Umiejętności słabsze.

Masaru Yoshida

Umiejętności słabsze.

Post autor: Masaru Yoshida »

PROBLEM
Umiejętności nabyte niektóre są OP, niektóre normalne, a niektóre no właśnie, są pożal się boże. No i jedna jest trochę fabularnie dziwnie zrobiona, ale o tym potem.

ROZWIĄZANIE
Wszystkie trzy wymagają od osoby używającej ogarniania otoczenia bardziej niż inni. Bieg po cichu wymaga ogarniania jak i gdzie stanąć żeby nie hałasować. Tropiciel musi rozgarniać otoczenie i mieć podzielną uwagę żeby znajdywać ślady. Krycie się też wymaga jakoś lepszego obserwowania otoczenia, na przykład jak ktoś patrzy to muszę myśleć jak on co on zobaczy, a co nie itd. Albo że w tym kącie akurat mnie nie zobaczy. Dałbym tutaj każdej umce +20% do percepcji, ponieważ jak zestawimy to z takim alchemikiem albo mistrzem iluzji, mistrzem reberu, pieczęciami jedną ręką itd to wypadają one obecnie blado. Dają pewne bonusy, ale nie aż takie fajne, więc można je zbustować tymi 20%.
Wszyscy mówią że to słaba umka, ale nawiasem mówiąc wystarczy raz zobaczyć pieczęcie do jakiejś techniki, żeby następnym razem ją rozpoznać. Ale no dalej to taki słaby bonus że tak powiem. Dajmy tu 25% percepcji bonus, w ten sposób wyważymy ją w stosunku do innych.
No i ostatnia, mechanicznie dobra itd, ale tak szczerze powiedzcie mi. Czy ktoś kto ma taki organizm że trucizny zwalcza, nie powinien mieć bonusy do wytki? Bo fabularnie to mi się nie klei. Niby z takim samym poziomem wytrenowania co ktoś inny mogę zjeść bardziej trujące rzeczy, ale zmęczy się mój organizm tak samo szybko xd

DODATKOWE UWAGI Nie bijcie <jaszczureł>
0 x
Kazaru

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Kazaru »

Zgłaszam swój sprzeciw wysoki sądzie. Jestem fanem fabularnej rozgrywki i gry wyobraźni, to co proponujesz to zabawa w DnD. Dodajmy zaraz staty do każdej umiejętności wrodzonej i może jeszcze bonusy do KC za rozwijanie jutsu, bo wtedy też przecież używamy częściej chakry to za każdą dziedzinę na S, więcej chakry o 20%!

Porzucając ironię, uważam pomysł za nietrafiony. Te UNki umożliwiają naprawdę ciekawe smaczki dla postaci i mogą być super wykorzystane w misjach czy na wyprawach/eventach.
0 x
Masaru Yoshida

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Masaru Yoshida »

Pamięć fotograficzna :v
Fajna umka :v
Op jest :v
0 x
Kazaru

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Kazaru »

Nie każda umiejętność musi służyć power-gamingowi. Wiesz, że istnieją ludzie, którzy lubią grać dla fabuły i różnych smaczków jak np. pamięć fotograficzna, a nie tylko dla PH? xd

To, że ty tego nie wybierzesz i uważasz to za słabe to twoje zdanie, ale nie trzeba od razu zmieniać każdej rzeczy, która według Ciebie jest słaba.
0 x
Katsuko

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Katsuko »

To ja z innej strony.
No tak, bardzo słaba umka. Suiton D, Kirigakure no jutsu + wyciszenie i zabijasz każdego. Nie no, beznadziejna jest. xD
Robisz postać pod Gen. Ukrywasz się dzięki tej umce, kiedy jest sposobność łapiesz ofiarę. Kiedy ciebie ktoś goni to go zajmujesz byle czym [nawet Nin E] i w tym czasie się ukrywasz, a on ciebie nie widzi. Nie no, słabiutkie. xD
Nie no, beznadziejne, wcale nie zyskujesz skillsów pokroju klanów Inuzuka/Hyuuga/Ranmaru, ani trochę. Nie mówiąc o tym, ze to umka, a ponoć KG>umki.
Jedna z lepszych umek na forum. Daje ci skillsy do zapamiętywania i kopiowania jak Sharingan, nie mówiąc o fabularnym jej wykorzystaniu.

A tak bardziej poważnie, nie wszystkie umki są dla powergamerów, nie wszystkie mają dawać statsy i nie wszystkie są "równe". Dla Taiusera uniwersalizm jest lepszy niż pamięć fotograficzna, dla genusera kamuflaż robi robotę, dla trv taiusera żelazne ciało daje ci bramy.

//na marginesie, to że organizm zwalcza trucizny, nie znaczy, że jest wytrzymalszy; po prostu jest na nie odporny, bo wytwarza takie przeciwciała, ale jak strzelisz taką osobę po mordzie to nie jest mniej obolała dzięki temu
0 x
Masaru Yoshida

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Masaru Yoshida »

W sumie niby racja ale fotograficzna i technik kopiowanie ?
A co do wyciszenia to i tak musisz umieć go zlokalizować.
No i Tropiciel no wiesz podczas walki to ja wolę zmysł węchu żeby wiedzieć gdzie typ siedzi, albo widzenie przez ściany, niż patrzenie na ziemię i szukanie gdzie on mógł się schować xdd
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Sans »

Nie po to głowiliśmy się nad różnorodnością UN by teraz sprowadzić wszystko do stałej premii do atrybutu. Może wywalmy te wszystkie UN i co X PH będzie dawać bonus do wybranego atrybutu bo przecież to definiuje siłę i przydatność danej umiejętności. Jesli ktos cos uważa za słabsze w SWOJEJ opinii to niech nie bierze. Ja osobiście uważam, ze odstawać moga góra dwie UN względem innych i to tylko moja osobista opinia, ponieważ zastosowania tych umiejętności zależa od pomysłowości graczy, któa jak sie okazało nieraz, ma spore mozliwości.

Jeśli ma się pomysł to niech on będzie przemyslany i dobrze opracowany eliminując wszystkie jego wady. Już któryś raz z kolei pojawia się coś co zostaje wypunktowane w drugiej lub trzeciej odpowiedzi.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Umiejętności słabsze.

Post autor: Defrevin »

Odrzucam.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości