Przeszczepy
- Ame
- Postać porzucona
- Posty: 645
- Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: jak na av
- Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 902#p70902
Przeszczepy
Sesja się zbliża, więc wszystko wydaje się fajniejsze od obowiązków. Na forum pojawiały się wątki dotyczące zmiany UW. Nie mam pomysłu na cały system, aczkolwiek w tym temacie chciałbym pochylić się nad jednym z nich - pasożytem oraz ogólnie nad elementem mechaniki jakim są przeszczepy.
W m/a pojawiło się kilka elementów w tej dziedzinie, które w mechanice zostały kompletnie pominięte. Chodzi o przeszczepy <jak to ładnie ujął Exodia> niekonwencjonalne, takie które nie są KG. Umiejętność pasożyta wydaje się kompletnie martwa i oderwana od rzeczywistości, na obecną chwile nie ma żadnego sensu w jej wyborze. Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to zajęte miejsca w danym klanie i nadzieja na uzyskanie pożądanego KG bez przerwy w grze. W innym wypadku osoba po prostu wybierze to co chce. Nikt nie będzie szukał okazji, o którą ciężko i o medyka, o którego jeszcze ciężej. Przeszczepu konwencjonalnego nie da się także zdobyć w wyniku wyprawy co jeszcze bardziej uprzykrza życie użytkownika tego UW.
Elementy "medyczne" w Naruto wyróżniały m/a na tle innych, dodając mu niepowtarzalnego smaczku. Problem mogłoby rozwiązać rozszerzenie katalogu przeszczepów o właśnie te wspomniane już wcześniej przeszczepy niekonwencjonalne. Co mam przez to dokładnie na myśli? Przytaczam przykłady z m/a takie jak Hanzo Salamandra czy Danzo ze swoją ręką zbudowana z komórek Hashiramy [nie zdobył kontroli nad mokutonem, wiec to nie jest standardowe]. Zostawiłbym je wyobraźni graczy [wiadomo, granice rozsądku obowiązują dalej], przeszczep żeby się przyjąć musiałby najpierw przyjąć się w kuźni. Następnie aby go wtłoczyć do swojej rozgrywki konieczna byłaby wyprawa [albo kilka!] w celu zdobycia tkanek, medyka albo i całego przeszczepu w wyniku wpadnięcia w łapki kogoś w stylu Orochimaru [na wzór możliwej wyprawy po AnH], lub też mając już odpowiednie tkanki uzyskane na misji/wyprawie/z pojedynku znaleźć lekarza jak w standardowej procedurze przy KG.
Co do UW - pasożyt - po prostu w tej materii powinien móc sobie pozwolić na więcej. Mniejsza szansa na śmierć, większa szansa na to, ze się przyjmie, możliwość stworzenia czegoś wykraczającego po za pewne normy dotyczących reszty śmiertelników jak właśnie wstawienie sobie trujących narządów salamandry w przypadku Hanzo. W opisie tego UW jest wspomniana plastyczność materiału genetycznego, więc można by popuścić wodze fantazji i z odpowiednia wiedza modyfikować inne swoje cechy bez użycia obcych tkanek.
Co do limitów takiej zabawy - nie mam pojęcia. Można określić ich stałą liczbę, powiązać je w jakiś sposób z wytrzymałością lub pulą PH.
W m/a pojawiło się kilka elementów w tej dziedzinie, które w mechanice zostały kompletnie pominięte. Chodzi o przeszczepy <jak to ładnie ujął Exodia> niekonwencjonalne, takie które nie są KG. Umiejętność pasożyta wydaje się kompletnie martwa i oderwana od rzeczywistości, na obecną chwile nie ma żadnego sensu w jej wyborze. Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy to zajęte miejsca w danym klanie i nadzieja na uzyskanie pożądanego KG bez przerwy w grze. W innym wypadku osoba po prostu wybierze to co chce. Nikt nie będzie szukał okazji, o którą ciężko i o medyka, o którego jeszcze ciężej. Przeszczepu konwencjonalnego nie da się także zdobyć w wyniku wyprawy co jeszcze bardziej uprzykrza życie użytkownika tego UW.
Elementy "medyczne" w Naruto wyróżniały m/a na tle innych, dodając mu niepowtarzalnego smaczku. Problem mogłoby rozwiązać rozszerzenie katalogu przeszczepów o właśnie te wspomniane już wcześniej przeszczepy niekonwencjonalne. Co mam przez to dokładnie na myśli? Przytaczam przykłady z m/a takie jak Hanzo Salamandra czy Danzo ze swoją ręką zbudowana z komórek Hashiramy [nie zdobył kontroli nad mokutonem, wiec to nie jest standardowe]. Zostawiłbym je wyobraźni graczy [wiadomo, granice rozsądku obowiązują dalej], przeszczep żeby się przyjąć musiałby najpierw przyjąć się w kuźni. Następnie aby go wtłoczyć do swojej rozgrywki konieczna byłaby wyprawa [albo kilka!] w celu zdobycia tkanek, medyka albo i całego przeszczepu w wyniku wpadnięcia w łapki kogoś w stylu Orochimaru [na wzór możliwej wyprawy po AnH], lub też mając już odpowiednie tkanki uzyskane na misji/wyprawie/z pojedynku znaleźć lekarza jak w standardowej procedurze przy KG.
Co do UW - pasożyt - po prostu w tej materii powinien móc sobie pozwolić na więcej. Mniejsza szansa na śmierć, większa szansa na to, ze się przyjmie, możliwość stworzenia czegoś wykraczającego po za pewne normy dotyczących reszty śmiertelników jak właśnie wstawienie sobie trujących narządów salamandry w przypadku Hanzo. W opisie tego UW jest wspomniana plastyczność materiału genetycznego, więc można by popuścić wodze fantazji i z odpowiednia wiedza modyfikować inne swoje cechy bez użycia obcych tkanek.
Co do limitów takiej zabawy - nie mam pojęcia. Można określić ich stałą liczbę, powiązać je w jakiś sposób z wytrzymałością lub pulą PH.
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.


- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Przeszczepy
Co do wszystkiego co mówisz - jak najbardziej na tak.
Co do jakichkolwiek zmian pasozyta - jak najbardziej na nie.
Co do jakichkolwiek zmian pasozyta - jak najbardziej na nie.
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Przeszczepy
Ja sam myślałem o tym niedawno, tylko właśnie miałem wątpliwości co do tego, aby zrobić to dla każdego. Zrealizowanie takiego pomysłu jako ekskluzywnego dla Pasożytów jest moim zdaniem bardzo dobrym rozwiązaniem. Na jednym z poprzednich moim for bawiono się w takie rzeczy i tam właśnie, przez brak jakichś realnych ograniczeń, było tego za dużo i psuło zabawę.
Dlatego uważam, że takie przeszczepy powinny być dostępne, ale restrykcyjnie ograniczone - jeden taki eksperyment na Pasożyta, drugi np. po przekroczeniu przez niego 3000 PH.
Do tego taki eksperyment zajmowałby slot przeszczepu KKG, ale pierwsze kkg wciąż traktowane by było jako pierwsze. To znaczy: jeśli ktoś najpierw zrobiłby na sobie dwa eksperymenty a potem przeszczepił swoje pierwsze obce kkg, to jego koszta jak dla pierwszego przeszczepionego. Tylko że wtedy miałby już wykorzystany limit przeszczepów i tyle.
Chyba trochę się zagalopowałem od razu ze wszystkim, ale pomysł mi się podoba.
Dlatego uważam, że takie przeszczepy powinny być dostępne, ale restrykcyjnie ograniczone - jeden taki eksperyment na Pasożyta, drugi np. po przekroczeniu przez niego 3000 PH.
Do tego taki eksperyment zajmowałby slot przeszczepu KKG, ale pierwsze kkg wciąż traktowane by było jako pierwsze. To znaczy: jeśli ktoś najpierw zrobiłby na sobie dwa eksperymenty a potem przeszczepił swoje pierwsze obce kkg, to jego koszta jak dla pierwszego przeszczepionego. Tylko że wtedy miałby już wykorzystany limit przeszczepów i tyle.
Chyba trochę się zagalopowałem od razu ze wszystkim, ale pomysł mi się podoba.
0 x

- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Przeszczepy
Sam pasożyt wymaga przebudowania bo niemal nie niesie za sobą korzyści, a ograniczenie czegoś do czasu zdobycia 3k ph jest nierealne. Zacznijmy tworzyć realne profity.
Nikt nie sprecyzował co takie " niestandardowe " przeszczepy miałyby dawać i jakoś wątpię by ciągnęły one za sobą jakieś realne korzyści dla tego gracza. Jak już mówimy o czymś takim to wypada rzucić przykładami z mechaniką forum.
Nikt nie sprecyzował co takie " niestandardowe " przeszczepy miałyby dawać i jakoś wątpię by ciągnęły one za sobą jakieś realne korzyści dla tego gracza. Jak już mówimy o czymś takim to wypada rzucić przykładami z mechaniką forum.
0 x
- Ame
- Postać porzucona
- Posty: 645
- Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: jak na av
- Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 902#p70902
Re: Przeszczepy
@Shiga
A dlaczego nie? Pasożyt tylko by na tym zyskał, bo stracić za wiele nie może. Ja swój punkt widzenia tej UW opisałem, jak Ci się chce to chętnie przeczytam argumenty przeciwko.
@TwoFace
Ma to sens. Kompletnie różna od wszystkich UW, która daje niespotykane możliwości na tle całej reszty shinobi. Pasożyt byłby mega ciekawy i nieprzewidywalny, ale mam wrażenie, ze fajnie byłoby pozwolić wszystkim na zrobienie czegoś w tym stylu. Np tylko w obrębie ludzkiego DNA - dodatkowe ręce jak Kidomaru z czwórki dźwięku, taki głupi przykład. Innym pomysłem byłoby przeszczepienie sobie np zębów Hoshigaki albo Hoozuki. Jaki to ma sens? Nie wiem, ale może ktoś by się skusił i ma na to pomysł [Bez pasożyta tylko ludzkie DNA na zasadzie KG - bez możliwości pójścia na wyprawę] Pasożyt mógłby mieć ich więcej, z mniejszymi wymaganiami i większymi możliwościami. Mimo wszystko jeżeli reszta forum byłaby bardziej skłonna przyjąć Twój punkt widzenia to jestem jak najbardziej na tak.
@Inoshi
Seinar miał na myśli drugi przeszczep po 3k. Pierwszy byłby dostępny od samego początku z tego co przeczytałem. Co do sprecyzowania tego co one dają... a co dają Ci niestandardowe bronie? Realne korzyści takie jak zyskanie pewnego elementu nieprzewidywalności dla całej reszty, dodatkowe możliwości fabularne [indywidualizacja Twojej postaci], dodatkowe możliwości w własnej technice, które mogą zostać oparte na dodatkowych cechach wynikających z przeszczepu. Przytoczyłem przykłady z M/A, tam widać dokładnie co dawały. W moich oczach PBF taki jak ten to gra, która kosztem dynamiki i grafiki może postawić na niestandardowa fabule i mechanikę. Przykładem mechaniki z forum jest już tutaj działająca kuźnia i przeszczepy KG, zaś mechanika, która opisałem już w pierwszym poście jest połączeniem tych dwóch systemów.
A dlaczego nie? Pasożyt tylko by na tym zyskał, bo stracić za wiele nie może. Ja swój punkt widzenia tej UW opisałem, jak Ci się chce to chętnie przeczytam argumenty przeciwko.
@TwoFace
Ma to sens. Kompletnie różna od wszystkich UW, która daje niespotykane możliwości na tle całej reszty shinobi. Pasożyt byłby mega ciekawy i nieprzewidywalny, ale mam wrażenie, ze fajnie byłoby pozwolić wszystkim na zrobienie czegoś w tym stylu. Np tylko w obrębie ludzkiego DNA - dodatkowe ręce jak Kidomaru z czwórki dźwięku, taki głupi przykład. Innym pomysłem byłoby przeszczepienie sobie np zębów Hoshigaki albo Hoozuki. Jaki to ma sens? Nie wiem, ale może ktoś by się skusił i ma na to pomysł [Bez pasożyta tylko ludzkie DNA na zasadzie KG - bez możliwości pójścia na wyprawę] Pasożyt mógłby mieć ich więcej, z mniejszymi wymaganiami i większymi możliwościami. Mimo wszystko jeżeli reszta forum byłaby bardziej skłonna przyjąć Twój punkt widzenia to jestem jak najbardziej na tak.
@Inoshi
Seinar miał na myśli drugi przeszczep po 3k. Pierwszy byłby dostępny od samego początku z tego co przeczytałem. Co do sprecyzowania tego co one dają... a co dają Ci niestandardowe bronie? Realne korzyści takie jak zyskanie pewnego elementu nieprzewidywalności dla całej reszty, dodatkowe możliwości fabularne [indywidualizacja Twojej postaci], dodatkowe możliwości w własnej technice, które mogą zostać oparte na dodatkowych cechach wynikających z przeszczepu. Przytoczyłem przykłady z M/A, tam widać dokładnie co dawały. W moich oczach PBF taki jak ten to gra, która kosztem dynamiki i grafiki może postawić na niestandardowa fabule i mechanikę. Przykładem mechaniki z forum jest już tutaj działająca kuźnia i przeszczepy KG, zaś mechanika, która opisałem już w pierwszym poście jest połączeniem tych dwóch systemów.
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.


- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
Re: Przeszczepy
Wiem, że mówił o drugim. Co do precyzacji, chodziło mi o drobne przykłady " Co można a czego nie "
Z drugiej strony na to patrząc ciężko mi się odnieść do użyteczności tego z prostego faktu, że takie rzeczy na pewno dostaną takie obostrzenia, że używanie tego będzie zwyczajnie nieopłacalne, tak samo jak z trzecim KG czy drugim u normalnego gracza.
Z drugiej strony na to patrząc ciężko mi się odnieść do użyteczności tego z prostego faktu, że takie rzeczy na pewno dostaną takie obostrzenia, że używanie tego będzie zwyczajnie nieopłacalne, tak samo jak z trzecim KG czy drugim u normalnego gracza.
0 x
- Ame
- Postać porzucona
- Posty: 645
- Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: jak na av
- Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 902#p70902
Re: Przeszczepy
@Inoshi
Najlepszymi wytycznymi co do tego co można a czego nie w tym przypadku powinny być przykłady zawarte w M/A. Powinny kształtować pewne ogólne pojecie o ograniczeniach dotyczących przeszczepów. Ewentualne obostrzenia i związana z nimi nieopłacalność nie jest zarzutem do samej mechaniki, ale do modów i administracji, jednak uważam, ze kuźnia i WT działają, ludzie z tego korzystają i w żadnym wypadku nie jest to niesprawiedliwe. Można śmiało powierzyć im piecze nad mechanika przeszczepów. Opłacalność będzie według mnie zależeć głownie od pomysłu gracza na sam przeszczep jak i postać gracza ogólnie. Inna kwestia jest to, ze wcale nie trzeba aż tak ograniczać pomysłów graczy, tylko wskazać pewne słabe punkty danego przeszczepu - Hanzo i ewentualne uszkodzenie narządu, którego trucizna, mimo odporności na nią, nie powodowała śmierci, aczkolwiek na krotki czas paraliżowała go. Przeszczep może być przewaga ale i słabością i na to powinno się kłaść akcent.
Najlepszymi wytycznymi co do tego co można a czego nie w tym przypadku powinny być przykłady zawarte w M/A. Powinny kształtować pewne ogólne pojecie o ograniczeniach dotyczących przeszczepów. Ewentualne obostrzenia i związana z nimi nieopłacalność nie jest zarzutem do samej mechaniki, ale do modów i administracji, jednak uważam, ze kuźnia i WT działają, ludzie z tego korzystają i w żadnym wypadku nie jest to niesprawiedliwe. Można śmiało powierzyć im piecze nad mechanika przeszczepów. Opłacalność będzie według mnie zależeć głownie od pomysłu gracza na sam przeszczep jak i postać gracza ogólnie. Inna kwestia jest to, ze wcale nie trzeba aż tak ograniczać pomysłów graczy, tylko wskazać pewne słabe punkty danego przeszczepu - Hanzo i ewentualne uszkodzenie narządu, którego trucizna, mimo odporności na nią, nie powodowała śmierci, aczkolwiek na krotki czas paraliżowała go. Przeszczep może być przewaga ale i słabością i na to powinno się kłaść akcent.
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.


- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Ichirou
- Posty: 4033
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Przeszczepy
Dla stworzenia takiej możliwości dla posiadających Pasożyta - jak najbardziej tak. Taka unikalna rzecz ze słabej zdolności uczyniłaby ciekawą i wartą wzięcia.
Jedynie co, to nie wiem, czy ma sens tworzenie obszernej mechaniki ze wszystkimi możliwościami, skoro to i tak ma sprowadzać się do nietypowych przypadków. Chodzi mi o to, żeby dać możliwość stworzenia w pełni autorskiego wspomagacza, który oczywiście będzie sprawdzony/poprawiony. Taki wspomagacz na dzień dobry jednak byłby chyba nieco dużą przesadą. Osobiście widziałbym zdobycie takiego zatwierdzonego już ulepszenia na misji lub wyprawie odpowiedniej rangi.
Jedynie co, to nie wiem, czy ma sens tworzenie obszernej mechaniki ze wszystkimi możliwościami, skoro to i tak ma sprowadzać się do nietypowych przypadków. Chodzi mi o to, żeby dać możliwość stworzenia w pełni autorskiego wspomagacza, który oczywiście będzie sprawdzony/poprawiony. Taki wspomagacz na dzień dobry jednak byłby chyba nieco dużą przesadą. Osobiście widziałbym zdobycie takiego zatwierdzonego już ulepszenia na misji lub wyprawie odpowiedniej rangi.
0 x
- Boyos
- Administrator
- Posty: 4141
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Przeszczepy
Z racji że pomysł spodobał mi się od razu, tak jak pisałem w pierwszym poście, sam wysunę propozycję opracowania tego:
Najpierw dopisek do UW:
Kolejny akapit do tematu z przeszczepami:
Eksperymenty
W świecie Naruto nie mieliśmy do czynienia jedynie z przeszczepami zdolności klanowych, lecz również wieloma medycznymi "eksperymentami", choć obiekty badań nie zawsze dobrowolnie poświęcały się w imię nauki. Ostatecznie jednak możliwe było stworzenie wojownika nie do końca ludzkiego, a przynajmniej odbiegającego od normy. Ich umiejętności nierzadko dorównywały niezwykłością niektórym klasycznym Limitom Krwi, a przy tym były równie zabójcze lub użyteczne. Przykładem modyfikacji ciała poprzez eksperyment może być gruczoł z trucizną Hanzo, dodatkowe ręce Kidomaru czy sztuczna ręka Danzo Shimury albo Naruto. Aby zafundować również swojej postaci takowe wzmocnienie, należy spełnić kilka warunków:
Proces opracowywania własnego eksperymentu oraz ograniczenia:
Nie wiem no, na pierwszy raz to coś takiego wymyśliłem...
Najpierw dopisek do UW:
- Pasożyt- osoba z tą umiejętnością wrodzoną może się pochwalić bardzo plastycznym materiałem genetycznym. Daje to bardzo wiele możliwości - shinobi będący Kiseichu może udźwignąć o jeden więcej przeszczep niż pozostali shinobi (razem trzy), a do tego mają stu procentową szansę na przyjęcie się pierwszego przeszczepu. Pierwsze przeszczepione Kekkei Genkai postać z tym UW traktuje jak normalną dziedzinę, drugi przeszczep liczy jak się pierwszy u innych graczy, a trzecie przeszczepione Kekkei Genkai ma takie same ograniczenia jak drugie (wszystkie ceny rozwoju dziedzin i koszt technik x2, a maksymalną dziedziną jest A). Ponadto, Pasożyt jest w stanie poddać się eksperymentom medycznym i naukowym, które mogą znacznie wpłynąć na jego fizjologię i umiejętności.
Eksperymenty
W świecie Naruto nie mieliśmy do czynienia jedynie z przeszczepami zdolności klanowych, lecz również wieloma medycznymi "eksperymentami", choć obiekty badań nie zawsze dobrowolnie poświęcały się w imię nauki. Ostatecznie jednak możliwe było stworzenie wojownika nie do końca ludzkiego, a przynajmniej odbiegającego od normy. Ich umiejętności nierzadko dorównywały niezwykłością niektórym klasycznym Limitom Krwi, a przy tym były równie zabójcze lub użyteczne. Przykładem modyfikacji ciała poprzez eksperyment może być gruczoł z trucizną Hanzo, dodatkowe ręce Kidomaru czy sztuczna ręka Danzo Shimury albo Naruto. Aby zafundować również swojej postaci takowe wzmocnienie, należy spełnić kilka warunków:
- Postać musi posiadać UW Pasożyt. Tylko dla nich dostępne są eksperymenty z racji na plastyczny materiał genetyczny, który łatwiej dostosowuje się do obcych, np. zwierzęcych tkanek.
- Wytrzymałość na poziomie takim samym jak przy klasycznym przeszczepie KKG, przy czym wciąż obowiązują tutaj obniżone wartości dla postaci z UW Pasożyt.
- Należy posiadać wiedzę o eksperymentach, tzn. o możliwości przeprowadzenia takich operacji. Można zdobyć ją razem z wiedzą o przeszczepach, choć nie jest konieczne poznanie obu przypadków.
- Należy pozyskać materiały do eksperymentu lub odpowiednią wiedzę dotyczącego konkretnego przypadku, który chcemy opracować. Co innego jest dowiedzenie się o możliwości wykonywania eksperymentu, a co innego zdobycie potrzebnych komponentów, wiedzy oraz narzędzi.
- Efektem eksperymentu nie może być umiejętność działająca pod wpływem chakry. Mówimy tutaj o stałych modyfikacjach ciała, dodatkowych kończynach itd. Możemy posiąść konkretne umiejętności, które wynikają ze specyfiki eksperymentu, lecz w żadnym wypadku nie zyskamy np. kontroli nad ogniem czy innych "magicznych" mocy.
Proces opracowywania własnego eksperymentu oraz ograniczenia:
- Aby móc opracować eksperyment należy najpierw uzyskać zgodę administracji poprzez napisanie prośby w odpowiednim temacie. Warunkiem uzyskania takowej jest staż aktywnej gry na forum (przez czas, w którym gracz i administracja uzna, że takowe wzmocnienie po prostu się należy, nie ma tutaj jasno określonego czasu gry, który trzeba "odbębnić") oraz przekroczenie progu zebranych 1000 PH.
- Postać z UW Pasożyt może poddać się maksymalnie dwóm eksperymentom. Pierwszy po przekroczeniu 1000 PH, drugi natomiast po 2000 PH. Każdy eksperyment zabiera slot na przeszczepione KKG, tak więc modyfikując swoje ciało dwukrotnie, będziemy mogli przeszczepić sobie tylko jeden Limit Krwi. Będzie on jednak wciąż traktowany jako pierwsze przeszczepione KKG w kwestii kosztów jego rozwoju i kosztów użycia w chakrze.
- Po uzyskaniu zgody na przeprowadzenie eksperymentu, możemy opracować jego projekt w Kuźni. Tam musi uzyskać wymaganą liczbę akceptacji moderatorów, a także zostaje mu określona ranga wyprawy (lub misji), na której takowy eksperyment można "zdobyć", tzn. zebrać komponenty, wiedzę, czy inne potrzebne fabularnie rzeczy. W przypadku prostych zabiegów nie będzie takiej konieczności, jednak każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.
- Po uzyskaniu akceptów moderatorów Kuźni możemy poddać się eksperymentowi i cieszyć się swoim mutantem.
0 x

- Ame
- Postać porzucona
- Posty: 645
- Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: jak na av
- Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 902#p70902
Re: Przeszczepy
Ale będzie traktowany jako pierwsze KG na zasadach pasożyta czy ogólnych?
Szczerze? Jak dla mnie bomba. Jest to w miarę rozsądny kompromis pomiędzy wszystkimi zdaniami. Do czego mógłbym się przyczepić? Brak jakiejkolwiek furtki dla graczy bez UW. Warto byłoby przemyśleć coś nawet bardzo trudno dostępnego jak 1 mutacja dla ludzi bez pasożyta po przekroczeniu progu 3k PH, uzasadnieniu fabularnym i przynajmniej przeciętnej wytrzymałości. Cos w ten deseń, ale jestem w stanie pogodzić się z tym, ze forum uważa to za coś ekskluzywnego dla UW - to nie jest złe wyjście. Ponadto dodałbym wzmiankę o możliwości tworzenia WT związanych z takimi zabawami. Jako przykład podam Kidomaro i jego pająkomoce, używał czakry do wzmocnienia nici, tworzył nowe jej rodzaje [np szybko twardniejącą nic]. Techniki traktowałbym jako ninjutsu.
Nie licząc powyższego - jak dla mnie można wprowadzać z wejścia.
Szczerze? Jak dla mnie bomba. Jest to w miarę rozsądny kompromis pomiędzy wszystkimi zdaniami. Do czego mógłbym się przyczepić? Brak jakiejkolwiek furtki dla graczy bez UW. Warto byłoby przemyśleć coś nawet bardzo trudno dostępnego jak 1 mutacja dla ludzi bez pasożyta po przekroczeniu progu 3k PH, uzasadnieniu fabularnym i przynajmniej przeciętnej wytrzymałości. Cos w ten deseń, ale jestem w stanie pogodzić się z tym, ze forum uważa to za coś ekskluzywnego dla UW - to nie jest złe wyjście. Ponadto dodałbym wzmiankę o możliwości tworzenia WT związanych z takimi zabawami. Jako przykład podam Kidomaro i jego pająkomoce, używał czakry do wzmocnienia nici, tworzył nowe jej rodzaje [np szybko twardniejącą nic]. Techniki traktowałbym jako ninjutsu.
Nie licząc powyższego - jak dla mnie można wprowadzać z wejścia.
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.


- Jawa
- Administrator
- Posty: 4233
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
- Ranga: Head Admin
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Sasame | Sumi
Re: Przeszczepy
Po prostu bym ją podał. Skoro ma być to zabawa wyłącznie dla posiadaczy UW to nie ma sensu zmuszać kogoś do jeżdżenia po stronie dając odpowiednią wartość od razu w opisie.
Ogólnie jak jesteśmy już przy pasożycie to dobrą opcją rekompensującą słabszy start w porównaniu do innych UW mogłoby być rozważenie zwiększenia ilości slotów na przeszczepy do 4 albo w ogóle usunięcie zwiększonych kosztów chakry skoro nasze ciało tak świetnie sobie radzi z nowym materiałem genetycznym. A tak poza tym dla mnie bomba to co dał Seinar i jestem za wprowadzeniem.
Ogólnie jak jesteśmy już przy pasożycie to dobrą opcją rekompensującą słabszy start w porównaniu do innych UW mogłoby być rozważenie zwiększenia ilości slotów na przeszczepy do 4 albo w ogóle usunięcie zwiększonych kosztów chakry skoro nasze ciało tak świetnie sobie radzi z nowym materiałem genetycznym. A tak poza tym dla mnie bomba to co dał Seinar i jestem za wprowadzeniem.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Przeszczepy
Propozycja Seinara brzmi dobrze.
Faktycznie - można tam od razu podać wymogi wytrzymałości. Rozumiem, że pierwszy eksperyment w takim razie nie bedzie miał wymogów wytrzymałości?
Jeżeli to wejdzie, to już chyba nie kombinowałbym z kosztami przeszczepionych KG, żeby czasem nie przegiąć w drugą stronę. Eksperymenty to i tak bardzo unikalna rzecz, która uczyni tę UW bardzo ciekawą.
Faktycznie - można tam od razu podać wymogi wytrzymałości. Rozumiem, że pierwszy eksperyment w takim razie nie bedzie miał wymogów wytrzymałości?
Jeżeli to wejdzie, to już chyba nie kombinowałbym z kosztami przeszczepionych KG, żeby czasem nie przegiąć w drugą stronę. Eksperymenty to i tak bardzo unikalna rzecz, która uczyni tę UW bardzo ciekawą.
0 x
- Hitsukejin Shiga
- Martwa postać
- Posty: 2743
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4164
Re: Przeszczepy
Geeeezus, jestem w takim razie za przeniesieniem pasożyta z UW na UN z wymogiem np. 2k ph. To całkowicie nie fair jest, że to jedno UW na start nagle ma dostać tak gigantyczny boost i rework, a eksperymenty nie będą dostępne dla klanowiczow.
Stanowczo na nie, by pasożyt był UW po takiej zmianie. Za duży cios w medyków klanowiczow względem medyków bezklanow z UW :/
Stanowczo na nie, by pasożyt był UW po takiej zmianie. Za duży cios w medyków klanowiczow względem medyków bezklanow z UW :/
0 x

Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Ekwipunek
Piękne ząbki Shigi.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
Znane techniki
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona - Brak.
- Nabyta - Brak.
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 70
WYTRZYMAŁOŚĆ 77
SZYBKOŚĆ 121
PERCEPCJA 70
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1 | 16
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI- Chanbara S
- Rankanken B
- ---
FūINJUTSU D
ELEMENTARNE:- KATON A
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!
Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri
Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa
Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
- Nazwa
- Maska "Głód".
- Typ
- Ubranie, Maska
- Objętość
- Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
- Waga Fūin
- 25
- Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
- Cena
- 600 ryou
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Sumairu + Kiba
- Typ
- Unikat/Broń
- Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
- Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
- Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
- Wytrzymałość
- 100 punktów
- Zdobycie
- 500 ryou + misja C na "zamontowanie".
- Link do tematu postaci
- KLIK!
- Nazwa
- Suiseki - Krzesiwo
- Typ
- Dodatek
- Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
- Zdobycie
- 300 za sztukę.
- Link do tematu postaci
- KLIK!
Re: Przeszczepy
To zróbmy UN, które pozwala na eksperymenty i tyle.
Niech będzie jakiś zajebisty boost dla bezklanowcow, a jak ci poszkodowani medycy mają byc biedni to zróbmy UN co pozwoli tylko na eksperymenty i tyle.
Niech będzie jakiś zajebisty boost dla bezklanowcow, a jak ci poszkodowani medycy mają byc biedni to zróbmy UN co pozwoli tylko na eksperymenty i tyle.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość