Aktualnie Kaengiri wygląda tak:
- Nazwa
- Kaengiri
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu, po czym wykonuje zamach. Shinobi dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika. Dodatkowo, podpalone ostrze zadaje nieco zwiększone obrażenia.
Widzę dwie drogi dla tej techniki.
Pierwsza - Pokrywana raz na X tur, wyzwolenie fali usuwa ogień.
- Nazwa
- Kaengiri
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 7 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu (na 5 tur) dzięki czemu ostrze zadaje zwiększone obrażenia oraz może podpalić cel. Dodatkowo użytkownik może wykonać zamach, dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni, mogącą poparzyć przeciwnika.Wysłanie fali anuluje powłokę ognia.
- Nazwa
- Kaengiri
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 7 metrów
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% + E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za każdą falę)
- Dodatkowe
- Należy mieć dowolny styl Kenjutsu na randze C.
- Opis Specyficzna technika, dająca możliwość łączenia technik szermierzom z talentem w korzystaniu z żywiołu ognia. Użytkownik pokrywa ostrze miecza chakrą tego właśnie elementu (na 3 tury) dzięki czemu ostrze zadaje zwiększone obrażenia oraz może podpalić cel. Dodatkowo użytkownik może wykonać zamach, dzięki temu jest w stanie wysłać z ostrza falę płomieni za dodatkowy koszt czakry mogącą poparzyć przeciwnika. Wysłanie fali nie anuluje powłoki ognia.