Mizu Bunshin

Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Czesć, chciałem dzisiaj porozmawiać o wodnym Bunshinie i problemami z jakimi się boryka bowiem jest to chyba najbardziej upośledzony bunshin ze wszystkich. Nie wiem czy nie bardziej niż zwykły Bunshin z ninjutsu E bo tamten przynajmniej pobiegnie gdzie mu się każe. Pozaznaczam interesujące fragmenty w tabelce jutsu
Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Dowolny, lecz klon nie może się oddalać od zbiornika dalej niż 15m
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Szybkość równa twórcy; Siła; 1/10; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Możliwości wykorzystania Bunshina jest bardzo dużo i są ograniczane przez wyobraźnię użytkownika, jak również dostęp do źródła wody. Bez wody niemożliwym jest stworzenie klona, który także nie może za bardzo oddalić się od akwenu. Problemy i wymagania rekompensują korzyści. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Klon nie posiada ekwipunku. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran
Zasięg
Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m
Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.
Pomijam już kwestię opisów które są... Mówiąc szczerze denne bo nie mówią konkretów tylko bawią się w jakieś dziwne ubarwianie. Chciałbym przejść do każdego z zaznaczonych przeze mnie fragmentów oddzielnie. Jednak nim do tego dojdę chciałbym wspomnieć o samych kosztach bunshinów.

Nie od dzisiaj wiadomo, że aby wykonywać część technik suitonowych potrzeba wody. Idąc więc po najmniejszej linii oporu zakładam, że korzystamy z tego jutsu by sobie takową wodę stworzyć[90% przypadków pewnie]
Nazwa
Suiton: Mizurappa
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
No dobrze. By dokonać jakichś przeliczeń załóżmy, że nasz castujący jutsu bohater posiada kontrolę chakry na randze D i posiada żywioł suitonu. Oczywiście mógłby posiadać dwa ale wtedy po co by mu był suiton...

No dobrze, zacznijmy od stworzenia wody bo przecież mało jest sytuacji w których takową ktoś nam podsunie.
No to rzucam Mizurappę i mam wodę, co dalej? No to potrzebuję zrobić klona no to hej, nie problem, jest Mizu bunshin.
18+14=32. Proste przeliczenie.

32 procenty chakry, kosztuje nas średnio na kc D stworzenie JEDNEGO Bunshina wodnego który dodatkowo jest dużo gorszy niż pozostałe żywiołowe i inne klanowe twory.
Przywołanie Iwa bunshina kosztuje jedynie jego koszt i bajka.
Przyjrzyjmy się jednak najpierw opisowi Mizu bunshina
Zasięg
Dowolny, lecz klon nie może się oddalać od zbiornika dalej niż 15m
Żaden inny bunshin nie posiada takowego ograniczenia, poczynając od dotonowych a na klanowych/tych z wt. Jesteśmy ograniczeni do terenu mizurappy, kto nam da wodę od tak, bądź jakiegoś baseniku. Woda którą ze sobą weźmiemy fizycznie nie wystarczy do stworzenia Mizu Bunshina przez to nie jesteśmy w stanie nawet o tym pomyśleć.
Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Szybkość równa twórcy; Siła; 1/10; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.

Wymóg zbiornika, wiadomo. Siła 1/10... No i to jest ciekawostka ponieważ dotonowe mają podobne ograniczenie jednak... Jest to 1/2 szybkości użytkownika. Czy woda sama w sobie bije 10 razy gorzej od pozostałych żywiołów tak ogólnie? Skąd takie coś?

Sam opis też wymaga poprawy, proponuję:

Statystyki użytkownika z wyjątkiem siły, Siła - X

Nie ma powodu pisać o wytrzymałości skoro i tak rozpada się po ciosie.
Problemy dotyczące stworzenia bunshina czyli 2x koszt + ograniczenie ruchowe, nie posiadanie przedmiotów... No i o jakich korzyściach tutaj mówimy? O takich, że rozpadnie się po jednym ciosie?
No to już wiemy, zniszczenie następuje po ciosie. Chakra przepada, czyli jak przy każdym klonie... Za wyjątkiem tego nieszczęsnego ekwipunku bo z tego co widzę tylko suitonowy nie ma nic.
A jaki klon nie potrafi? Tai buki zna każdy więc to żadna super nowa korzyść czy jakoś wpływająca na niego która sprawiałaby, że w czymkolwiek jest lepszy od innych.
Suiton... No tak, potrafi korzystać z wody ale by to zrobić musisz mu przekazać chakrę, a i tak już przekazaliśmy 32% na stworzenie jednego z czego każdy kolejny będzie kosztował dodatkowe 14% chakry.

No i na czym polega problem?
Podsumowując:
Dotonowy Bunshin -> Szybkość 1/2
Suitonowy Bunshin -> Siła 1/10

Dotonowy Bunshin -> Tworzysz jak chcesz
Suitonowy Bunshin -> Potrzebujesz zbiornika wodnego, ogranicza cię 15 metrów.

Dotonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 14% chakry
Suitonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 32% chakry[zazwyczaj]

Dotonowy Bunshin -> Posiada ekwipunek
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada ekwipunku

Dotonowy Bunshin -> Jest na randze C
Suitonowy Bunshin -> Jest na randze C

Dotonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Dotonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki
Suitonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Suitonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki

Dotonowy Bunshin -> Nie rozpada się po ciosie
Suitonowy Bunshin -> Rozpada się po ciosie

Dotonowy Bunshin -> Posiada własną wolę przez co sam się rusza i unika
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada własnej woli więc trzeba go stale kontrolować.

Dotonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas złożenia pieczęci i po prostu rzucenia jutsu
Suitonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas rzucenia mizurappy a potem złozenia pieczęci klona i stworzenie go

Bunshin z ninjutsu E przynajmniej nie rozpadnie się o ile nie wpadnie na ścianę jak mu się każe gdzieś pobiec.... A wodny? 15 metrów i puuf


I na koniec kącik żartu, nawet Shabondama ma lepsze klony ->
Nazwa
Suihō Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + % który przekaże twórca
Statystyki
Dodatkowe W koszt wliczone jest już wykonanie baniek. W przypadku wykonania już z istniejących połowa kosztu.
Opis Klanowa wariacja materialnego bunshina. Po wydmuchaniu kilku dużych baniek, te łączą się i przybierają postać wykonującego. Bunshiny mają do dyspozycji dmuchawki, można więc zwiększyć swoje możliwości twórcze. Klon jest bardzo delikatny, wejście w nagły kontakt z jakimkolwiek obiektem powoduje zniszczenie bunshina i zmarnowanie chakry mu oddanej, ta bowiem nie wraca do twórcy. Klon posiada własną wolę, ale nie jest w stanie mówić. Może wykonywać jedynie techniki klanowe, gdyż te oparte na fizycznym kontakcie powodują w większości przypadków zniszczenie klona. Nie posiada ona żadnego ekwipunku poza dmuchawką. Klona nie można stworzyć z baniek posiadających różne właściwości (np,: z pyłu czy kwasu).
0 x
Miyuki

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Miyuki »

Sam chciałem z niego korzystać, a nie widziałem, no ale widząc porównanie ciężko nie przyznać ci racji. Tylko jak sprawić, że bunshin pozostanie unikalny.
Czysto mechanicznie patrząc:
  • Rozpadanie się po jednym ciosie - pasuje biorąc pod uwagę, że jest stworzony z wody, która ciałem stałym nie jest
  • Buki i Suiton - Standard
  • Potrzeba żywiołu - To normalne biorąc pod uwagę biorąc pod uwagę żywioł i trzeba się z tym liczyć, no ale nie działa tu zasada "coś za coś"
  • Oddalenie się od zbiornika - Po co? Skoro i tak jest już "utrwalony" za pomocą jutsu i nadano mu kształt, na moje niepotrzebne
  • Atrybuty - Tak jak pisałeś 1/10 =/= 1/2 dotonowego, ale tu wystarczy podnieść do tej 1/2, chociaż biorąc pod uwagę, że nie może się oddalić od zbiornika [gdyby tego nie zmieniać] nawet całość nie byłą by złym pomysłem, skoro i tak klon nie może przekroczyć tej odległości.
I w sumie tyle, taki mam pomysł na wyrównanie siły klonów, czy mądre nie wiem, ale sam zamierzam z nich korzystać więc dam swoją propozycję.
0 x
Shigemi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Shigemi »

A może byt tak nie zmieniać właściwości Bunshina, a jedynie obniżyć jego rangę na D?
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Zwiększenie albo obniżenie rang jutsu zwyczajnie nie rozwiązuje żadnego problemu, prawie nigdy.
0 x
Shigemi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Shigemi »

Obniżenie jego rangi tłumacyzłoby, dlaczego jest tak bardzo słabszy od innych tego typu klonów.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Gdyby był na D to suitonowcy mogliby sobie zrobić WT z Bunshinami na C/B i się cieszyć, że sa silniejsze od kanonicznego D uselessa ktory malo kosztuje i malo oferuje.

Jestem za zmniejszeniem rangi.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yami »

Ogólnie wszystkie Elemental Bunshiny powinny być na randze minimum B, to była dość zaawansowana technika kontroli...
Dla przykładu typowe C to plunięcie śliną, która jest ostra? Rzeczywiście porównywalne poziomy...

Kage Bunshin B kinjutsu. Reszta klonów B zwykłe.
Suitonowy 1/2 siły i może oddalić się od zbiornika.
No wymaga wody więc ten tego...
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Wtedy techniki rangi B są dziwnie nie zbalansowane bo na B jest Mokuton bunshin, Kage bunshin... Te techniki niosą za sobą dużo więcej korzyści niż inne klony. I tworzą przepaść i to ogromną na tej randze B. Poza tym...

Jak wyobrażasz sobie rozgrywkę pod bunshiny w chwili gdy dostęp do stylu dostajesz dopiero od rangi B jakiejś dziedziny żywiołowej? Zwłaszcza, że musisz jeszcze rozwijać staty fizyczne by nabić sam styl. Problem polega też na tym, że nawet teraz tym stylem nie gra nikt bo najzwyczajniej w świecie trudno jest sprawić by był chociaż trochę efektywny ze względu na koszta chakry oraz trudność w stworzeniu i wykorzystaniu klonów ogólnie. Najlepiej ma tutaj Senju i Dotonowcy i tak.

Tak, na forum NIKT nie ma wykupionego stylu pod bunshiny i jest to rzeczywista statystyka z jednej z ostatnich gazetek.
Ten styl posiada pewne problemy i jakoś nie widać sposobu by im przeciwdziałać.
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Reika »

Dobra, zacznę od początku:

Dotonowy Bunshin -> Szybkość 1/2
Suitonowy Bunshin -> Siła 1/10

Wiadomo, że kamienny klon jest wytrzymalszy i silniejszy, ale przez to wolniejszy, suiton, to tylko woda, która na tym poziomie nie ma prawie żadnej siły, która mogłaby zrobić krzywdę. Niemniej 1/10 to lekki ból i zamieniłabym to na 1/3.

Dotonowy Bunshin -> Tworzysz jak chcesz
Suitonowy Bunshin -> Potrzebujesz zbiornika wodnego, ogranicza cię 15 metrów.

Wywaliłabym ograniczenie tych 15 metrów i co więcej, dopisałabym potrzebę zbiornika tylko na pustyni. W normalnym klimacie zawsze można wyciągną jakieś cząsteczki wody z ziemi lub powietrza.

Dotonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 14% chakry
Suitonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 32% chakry[zazwyczaj]

To zależy od potrzeby zbiornika wodnego, więc gdyby przeszło to co wyżej zaproponowałam, koszty nie byłyby tak dotkliwe.

Dotonowy Bunshin -> Posiada ekwipunek
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada ekwipunku

Rzeczywiście, dotonowy klon posiada ekwipunek, ale nie jest to prawdziwy, stalowy kunai, tylko ostrze o kamiennej sile i wytrzymałości. Na randze C, ciężko by było, żeby woda była na tyle ostra i wytrzymała, żeby zrobić krzywdę, tym bardziej, że główną zaletą jednego i drugiego klona jest umiejętność rzucania żywiołowych jutsu.

Dotonowy Bunshin -> Jest na randze C
Suitonowy Bunshin -> Jest na randze C

Tutaj bym nic nie zmieniała.

Dotonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Dotonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki
Suitonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Suitonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki

Tutaj wszystko ok.

Dotonowy Bunshin -> Nie rozpada się po ciosie
Suitonowy Bunshin -> Rozpada się po ciosie

Tutaj też bym nic nie zmieniała. Przywal sobie w kamień, a przywal w wodę. Każdy żywioł ma plusy i minusy i zamiast marudzić, trzeba to zaakceptować. Suionowy klon rozpada się po ciosie i tak powinno być.

Dotonowy Bunshin -> Posiada własną wolę przez co sam się rusza i unika
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada własnej woli więc trzeba go stale kontrolować.

Dostosowałabym suitonowego bunshina do dotonowego. Nie widzę powodu, żeby był stale kontrolowany i nie posiadał własnej woli.

Dotonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas złożenia pieczęci i po prostu rzucenia jutsu
Suitonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas rzucenia mizurappy a potem złozenia pieczęci klona i stworzenie go

Tą kwestię omawiałam wyżej. Wymaganie zbiornika tylko na pustyni, więc czas wykonania jutsu byłby dotkliwy tylko na problematycznym terenie.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Aczkolwiek na randze C masz suitonowy ekwipunek do przywoływania. Masz bicz, masz shurikeny, masz miecz... I pewnie byłoby więcej tych jutsu jakby dobrze poszukać. Trzy są na forum inne nie. Więc dalej nie widzę problemu ostrości i wytrzymałości broni. Zwłaszcza, że zwykła mizurappa sama w sobie jest dosyć silną techniką a każda kolejna jej wersja kończy się niemalże wodnym laserem którzy przecina wszystko na randze A
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yasuo »

Może się nie znam, ale uważam, że to co piszesz to nie jest do końca prawda. Jeśli w opisie techniki nie jest jasno powiedziane, że ekwipunek danego klona jest "upośledzony", to znaczy, że jest prawdziwy, metalowy i ostry ekwipunek shinobi.
"Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane."

To co pogrubiłem i podkreśliłem dla mnie znaczy jedno. Wszelakie katany, kunaie, shurikeny są kopiowane i są tak mocne jak oryginalny sprzęt dostępny w sklepie.

Chyba, że jednak rzeczywiście jest tak jak mówisz, droga Reiko. Nie to, żebym Ci nie ufał, ale prosiłbym o jakieś potwierdzenie ze strony moda/admina technicznego.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Boyos »

Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Zasięg prowincji, w której klon został stworzony. Aby stworzyć klona musimy mieć bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym z którego powstaje.
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Siła = 1/2 siły użytkownika; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Możliwości wykorzystania Bunshina jest bardzo dużo i są ograniczane przez wyobraźnię użytkownika, jak również dostęp do źródła wody. Bez wody niemożliwe jest bowiem stworzenie klona, a stworzyć go można jedynie mając bezpośredni kontakt z używanym w tym celu zbiornikiem wodnym. Ponadto, klon może zostać wytworzony tylko w najbliższym sąsiedztwie użytkownika, nawet jeśli zbiornik obejmuje większą powierzchnię. Problemy i wymagania rekompensują korzyści. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej, która jest uzbrojona na wierzchu i przez to utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Magiczne właściwości wyekwipowanych artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. wybuchowe właściwości notek. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
Siła 1/2 użytkownika. Woda nie będzie taka mięsista jak doton czy inny człowiek, dlatego dotonowy klon wolniejszy a wodny słabszy. Innych klonów podstawowych żywiołów nie mamy na tej randze. Kopiowany ekwipunek tylko wyposażony, utwardzanie wody w miecze, bicze, shurikeny to osobne techniki, które kosztują osobno, a tu płacimy tylko za wytworzenie klona, a nie ekwipunku+klona. Zniesione to ograniczenie 15 metrów od zbiornika. To że sumujesz koszt stworzenia klona z kosztem tworzenia mizurappy przemilczę przez grzeczność.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yasuo »

Z całym szacunkiem, nie rozumiem Twojego opisu, drogi Seinaru. Z jednej strony piszesz, że kopiowany jest wyposażony ekwipunek, a z drugiej, że "a tu płacimy tylko za wytworzenie klona, a nie ekwipunku+klona." Jedno drugiemu przeczy i nie za bardzo rozumiem idei.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Boyos »

Wytwarzamy tylko to co jest potrzebne do nierozpoznania klona od razu, bo wtedy stałby się bezużyteczny. Na tyle wytworzonego ekwipunku zgadzam się bez problemu.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Mizu Bunshin

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Zasięg prowincji, w której klon został stworzony. Aby stworzyć klona musimy mieć bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym z którego powstaje.
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Siła = 1/2 siły użytkownika; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Klon musi zostać stworzony w pobliży wykonującego technikę. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki żywiołu Suiton znane oryginałowi, oraz wszelkie taijutsu, bukijutsu[bez użycia chakry] Stworzona kopia posiada ekwipunek podstawowy. Magiczne właściwości wyekwipowanych artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. wybuchowe właściwości notek. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
Pozwoliłem sobie usunąć nieco koloru z opisu i poprawić czytelność pewnego fragmentu który dalej bił po oczach i sugerował, że pozwala na rzucanie suitonu bez chakry.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości