- Nazwa
- Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Zasięg prowincji, w której klon został stworzony. Aby stworzyć klona musimy mieć bezpośredni kontakt ze zbiornikiem wodnym z którego powstaje.
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Siła = 1/2 siły użytkownika; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
- Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Klon musi zostać stworzony w pobliży wykonującego technikę. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki żywiołu Suiton znane oryginałowi, oraz wszelkie taijutsu, bukijutsu[bez użycia chakry] Stworzona kopia posiada ekwipunek podstawowy. Magiczne właściwości wyekwipowanych artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. wybuchowe właściwości notek. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
- Nazwa
- Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Dowolny, lecz klon nie może się oddalać od zbiornika dalej niż 15m
- Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Szybkość równa twórcy; Siła; 1/10; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
- Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Możliwości wykorzystania Bunshina jest bardzo dużo i są ograniczane przez wyobraźnię użytkownika, jak również dostęp do źródła wody. Bez wody niemożliwym jest stworzenie klona, który także nie może za bardzo oddalić się od akwenu. Problemy i wymagania rekompensują korzyści. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Klon nie posiada ekwipunku. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
- Nazwa
- Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg
- Klon pojawia się obok nas; Klon nie może się oddalić na więcej niż 50m
- Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe Siła równa twórcy; Szybkość -> 1/2 postaci; Reszta równa użytkownikowi za wyjątkiem wytrzymałości.
- Opis Przydatna technika polegająca na stworzeniu skalnej kopii swojej osoby. Ich głównymi atutami są wytrzymałość (stworzone są z twardych skał) i możliwość korzystania z technik Doton znanych pierwowzorowi. Zwyczajne wbicie kunai nic nie da - trzeba całkowicie je rozkruszyć, by się ich pozbyć. Klony mają własną wolę, nie ma więc potrzeby stałego kontrolowania ich poczynań. Kopia potrafi nawet mówić, czym można łatwo wprowadzić przeciwnika w błąd. Jutsu ma jednak kilka wad, a jedną z nich jest koszt. Oprócz kosztu stworzenia techniki trzeba przeznaczyć dodatkową ilość na zasoby klona. W przypadku jego zniszczenia chakra nie jest odzyskiwana. Dodatkowo kopiowany jest podstawowy ekwipunek, gdzie wszelkie nietypowe oręża w postaci notek czy bombek nie będą kopiowane.
Nie od dzisiaj wiadomo, że aby wykonywać część technik suitonowych potrzeba wody. Idąc więc po najmniejszej linii oporu zakładam, że korzystamy z tego jutsu by sobie takową wodę stworzyć[90% przypadków pewnie]
- Nazwa
- Suiton: Mizurappa
- Pieczęci
- Smok → Tygrys → Zając
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
No dobrze, zacznijmy od stworzenia wody bo przecież mało jest sytuacji w których takową ktoś nam podsunie.
No to rzucam Mizurappę i mam wodę, co dalej? No to potrzebuję zrobić klona no to hej, nie problem, jest Mizu bunshin.
18+14=32. Proste przeliczenie.
32 procenty chakry, kosztuje nas średnio na kc D stworzenie JEDNEGO Bunshina wodnego który dodatkowo jest dużo gorszy niż pozostałe żywiołowe i inne klanowe twory.
Przywołanie Iwa bunshina kosztuje jedynie jego koszt i bajka.
Przyjrzyjmy się jednak najpierw opisowi Mizu bunshina
- Zasięg
- Dowolny, lecz klon nie może się oddalać od zbiornika dalej niż 15m
- Dodatkowe Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Szybkość równa twórcy; Siła; 1/10; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Wymóg zbiornika, wiadomo. Siła 1/10... No i to jest ciekawostka ponieważ dotonowe mają podobne ograniczenie jednak... Jest to 1/2 szybkości użytkownika. Czy woda sama w sobie bije 10 razy gorzej od pozostałych żywiołów tak ogólnie? Skąd takie coś?
Sam opis też wymaga poprawy, proponuję:
Statystyki użytkownika z wyjątkiem siły, Siła - X
Nie ma powodu pisać o wytrzymałości skoro i tak rozpada się po ciosie.
Problemy dotyczące stworzenia bunshina czyli 2x koszt + ograniczenie ruchowe, nie posiadanie przedmiotów... No i o jakich korzyściach tutaj mówimy? O takich, że rozpadnie się po jednym ciosie?
No to już wiemy, zniszczenie następuje po ciosie. Chakra przepada, czyli jak przy każdym klonie... Za wyjątkiem tego nieszczęsnego ekwipunku bo z tego co widzę tylko suitonowy nie ma nic. A jaki klon nie potrafi? Tai buki zna każdy więc to żadna super nowa korzyść czy jakoś wpływająca na niego która sprawiałaby, że w czymkolwiek jest lepszy od innych.
Suiton... No tak, potrafi korzystać z wody ale by to zrobić musisz mu przekazać chakrę, a i tak już przekazaliśmy 32% na stworzenie jednego z czego każdy kolejny będzie kosztował dodatkowe 14% chakry.
No i na czym polega problem?
Podsumowując:
Dotonowy Bunshin -> Szybkość 1/2
Suitonowy Bunshin -> Siła 1/10
Dotonowy Bunshin -> Tworzysz jak chcesz
Suitonowy Bunshin -> Potrzebujesz zbiornika wodnego, ogranicza cię 15 metrów.
Dotonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 14% chakry
Suitonowy Bunshin -> Koszt stworzenia jednego Bunshina 32% chakry[zazwyczaj]
Dotonowy Bunshin -> Posiada ekwipunek
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada ekwipunku
Dotonowy Bunshin -> Jest na randze C
Suitonowy Bunshin -> Jest na randze C
Dotonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Dotonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki
Suitonowy Bunshin -> Potrafi wykonywać techniki Suitonu za przekazaną mu chakrę + tai/buki
Dotonowy Bunshin -> Nie rozpada się po ciosie
Suitonowy Bunshin -> Rozpada się po ciosie
Dotonowy Bunshin -> Posiada własną wolę przez co sam się rusza i unika
Suitonowy Bunshin -> Nie posiada własnej woli więc trzeba go stale kontrolować.
Dotonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas złożenia pieczęci i po prostu rzucenia jutsu
Suitonowy Bunshin -> Czas wykonania jutsu to czas rzucenia mizurappy a potem złozenia pieczęci klona i stworzenie go
Bunshin z ninjutsu E przynajmniej nie rozpadnie się o ile nie wpadnie na ścianę jak mu się każe gdzieś pobiec.... A wodny? 15 metrów i puuf
I na koniec kącik żartu, nawet Shabondama ma lepsze klony ->
- Nazwa
- Suihō Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za klona + % który przekaże twórca
- Statystyki
- Dodatkowe W koszt wliczone jest już wykonanie baniek. W przypadku wykonania już z istniejących połowa kosztu.
- Opis Klanowa wariacja materialnego bunshina. Po wydmuchaniu kilku dużych baniek, te łączą się i przybierają postać wykonującego. Bunshiny mają do dyspozycji dmuchawki, można więc zwiększyć swoje możliwości twórcze. Klon jest bardzo delikatny, wejście w nagły kontakt z jakimkolwiek obiektem powoduje zniszczenie bunshina i zmarnowanie chakry mu oddanej, ta bowiem nie wraca do twórcy. Klon posiada własną wolę, ale nie jest w stanie mówić. Może wykonywać jedynie techniki klanowe, gdyż te oparte na fizycznym kontakcie powodują w większości przypadków zniszczenie klona. Nie posiada ona żadnego ekwipunku poza dmuchawką. Klona nie można stworzyć z baniek posiadających różne właściwości (np,: z pyłu czy kwasu).