Wesołe AnK, czyli Murai się nudzi.
: 30 sty 2016, o 20:35
MISJE:
- Pakt + SM:
- Wariant 1: 1x B (po pakt) + 1x A (by zwierzaczki zaakceptowały cię na powiernika SM)
- Wariant 2: Pakt Free (Podpisanie się pod czyimś) + 1x A
- Wariant 3: 1x C (Zabicie powiernika + przekonanie do siebie summonów) + 1x A
- AnK:
- Wariant 1: 1xA (po AnK) + 1xA (aktywacja drugiego poziomu)
- Wariant 2: 1xB (po wiedzę o technice + wiedzę o klanie Jugo) + 1xA
- Pakt/SM:
- Ninjutsu C & Kuchiyose no Jutsu
- 3500 PH (lvl 1)
- 5000 PH (lvl 2)
- Kontrola Chakry na randze B
- AnK:
- 1800 PH (lvl 1)
- Wytrzymałość co najmniej 80 punktów
- 3500 PH (lvl 2)
- Geny Jugo (opcja 2)
- Gracz z Fuuinjutu ze znajomością zakazanej A (opcja 2)
- Pakt/SM:
- Potężne summony do przyzwania
- Bonusowe staty (+180/+280)
- Dodatkowa chakra (+50%/+100%)
- Sensor 1km (SM lvl 2)
- Nowe możliwości w WT oparte na Chakrze Natury, a te miały to do siebie, że były supersilne
- Może się połączyć z Kontrolą Biju (Ekstremalnie ciężkie, ale wykonalne)
- AnK
- Bonusowe staty (+100/+200)
- Dodatkowa chakra (+30%/+70%)
- Może coś ci wyrośnie przydatnego (lvl 2)
- Pakt/SM
- Musi ładować 2 tury (lvl 1)
- Po 7 turach wycieńczony (lvl 1)
- Musi ładować 1 turę (lvl 2)
- Nie może posiadać EMS
- AnK
- Po 4 turach nie odróżnia swoich od przeciwników (lvl 1)
- Po 8 turach pada nieprzytomny (lvl 1)
- Po 10 turach nieprzytomny (lvl 2)
- Po zdezaktywowaniu skrajnie osłabiony (lvl 2)
- Nie może posiadać Biju ani Bram Chakry, a Shar tylko na 3 oczka jednocześnie