Haretsu ?
: 6 maja 2017, o 18:54
Jakiś czas temu robiłem rework ale dałem go do off - topu bo nie były dokończone progi. Teraz wydaje mi się spoko. Zrobienie tego tak spowoduje, że haretsu będzie dalej grywalne, a nie tylko klanem z paru odc. ;P


- Pierwsza ranga tego KG umożliwia tworzenie na swoich pięściach wybuchowej chakry która podczas uderzenia uwalnia swą energię w stronę celu. Wybuch ten jest chakro chłonny, więc na tym poziomie zdolność ta służy raczej do kilku razowego użytku, a niż długich potyczek. Rekompensuje nam to jednak moc zdolności. Mimo, że spotykamy się z poziomem D wybuch jest w stanie już zabić czy oderwać kończynę.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Di
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 6%, KC A - 4% , KC S -2%, KC S+ +2% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Bakuhatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20cm
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polega na utworzeniu niedużej eksplozji w swojej dłoni. Odpowiednio ukierunkowana siła wybuchu pozwala na przykładowe odbicie rzuconej w nas broni na przeciwnika. Technikę można również wykorzystać do choćby przecięcia czegoś co nie cechuje się większą wytrzymałością (tkaniny, zwoje), a także do podpalania łatwopalnych obiektów. Trafienie nią przeciwnika nie zadaje wielkich obrażeń, chyba że bezpośrednio przyłoży się dłoń do ciała celu.

- Siła wybuchu nie zmienia się w żadnym stopniu względem poprzedniego poziomu, jednak od tego momentu tworzenie wybuchów nie męczy nas już aż tak bardzo. Dodatkowo jesteśmy w stanie wytworzyć je na innych częściach ciała kiedy wykonujemy nimi cios np. Nodze. Na dodatek poziom tego raberu tanieje raz jeszcze podczas gdy osiągniemy niemal mistrzowski poziom klanowy.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu shi
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 7%, KC D - 6%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 3% , KC S -1%, KC S+ +1% (Za cios)
- Po dziedzinie A KC E - 4%, KC D - 3%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S -Nie zauważalne, KC S+ Nie zauważalne. (Za cios)

- Pierwszy skok mocy w używaniu wybuchowego KG. Od tego momentu nasze ciosy są bardzo niebezpieczne i nie możliwe do zignorowania przez nawet mocno doświadczonych shinobi. Następuje tu również i podwyżka płaconej chakry za tak wielkie wybuchy, a więc należy dobierać wydatek swojej energii bardzo rozważnie kiedy zaczynamy walczyć i przypada nam ocenienie naszego przeciwnika. Moc ta jednak nie ma problemu już z przebiciem się przez stal co za tym idzie nie przejmuje się już słabymi ciałami.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Bi
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 8%, KC A - 6% , KC S -4%, KC S+ +4% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Hakai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Kontakt bezpośredni
- Koszt
- D: 25% C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na skupieni mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie potężnego ciosu w stronę ziemi co skutkuje stworzeniem potężnej fali uderzeniowej o promieniu 10m. Fala jest silna na tyle, by zabrać ze sobą niestabilne obiekty i niektórych przeciwników, może również odpychać techniki do rangi C. Po uderzeniu zostaje w jego miejscu paro metrowy krater, a uniesiona ziemia unosi się przez turę w powietrzu utrudniając widoczność. Równie dobrze można tym Jutsu przechodzić przez ściany.

- Poziom ten umożliwia tak naprawdę lepsze panowanie nad swym wybuchem. Jego siła nie zmienia się na tym poziomie jednak wybuchy znacznie tanieją. Od tego momentu zmienia się również w pewnym stopniu wydatek za raberu C. Poszerzenie kontroli rozkłada się i na używanie słabszego wybuchu. Jest to bardzo istotny poziom dla haretsu. Od tej chwili stają się oficjalnymi wojownikami potrafiącymi długie okresy czasu walczyć swoimi zdolnościami.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Ei
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 5% , KC S -2%, KC S+ -2% (Za cios)

- Ostatni poziom wybuchu jest opanowywany jedynie przez prze potężnych Haretsu. Poziom ten umożliwia im tworzenie silniejszego wybuchu. Jest to spuścizna umiejętności ów rodu co przekłada się na śmiercionośne skoncentrowane ciosy tą eksplozją. Oczywiście poza umiejętnościami panowania nad wybuchem przemiana ta wymaga ogromu energii przez co jej rola jest często jednorazowa aby dalej móc ustać na nogach.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Esu
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 40%, KC D - 35%, KC C - 25%, KC B - 18%, KC A - 15% , KC S -8%, KC S+ -8% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Jiraiken
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Kontakt bezpośredni
- Koszt
- E: 75% | D: 70% | C: 60% | B: 45% | A: 40% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na skupieni całej mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie jednego, potężnego ciosu. Efektem jest prawie całkowite zdezintegrowanie trafionego obiektu. Wybuch jest skupiony w formę stożka, co przekłada się na iście makabryczny efekt. Skupiony wybuch posiada właściwości mocno penetrujące, dając radę nawet części technikom rangi S.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.