- Pierwszy stopień Raberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad jesteśmy w stanie tworzyć wpływające na ludzi dźwięki jednak trudno nazwać je jeszcze bronią. Jeśli złamiemy czyiś umysł jakąś z spontanicznych melodii możemy sprawić aby osoba słuchająca zaczęła słyszeć nieprzyjemne głosy otaczających ją ludzi, albo widzieć przed sobą rzeczy które nie istnieją, lub nie widzieć istniejących. Ograniczenie jednak jest tu dość widoczne ponieważ naraz możemy stworzyć , zakryć tylko pojedyncze obiekty w iluzji, a na dodatek nawet jeśli nasza stworzona iluzja zaatakuje przeciwnika ten nie poczuje bólu. Tak czy inaczej jest to ważny początkowy poziom.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Di
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 5%, KC D - 4%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - niezauważalne koszty, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
Gen dzwięku

Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Demoniczni muzycy to szczep który rozsiany jest po całym świecie. Wszyscy są bardzo utalentowani w artystycznej grze na instrumentach i noszą je przy sobie. Jednostki zakwalifikowane jako posiadacze linii krwi demonicznej melodii czasem można spotkać w miastach kiedy kreują ludzkie dni swoją muzyką. Legendy chodzą, że po wizycie takiego artysty w wiosce wszyscy zaczynają myśleć podobnie i skupiać swoje odczucia na podobnych aspektach życia.
Cechy charakterystyczne:
- Posiadają i grają na instrumentach.
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: , Ninjutsu Genjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Furatto


- Bardzo ważny poziom tego Kekkei Genkai w którym muzyk dostaje możliwość nawiązania demonicznego paktu. Sam demoniczny pakt jest na tyle istotny bo umożliwia nam przyzwanie demona, którego jesteśmy w stanie kontrolować specjalną osobną melodią. Dodatkowo sama iluzja dźwięku rośnie na sile, a melodie spontaniczne z Reberu nie mają już problemu wytwarzać zakłóceń w zmysłach przeciwnika jak poczucie lekkiego bólu czy zobaczenie paru dodatkowych postaci które nie znajdują się w realnym świecie.
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu shi
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 4%, KC B - 3%, KC A - 2%, KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
- Nazwa
- Maindokontorōru
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Raberu
- Koszt
- E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: ? | S+: ?
- Dodatkowe
- Uprzednie Kuchiyose no Jutsu, Pakt z Doki (wściekłymi demonami)
- Opis Specjalna Melodia stworzona aby kontrolować przyzwane demony. Dzięki przypisaniu ruchu do wybranego dźwięku jesteśmy w stanie bardzo szybko wydawać rozkazy swoim przyzywającą podczas gry na instrumencie. Melodia jest kluczowa do korzystania z Dokich i kiedy się zatrzyma ci będą stać jak zatrzymani w czasie dopóki nie dostaną kolejnego rozkazu.
- Mechanika Jeśli przyjdzie nam się mierzyć z szybkim shinobim bardzo ważna będzie nasza statystyka percepcji która musi nadążyć za przeciwnikiem i pozwolić władanie paroma doki naraz.

- Ten stopień wtajemniczenia znacznie wzmacnia iluzje wykonywane przez spontaniczne melodie. Genjutsu wpływające na wzrok i resztę zmysłów są znacznie potężniejsze dzięki czemu jeśli złamiemy umysł naszego przeciwnika nie powinniśmy mieć problemu aby ten uciekał od tygrysów bo ich pazury będą boleć jak normalne.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Bi
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)

- Przedostatni poziom daje nam możliwość skrępowania czyiś ruchów za pomocą iluzji wydobywającej się z dźwięku. Na tym poziomie jesteśmy w stanie całkowicie złapać przeciwnika i zmienić obraz przed jego oczami czy dać mu poczuć ból ręki rozpływającej się w iluzji itd. Na dodatek dostajemy możliwość kontrolowania kolejnego demona.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Ei
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 25%, KC D - 20%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 5%, KC S+ - 2% (na turę)
- Nazwa
- Makyō no Ran
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Raberu
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Melodia jest skonstruowana w taki sposób aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie bez większych ograniczeń węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić ostrzami ponieważ te najpewniej przelecą przez bestie ani wybuchami itd. Węże zaś podczas atakowania nie ranią przeciwnika również jednak wygryzają z niego jego energie zwaną chakrą i kiedy skończą jeść całą... To przeciwnik umiera.

- Ostatni poziom umiejętności skutkuje ogólnym rozwojem każdego aspektu muzycznych iluzji. Wszystkie wpływy na umysł przeciwnika są znacznie silniejsze jak na poziom S przystało. Na sam koniec dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Esu
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 33%, KC D - 28%, KC C - 23%, KC B - 18%, KC A - 13%, KC S - 8%, KC S+ - 4% (na turę)