- Nazwa
- Doton no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z prostych technik Dotonu. Polega ona na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary.
PROBLEM
Jest parę rakowych technik, zaznaczam jednak że nie jest to całkowity rework, a raczej zmiana paru dosyć oczywistych spraw których wprowadzenie szybko poprawi jakość życia na forum.
ROZWIĄZANIE
Będę je przedstawiać na bieżąco pod każdą techniką
DODATKOWE UWAGI
Może nie wszędzie, ale postarałem się poprawić opisy, aby opisywały działanie techniki bez tej masy zbędnego pedolenia która często jest w owych opisach obecna.
Endzoj
Zacznijmy od sławnego wywiadu: "Co tutaj robicie? Bagno." [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YsvC9Cx9x-g[/youtube]
O co mi chodzi? A chodzi mi właśnie o bagno, a dokładniej mówiąc błoto. Techniki błotne oczywiście w pewnym sensie są legit gdyż korzystał z nich 3 hokage oraz ta śmieszna locha co pocałunkiem wyssała chakre z naruto (zaznaczę tutaj iż oboje znają 5 żywiołów chakry + chyba byli inni użytkownicy, ale ich nie kojarzę niestety więc nie wymienię). Niestety jest jedno ALE - wszystko to zostało pokazane w anime, natomiast w mandze ani widu, ani słychu.
Dodatkowo czym dokładniej jest błoto? Nie jest to czysta ziemia, a zawiesina koloidalna, czyli w skrócie minerały + woda. Jak najbardziej legit uzyskać ten materiał? Potrzeba by dotonu+suitonu, być może z szczyptą sabaku.
Do czego dążę? Doton to ni uja nie jest, już prędzej można by uznać kryształ czy sabaku za doton niż błoto, więc nie oszukujmy się i nie wstawiajmy tutaj błotnych technik.
Solucja:
1. Usunąć błoto
2. Do każdej błotnej techniki dodać wymóg posiadania również suitonu
2a. Jeżeli znajdzie się wielu miłośników błota to również w błocie jest parę raków i dodam je po prostu tutaj
Dalej będą już pojedyncze techniki oczywiście z pominięciem tych błotnych:
- Nazwa
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
- Dodatkowe
- 5% za wciągnięcie
- Opis Bardzo proste Jutsu Dotonu. Znajdując się pod ziemią musimy tylko namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową. Pomimo prostoty tej techniki, nieraz kończy ona walkę, ponieważ nie każdy jest użytkownikiem Dotonu, a pojedyncza głowa to bardzo łatwy cel. Wystarczy jedno cięcie i...
- Nazwa
- Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Udoskonalona wersja techniki Doton no Jutsu. Dzięki niej można szybciej znaleźć się pod ziemią, albo się z niej wynurzyć, jednak samo poruszanie się pod nią dalej jest powolne. Jest to z pewnością wada tego Jutsu, ale i tak daje ono nam wiele. Można przecież niespodziewanie pojawić się i zaatakować, a to umożliwia naprawdę niezłe kombinacje.
- Nazwa
- Doton: Dochū Senkō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
- Dodatkowe
- Użytkownik musi być pod ziemią
- Opis Jedna z najbardziej przydatnych technik na tym poziomie. Użytkownik musi jednak znajdować się pod ziemią, aby wykonać to Jutsu. Umożliwia mu ono bowiem, zwiększenie swojej prędkości poruszania pod ziemią. Jest ona podobna do szybkości naszej postaci. Dodatkowo można wyciągnąć broń, albo część ciała, aby zadać niespodziewany cios. Pod ziemią poruszamy się z naszą normalną szybkością.
- Nazwa
- Doton: Moguragakure no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę w trakcie przemieszczania)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Kolejna z przydatnych technik Dotonu, która umożliwia wyjście nawet z najtrudniejszych sytuacji. Użytkownik wysyła chakrę do ziemi, aby ta stała się miękka. Następnie może się ukryć, a także przemieszczać. Technika bardziej nadaje się do tego pierwszego, ale i opcja druga jest możliwa. Warto dodać, że dziura w ziemi, która początkowo jest tworzona, jest bardzo prosta do zasypania w tym stanie, przez co nie da się nas wykryć.
Moja solucja:
Robimy 2, ewentualnie 3 techniki z 5 - to już jak kto będzie wolał
Doton no Jutsu - out, bo zostanie połączone z techniką niżej
- Nazwa
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny | *Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
- Dodatkowe
- *5% za wciągnięcie | Pod ziemią możemy oddychać tylko przez 3 tury | Prędkość poruszania się pod ziemią wynosi 0.5 szybkości postaci
- Opis Technika polega na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary. Podczas przebywania pod ziemią nieprzydatny jest nam zmysł wzroku, a słuch jest lekko przytłumiony, więc poruszamy się głównie w oparciu o drgania. Co za tym idzie nieruchomy przeciwnik jest dla nas niewidoczny.
*Znajdując się pod ziemią musimy namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową.
Doton: Dochū Eigyo no Jutsu - do wywalenia, bo to tylko przespamiona ta sama technika, a chyba nie jest legita bo jest tylko efektem "ubocznym" genjutsu...
Doton: Dochū Senkō - zostaje niezmienione, jest to ewidentny buff do shinju zanshu, lub sposób na alternatywne wykonanie techniki
Doton: Moguragakure no Jutsu - Tutaj kompletnie nie mam pojęcia co zrobić. Albo zostawić niezmienione (ew. tylko oddychanie i szybkość dodać), albo usunąć bo to w sumie to samo co pierwsza technika, albo całkiem zreworkować.
Ja się przychylam do drugiej opcji, ale piszcie co sądzicie to ewentualnie przestawię jakąś propozycję.
- Nazwa
- Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m
- Koszt
- E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe
- Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.
- Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.
Skąd to 50m? A po co? A dlaczego? Do usunięcia

- Nazwa
- Doton: Domu
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg
- Na całe ciało
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo przydatna technika Dotonu, polegająca na zamianie własnego ciała w kamień. Tracimy w ten sposób na szybkości , ale zyskujemy za to na wytrzymałości i sile ciosów. Doskonała technika, jeśli widzimy, np. lecący w naszym kierunku grad pocisków. Nie trzeba wykonywać uników, wystarczy być twardym jak skała. W tym przypadku twór(ciało) jest odporne na wszelakie ciosy bronią oraz większość technik do rangi B. Dodatkowo Szybkość maleje o 50%, ale Siła i Wytrzymałość rosną o 50%, na czas korzystania z Jutsu.
- Nazwa
- Doton: Keijūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Należy dotknąć celu
- Opis Przeciwieństwo techniki Doton: Chōkajūgan no Jutsu. To Jutsu umożliwia nam zmniejszenie wagi jakiegoś przedmiotu, albo stworzenia aż o 50%. Dzięki temu można ułatwić sobie dźwiganie danych przedmiotów, albo zwiększyć swoją szybkość. Umożliwia to niezłe kombinacje podczas walki.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Chōkajūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Doton: Kajūgan no Jutsu
- Opis Rozwinięcie Doton: Kajūgan no Jutsu polegające na ogromnym zwiększeniu masy dotkniętego przedmiotu pozwalając miażdżyć ich ciężarem nawet silnie opancerzone istoty. Technika ta może podnieść ciężar aż o 99%.
- Nazwa
- Doton: Chōkeijūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Kajūgan no Jutsu
- Opis Rozwinięcie Doton: Keijūgan no Jutsu które zmniejsza masę dotkniętego przedmioty w jeszcze większym stopniu. Dzięki temu możliwe jest ogromne zmniejszenie wagi nawet gigantycznych przedmiotów. Technika ta może zmniejszyć ciężar aż o 99%.
Jednak głównie chciałem tutaj zaznaczyć problem, gdyż solucja nie jest dla mnie oczywista. Pomimo tego proponuję:
Opcję zwiększenia wagi 100-krotnie, oraz zmniejszenia 1000-krotnie.
Takie rozwiązanie wydaje mi się fair, chociaż wyobrażam sobie kiedy takie zwiększenie wagi może być zbyt OP, no ale cóż poradzić heh.
To chyba tyle póki co, będę edytował post i wrzucał nowe rzeczy na bieżąco wraz z napływającymi komentarzami.