- Nazwa
- Sōshuriken no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zależy od długości posiadanej żyłki
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymaga broni miotanej (nie kunaia) i żyłki|Podczas wykonywania techniki: +10 Percepcji.
- Opis Technika pozwalająca na wprowadzenie elementu zaskoczenia w pojedynku. Użytkownik przyczepia do broni miotanych żyłki, za pomocą których - precyzyjnymi ruchami palców - jest w stanie kontrolować lot oręża. Dzięki temu można na przykład sprawić, że rzucone shurikeny, których przeciwnik uniknął, zaatakują go ponownie, albo broń poleci za róg, gdzie ukrywa się nasz przeciwnik. Skuteczne, lecz wymaga dobrej orientacji w terenie. Na jedną rękę przypada 5 żyłek z małymi brońmi/1 żyłka z dużą.
- Nazwa
- Mojiretsu no Saki
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zależy od rodzaju łuku i ilości żyłki
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Żyłka
- Opis Za pomocą tej techniki użytkownik otrzymuje możliwość zdalnego kierowania lotem pocisku. Najpierw przywiązuje on żyłkę do strzały, a następnie wypuszcza pocisk w kierunku oponenta. I tutaj otrzymujemy twist - poprzez odpowiednie manipulowanie żyłką, która jest owinięta wokół nadgarstka łucznika, jest on w stanie zmienić tor lotu strzały. Na żyłkę należy przelać nieco chakry, by korekta była możliwa. Technika przydatna w przypadku wykonania uniku przez przeciwnika bądź naprawy własnej pomyłki podczas celowania. Zmiana nie pozwala zawracać strzały bądź kierować ją po ostrych łukach, umożliwia jedynie niewielkie modyfikacje toru lotu.
ROZWIĄZANIE
Usunąć koszty w technice łuczniczej. Oraz dlaczego do nadgarstka doczepiamy żyłkę? Czemu nie do na przykład palca? Waga metalowego kunaia, a drewnianego patyka z ostrzem na końcu jest w teorii podobna.
PS. A gdzie dopisane dodatnie statystyki przy tych technikach xDD ? Czyżby ktoś zapomniał?
