Strona 1 z 5

Hyuuga

: 23 gru 2015, o 15:44
autor: Kamiru
1. Problem
  • Jūken jest obecnie ni to stylem, ni to techniką, a dodatkowo kłóci się z regulaminem stylów walki.

    Nazwa
    Jūken
    Zasięg
    Bezpośredni
    Specjalizacja
    Ataki w organy wewnętrzne i system chakry
    Koszt
    Brak (styl walki)
    Opis Najbardziej podstawowa technika, a właściwie styl walki, z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry, korzystając przy tym z własnej chakry. Przez to nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika.
    Dodatkowe Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia - w związku z tym członkowie klanu Hyūga otrzymują na początek rozgrywki dwa style walki: ten i dowolny inny.
    Bo jak wiadomo, każdy styl walki ma bonusy do stat + jest tylko jeden na start ~
2. Rozwiązanie
  • Uczynienie tego pełnoprawnym stylem walki (tak, jak kugutsu dla lalkarzy).

    Nazwa
    Jūken
    Zasięg
    Bezpośredni
    Specjalizacja
    Ataki w organy wewnętrzne i system chakry
    Koszt
    Brak (styl walki)
    Opis Najbardziej podstawowa technika, a właściwie styl walki, z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry, korzystając przy tym z własnej chakry. Przez to nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika.
    Dodatkowe +10 szybkość +10 percepcja
    Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
3. Od siebie

Magia!

Re: Hyuuga

: 23 gru 2015, o 17:30
autor: Ero Sennin
Życzę Tobie wesołych świąt kappa

Jestem za.

Re: Hyuuga

: 25 gru 2015, o 00:12
autor: Reika
Ja też jestem za zmianą.

Re: Hyuuga

: 25 gru 2015, o 04:35
autor: Yoichi
Z tego co pamiętam niegdysiejszym argumentem na brak bonusów do stylu, był fakt, że w opisie zawiera się odpowiedni. Atakowanie organów wewnętrznych i układu chakry, przez co nawet pojedyncze, proste trafienia mogą zadać spory ból. Dokładniej "Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry, korzystając przy tym z własnej chakry. Przez to nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika". Na tę kwestię powinien zostać położony nacisk. Zaznaczyć to pogrubieniem i każdy Hyuuga byle po prostu uderzając przy wykorzystaniu swojego stylu powinien przywodzić ten fragment na swoją korzyść. To nie znaczy, że jestem przeciw temu co podał Kamiru - jestem oczywiście za, bo Hyuuga na Taijutsu polega, więc bonus opisowy + do statów powinien być tam od dawna.

Re: Hyuuga

: 27 gru 2015, o 22:53
autor: Shiroe
Odzywajcie się człowieki!

Re: Hyuuga

: 28 gru 2015, o 17:04
autor: Kenji
Skoro wszystkie style mają taki bonus, to tutaj też można dać.

Re: Hyuuga

: 28 gru 2015, o 17:06
autor: Negaimasu
jestem za

Re: Hyuuga

: 29 gru 2015, o 11:58
autor: Kaori
Dalej nie ogarniam całkowicie tych stylów, ale, no, jestem za. Nawet w anime było bezpośrednio napomknięte, że Jūken to styl walki.

Re: Hyuuga

: 29 gru 2015, o 13:56
autor: Shigeru
Ogólnie, zastanawiam się tylko czy nie powinniśmy tego przenieść, zarówno w Ayatsuri jak i w Hyuuga z technik klanowych do tematu ze stylami walki. Tak, aby było wiadomo, że klanowicze muszą w pierwszej kolejności brać właśnie te style. Należałoby również zaaktualizowanie w takim przypadku podania karty postaci, aby nowe osoby od razu miały taką informację podaną na tacy.

Re: Hyuuga

: 3 sty 2016, o 00:29
autor: Shiroe
Poprzedni post usunięty, gdyż zauważyłem pewną nieprawidłowość. Otóż opis Jukena wspomina o używaniu chakry do ataków, ale robi to w sposób dość ogólnikowy. Bez chakry styl ten nie ma żadnych wartości bojowych (nie uszkodzi narządów/punktów tenketsu, jedynie dziabnięcia w skórę), choć w M/A widać, że Hyuuga całkiem nieźle radzili sobie z unikaniem/blokowaniem ciosów.

Co głosi eng wiki na temat miękkiej pięśći? Daje jej całkiem sporo właściwości
http://naruto.wikia.com/wiki/Gentle_Fist (polska w tym punkcie jest tak uboga, że nie ma sensu jej przytaczać).

Używanie chakry z tenketsu (nie jako konkretny atak/obrona pokroju kaitena) http://37.media.tumblr.com/71acb6a2018e ... o1_400.gif do Jukena też nie da się tego zaliczyć więc

Raz jeszcze stary opis:
Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry
Koszt
Brak (styl walki)
Opis Najbardziej podstawowa technika, a właściwie styl walki, z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry, korzystając przy tym z własnej chakry. Przez to nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika.
Dodatkowe Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia - w związku z tym członkowie klanu Hyūga otrzymują na początek rozgrywki dwa style walki: ten i dowolny inny.


Rozwiązanie:
Nazwa
Jūken
Zasięg
Bezpośredni
Specjalizacja
Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
Koszt
Brak (styl walki)
Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
Dodatkowe +10 szybkość +10 percepcja
Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Nazwa
Rirīsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
(koszt wzrasta gdy używa się go na większej powierzchni ciała niż dłonie)
Opis Podstawowa ale bardzo przydatna technika klanu Hyuuga. Posiadacze Byakugana potrafią świetnie kontrolować swoje tenketsu, a jutsu te opiera się na jednoczesnym wykorzystaniu kilku punktów, uwalniając z nich chakrę tworzącą kształt ostrzy. Można użyć ich do wyswobodzenia się z pęt, przecinając je. W przypadku tego jutsu zasada ta dotyczy tylko substancji stworzonych z chakry (np. podobne do pajęczyny włókna, żyłki chakry kuglarzy). Od rangi B w dziedzinie klanowej możliwe jest też odbijanie broni miotanych.

Re: Hyuuga

: 3 sty 2016, o 14:26
autor: Isei
Dobra, teraz nieco nie rozumiem. W tej zmianie chodzi Ci o to, aby Juuken sam w sobie potrafił blokować tenketsu? Pomijając, że to dla mnie dziwne - od tego są techniki - to strasznie to utrudnia samą mechanikę tego stylu. Trzeba wtedy osobno rozkminić do jakiego stopnia i z jaką skutecznością sam Juuken blokuje tenketsu. Jak czegoś nie rozumiem, to mi tłumacz. kappa
Co do Juukena, to niepotrzebny dopisek z tym wybijaniem barku - to może zrobić każdy uderzając odpowiednio, a jak ktoś trenował styl walki, to dobrze wie gdzie uderzać, by wywołać odpowiednie kontuzje. A ta jakaś błyskotliwa nie jest.
Tamta technika przecina jedynie chakrę. Również tą, która znajduje się wewnątrz przedmiotu jakiegoś i sprawia, że jest on wytrzymały. Co do wykorzystania jej w stylu walki, to oczywiście może być stosowana w połączeniu z Juukenem, bo sama w sobie jest jutsu wspomagającym, a je - jak wiadomo - można łączyć z wszystkim innym.

Re: Hyuuga

: 3 sty 2016, o 15:08
autor: Shiroe
Mniej więcej o coś takiego mi chodzi.

Jakby komuś się nie chciało klikać w link ~
It inflicts internal damage through attacking the body's Chakra Pathway System, subsequently injuring organs which are closely intertwined with the area of the network which has been struck. To do this, the user surgically injects a certain amount of their own chakra into the opponent's chakra pathway system, causing damage to surrounding organs due to their proximity to the chakra circulatory system. Even the slightest tap can cause severe internal damage, hence the name "gentle" fist. By employing the use of the Byakugan they can target the tenketsu, thus enhancing the havoc and control a Gentle Fist practitioner can impose upon an opponent's chakra network.
Więc albo olewamy osłabienie KC przeciwnika i żyjemy dalej albo zostawiamy to w rękach MG którzy po iluś tam ciosach mogliby naliczać pewne delikatne zmiany w % chakry płaconej do technik

Wersja prosta - po x uderzeniach poziom KC spada/rośnie o poziom. Od poważniejszych zabiegów jest 32, 64 i 128

Dopisek o barku niby nie potrzebny, ale "Hinata użyła Jukena do nastawienia barku Naruto". Jakby styl nie miał nic do rzeczy to by raczej go nie używała... Albo po prostu Kishi dodał bo mógł ~(o-o)~

Odnośnie drugiego jutsu to chodzi mi własnie o radzenie sobie z wytworami z chakry, wcześniej Hyuuga nie mieli tego w kanonie SW i tyle O_e Tak, można używać jej ze stylem walki ~

Re: Hyuuga

: 3 sty 2016, o 15:19
autor: Isei
Dobra, wiki może mieć oczywiście rację i jest to logiczne akurat w tym stylu. Ogólnie zgadzam się, ale właśnie problemem jest mechanika blokowania tenketsu przez Juuken. Jest on słabszy niż wyspecjalizowane do tego techniki, ale wciąż potrafi... moim zdaniem nie byłoby to coś w stylu zużywania większej ilości chakry, a poprzez zamykanie pojedynczych tenketsu zakłócany przepływ chakry w organizmie, a to utrudniałoby korzystanie z jutsu, gdyż zwyczajnie musiałyby być poprzedzone (zależnym do KC) chwilowym zgromadzeniem chakry. Np. zablokowanie Juukenem tenktesu sprawia, że ludziki z KC rangi E muszą skumulować chakrę przez (to tylko przykłady) 3 sekundy (co byłoby zauważalne byakuganem i cenną informacją), z KC rangi D 2 sekundy, C 1 sekundę dodatkową, a B i wyższe niwelują ten problem i na nich skutkują silniejsze wersje blokowania tenketsu.

Co do nastawiania barku - to chyba kwestia tylko tego, że uderzenie Juukenem przypomina właśnie to, które jest do nastawiana barków - otwartą, lekko złożoną dłonią. Nie wydaje mi się, by było to coś istotnego i wyjątkowego w tym stylu.

Co do tamtej techniki - yeah, to przecinanie musi się pojawić.

Re: Hyuuga

: 4 sty 2016, o 20:43
autor: Shiroe
Pomysł z dłuższym skupieniem potrzebnym do używania technik też spoko, może inni powiedzą co o tym myślą xD


Dopisek o barku zniknął.

Przecinanie tylko tworów z chakry jest ~

Re: Hyuuga

: 5 sty 2016, o 20:39
autor: Hakai
Jestem za wprowadzeniem bonusów do stylu walki. I poruszam drugą kwestię. Według mnie Białaki powinni dostać większy bonus do percepcji. Shar daje jej o wiele więcej a w końcu to białaki powinni tym dominować.

Podgląd

Białaki
Zasięg
Koszt Chakry
5% na turę
Bonus
+10 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
[/*]

Zasięg
Koszt Chakry
4% na turę
Bonus
+15 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
[/*]
Zasięg
Koszt Chakry
3% na turę
Bonus
+20 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
[/*]
Zasięg
Koszt Chakry
2% na turę
Bonus
+25 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
[/*]
Zasięg
Koszt Chakry
1% na turę
Bonus
+30 percepcji przy aktywowanym Byakuganie
[/*][/list][/akap][/quote]
Czerwońce
Nazwa
Sharingan: Ichi Tomoe
Pierwszy poziom rozwoju Sharingana. Od tej pory użytkownik może aktywować swoje Dōjutsu wedle woli. Co prawda na tej randze Kekkei Genkai jeszcze nie ma takiej mocy, o jakiej wielu by marzyło, ale przynajmniej niektóre bonusy klanowe otrzymuje się już teraz - jak chociażby widzenie chakry. Z czasem rzecz jasna Sharingan może ewoluować...
Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika
  • Odróżnianie klonów od oryginału - Klony z rang E i D
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - tylko na chwilę, koszt - 2% chakry
  • Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 10 punktów
  • Kopiowanie technik - Tylko techniki z rangi D i to z dziedzin nam znanych, wykonywane dopiero po przeciwniku. Koszt kopiowania - 2% od techniki
Wymagania
Dziedzina klanowa rangi D, misja rangi C z zagrożeniem życia
Koszt
4% za turę
Nazwa
Sharingan: Ni Tomoe
Na poziomie dwóch tomoe możliwości Sharingana rosną dość znacząco w stosunku do poprzednika. Od tej pory użytkownik może mieć nieznaczny wpływ na Bijuu w ciele człowieka, a także jest on w stanie rozpoznać na pierwszy rzut oka działające genjutsu. Poprawiają się też możliwości kopiowania technik i percepcja użytkownika. Nie jest to jeszcze pełnia możliwości tego Kekkei Genkai, ale rozwój jest widoczny od razu.
Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - ranga C w dół
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - użycie Sharingana daje możliwość wejścia do umysłu Jinchuuriki i powstrzymania furii Demona, zanim jeszcze pojawią się ogony. Później staje się to niemożliwe. Koszt - 3% chakry
  • Bonus atrybutów - wzrost percepcji o 20 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować techniki z poziomu [dziedzina klanowa - 1]. Technikę da się wykonać dopiero po przeciwniku. Koszt kopiowania: 3% chakry
Wymagania
Dziedzina klanowa na C, Misja rangi B z zagrożeniem życia
Koszt
3% za turę
Nazwa
Sharingan: San Tomoe
Środkowy i ostatni powszechnie znany poziom Sharingana - powyżej niego sięgają już bardzo nieliczni. Na tej randze Uchiha staje się niezwykle niebezpiecznym przeciwnikiem. Po pierwsze, znacząco rośnie jego możliwość kopiowania jutsu. Nie tylko może on kopiować praktycznie wszystkie jutsu i wykonywać je jednocześnie z wrogiem - wygląda to tak, jakby czytał on w jego myślach. Miażdżąco rośnie jego percepcja, a talent w kontrolowaniu Bijuu staje się już zadowalający.
Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - Klony rangi B w dół
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - Shinobi zyskuje możliwość uspokojenia Demona, a także zdarcia trzech pierwszych ogonów z Jinchuuriki. Koszt: 6% chakry.
  • Bonus atrybutów - percepcja użytkownika rośnie o 40 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu, rzecz jasna) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik. Koszt: 4% od techniki.
Wymagania
Dziedzina klanowa na B, misja rangi A z zagrożeniem życia.
Koszt
2% za turę
Nazwa
Mangekyō Sharingan
Przedostatnie stadium Sharingana, dostępne tylko po spełnieniu pewnych warunków - dostęp do Kalejdoskopowego Oka otrzymali przez wieki tylko nieliczni. Według pogłosek, ich psychika była zniszczona przez drastyczne przeżycia, w zamian jednak ich moc stawała się miażdżąca i każdy drżał na dźwięk ich imion. Potrafili oni wpływać na umysły, zabijać spojrzeniem lub tworzyć wielkie, czarne płomienie - legendy na ten temat są bardzo liczne, nie wiadomo więc które z nich są prawdziwe...
Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - klony rang od A w dół
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - shinobi może wejść do umysłu Jinchuuriki bez problemu i jest w stanie zniwelować działanie wszystkich ogonów - oprócz ostatniego. Koszt: 8% chakry.
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 50 punktów
  • Kopiowanie technik - można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu, rzecz jasna) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik. Koszt: 4% od techniki.
Wymagania
Dziedzina klanowa na A, przeżycie silnego szoku (zwykle śmierć kogoś bliskiego)
Ścieżki Mangekyō Sharingan pozwala opanować jego użytkownikowi dwóch z czterech istniejących ścieżek. Jedna z nich dotyczy oka Ninjutsu, druga zaś oka Genjutsu:
  • Oko Ninjutsu:
  • Ścieżka Czarnych Płomieni - pozwala na opanowanie technik Entonu i lepszej kontroli Amaterasu.
  • Ścieżka Czasoprzestrzenna - pozwala na opanowanie Kamui.
  • Oko Genjutsu:
  • Ścieżka Urzeczywistnienia - pozwala na opanowanie Tsukuyomi.
  • Ścieżka Dominacji - pozwala na opanowanie Kotoamatsukami.
Ewentualnie można zrezygnować z umiejętności specjalnej jednego z oczu, by móc opanować Ścieżkę Bóstwa, pozwalającą na stworzenie Kompletnego Susanoo.
Skutki uboczne Korzystanie z Mangekyō Sharingana permanentnie uszkadza wzrok. Każda z technik Kalejdoskopu ma własny przelicznik, który odzwierciedla poziom degeneracji zmysłu. Przeszczepienie sobie genów Senju zmniejsza te przeliczniki o połowę, lecz nie regenerują oka. Każde z oczu ma oddzielny poziom uszkodzenia.
Poziomy uszkodzenia wzroku:
  • 100%-60% - brak efektów.
  • 59%- 45% - używanie technik powoduje silny ból w danym oku.
  • 44%-16% - wzrok pogarsza, obraz jest lekko zamazany, w dolnych granicach tego przedziału z kanału łzowego wypływa krew po użyciu jakiejś techniki.
  • 15%-1% - krew cieknie mocniej, nawet przy włączeniu Sharingana, walka bez niego nie ma sensu, a używanie technik sprawia nam ogromny ból, wiąże się to także z dwukrotnie większym zużyciem chakry.
  • 0% - tracimy wzrok, jednym lekarstwem jest przeszczep oczu innego użytkownika MS.
Koszt
2% za turę
Nazwa
Eien no Mangekyō Sharingan
Ostatnia ranga rozwoju Sharingana. Na tym poziomie użytkownik zyskuje dostęp do legendarnego Dōjutsu, którego praktycznie nikt nie osiągnął. By móc zdobyć Wiecznego Mangekyō Sharingana, należy przeszczepić sobie oczy innego posiadacza Kalejdoskopu. To samo w sobie jest trudne - nie dość, że niewielu posiada Mangekyō Sharingana, to jeszcze mało kto jest gotów dla tej mocy zabić pobratymca. W zamian jednak otrzymuje się ogromną moc - od tej pory użytkownik nie może oślepnąć poprzez korzystanie z Kalejdoskopu. Oznacza to tyle, że może on używać tej potęgi do woli.
Możliwości
  • Widzenie chakry przeciwnika
  • Rozpoznawanie genjutsu
  • Odróżnianie klonów od oryginału - wszystkie klony
  • Wejście do umysłu Jinchuuriki - użytkownik zyskuje możliwość kontrolowania Bijuu, koszt - 7% za turę
  • Bonus atrybutów - percepcja wzrasta o 75 punktów
  • Kopiowanie technik - Można kopiować wszystkie widziane techniki (oprócz innych KG i Hijutsu, rzecz jasna) i wykonywać je w tym samym momencie co przeciwnik. Koszt: 4% od techniki.
Wymagania Dziedzina klanowa na S, przeszczepienie sobie cudzych oczu z Mangekyō Sharinganem (nie wlicza się w pulę przeszczepów). Uwaga! Aby osiągnąć ten poziom, należy najpierw dowiedzieć się o jego istnieniu ze świątyni Naka!
Koszt
1% za turę