie elektryczne wiazki aka malej wielkosci pirouny. Sama chmura zaatakowana mieczem przekarze swa energie w niego razac jednoczesnie osobe ktora ow miecz trzyma. Przejscie przez chmure spowoduje rowniez wyladowanie energi na osobe która ow chmure dotknie. Wilgoc uwalnia sie przez trzy tury powodujac mrzawke. Jesli ktos zblizy sie do chmury niepewnie ta uderzy go strzalem elektrycznosci o sile porownywalnej do drobnego porazenia rozchodzacego sie od dloni po lopatke.
Aby opanowac te technike nalezy ponownie jak I w przypadku chmury polaczyc oba zywioly. Pierwszym elementem jest wytworzenie smugi wody aka rosy na trawie na ktorej prowadzimy batalie czy strumyka. Rownie dobrze nada sie tu I prosty strumien wody niskiej rangi wysylany z naszej twarzy ktory pozostawi nam skupienie czy sam deszcz w naszym otoczeniu, lub i zbiornik wodny na ktorym stoimy. W tym momencie nalzey wykonac prosty elektryczny shot ktory kierowany przez nasze umiejetnosci klanowe spowoduje ,iz przeciwnik zostanie uderzony przez prowadzona po wilgoci wiazke elektrycznosci. Dzieki tej laczonej technice klanowicz jest w stanie manipulowac piorunem podczas odpowiednich warownow znacznie lepiej.
Trening wiazki elektrycznosci musi zaczac sie od opanowania zmiekczenia pioruna do tego stopnia ,aby ten nie wynosil z siebie ostrich wystrzalow, a jedynie prosty nie zakonczony bo rozciagajacy sie swojego rodzaju waz. Caly cel tej techniki zaczyna sie w momencie kiedy zdolnosci klanu zaczynajaumozliwiac sterowanie wiazka tak, aby ta mogla skrecac I dostosowac swoj kierunek do przeciwnika ktory ma zamiar odskoczyc od juz trudnego do ominiecia szybkiego pioruna. W formie wiazki piorun staje sie owiele trudniejszy do wyminiecia. Podczas zderzenia sie z celem cala wiazka odlacza sie od shinobiego I atakuje cel swoim porazeniem. Zobrazowanie jedynego mankamentu techniki skraca sie do tego iz wiazka po zmianie kierunku pozostaje w powietrzu tak jaka byla jej trajektoria lotu. Obracajac sie w prawo jej zawieszenie w powietrzu pozostanie w tej samej pozycji. Jesli natomiast my odskoczymy do tylu wiazka nieodlaczy sie od nas a co najwyrzej jej predkosc zostanie odjeta od tego o ile musi zostac wydluzona do tylu kiedy odskakujemy. Przerwanie naszej techniki wiaze sie z rozproszeniem wiazki wiaze sie z wystrzeleniem jej po lini prostej sco spowoduje ze wszelkie skrenty zostana przerwane, a ta rozproszy sie wtedy w powietrzu. Jesli wiazka od poczatku byla wyprowadzona prosto wystrzeli do przodu powoli wypalajac siebie sama tak, aby na koncu uderzyc ze zmniejszona sila w zaleznosci od jej koncowej dlugosci.
2 poziom
Technika stosunkowo latwa w nauce u poniewaz opiera sie na juz pokazywanej ludziom mocy klanu mianowicie wizazki elektrycznosci. Elementem zwrotnym w tej technice jest to, ze uzywamy, wiecej wiazek od dziesieciu do dwudziestu. W odróznieniu od poprzedniej techniki sa bardziej elastyczne, faluja I nie maja przywiazania do poprzedniej usztywnionej trajektori lotu. Miekkie blyskawice dzieki wiekszej elastycznosci na calej lini wiazki potrafia calkowicie skrecac wydluzajac sie dodatkowo. Dodatkowo wskazanym jest pozostanie nieruchomo podczas aktywowania techniki. Wiekszy obrot zazwyczaj konczy sie przerwaniem techniki, lub jesli zrobimy to nie pelny obót pozostawienie nam do dwóch trzech wiazek, które umozliwia przez chwile walczyc niczym jednorazowm pejcz, po czym ten sie rozprosza. Wiazki nie moga sie odlaczyc od wykonawcy. Dalej moga wyminac drzewo czy prosta kamienna scianke jednak z powodu ilosci nie jest mozliwe, az tak precyzyjne sterowanie nimi.
3 poziom
Aby nauczyc sie techniki manipulacji czarnym piorunem, ktory jestkolejnym stopniem wtajemniczenia klanu nalezy ponownie skupic sie na nature swojego pierwiastka. W przeciwnienstwie do podstawowej dla klanu wiazki tu zamiaz zmiekczac elektryczny pierwiastek szarpiemy go I zaostrzamyjego odlamki tak, aby mogl siac wiecej destrukcyjnej sily. Poszarpane iskry potrafia rozrywac ciala, a skumulowane tak ciosy sieja nie tylko porazenia a rowniez mocne poszarpane rany. Trening tej techniki jednak nie przebiega tak latwo z powodu, iz aby opanowac ten odlamek nalezy potrafic nadawac mu forme tak, aby ten nie rozlatywal sie na boki. Okielznanie jednak destrukcyjnej tnacej mocy tej umiejetnosci, jest bardzo trudne jednak kiedy skupimy sie na treningu wypuszczania go wokol siebie, aby nas nie poranil oraz uksztaltujemy z tak wytworzonej aury swojego rodzaju uformowany poruszajacy sie czarny piorun, w forme dzikiego zwierzecia pozostawiajac uformowany wedlug naszej checi ruch to dopiero nauczylismy sie ów piorunu uzywac. Na dodatek forma ta moze posiadac wyostrzone pazury czy nawet same kly.
4 poziom
Uzywanie tej techniki wymaga wiele treningu z powodu iz ponownie zamieniamy w wode wilgoc wokol nas I to w ogromnej ilosci co wymaga wprawy w ow zywiole. Wytworzenie chmor burzowych na calym polu walki I naelektryzowanie ich po czym wytworzenie burzy z piorunami jest bardzo energio chlone jednak ,aby utrzymac ten zamysl technika ta ma w sobie element chakro chlonny . Energia ktora ulatuje z przeciwinikow pod wplywem ciaglej burzy elektryzuje sie I przedluza ow burzowa chmure nad polem bitwy. Pioruny uderzaja czesto na polu bitwy co potrafi rozpraszac jak I wzbudzac niebespieczna atmosphere. Szansa iz jakis uderzy kogos jest stosunkowo bardzo przystepna, a sam element chakrochlonny usilnia ow technike.
Najwyzsza technika klanu skupia sie mocno na mistrzowskim elemencie edytowania blyskawicy. W tym przypadku blyskawica ta ma za zadanie wytworzyc jedynie prosta wiazke z ust jednak za pomoca edytacji element elektrycznosci na tyle skoncentrowana, aby mogla przeciac wrecz wszystko. Wiazka ta trwa stosunkowo niedlugo a jej manewrowanie musi wiazac sie z ruchem glowy zgodnie z tym w ktorym kierunku chcemy cos przeciac.