Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Bo każdy żywioł jest inny i cechuje się czym innym. Porównywać możemy z innymi technikami tego samego żywiołu a nie żywiołami innymi które cechują się czymś kompletnie innym.

Wielokrotnie przytaczałem inne techniki innych żywiołów chcąc coś zrobić i dostawałem taką odpowiedź. Mówię nie podwójnym standardom więc skoro takie jest przeświadczenie u czerwonych vel Buka Avarice to ja nie widzę sensu się z tym kłócić i trzeba to stosować wszędzie i do kanonu i do wt i nie porównywać ich wcale aż tak dogłębnie.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Defrevin »

Niepotrzebnie tak się rozpisywałaś. W swojej propozycji nic nie piszę o Kinjutsu Rangi S. Nie piszę również nic o powierzchni 4 x 4 x 4. Nikt nie traci głowy co próbujesz wprost sugerować innym.

Edit. Ponizej zamieszczam jeszcze raz propozycję i proszę o konstruktywną krytykę, a nie emocjonalny bełkot który co niektórym uderzył tu do głowy
Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Nietypowa technika Katonu będąca potężnym, lecz bardzo sytuacyjnym jutsu. Aby je wykonać, nasz przeciwnik lub przeciwnicy muszą znajdować się w jakiejś ograniczonej ścianami przestrzeni - może to być budynek lub pułapka będąca efektem innej techniki. Nie może być to jednak struktura w pełni hermetyczna, inaczej ogień nie rozprzestrzeni się ze względu na brak tlenu, a i samo zainicjowanie techniki będzie niemożliwe. Po złożeniu pieczęci od użytkownika wystrzeliwuje wiązka chakry która po dotarciu do wybranego celu, przeistacza się w płomień który natychmiast rozpowszechnia się po ścianach, podłodze obejmując swoim zasięgiem wszelką powierzchnie która ją otacza. Prędkość rozprzestrzeniania się ognia stoi na poziomie ponadprzeciętnym (180), a ogień jest na tyle intensywny, że przebywanie w jego objęciach więcej niż kilka sekund jest gwarantem spopielenia człowieka.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Ja uważam, że zmiana zaproponowana przez Def'a jest rozsądna dlatego, że w innym wypadku jutsu te jest zwyczajnym insta- killem który można przeprowadzić na każdym a tak co niektórzy mają szansę temu zaradzić, jeśli jednak nie dadzą rady to sayonara.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Osobiście jestem na nie. Gdyby dodać efekt jakiś poza pomieszczeniami to jeszcze ujdzie.

A tak mamy technikę działająca tylko w pomieszczeniach, a jeśli nie chcemy walnąć samobója to w takich pomieszczeniach żebyśmy jeszcze mogli być na zewnątrz.

Osobiście gram ponad pół roku. Moja postać była na 4 czy pięciu misjach gdzie były walki + dwa eventy licząc festiwal.

Ilość momentów gdy mógłbym wykorzystać tę technikę w zaproponowanej formie wynosi okrągłe zero.

Dlatego jestem na nie. W tej wersji jest to mord na technice. Jedyny ratunek w tej wersji Defa to dodanie możliwości użycia poza pomieszczeniami i jakiegoś osłabionego efektu.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Numa »

Zdecydowanie nie dla wypalań pomieszczeń. Nie chcę by mnie grillowali jak znajdę dom :c

A tak poważnie to fakt że katon stawiający piec jest dziwny, z racji tego że ten piec jakiś taki stalowy.

Co do siły raczej nie wniosę sporo ale się wypowiem bo mogę, sporo B-A wygląda mi na dość zabójcze techniki.

A tak wpadłem popatrzyć że Chise mi Dotony podsuwa jako OP techniki coby nerfić :c Niedobra <macha łapką>
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Boyos »

Wchodzę sobie po weekendzie, patrzę na forum. "Oooo dużo nowych odpowiedzi w temacie który leżał od tygodni." - myślę sobie.
*patrzy na posty*
Obrazek
Tyle mojego komentarza na temat prób Waszego balansu żywiołów i porównywania do technik z innych dziedzin. XDD
Wyrzucenie tego na kinjutsu nie jest rozwiązaniem, też tak myślę, tylko odłoży to problem w czasie, jak może ktoś zdobędzie to na powiedzmy... przyszły Mundial.

Tak naprawdę to nie widziałem żeby ktoś w ogóle poprawnie nazwał tutaj problem, więc w sumie nie dziwi brak jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji lel. Problemem techniki nie są jej obrażenia, to że spopiela przeciwnika. Nie jest problemem jej zasięg czy obszar działania. Drugorzędnym problemem jest nawet to, czy działa ona w pomieszczeniach czy na otwartej przestrzeni. Główną jej bolączką jest to, że po złożeniu pieczęci natychmiastowo ogień pojawia się w dowolnym miejscu w przestrzeni, i to jebitny ogień rangi A. I gdyby ktoś napisał "ogień pojawia się przeciwnikowi tuż przed oczami", to musiałby się pojawić przed oczami i koniec. Nie usłyszy tego ślepiec, nie wyczuje sensor (nawet jak wyczuje zbieranie chakry to reagowanie akurat na tą konkretną technikę będzie info od Boga), nie pomoże wysoka percepcja ani szybkość. Po prostu ogień wypala Ci oczy, a jak nie masz szybkości na tych 180 to pali łeb i po sprawie. Nie zdążysz postawić zasłony, włączyć żywiołowej zbroi. Dla mnie jako sędziego to praktycznie koniec walki. I TO jest problemem tej techniki.
Dlatego ten temat powstał nie żeby nerfić katon, robić mniej gorące czy mniejsze płomienie. Chodzi tylko o to aby wymyślić taką mechanikę techniki, aby ogień nie pojawiał się z tyłka w dowolnym punkcie w przestrzeni. Nie pojawiła się ANI JEDNA wypowiedź dotycząca tego problemu, tylko jakieś bezsensowne porównywania tornada z trzęsieniem ziemi.

Co do samej wersji zaproponowanej przez Defa:
"Wiązka chakry" jakkolwiek to brzmi wydaje się trochę naciągana, to już było przerabiane tu wcześniej, ale mamy albo to albo to nieszczęsne wydmuchiwanie, które przyprawia Bukę o gęsią skórkę. Ogólnie to wersja jest dobra jak każda inna, tutaj mamy bardziej obszarowe Hibashiri na ścianach, suficie itd. co wpisywałoby się jakoś w obecny system, aczkolwiek domyślam się, że każdy użytkownik tego jutsu będzie na nie bo ogień musi mieć czas aby dotrzeć do ofiary, a nie bucha jej spod nóg. Niemniej jednak, nigdzie nie było powiedziane, że jutsu działa zgodnie z naszym obecnym opisem, tzn. że ogień właśnie nie bucha ze ścian. Wtedy konieczność postawienia "pieca" byłaby konieczna tak jak mówi jej nazwa i jedyne zastosowanie jakie mieliśmy okazję oglądać. Na tak dla tej wersji jak każdej, która jakoś sensownie uzasadnia pojawienie się ognia, chociaż zostawiłbym wzmiankę o możliwej współpracy shinobi, aby palić ogromne summony.

Co do właśnie konieczności wykonywania techniki w pomieszczeniu: serio, ktoś napisał własną interpretację na kilka linijek tego jutsu i teraz to jest powtarzane jak mantra, chociaż to że nie potrzeba wspomnianego "pieca" nie jest nigdzie napisane ani nie było nigdzie potwierdzone. A tutaj się traktuje to w taki sposób jakby się chciało zrobić Rasengana w kostce.
Co argumentu że technika musi być do wykonywania poza pomieszczeniami bo ktoś nie miałby jeszcze okazji jej użyć, to przemilczę.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Defrevin »

<facepalm>

Po to zostawiłem zasięg w tej propozycji. Można wykorzystać technikę 25 metrów od obiektu który chcesz zapalić. Nie trzeba być w środku pomieszczenia, aby technikę wykorzystać. Ale potrzebna jest zamknieta przestrzen w której technika będzie działała. Tam był piec - tutaj nie wymagamy pieca, tylko struktury budynku. Może to być zarówno chatka, jak i duży budynek. Nie ograniczam działania techniki do iluś tam metrów kwadratowych.

Co do Twoich słów Shiga - tą postacią nie miałeś takiej sytuacji, ale przy pierwszym evencie prowadzonym jeszcze za kadencji Arafinwe, chyba taka sytuacja miała miejsce - skończyło się tym, że gdyby nie czyjś lament, to mielibyśmy grupowy festiwal śmierci osób zasypanych gruzem zniszczonego budynku.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Patrz, byłem pewny, że 25 metrów to maksymalny zasięg "ognia w budynku". Ale 25 to zasięg po którym ta wiązka czakry może popłynąć? Nie wiem, nie widzę tego po prostu jakoś.

Zakładając, że areny na hanamurze to byłyby duże zamknięte pomieszczenia - wtedy ogień pokryje wszystkie ściany, zamykając dziesiątki setki osób w klatce ognia? To już się prosi o zakazaną S bo i tak by siłą przerosło obecne Ski.

Myślałem, że te 25 metrów to ograniczenie, bo powiem szczerze, ze brak określonej górnej granicy to też moim zdaniem przesada, bo wtedy jest przesada w drugą stronę i technika będzie mieć zbyt przerażający potencjał.

A co do moich słów i tego co napisałeś - sprawdziłem. Nie miała taka sytuacja miejsca. Gruz i budynek nie miał nic do rzeczy. Grupa cofnęła się do posterunku szukając jakiegokolwiek schronienia bo pewien douhito ze smoka zrzucił grad bomb - czy byśmy byli w budynku czy poza śmierć była pewna, ale to akurat urok tamtego eventu który był mocno porażkowy.
Więc czy by byli w pomieszczeniu i zgineli pod gruzami czy oberwali bombami wszyscy prosto na łby co za rożnica.

Defrevin ja cię nie proszę o wiele. Ja i Shinji to aktualnie chyba najsilniejsi użytkownicy katonu (ranga A), niech ta technika ma jakąkolwiek własność poza budynkami i określoną granice w budynku i będzie miodzio.
Bo w aktualnej wersji po tym jak mi teraz wyjaśniłeś to wychodzi na to, że ta technika będzie do użycia raz.
Po którym to razie nikt nie będzie chciał z posiadającą tą technikę postacią nawet się zbliżyć do budynków bo technika ma potencjał instakilla nie do uniknięcia, a to tez mi się nie podoba, bo jest mniej rakowe niż aktualnie (superogień znikąd) ale dalej pozwala na chore akcje.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Jawa »

Przeczytałem post Seinara i nasuwa mi się pytanie. Czemu nikt nie odniesie sie do mojej propozycji? Jako, że rozwiązuje ona dokładnie te problemy o których mówimy. Jak na razie jedyny komentarz padł ze strony Defa i Buki reszta to w sumie nie wiadomo co. Dziwne dyskusje nie wnoszące nic do tematu. Czekam na konstruktywną krytykę której nie ma po prostu pójście w zaparte byle zrobić z tego gówno. Zaproponowałem przeniesienie techniki na rangę S bez dawania jej jako zakazanej dzięki czemu może posiadać swoją realną siłę. Posiada opóźnienie. Czego więcej chcemy? Zabawki z Kinder niespodzianki? Nie bez powodu wylądowała właśnie tam ponieważ przy zapartym nerfieniu musielibyśmy wyciąć większość technik rangi S, które nie są zakazane jako że są za silne.
Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia
Zasięg
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Potężna technika Katon wyróżniająca się na tle większości swoich "pobratymców" sposobem wykonania jak i działaniem, najbliżej jej chyba do Katon: Ryūka no Jutsu. Wykonania rozpoczyna się od złożenia kombinacji 3 pieczęci po czym użytkownik wysyła w wybrane miejsce niewidoczną gołym okiem chakrę - zobaczymy ją jednak przy pomocy jakiegokolwiek dojutsu czy wyczujemy jako sensoryk. Gdy dotrze do docelowej lokalizacji staje się widoczna przez zmianę "swojej natury" z neutralnej na Katon. Daje to nam krótką chwilę na podjęcie reakcji czy to poprzez ucieczkę z pola rażenia czy zareagowanie chociażby techniką Suitonu. Okienko czasowe jest jednak dosyć krótkie (1-2 sekundy zależnie od odległości) i po chwili na obszarze 20x20 metrów wybuchają płomienie o 5 metrach wysokości. Siła ognia nie powala - jak na tą rangę (około rangi A), dlatego zdziwić może fakt że tak świetnie sprawdza się w walce z summonami - także tymi większymi. Wszystko czego potrzebujemy to jakiś rodzaj pojemnika albo pomieszczenie w którym zamkniemy stworzenie. Ogień może się wtedy wspinać po ścianach zwiększając swoją wysokość na tyle na ile pozwala mu otoczenie - automatycznie oznacza to także większą siłę samej techniki, gdzie przy około 30 metrach możemy już mówić o pełnoprawnej randze S zdolnej do powalenia nawet największych zwierząt jeśli przebywają wewnątrz odpowiednio długo. Wadą techniki jest brak możliwości zmiany lokalizacji "uderzenia". Raz wysłana chakra powędruje do miejsca docelowego i jedyną czynnością na którą możemy się zdobyć to jej rozproszenie przed festiwalem ognia - ten się nie pojawi, ale chakry nie odzyskamy.
Dodam, że wersja z użyciem jedynie w pomieszczeniach jest całkowicie nieakceptowalna. Nie dość, że czyni z techniki gówno to w pomieszczeniach pozostaje ona nadal instakillem więc pozdrawiam serdecznie pomysłodawców z tej strony.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

1-2 sekundy to wciąż zbyt małe okno dwie sekundy trwają mniej niż przeczytanie tej linijki posta.

Nie wyobrażam sobie jakoś jak ktoś składa trzy, cztery pieczęcie i reaguje suitonem w takiej sytuacji.

-> co do techniki i ograniczenia jej do pomieszczeń. -> Akurat wersja Defa była o tyle interesująca, że dawała ci czas na reakcję.
I możemy się śmiać z tego, żę ktoś mógł skorzystać a ktoś nie ale nawet ja miałem okazję wykorzystać tę technikę na swojej misji C, gdybym tylko miał katon A. Druga sprawa, w korelacji z wersją Defa technika ta staje się zwyczajnie jutsu współpracy dla dotonowych jutsu które tworza bariery i inne ściany.

Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że wymóg wody w technikach suitonu jest nieakceptowalny bo kto mi na misjach będzie specjalnie rzucał zbiorniki wodne co 2 kroki bo jestem suitonowcem. Co lepsze techniki potrzebuję jebitnych zbiorników.

Wyczuwanie przez Sensora to druga ciekawa sprawa której nie ma co obecnie poruszać ale sam sensor w sobie też jest op i mówię to ja jako sensor.
Inna sprawa... Podniesienie do Rangi S robi różnicę tylko wtedy fajnie by było jakby inne żywioły też miały techniki rangi S. Suiton ich nie ma, no przykro.

Doton ma z kolei smoka który ma szybkość 2x gracz co też jest chore.

To tylko świadczy o tym, że robiąc jedną rzecz trzeba się wziąć za kolejne i to nie może dłużej czekać.

Zróbcie głosowanie między wersją Defa a wersją Avarice i podejmijmy jakąś decyzję bo takie rozmowy będą trwać w nieskończoność a ani użytkownicy katonu nie będą zadowoleni ani użytkownicy innych żywiołów.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Defrevin »

Porównajmy więc, w mojej propozycji technika zostaje na randze A, tworzy się ją w budynku w którym możesz zablokować korytarz choćby Dotonem i się zabezpieczysz na ileś tam sekund przed spopieleniem (instakill, co?) albo wyskoczysz przez okno (ponownie instakill, co?), albo zrobisz dziurę w korytarzu i wyskoczysz do innego pomieszczenia, aby stamtąd ścigać się z czasem (ponownie instakill?). Podkreślę, że równie dobrze nie musi to być budynek. Może to być otoczona ścianami konstrukcja Dotonowa i wtedy sytuacja jest inna. Moja propozycja jest elastyczna i umożliwia potencjalnej ofierze podjęcie działan które pozwolą przeżyć. I będzie miał na to szansę jeżeli zrobi to z głową.

I mamy Twoją propozycję.
Obszar 20 metrów kwadratowych do której trafia niewidzialna chakra, która po chwili zmienia się w katon, o czym ty się dowiadujesz już jak wkoło Ciebie buchają płomienie. ALE! Masz 1 albo 2 sekundki na to by pomyśleć i użyć czegoś co pozwoli Ci opuścić obszar 20 metrów kwadratowych (wątpię byś zdążył ten dystans w dwie sekundy przebiec nie wiedząc nawet z której strony i na jakich zasadach działa technika i jaki obszar pokryje) Nie odskoczysz też do góry bo ogień bucha na 5 metrów ;)

I się dziwisz, że nie chcemy czegoś takiego wprowadzić?
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Dobra, rak Avarice mnie przekonał, że jeśli mam wybierać między młotem, a kowadłem...

To z dwójki raków wolę jednak raka którego zaserwował Defrevin. Jest dużo bardziej znośny i uleczalny chemioterapią, jeśli nie będzie nadużywany mechanicznie, a o to zadba MG to będzie dobrze.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Jawa »

Moim zdaniem mylicie się dodatkowo nie bierzecie pod uwagę cholernej rangi techniki. Obecnie A, a w propozycji S.
Wiesz w ile Ussain Bolt robi 100 metrów? Mniej niż 10 sekund, a na forum pewnie to około 60 szybkości. Przy odpowiednich statystykach robimy to naprawdę easy.
I przy okazji jest całkowicie niezgodna z tym co widzieliśmy w anime.
Wymóg Suitonu nie ma tu nic do rzeczy, ponieważ stanowił on fundamentalną bazę większości technik zgodną z kanonem. Jest to krzywdzące owszem, ale równie dobrze mogę sobie podać przykład żywiołu takiego jak Fuuton. Katon ma być najbardziej niszczycielski? Fuuton robi dokładnie to samo, dodatkowo oferuje penetrację, przecina zamiast parzyć co lepiej działa na wszelkiego rodzaju defensywy. Dodatkowo mamy na randze S tą wspaniałość
Nazwa
Fūton: Shinku Renpa
Pieczęci
Szczur → Wąż → Koń → Wąż → Pies
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użyteczne i silne jutsu dostępne dla użytkowników Fūtonu. Tak jak w większości przypadków, użytkownik gromadzi sporą ilość powietrza w jamie ustnej i płucach, po czym uwalnia je stopniowo krótkimi, silnymi podmuchami, tworząc szerokie ostrza tnące z różnych stron i pod wszelakimi możliwymi kątami. Pozwala to na uszkodzenie technik wroga lub zbicie ich z uprzedniego kierunku. Jest ona również w stanie przeciąć każde istniejące ciało stałe.
I jest ona 10x lepsza także od obecnej wersji omawianej techniki. Poszukajmy przykładów jednak dalej. Raiton kolejny ukochany zawiera dwie inne cudowne techniki. Ciekawi mnie jak będziecie chcieli sie przed tym bronić. A może filary wystrzelimy od ciała bo tak nam się podoba. A najlepiej wymagajmy do nich istniejących fundamentów czegokolwiek
Nazwa
Raiton: Shichū Shibari
Pieczęci
Baran → Świnia → Pies → Ptak → Królik
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik wytwarza ziemny krąg, który otacza przeciwnika. Następnie wydobywają się z niego pioruny, rażące go aż umrze, bądź padnie z wycieńczenia. Techniki można używać również na summonach, lecz wtedy obrażenia mogą być mniejsze. Za to krąg powiększa się bez dużych kosztów chakry.
Nazwa
Raiton: Jūrokuchū Shibari
Pieczęci
Szczur → Małpa → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Raiton: Shichū Shibari
Opis Technika wymagająca znajomości Shichu Shibari. Użytkownik tworzy ogromne filary, które spadają na przeciwnika i zamykają go. Następnie atakują wieloma falami elektryczności, aż umrze. Jutsu jest idealne do złapania wszystkich, czy to ludzi, czy summonów.
Szukajmy jednak dalej. Doton żywioł defensywny? Dobre sobie. Zaraz zaraz przecież mamy kolejne instantowe techniki. Może tą wyplujemy bo nie może się pojawić pod kimś i go dosłownie pochłonąć?
Nazwa
Doton: Yomi Numa
Pieczęci
Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik tej techniki przykłada obie ręce do ziemi, po czym duży obszar wyznaczony przez niego zmienia się w błoto, które wciąga wszystko w tym obszarze. Jest to bardzo przydatna na przyzwane stwory. Bagno ma tyle metrów średnicy ile wynosi jego maksymalny zasięg.
Albo ta, kto to słyszał by błoto pojawiało się z nieba
Nazwa
Doton: Nentsuchi Otoshi
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Gdy użytkownik złoży wymagane pieczęcie momentalnie nad wybranym obszarem na niebie powstaje dziura, z której wylewa się ogromna ilość błota. Błoto jest tak lepkie, że możliwość poruszania się jest nikła. Jeżeli podgrzejemy błoto, ono twardnieje.
Mam szukać dalej? Może przelecę się po klanach i popatrzę na Reberu albo techniki klanowe, które są równie powalone. Zaproponowałem sensowną zmianę, pewnie oczekiwalibyście najlepiej 5 sekund albo całej tury tak by gościu z 1 szybkości sobie spacerkiem wyszedł, ale wyobraźcie sobie że na forum istnieje także coś takiego jak statystyki. Skoro nie jestem w stanie zareagować dajmy na to na piasek Sabaku to dlaczego ktoś ma mieć szansę zareagować na to? Bo albo nerfimy wszystko do poziomu gówna albo nic gdyż pojawiają się moim zdaniem podwójne standardy. Dodać do tego, że proponowana zmiana w ogóle nie przypomina pierwotnej techniki ukazanej w anime co niesamowicie mnie triggeruje i jeszcze ktoś ma czelność twierdzić że jest dobra jak o kant dupy to można rozbić właśnie z tego powodu. Ale lećmy dalej z odnoszeniem się do poszczególnych punktów wypowiedzi.
No widzisz, a każdy inny żywioł ma. Nawet Doton. I to całkiem silne rzeczy. A sensor tak działa i tyle. Nie wiem czemu miałbym mu to odbierać.
Bo Doton ma stare staty nie wiadomo skąd, technika będzie posiadała standardową szybkość.
Odbiję piłeczkę chociażby tą techniką
Nazwa
Doton: Ganchūrō no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Koń → Pies → Wąż
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatne Jutsu Dotonu, polegające na wytworzeniu kilkunastu kolumn, które otaczają cel. Tworzą w ten sposób, swojego rodzaju więzienie. Jest ono całkiem wytrzymałe, dlatego może powstrzymać słabych przeciwników, a nawet tych na średnim poziomie. Dodatkowo nie każdy potrafi wyjść z niego całkowicie, szczególnie, kiedy zawczasu przygotuje się tam "niespodziankę" dla złapanego. Wystarczy uderzenie o sile 75 lub technika rangi C do zniszczenia więzienia.
Podniesie nas i sobie wyskoczymy gdzieś w bok. Wystarczy mieć także dojutsu czy sensora i nie być upośledzonym by wiedzieć, że coś się szykuje. Dodatkowo to nie jest tak, że nie mamy czasu na reakcje. Gość składa pieczęcie my także możemy coś przygotować. Jeśli mamy Suiton wystarczy praktycznie jakikolwiek który nie jest na poziomie dna nawet ofensywny i zamiast nim walić w przeciwnika walimy pod siebie. Tak samo statystyki, a i przeciwnik niekoniecznie musi trafić techniką jako, że nie można zmienić miejsca docelowego. Technika nie wygląda tak jak teraz więc przebywanie w jej epicentrum to rzadkość. Kolejna technika która moim zdaniem poradzi sobie świetnie:
Nazwa
Suiton: Mizu Kamikiri
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika, za pomocą której można zaskoczyć niczego niespodziewającego się przeciwnika. Użytkownik składa pieczęć Tygrysa i silnie uderza nogą o ziemię. Pobudza to podziemne wody do działania, wytwarzając z nich bardzo szybki i silny strumień wody, który wystrzeliwuje spod ziemi z dużym ciśnieniem. Cios ten bez problemu jest w stanie przeszyć przeciwnika. Szybkość strumienia jest taka sama jak nasza własna.
Na tym to polega, serio 20 metrów to dla was magiczna bariera, ale zakładając że jesteśmy w centrum mamy do przebiegnięcia 10 metrów. Przypominam, że sprinter robi 100 w 10 sekund, a my jesteśmy w cholernym świecie Naruto. Więc jest to prościzna jeśli posiadamy statystyki, a jak nie to słusznie oberwiemy techniką. Dla niektórych by technika była ok musi być na nią w stanie zareagować absolutnie każdy co kłóci się z tym co widzieliśmy w przypadku sporej rzeszy z nich. Dodatkowo jest to podwójny standard gdyż istnieje masa innych które absolutnie nikomu nie zawadzają, a opierają się dokładnie na tym samym mechanizmie pojawia się i bęc. I wcale spętanie przez gigantyczne drzewo niczym w tej materii się nie różni gdyż gość razem z nim wbije mi gigantyczny drewniany kołek w dupę wychodzący jamą ustną. Skończy się zupełnie tak samo jak tutaj, więc pozdrawiam serdecznie i niszczcie dalej Katon stojący już i tak na poziomie dna chociażby na tle fuutonu.
0 x
Murai

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Murai »

Stoję za Defem. Dalsza dyskusja po prostu nie ma większego sensu, bo i obydwie strony powiedziały już co miały powiedzieć, i argumenty się kończą/powtarzają. Np używanie jeszcze niezreworkowanych zepsutych technik i mówienie "pacz, w tej tak jest więc czemu u mnie nie może?". Albo "w kanonie tak nie było", gdzie było powiedziane że kanon ma gówno do gadania skoro modyfikujemy technikę na potrzeby forum, czy "niszczycie Katon, chlip". Generalnie do niczego nowego nikt nie dojdzie, bo strona broniąca będzie chciała robić wszystko żeby zachować opkowatość tej techniki bo inaczej nie będą mogli nią więcej zabijać wszystkiego co się rusza, a strona która chce zmienić technikę nadal będzie chciała to robić.

Więc po prostu trza podjąć decyzję i zmienić to raz a dobrze. I tak ktoś będzie pokrzywdzony i tak, ale chyba lepiej zabić raka w zarodku niż przeciągać jego wycięcie.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yamanaka Inoshi »

A ja mam Ava takie pytanie. Od kiedy musimy opierać się tylko na A i M ? Ile razy jest tak, że przedstawiana jest technika która była w animcu a jednak na forum działa albo inaczej albo nie jest puszczana bo X.
Nawet w moim klanie Shinranshin jest znerfiony w stosunku do animca i co?

W części punktów ma racje ale to wciąż odbijanie piłeczki będzie żywiołami, Ava. Po co odbijać cokolwiek na doton jak wszyscy wiemy, że on powinien przejść zmianę pierwszy?
Właśnie tak, ta dyskusja idealne pokazuje, że rework żywiołów jako całości jest wymagany i trzeba poczynić ku temu kroki bo po prostu będziemy się tak kłócić w nieskończoność. Wiadomo, balans nie oznacza koniecznie, że techniki żywiołów są równe ale niech chociaż każdy będzie lepszy w czym innym. Mamy defensywny doton... wróć, Przecież nawet Buka mówi, że ten opis żywiołów to pic na wode i nie prawda bo doton robi wszystko, tak samo fuuton.
Raiton ma z kolei inne problemy bo 70% raitonu to zwyczajnie wersje i ulepszenia chidorii a sam w sobie ma tylko kilka jutsu co jest zwyczajnie przykre. Wszelkie odbijania piłeczek są bezcelowe bo wciąż stoimy w miejscu i nie idziemy naprzód. Możemy tak cytować techniki w nieskończoność gdzie one wszystkie wymagają zmian,
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość