Strona 1 z 1

Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 12:07
autor: Hitsukejin Shiga
Prosty rework techniki Kaengiri by jej opis stal się jasny i dla każdego logiczny... Albo mechanicznie rozsądny, a to często nie idzie w parze, kehehe.

Aktualnie Kaengiri wygląda tak:
Nazwa
Kaengiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu, po czym wykonuje zamach. Shinobi dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika. Dodatkowo, podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia.
Co stosunkowo mówi bardzo niewiele. Płacimy koszt C za co? Za podpalenie ostrza? Za falę? Jak działa podpalone ostrze? Zasięg się zwiększa? Czy ogień znika razem z wyzwoloną falą czy płonie radośnie dalej? No właśnie tego nie do końca wiadomo, z tym jest lekki problem na który uwagę Mi zwróciło wt jednego z graczy.

Widzę dwie drogi dla tej techniki.
Pierwsza - Pokrywana raz na X tur, wyzwolenie fali usuwa ogień.
Nazwa
Kaengiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
7 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu (na 5 tur) dzięki czemu ostrze zadaje zwiększone obrażenia oraz może podpalić cel. Dodatkowo użytkownik może wykonać zamach, dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika.Wysłanie fali anuluje powłokę ognia.
Druga - Pokrywana raz na X tur, możliwość słania kilku fal za dodatkowy koszt.
Nazwa
Kaengiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
7 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% + E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za każdą falę)
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu (na 3 tury) dzięki czemu ostrze zadaje zwiększone obrażenia oraz może podpalić cel. Dodatkowo użytkownik może wykonać zamach, dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni za dodatkowy koszt czakry mogącą poparzyć przeciwnika. Wysłanie fali nie anuluje powłoki ognia.

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 13:24
autor: Tatsuo
Jestem za pierwszą opcją, z tym że ilość tur płonącego ostrza powinna wynosić 3, a nie 5, tak samo jak jest to zrobione w nadchodzących zmianach Hien i Kenryuto.

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 14:11
autor: Tensa
Jestem za opcją numer jeden, pięć tur, jest w porządku, a ciapnięcie falą jako szybsze zakończenie... no jakoś lepiej to dla mnie wygląda [subiektywna opinia, Mejk katun grejt egejn]

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 14:13
autor: Hitsukejin Shiga
Tatsuo - efekt jest niebotycznie słabszy tego względem hien które jest tylko range wyżej, dlatego dłuższy czas turowy. W aktualnej wersji możesz walczyć w nieskończoność.

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 14:40
autor: Tatsuo
Jest niebotycznie słabszy ze względu na rangę i także ze względu na ową rangę, oraz ze względu na to, jak wyglądać będą podobnie działające techniki, nie powinna aż tyle trwać, bo to stanowczo za długo. A to, że teraz możesz używać tego w nieskończoność nie jest żadnym argumentem i wynika jedynie z niedopracowania, Kenryuto i Hien w obecnej formie też można używać w nieskończoność.

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 19:54
autor: Megumi Ishida
2 spoko, ale co to tam było że nie wolno techniki tej samej używać w postach po sobie czy coś?

Re: Kaengiri rework

: 21 sty 2018, o 21:28
autor: Akarui
Opcja jeden plus popieram Tetsuo. Shiga, sam sobie odpowiedziałeś. Technika rangowo słabsza od Hien. A jednocześnie jest możliwość tej fali, a czegoś takiego nie ma w Fuutonie. Przez pięć tur będzie praktycznie silniejsza od Hien. A sprawa ostrości to sprawa samej charakterystyki danego żywiołu.

Re: Kaengiri rework

: 22 sty 2018, o 05:18
autor: Hitsukejin Shiga
Są wyjątki np. Hosenka. Tak, tak, to też jutsu Katonu.
Pozwolę sobie zacytować technikę o której mówimy -
Nazwa
Fūton: Hien
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na broń
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od sztuki)
Dodatkowe
Wymaga posiadania broni
Opis Jutsu pozwalające na pokrycie ostrza broni chakrą Fūtonu. Użytkownik nagromadza energię w dłoniach, po czym powoli rozprowadza ją po narzędziu walki. Efektem jest stworzenie ledwo widocznego, śmiertelnie ostrego przedłużenia naszego brzeszczotu. Jesteśmy w stanie za jego pomocą bez problemu ściąć drzewo, przebić głazy... nie wspominając już o ciałach innych ludzi.
To teraz sobie porównajcie, pamiętając, że to tylko jedna ranga różnicy.
Hien - Niesamowita penetracja, nawet kastet może przebijać głazy i ścinać drzewa, niezależnie od siły użytkownika i jakości ostrza.
Kaengiri - Może podpalić cel (MOŻE TYLKO, NIE MUSI, jeśli cel będzie mokry lub warunki nie sprzyjające, cel nie zostanie podpalony, co jest oczywiste.), zadaje zwiększone obrażenia (bo rozgrzane ostrze). Zadnej penetracji, ofensywa względem hien mniejsza kilkunastokrotnie.

To co na Hien mamy za granted, tutaj jest częściowo równoważone tą falą - która ma naprawdę śmieszny zasięg i śmieszną siłę, bo prosta zwykła fala katonu to na randze C naprawdę nie jest nic wielkiego. Sądze, ze strasznie przesadzacie i się z wami nie zgadzam, mam nadzieje, że inni także.

Re: Kaengiri rework

: 22 sty 2018, o 07:51
autor: Seinaru
Katon nie służy do wzmacniania ostrości i penetracji, więc to że kaengiri tego nie zwiększa nie jest żadną jej wadą. 3 tury i wysłana fala przerywa technikę - tak jak jest w Kenryuuto właśnie. Robienie z techniki wyjątku tylko po to żeby dorównywała jutsu innych żywiołów z wyższych rangach jest dziwne.

Re: Kaengiri rework

: 22 sty 2018, o 09:09
autor: Shijima
Nie ograniczałabym turowo, moim zdaniem to dziwne. Natomiast dopisałabym, że po użyciu fali płomieni technika jest dezaktywowana.

Re: Kaengiri rework

: 22 sty 2018, o 14:11
autor: Tatsuo
Zgadzam się z Seinaru, napisał dokładnie to, co o tym sądzę.

@Shijima, to może nie ograniczajmy turowo też wszystkich innych technik, które wzmacniają broń? Wszyscy będą latać z raz odpalonym Hien, Kenryuto, Kaengiri i z ich odmianami w postaci wt, raj na ziemi.

Re: Kaengiri rework

: 22 sty 2018, o 14:37
autor: Hitsukejin Shiga
Niech wam będzie. Proponuje więc...
Nazwa
Kaengiri
Pieczęci
Brak
Zasięg
7 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu (na 3 tur) dzięki czemu ostrze zadaje zwiększone obrażenia, ze względu na temperaturę rozgrzanego ostrza oraz może podpalić cel. Dodatkowo użytkownik może wykonać zamach, dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika.Wysłanie fali anuluje powłokę ognia.

Re: Kaengiri rework

: 23 sty 2018, o 18:42
autor: Sans
Ja jestem osobiście za, to w sumie tylko dopisanie liczby tur, która powinna imo występować. 24h i przenoszę do wprowadzanych, aby poczekała na koniec turnieju.