Strona 1 z 1

Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 9 kwie 2018, o 18:08
autor: Miyuki
PROBLEM 1. Brak copy w tabelkach przy bramach chakry
2. Ranga taijutsu zamiast rangi stylu wymagania [przynajmniej tak mi wytłumaczono]

ROZWIĄZANIE Dodanie copy i zmiana "taijutsu" na "styl walki"
DODATKOWE UWAGI Tak

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 10 kwie 2018, o 00:39
autor: Sans
2. Dalej do bram potrzebny byłby styl taijutsu. Nie działają one z bronią.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 10 kwie 2018, o 13:00
autor: Miyuki
zmieniłem "styl walki" na "styl taijutsu"

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 10 kwie 2018, o 17:01
autor: Hitsukejin Shiga
Całkowicie niepotrzebna zmiana. Dla mnie pomysl do wywalenia, procz tych copy.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 10 kwie 2018, o 22:25
autor: Yami
Jak jesteśmy przy bramach.
Planuję też dodać inną rzecz związaną z nimi. Bramy mają to do siebie, że wymagają miesięcznego treningu zanim się go użyje. Taka postać pośmiertna nastawiona na Bramy raczej będzie miała minimalną szansę powstania właśnie z tego względu. Ludzie mogą mieć od razu Ski klanowe (jeśli mają PH) jednak z bramami zaczyna się od zera i pomimo wielkiej siły danego użytkownika. To trochę tak jak zaczynamy grać nowym shinobi, który wie o bramach ma po 150 każdej atrybuty fizycznej i fabularnie powinien już wiedzieć jak te bramy otwierać lecz mechanicznie już tak to nie wygląda.

Dlatego proponowałbym na KP pośmiertnej próg automatycznego otwarcia do bramy, która nie wymagającej odbycia specjalnej misji (czyli do bramy piątej włącznie), za każde 500PH maksymalnej puli.
Czyli gdy pośmiertna ma 2000PH może automatycznie otworzyć Bramę 4.
Jednakże aby było to dozwolone musi oczywiście spełniać progi atrybutowe. Jeśli takowych nie spełnia to ma wiedzę dotyczącą bramy, która spełnia te wymagania.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 16 kwie 2018, o 18:16
autor: Hitsukejin Shiga
ZA pomysłem Yamiego :) Oczywiście, że coś takiego powinno być. Pomysł troche bezuzyteczny, ten Tensy.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 20 kwie 2018, o 11:17
autor: Miyuki
Przy okazji jak już jesteśmy przy bramach aktualny sposób ich naliczania jest nieco emm... dziwny? Mając trzecią bramę możliwą do użycia przez jedną turę nie możemy jej użyć, bo przy turze w drugiej bramie tracimy tę z trzecią. Tak więc po rozmowie na czacie Seinar znalazł sposób. Zamiast naliczać od najwyższej, można robić to od najniższej.

Przykład:
Drugą bramę możemy utrzymać dwie tury, trzecią turę.
1 Tura: Odpalamy drugą bramę tracimy turę, zostaje nam jedna tura drugiej bramy [przy obecnym systemie nie możemy otworzyć trzeciej]
2 Tura odpalamy trzecią bramę na czas pozostałej tury.

Nie potrafię tego rozpisać, ale generalnie chodzi o to, że czas wyższej bramy odejmujemy dopiero, gdy tej niższej jest krótszy.
2 brama = dwie tury
3 = tura

Łączny czas bram nie może przekroczyć czasu trwania niższej bramy... Gdyby ktoś wiedział jak to ująć to chętnie przyjmę pomoc.

Edit 1: Jak więcej osób się wypowie co do pomysłu Yamiego, to dodam do kodu żeby nie trzeba było przeklejać

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 25 kwie 2018, o 10:06
autor: Boyos
Wiedza o bramach dla postaci pośmiertnych tylko dla posiadaczy UW. Reszta zaczyna od 0 jak każdy świeżak. Proponuję jednak, aby ta wiedza o bramach była: 1 brama za każde 500 PH wydane PONAD STARTOWE. No i wymogi atrybutów i trening wciąż obowiązują, to jasne.

Co do problemu Miyuki:
I tyle, taki dopisek załatwia sprawę.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 25 kwie 2018, o 22:41
autor: Miyuki
Dodałem w otwieraniu bram po sobie o/ tak to wygląda teraz:
A tu pomysł Yamiego z bramami na pośmiertnej

Wszystko jest w spoilerze [do przejrzenia] i code [do przekopiowania jakby przeszło] o/

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 25 kwie 2018, o 23:08
autor: Jawa
Ok niechaj będzie ta pierwsza notka bo przyda się bramom buffik na początkowym etapie gry to niech mają.

W kwestii tego miesiąca oczekiwania faktycznie to co napisał Yami stanowi problem, ale nie wiem czy bym nie poszedł dalej. Zdjąć ten miesiąc dając tam przerwe fabularną pomiędzy treningami (fabuła z kimś albo misja) i to tak naprawdę tyle. Miesiąc jest niewiarygodnie sztuczny zwłaszcza, że boli nas przy początkowych bramach - na cholerę. Rozwiązanie z tymi PH na pośmiertnej też mi pasuje więc jestem za.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 25 kwie 2018, o 23:34
autor: Miyuki
Do 40 minut dodam przerwę fabularna zamiast miesiąca o/

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 26 kwie 2018, o 00:00
autor: Miyuki
Dodane
W osobnym poście, żeby było widać gomen o/

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 30 kwie 2018, o 09:44
autor: Yami
W sumie to 1 tydzień też by pyknął. Wtedy ludzie spokojnie by sobie napisali nawet naukę tych bram.

Re: Bramy bo kosmetyka i przejrzystość

: 1 maja 2018, o 13:11
autor: Jawa
Dobra nie ma co przenosze do wprowadzenia.