Doton

Rakan

Doton

Post autor: Rakan »

Helou, mam sobie grypę więc siedzę w domu, a że mam trochę czasu i lekko lepiej się czuję to postanowiłem zająć się zmianami technicznymi na forum. O ile nie zaatakuje mnie nagły brak chęci to będzie to tylko jedna z wielu zmian.
PROBLEM
Jest parę rakowych technik, zaznaczam jednak że nie jest to całkowity rework, a raczej zmiana paru dosyć oczywistych spraw których wprowadzenie szybko poprawi jakość życia na forum.

ROZWIĄZANIE
Będę je przedstawiać na bieżąco pod każdą techniką

DODATKOWE UWAGI
Może nie wszędzie, ale postarałem się poprawić opisy, aby opisywały działanie techniki bez tej masy zbędnego pedolenia która często jest w owych opisach obecna.
Endzoj

Zacznijmy od sławnego wywiadu: "Co tutaj robicie? Bagno." [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YsvC9Cx9x-g[/youtube]
O co mi chodzi? A chodzi mi właśnie o bagno, a dokładniej mówiąc błoto. Techniki błotne oczywiście w pewnym sensie są legit gdyż korzystał z nich 3 hokage oraz ta śmieszna locha co pocałunkiem wyssała chakre z naruto (zaznaczę tutaj iż oboje znają 5 żywiołów chakry + chyba byli inni użytkownicy, ale ich nie kojarzę niestety więc nie wymienię). Niestety jest jedno ALE - wszystko to zostało pokazane w anime, natomiast w mandze ani widu, ani słychu.
Dodatkowo czym dokładniej jest błoto? Nie jest to czysta ziemia, a zawiesina koloidalna, czyli w skrócie minerały + woda. Jak najbardziej legit uzyskać ten materiał? Potrzeba by dotonu+suitonu, być może z szczyptą sabaku.
Do czego dążę? Doton to ni uja nie jest, już prędzej można by uznać kryształ czy sabaku za doton niż błoto, więc nie oszukujmy się i nie wstawiajmy tutaj błotnych technik.
Solucja:
1. Usunąć błoto
2. Do każdej błotnej techniki dodać wymóg posiadania również suitonu
2a. Jeżeli znajdzie się wielu miłośników błota to również w błocie jest parę raków i dodam je po prostu tutaj
Dalej będą już pojedyncze techniki oczywiście z pominięciem tych błotnych:
Nazwa
Doton no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z prostych technik Dotonu. Polega ona na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary.
Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
5% za wciągnięcie
Opis Bardzo proste Jutsu Dotonu. Znajdując się pod ziemią musimy tylko namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową. Pomimo prostoty tej techniki, nieraz kończy ona walkę, ponieważ nie każdy jest użytkownikiem Dotonu, a pojedyncza głowa to bardzo łatwy cel. Wystarczy jedno cięcie i...
Nazwa
Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Udoskonalona wersja techniki Doton no Jutsu. Dzięki niej można szybciej znaleźć się pod ziemią, albo się z niej wynurzyć, jednak samo poruszanie się pod nią dalej jest powolne. Jest to z pewnością wada tego Jutsu, ale i tak daje ono nam wiele. Można przecież niespodziewanie pojawić się i zaatakować, a to umożliwia naprawdę niezłe kombinacje.
Nazwa
Doton: Dochū Senkō
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
Użytkownik musi być pod ziemią
Opis Jedna z najbardziej przydatnych technik na tym poziomie. Użytkownik musi jednak znajdować się pod ziemią, aby wykonać to Jutsu. Umożliwia mu ono bowiem, zwiększenie swojej prędkości poruszania pod ziemią. Jest ona podobna do szybkości naszej postaci. Dodatkowo można wyciągnąć broń, albo część ciała, aby zadać niespodziewany cios. Pod ziemią poruszamy się z naszą normalną szybkością.
Nazwa
Doton: Moguragakure no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę w trakcie przemieszczania)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z przydatnych technik Dotonu, która umożliwia wyjście nawet z najtrudniejszych sytuacji. Użytkownik wysyła chakrę do ziemi, aby ta stała się miękka. Następnie może się ukryć, a także przemieszczać. Technika bardziej nadaje się do tego pierwszego, ale i opcja druga jest możliwa. Warto dodać, że dziura w ziemi, która początkowo jest tworzona, jest bardzo prosta do zasypania w tym stanie, przez co nie da się nas wykryć.
Naprawdę? 5 technik robiących +/- to samo? Nie wspomnę nawet że 2 mają ten sam obrazek... Czy muszę napomnieć to że "Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu" ma koszt utrzymania i aktywowania techniki + koszt wciągnięcia kogoś pod ziemię? W technice która polega TYLKO na wciągnięciu kogoś pod ziemie? No chyba że płacimy za to że komuś głowa wystaje nad ziemie, ciekawe co się stanie jak anulujemy technikę... No mniejsza, rak to rak i zamiast nabijać się należy podjąć zmiany
Moja solucja:
Robimy 2, ewentualnie 3 techniki z 5 - to już jak kto będzie wolał

Doton no Jutsu - out, bo zostanie połączone z techniką niżej
Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny | *Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
*5% za wciągnięcie | Pod ziemią możemy oddychać tylko przez 3 tury | Prędkość poruszania się pod ziemią wynosi 0.5 szybkości postaci
Opis Technika polega na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. W ten sposób można uniknąć ataku i zarazem zaatakować niespodziewanie przeciwnika. Dzięki temu można zadać ostateczny cios, albo oszałamiający na tyle, że dalsza walka będzie problemem dla ofiary. Podczas przebywania pod ziemią nieprzydatny jest nam zmysł wzroku, a słuch jest lekko przytłumiony, więc poruszamy się głównie w oparciu o drgania. Co za tym idzie nieruchomy przeciwnik jest dla nas niewidoczny.
*Znajdując się pod ziemią musimy namierzyć przeciwnika, a następnie ściągnąć go pod ziemię tak, aby znalazł się pod nią, z wystającą głową.
Taki luźny miksik tych dwóch technik żeby nie robić syfu. Also dodałem pare logicznych ograniczeń. Ew. taki sztywny koszt tego wciągnięcia to słaba opcja więc proponuję połowę kosztu techniki, czyli jak za utrzymanie.

Doton: Dochū Eigyo no Jutsu - do wywalenia, bo to tylko przespamiona ta sama technika, a chyba nie jest legita bo jest tylko efektem "ubocznym" genjutsu...


Doton: Dochū Senkō - zostaje niezmienione, jest to ewidentny buff do shinju zanshu, lub sposób na alternatywne wykonanie techniki

Doton: Moguragakure no Jutsu - Tutaj kompletnie nie mam pojęcia co zrobić. Albo zostawić niezmienione (ew. tylko oddychanie i szybkość dodać), albo usunąć bo to w sumie to samo co pierwsza technika, albo całkiem zreworkować.
Ja się przychylam do drugiej opcji, ale piszcie co sądzicie to ewentualnie przestawię jakąś propozycję.

Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran
Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m
Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe
Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.

Skąd to 50m? A po co? A dlaczego? Do usunięcia :v


Nazwa
Doton: Domu
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Na całe ciało
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika Dotonu, polegająca na zamianie własnego ciała w kamień. Tracimy w ten sposób na szybkości , ale zyskujemy za to na wytrzymałości i sile ciosów. Doskonała technika, jeśli widzimy, np. lecący w naszym kierunku grad pocisków. Nie trzeba wykonywać uników, wystarczy być twardym jak skała. W tym przypadku twór(ciało) jest odporne na wszelakie ciosy bronią oraz większość technik do rangi B. Dodatkowo Szybkość maleje o 50%, ale Siła i Wytrzymałość rosną o 50%, na czas korzystania z Jutsu.
Była tutaj podana statystyka zręczności, więc po prostu ją usunąłem ;v Skoro jednak brak tutaj drugiej statystyki która dostawałaby w pupcie to można rozważyć nerf.
Nazwa
Doton: Keijūgan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Należy dotknąć celu
Opis Przeciwieństwo techniki Doton: Chōkajūgan no Jutsu. To Jutsu umożliwia nam zmniejszenie wagi jakiegoś przedmiotu, albo stworzenia aż o 50%. Dzięki temu można ułatwić sobie dźwiganie danych przedmiotów, albo zwiększyć swoją szybkość. Umożliwia to niezłe kombinacje podczas walki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Lekka zmiana w opisie (usunięcie "przeciwieństwo techniki opisanej powyżej" bo to retarded opis a z resztą nie ma powyżej techniki która by miała z tym coś wspólnego xD)

Nazwa
Doton: Chōkajūgan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Doton: Kajūgan no Jutsu
Opis Rozwinięcie Doton: Kajūgan no Jutsu polegające na ogromnym zwiększeniu masy dotkniętego przedmiotu pozwalając miażdżyć ich ciężarem nawet silnie opancerzone istoty. Technika ta może podnieść ciężar aż o 99%.
Nazwa
Doton: Chōkeijūgan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kajūgan no Jutsu
Opis Rozwinięcie Doton: Keijūgan no Jutsu które zmniejsza masę dotkniętego przedmioty w jeszcze większym stopniu. Dzięki temu możliwe jest ogromne zmniejszenie wagi nawet gigantycznych przedmiotów. Technika ta może zmniejszyć ciężar aż o 99%.
Tutaj dotyka nas lekki rak balansowy, mianowicie za ten sam koszt możemy zwiększyć ciężar czegoś dwukrotnie, lub zmniejszy go teoretycznie nawet miliardy razy. To chyba nie brzmi logicznie co?
Jednak głównie chciałem tutaj zaznaczyć problem, gdyż solucja nie jest dla mnie oczywista. Pomimo tego proponuję:
Opcję zwiększenia wagi 100-krotnie, oraz zmniejszenia 1000-krotnie.
Takie rozwiązanie wydaje mi się fair, chociaż wyobrażam sobie kiedy takie zwiększenie wagi może być zbyt OP, no ale cóż poradzić heh.


To chyba tyle póki co, będę edytował post i wrzucał nowe rzeczy na bieżąco wraz z napływającymi komentarzami.
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Doton

Post autor: Reika »

Nie wiem, jak z resztą, bo nie jestem technicznym i nie znam się na tym, ale odniosę się do błotnych technik. O ile mi wiadomo, Doton, to żywioł ziemi, a ziemia, to nie tylko skały i kamienie, ale też gleba. Rozmokła gleba, to nadal ziemia, czyli Doton. Ponad to, o ile pamiętam i nic się nie zmieniło, wymagane jest do tych technik (przynajmniej niektórych) źródło błota, bo bez tego nic się nie zrobi, więc wymaganie suitonu jest dla mnie śmieszne. Masz błoto, to się bawisz, nie masz, nie bawisz się. Owszem, możesz stworzyć błotko za pomocą ziemi i wody, ale narzucanie takich rzeczy odgórnie, to kpina. Jestem przeciwna wywalaniu błotnych technik, bo są całkiem spoko i przydają się, a to, że nie ma ich w mandze, a są w anime, to tak denny argument, że aż mam ochotę strzelić facepalma...
0 x
Rakan

Re: Doton

Post autor: Rakan »

Oczywiście iż argument tego że coś jest w mandze, a w anime tego nie ma jest akurat świetnym argumentem :v
Manga to kanon na którym opiera się uniwersum, a anime, filery, fanfiki i inne rzeczy to tylko jego dewiacje, na które można przymykać oko i wrzucać na forum, ale zdecydowanie należy być sceptycznym w tym względzie.

Co do twojego argumentowania błota to masz oczywiście rację, oprócz tego że są też techniki błota nie wymagające jego obecności. Jednak ja patrzę na tą sprawę inaczej, o ile nie ma rzeczy w mandze to wtedy już musi być bardzo specyficzna żeby mogła trafić na forum i najprościej coś takiego zweryfikować poprzez puszczenie tego przez pryzmat tworzenia jej jako własnych technik. A tutaj techniki odpadają już na pierwszym stopniu, bo nie są Dotonem, tylko błotem.
Tak jak pisałem wyżej, bardziej dotonem niż błoto jest już kryształ, czyli minerały będące w ziemi lub chociażby sabaku władający piachem który też wchodzi w skład gleby. Jeżeli nie możesz w dotonie mieć umiejętności kryształu czy piachu to nie powinieneś mieć też błota.
Można też spojrzeć na to inaczej (podam przykład na sobie), jest sobie sabaku władający złotym pyłem, czyli w pewnym sensie złotem i własne traktujące te złoto tak samo jak piach przejdą bez problemu, jednak gdybym spróbował zrobić własną opierającą się na kontrolowaniu powiedzmy płynnego złota? Śmiech na sali, a to przecież dokładnie taka sama sytuacja jak w przypadku błota i dotonu.

Dodam też że nie ma co się tak przyczepiać do tego dodania suitonu, bo jest to raczej desperacka próba jakkolwiek uczynienia tych technik chociaż leciutko legit. Oczywiście najlepiej po prostu usunąć tego raka :)

PS. argumentowanie że coś powinno zostać tylko dlatego że to lubisz i jest przydatne xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Doton

Post autor: Sans »

No to zacznę od tego, że witam państwa w tym wielkim temacie, na którego pierwszy rzut oka nikt nie wie co się dzieje kappa
A teraz zacznijmy zabawę. Techniki z błota zostaną, a na pewno ich część więc prosiłbym o wypisanie wszystkich i wtedy będzie można dyskutować o nich. 3 Hokage walka była w mandze i wszystko użyte, wedle databooka <oficjalna rozpiska wedle Kishimoto uniwersum z siłą też postaci w danej materii itd. to jest podstawa Naruto> jest to tylko Doton. Każda zresztą technika błotna tak była kwalifikowana i dodanie Suitonu nie ma niestety racji bytu. Jiraya też użył kałuży błotnej na wielkim wężu.
Co do technik wciągania... Jestem nawet za, ale Doton: Dochū Senkō trzeba sprecyzować. Trzeba być tuż pod powierzchnią ziemi i można użyć broni, która z niej wystaje i ma przeciąż wroga jak Kisame. Do tego po zmianach i tego co rozumiem musi mieć wymóg aktywnej techniki Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu tak?
Klony się zgadzam
Te zamienianie w kamień odbiera 50% szybkości zamiast zręczności na moje
Co do masy i ciężaru prędzej bym widział może 100 krotne zmniejszenie masy i 10 krotne zwiększenie, co już jest dużo mniej OP i w jednej technice zamiast w dwóch. Będzie lepiej.

To chyba tyle z mojej strony na ten moment. Stay tunned.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Doton

Post autor: Jawa »

Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu - Osobiście spoko faktycznie wystarczyłaby jedna technika poruszania się pod ziemią. Koszt wciągnięcia zupełnie zbędny ale widzę, że oznaczyłeś jako opcje więc do usunięcia.

Doton: Dochū Senkō - z tą techniką szczerze mówiąc nie mam pojęcia co się jeszcze zrobi

Doton: Moguragakure no Jutsu - Tu bym także rozważał wywalenie i ewentualnie zmodyfikowanie Shinju Zanshu o pewne aspekty które daje ta technika. Chociażby zostawianie po sobie dziury co pokazał Kakashi w walce z podrabianym Itachim.

Klony - yep

Doton: Domu - przyczepię się do samej idei techniki na forum. Nie zamieniała ona ciała użytkownika w kamień, a jedynie utwardzała/zamieniała w/e skórę przez co o jakimkolwiek ciążeniu, ale i dodawaniu siły nie ma mowy. Ot czysta defensywa podatna na techniki penetrujące i raitony, ale dobra na obszarowe poza tymi posiadającymi dużą siłę uderzenia. Nie bez powodu młoty były dobre na "puszki" w średniowieczu, a tutaj taką puchą poniekąd się stajemy. Co z tego, że nie przebije się cios jak i tak energia uderzenia wywoła obrażenia wewnętrzne? Ku temu pieje.

Przy ostatniej technice Doton: Keijūgan no Jutsu w sumie Kan napisał tylko zacytuję:
0 x
Yamiyo

Re: Doton

Post autor: Yamiyo »

Doton: Moguragakure no Jutsu - Wchodzimy pod ziemię. Powolne wychodzenie spod ziemi.

Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu - Wciągamy wroga pod ziemię (wymaga aktywnej techniki Moguragakure no Jutsu).

Jeszcze można zrobić technikę, która pozwala na szybkie wychodzenie spod ziemi jako alternatywę dla Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu. Wtedy ktoś albo będzie mógł wciągnąć wroga pod ziemię albo wyjść mu na plecy i uciąć mu głowę w ekspresowym tempie.

Moim zdaniem to by rozwiązało problem.

A co do Doton: Domu, to https://www.youtube.com/watch?v=UiNqtsWMHhE - na tym filmiku jest pokazane, że jednak zwiększa siłę użytkownika. No i nie podoba mi się jedna rzecz. Strasznie osłabiacie defensywne techniki na tym forum. No i generalnie techniki penetrujące nie mają kontry, bo albo są tak szybkie, że bez 3000 PH i 200 szybkości nie idzie ich uniknąć albo penetrują każdą osłonę.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Doton

Post autor: Hikari »

Czekam na odzew autora z rozmową, bo obecnie jest jałowa. Może to co się zgadza i można zrobić i mieć z głowy też wykonać, będzie na koniec tematu.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Juuzou Yamanaka

Re: Doton

Post autor: Juuzou Yamanaka »

Odnośnie odpowiedzi Avy dotyczącej Domu.
Nie ma ku temu przesłanek by porywać się an stwierdzenia, że obuchowe obrażenia będa wpływały znaczniej. Można się tu rozwodzić czy jest to "puszka" czy ściśle przylegająca integralna twarda powłoka, której obuch nie robi różnicy bo nie ma tzw "luzów" by odniosło to efekt.

Domu po prostu poprawka zręczność na szybkość i tyle. Jest zgodna z cała konwencją technik dotonowych.
0 x
Rakan

Re: Doton

Post autor: Rakan »

Skoro zostanie błoto to lecim po kolei z błotkiem.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QhTf_f0bvkQ[/youtube]
Nazwa
Doton: Doro Kōgeki
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 4 pociski)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polegająca na wytworzeniu kuli błota w ustach. Następnie trzeba ją wystrzelić w kierunku przeciwnika tak, aby oberwał. Obrażenia w tym przypadku będą podwójne, ponieważ poza normalnymi wróg powinien mieć ograniczone ruchy. Błoto bowiem jest sporządzone z chakry i osłabia szybkość. Wszystko zależy jednak od trafienia, logiczne jest, że bieganiu przeszkodzi kula błota wycelowana w nogi, etc.
Nazwa
Doton: Doro ōkami
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 wilki)
Dodatkowe
W pobliżu musi być źródło błota
Opis Technika polegająca na wytworzeniu dowolnej ilości błotnych wilków. Nie są one specjalnie uzbrojone, ale mogą odwrócić uwagę przeciwnika. Dzięki temu użytkownik zyskuje czas na ponowny cios. Dodatkowym plusem tego Jutsu jest to, że wilki da się z łatwością odnowić, wymagane jest tylko źródło błota do stworzenia ich. Inaczej nici z całego planu. Do wykonania techniki potrzebne jest błoto!
Dobra, chciałem napisać że ich nie ma, bo nie mogłem znaleźć, ale dzięki pomocy użytkowników buszujących w nocy na forum udało się odnaleźć zguby i są z jakiegoś filera. Niby można zostawić plucie, ale wilki? One wydają się tak mega sztuczne że aaaaaaah. Najchętniej bym je usunął.

Reszta błota ujdzie bo i pamiętam z anime i mangi i są nawet decent zrobione.


Pominąłem tą technikę ale teraz wspomnę:
Nazwa
Doton: Shishi Dojō
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 70% | B: 60% | A: 50% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
W pobliżu muszą być martwe ciała
Opis Technika polega na wskrzeszeniu wszystkich ciał znajdujących się na danym obszarze. Wojownicy nie są bardzo sili, ani szybcy, jednak po każdym ciosie wstają. Czasami może ich być mnóstwo, więc np. mogą złapać przeciwnika. Jest to najpotężniejsza technika Dotonu.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Naprawdę? Jakaś biedna rakowa wersja edo tensei z filerów? Ta technika tak bardzo śmierdzi że chyba nawet nie muszę tłumaczyć dlaczego lepiej ją zutylizować xD

No dobra, poniżej poprawiłem opis i wywaliłem cenę za wciągnięcie
Nazwa
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny | Musimy stać pod przeciwnikiem, max. metr od niego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
Pod ziemią możemy oddychać tylko przez 3 tury | Prędkość poruszania się pod ziemią wynosi 0.5 szybkości postaci
Opis Technika polega na wytworzeniu dziury w ziemi, do której szybko wskakujemy, a następnie przemieszczamy się pod ziemią. Podczas przebywania pod ziemią nieprzydatny jest nam zmysł wzroku, a słuch jest lekko przytłumiony, więc poruszamy się głównie w oparciu o drgania. Co za tym idzie nieruchomy przeciwnik jest dla nas niewidoczny. Mamy również opcję wciągnięcia przeciwnika pod ziemię, aby to uczynić musimy znaleźć się bezpośrednio pod nim i po prostu pociągnąć go w dół, a ten zostanie jedynie z głową na powierzchni.
No cóź, co do Doton: Dochū Senkō. Chyba nie wymaga nawet zmiany opisu, wg. mnie dobrze je wszystko się samo przez się rozumie. ew. można dopisać że dzięki niej poruszamy się ze zwykłą prędkością pod ziemią. Wymóg posiadania pod ziemia już ma więc nie potrzeba go :v

Doton: Moguragakure no Jutsu. Szczerze to nie mam jakoś szczególnie koncepcji więc najchętniej bym ją wywalił xD

Te techniki z wagą, aż boli to jak mało dokładne jest tak z manga i anime i znerfione na realia forum, no ale sprawa już chyba zamknięta to co ja mały szary człowiek poradzę :v

Zostaw domu w spokoju ok Ava :v


Chyba mniej więcej na wszystko odpowiedziałem (?) Jest w sumie 3 w nocy więc ja tam nie wiem :v
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Doton

Post autor: Sans »

Dobra to od razu powiem, że też wywaliłbym błotne wilki. Nie ma tutaj potrzeby na te technikę, bo jest trochę rakowata. Ew. brak odnowienia, albo za każde trzeba ponownie tyle samo płacić jeszcze mogłoby być okej jak ktoś się uprze aby ją zostawić, bo teraz wychodzi na to, że nie trzeba. :v

Co do zombie to od razu leci out na moje, w sumie racja, że to rak z fillerów co nie powinien tutaj występować.

Techniki do poruszania się pod ziemią to by mogły te dwie zostać i tyle, nie mam pomysłu co w kolejnej dodać. Jak ktoś ma proszę podać, a może znajdzie się miejsce dla Doton: Moguragakure no Jutsu.

Doton Domu jak dla mnie podtrzymuję zdanie, że zabiera szybkość i wcale nie robi takiej puchy jak Ava insynuował, bo Kakuzu by to odczuł zdecydowanie. Zastanawia mnie jednak czy faktycznie dodaje tą siłę, bo może on użył jej tylko dla utwardzenia ręki? Siły zdecydowanie posiadał i tak sporo, ale zostawiam to do dalszej dyskusji. Obecnie to tylko zamienienie w tym zręczności na -50% szybkości.

Z tą wagą utrzymuję swoje zdanie. 100 razy mniejsza waga to i tak bardzo dużo xD
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Doton

Post autor: Yasuo »

Obecny opis Doton: Domu:
Nazwa
Doton: Domu
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Na całe ciało
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika Dotonu, polegająca na zamianie własnego ciała w kamień. Tracimy w ten sposób na szybkości i zręczności, ale zyskujemy za to na wytrzymałości i sile ciosów. Doskonała technika, jeśli widzimy, np. lecący w naszym kierunku grad pocisków. Nie trzeba wykonywać uników, wystarczy być twardym jak skała. W tym przypadku twór(ciało) jest odporne na wszelakie ciosy bronią, większość technik do rangi B. Dodatkowo Szybkość i Zręczność maleją o 50%, ale Siła i Wytrzymałość rosną o 50%, na czas korzystania z Jutsu.
Jak widać szybkość w tym opisie maleje o 50%, a mamy jeszcze tą nieszczęsną zręczność. Jak usuniecie -50% do zręczności to ta technika dostanie Buffa. Ja bym proponował -50% do Percepcji podczas wykonywania ataków (trudniej trafić w cel, ale podczas uników czy postrzegania otoczenia Percepcja pozostaje bez zmian).

Poza tym, ja tą technikę bym zostawił w spokoju. Ewentualnie zwiększył jej możliwości defensywne kappa.

A co do wilków z błota i żywych trupów ... ja bym tego jednak nie wywalał :). Fajne techniki XD.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Asa

Re: Doton

Post autor: Asa »

Propozycja Yasuo co do zmiany domu rakowa jak sam Yasuo imo kappa

Jak tak bardzo chcemy się wyzbyć siły to zrobić to i zwiększyć wytrzymałość do 75/100% więcej i tyle + ew. do technik rangi A odporność
btw. ciekawostka dla nieobeznanych. Opis domu jest podobno zajumany z innego forum i dlatego jest na nim wgl. zręczność xD
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Doton

Post autor: Jawa »

Tak więc:
Ja bym osobiście wilki zostawił, ale wyrzucił tą regeneracje/odnowienie jak zwał tak zwał. Kto wpadł na tak poroniony pomysł <notlikethis>
Doton: Shishi Dojō - Chyba nie musze mówić zresztą jak chyba większośc ludu, że to leci out.
Poruszanko gucci, a tą Morugakure bym widział out

W kwestii Domu podtrzymuję zdanie. Nie powinna wpływać na staty, a jedynie dawać odporność. Jak niektórych aż tak boli przesunąć rangę wyżej z tymi samymi właściwościami. Obniżanie szybkości i zwiększanie siły jest po prostu dziwne. Jeśli już to obniża o ileś tam punktów szybkość (a nie połowę) i tyle bez żadnego zwiększania czegokolwiek xD Wiadomo, że cios bardziej zaboli wywoła większe obrażenia, ale silniejszy nie będzie.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Doton

Post autor: Sans »

Poczytałem odnośnie Doton: Domu i owszem jestem za wywaleniem wszystkich tam statystyk. Imo technika utwardza naszą skórę. Naturalne jest to też, że wtedy nasze taijutsu dużo bardziej bolą.
Swoją drogą można zrobić dwa koszty. Od jednej kończyny i od całego ciała, bo wedle oficjalnych danych nie trzeba za każdym razem na całe ciało jej rzucać.

Co do reszty to... Tylko jedna technika do poruszania się pod ziemią i wciągania, niech będzie i tak.

Jak nikt nic nie ma do dodania w 24h to prosiłbym autora tematu na nowym koncie o podsumowanie wszystkiego ostateczne. Czyli wszystkich zmian, które trzeba by wprowadzić aby to jeszcze raz przepatrzeć i łatwiej było wprowadzać.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Doton

Post autor: Sans »

Miesiąc bez odzewu, urlop odrzucam obecnie, gdyż wprowadzanie z tego burdelu będzie kłopotliwe jak i sprawdzanie. W razie czego można będzie przywrócić, o ile ktoś się chętny znajdzie, a jak nie to zostanie wprowadzone z reworkami, albo w luźniejszym terminie.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości