Wdmuchiwanie jakie proponowane jest też ma swoje minusy. W takim wypadku działać powinno na wszelaki budynek, czyli hulaj dusza z zabijaniem wszystkich w środku z zewnątrz bez problemu.
P.s. nienawidzę wojny, ale Madara był w sumie geniuszem Katonu tak prawdziwie jedynym dobrze ukazanym. Szkoda wielka, ale nawet meteoryty z nieba latały.
Osobiście ja jestem za tym co mówi Ava, a przynajmniej po części.
Zostawiłbym to na randze A jak jest z rozmiarem 5x5x1,5m (mam manie do 5 i 10, ale może być 4x4x1,5m), a w razie kombinacji z techniką Dotonu jak zostało pokazane w anime zapełnia ją całą bez kombinowania wszelakiego dalej.
Zabijanie wszystkich w pomieszczeniu z jakąkolwiek szansą na ratunek vs zabijanie gdziekolwiek bez szansy. Pick one. Ale posiadanie owego opeka i chęć jego obrony najwidoczniej jest ważniejsza niż próba balansu.
P.s Madara taki geniusz jakiego na forum nigdy nie będzie. Nie jest on aż tak dobrym wyznacznikiem, łamał zasady uniwersum już w anime/mandze.
Powyżej propozycja TF, którą mocno zmodyfikowałem. W tej formie, technika robi to co w ukazanym fragmencie - spopiela swoje cele znajdujące się w odseparowanym od otoczenia obiekcie. I w takiej to formie bym wprowadził. Forma działania tej techniki jest nietypowa - nie powstaje przez wdmuchiwanie, ogień dociera do celu przez wiązke chakry (tak to nazwałem z braku lepszego sformułowania). Po dotarciu do celu, wiązka przeobraża się w ogień, który natychmiast rozpowszechnia się po obiekcie. Obejmuje ściany, podłogę - cały obiekt przemieszczając się po wspomnianej zabudowie.
Technika nie tylko może zabić mnóstwo celów (powiedzmy cywile w takim szpitalu), ale także umożliwia wydostanie się z pułapki w więcej niż dwie sekundy, co wydaje mi się rozsądnym kompromisem.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Nikt nie będzie jak Madara?
Skoro tak Mus to tak samo nikt nie będzie jak Hashirama Senju. W takim wypadku domagam się skasowania z KC umiejętności do rozwalania wszystkiego dookola, techniki z 1000 dłoni, która jest w stanie położyć Bijuu i też tego golema z smokiem. Bo są to techniki za silne. Jeżeli faktycznie chcecie tak znerfic tą technikę, będę to samo robił z każdym żywiołem, klanem i wt. Aby była sprawiedliwość w tej kwestii. Szczególnie z takim wytłumaczeniem jak Mus.
Ja się nie zgadzam na propozycje, daje veto. Jak chcecie wprowadzajcie, ja więcej tutaj nie zaglądam. Gwalccie sami jeden z tak naprawdę najsłabszych żywiołów pod względem możliwości.
I nie, nie zabija każdego bez szansy. Ja proponowałem, aby też nie zabijała natychmiast. Ma sekundę,dwie opóźnienia dla sensorów plus z powstania gdzieś ogień słabszy.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Zróbcie z tego kinjutsu rangi S i niech zabija, tyle odemnie.
Sensor powinien wykryć przelewaną chakrę już wcześniej i tak. I tak to zrobi.
2-3 to mało, bardzo mało.
Poza tym, Buka. Na wielu rangach są techniki które pozwalają osiągnąć takie cuda a i tak są 3x prostsze w użyciu i wykorzystaniu. Wystarczy wejść do prostego ryokanu i je wykorzystać, różnica jest taka, że ta technika ma to wypisane na czole a inne nie.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
Stanowczo lepiej technikę wyrzucić niż przenosić na kinjutsu S. Na kinjutsu S powinny być techniki spalające kontynenty biorąc pod uwagę trudność zdobycia.
Natsu. Najsilniejszy gracz na forum. Największy staż największa ilość pH. Co z tego że reberu może skasować całe wyspy jak pojje pigułek? Nic z tego, bo nawet on nie da rady sobie na misji po zakazana S.
Wywalenie techniki na kin S jest gorsze niż usunięcie jej w ogóle. Bo to iluzja. Iluzja tego że ktoś ją kiedykolwiek zdobędzie bo niby można, ale każdy kto jest na forum dłużej niż miesiąc doskonale zdaje sobie sprawę że minie drugie 3 lata nim ktoś ogarnie misje po zakazana S.
A nawet jeśli. Patrząc na aktualne Ski katonu ogarnia mnie śmiech. Reberu B kilku klanów i A większości pozwala na znacznie większą rozwałkę niż mityczne zakazane Ski katonu, których nikt nie zdobędzie. To jest strasznie smutne.
0 x
Aktualny wygląd fortecy-sana.Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.StatystykiKEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina. NATURA CHAKRY: Katon. STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken UMIEJĘTNOŚCI:
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328 KONTROLA CHAKRY: A MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107% MNOŻNIKI: Brak. POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E GENJUTSU E STYLE WALKI
Chanbara S
Rankanken B
---
IRYōJUTSU A FūINJUTSU D ELEMENTARNE:
KATON A SUITON E FUUTON E DOTON E RAITON E
KLANOWE B
Znane technikiFuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Ta technika jest A a nie S. Dużo jest technik A i S które są kinjutsu i jakoś tylko o tą jest problem.
Ja też mogę się czepiać, że 3 najsilniejsze techniki Suitonu, czyli wodna kulka o sile rasengana, lustra i powódź są kinjutsu. No i patrz same kinjutsu A i S. Nie do zdobycia więc o czym my mówimy?
Problemem nie jest to, że będzie to kinjutsu tylko to, że nikt nie może go zdobyć. Ale to już oddzielna kwestia.
Podaj przykłady najlepiej, zresztą. Buka nawet zawsze mówi, że nie wolno porównywać żywiołów a porównywanie z reberu to coś podobnego.
A jutsu A katonu to samonaprowadzające się pociski które zabijają. Co w tym złego?
Masz katonowe S'ki
Nazwa
Katon: Gōka Mekkyaku
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ogromnej ściany ognia, która przemieszcza się w kierunku celu z dużą prędkością. Dzięki temu może unicestwić wiele istnień. Najprawdopodobniej, najlepsza technika Uwolnienia Ognia, jeśli chodzi o eksterminację kilkunastu bądź kilkudziesięciu osób naraz. Jedynie silne techniki Suitonu są w stanie ugasić ten ogień, ale i tak nie od razu. Ściana jest szeroka na 25 metrów.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
Opis Kolejna potężna technika Katonu. Polega ona na wytworzeniu ogromnego płomienia, który leci w kierunku przeciwnika tak, aby spopielić go całkowicie. Jest on dosyć szeroki, ale i tak jego największą cechą jest jego długość. Może pokonywać bardzo długie odległości, aby dostać się do ofiary i zniszczyć ją. Jakikolwiek kontakt z techniką zazwyczaj kończy się śmiercią.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Katon: Zukokku
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na wytworzeniu początkowo małego płomyczka, który rozrasta się do ogromnych wielkości. Jeśli wspomożemy tą technikę żywiołem wiatru to można dodatkowo zwiększyć jej moc kilkukrotnie, przez co stanie się wielkim ognistym huraganem, który niszczy wszystko w promieniu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu metrów.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
No to napiszmy, że są zajebiscie silne i nie dajmy ich nigdy zdobyć. Co za różnica?
Co z nimi nie tak?
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
Katon ma bezsensowne techniki ognia gdzie tylko różni się jego ilość.
Twój suiton? Lustro które odbija techniki. Wszystkie. To cudowna mieszanka ninjutsu i fuuinjjutsu która jest w suitonie tylko dlatego że kisiel dał ją użyć Yagurze.
A wodny rasengan mógłby mieć wymóg rasengana albo spaść z zakazanej bo patrząc na niezakazany strumień wody co mozna nim trymowac pasma gorskie... No też zastanawia sensowność bycia zakazana
Onidoro też śmiech. Dwa naprowadzające pociski. O niesprecyzowanej sile. w anime onidoro to było kilkadziesiąt pocisków o sile podstawowego endanu z C.
Ale ze panuje mechanika NERF Katon to masz dwa pociski które nie mają określonej siły i wszystko zależy od oceny mg który też nie ma jak się odnieść - może się odnieść tylko do filmu gdzie w filmie onidoro miało żałosna siłę bo nadrabialo ilością której na forum nie ma....
0 x
Aktualny wygląd fortecy-sana.Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.StatystykiKEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina. NATURA CHAKRY: Katon. STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken UMIEJĘTNOŚCI:
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328 KONTROLA CHAKRY: A MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107% MNOŻNIKI: Brak. POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E GENJUTSU E STYLE WALKI
Chanbara S
Rankanken B
---
IRYōJUTSU A FūINJUTSU D ELEMENTARNE:
KATON A SUITON E FUUTON E DOTON E RAITON E
KLANOWE B
Znane technikiFuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
I zasięg. Taki żywioł. Podobnie jak Raiton którego 80% technik to zakazane wersje chidori i czarna błyskawica kaminarich
Tak ale dalej nie widzę tutaj mieszanki fuina. Ot, odbija techniki, silne? Silne, dlatego jest na S i do tego kinjutsu
Mógłby, gdyby to był rzeczywiście wodny rasengan a to po prostu sama woda zmieszana w taki sposób.
No a o ulepszeniach mizurappy nic nie mówię bo to połowa jutsu suitonowych jest które notabene też są ciut, no głupie po prostu bo raz wymagają pieczęci a raz nie.
Policz siłę rangi S wtedy danej statystyki środkową i masz siłę swojego katonu jeśli nie jest sprecyzowane. Tak przecież jest z częścią technik. W Skrócie patrząc na progi atrybutów przy S'ce wychodzi 220 statystyk. Sporo, nie?
No ja się też czepiałem, że w anime Inoichi rzucał na przeciwnika shinranshin i to działało obszarowo na X osób a na forum mam i mały zasięg i tylko jedną osobę. No peszek. Co zrobię jak nic nie zrobie?
Szczerze mówiąc, mi się śmiać chce jak czytam ten temat. Jedyny, jedyny problem jaki był z tą techniką polegał z tym, że zabijała natychmiast, bez żadnej możliwości obrony i zauważenia jej. Tak naprawdę wystarczyłoby wywalić ten zapisek i byłoby ok.
A tymczasem na siłę wszyscy chcą ją nerfić, bo.. Bo nie jest wydmuchiwana?
Spójrzmy na techniki A innych żywiołów;
Fuuton
Opis Silna technika, dostępna użytkownikom wachlarzy. Shinobi nagromadza chakrę wewnątrz narzędzia, po czym wykonuje nim dwa zamachy - jeden od boku, drugi zaś od góry do dołu. Efektem jest stworzenie ogromnego tornada, które wiruje nad głową przeciwnika - co ciekawe, jest ono na tyle ciche, że przeciwnik najczęściej w ogóle się go nie spodziewa. Twórca techniki może wtedy w każdej chwili spuścić tornado na głowę oponenta, w większości przypadków zabijając go na miejscu.
Olbrzymie tornago, spadające komuś na główę? Spoko
Opis Silna technika ofensywna, pozwalająca na dosłowne posiekanie grupy przeciwników. Użytkownik bierze głęboki wdech, łącząc powietrze w płucach z chakrą, po czym powoli je wypuszcza, wykonując przy okazji obrót głową. Wytwarza to pojedyncze, wąskie ostrze z wiatru, które użytkownik może swobodnie kontrolować. Ze względu na ogromną szybkość techniki, uniknięcie jest niemal niemożliwe, a zadane rany są bardzo głębokie.
Niemożliwe do uniknięcia ostrza, które można kontrolować? Proszę bardzo.
Suiton
Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na pełną kontrolę całej wody w otoczeniu - wód gruntowych, wilgoci z mgły, wody w kałużach i tak dalej. Może on dowolnie zmieniać ich właściwości i kształty, mogąc chociażby zmienić ją w sporą włócznię i posłać ją w kierunku oponenta, lub uformować - dla przykładu - schody. Technika nie działa jednak na terenach skalistych ani na pustyniach. Z prostego powodu - po prostu nie ma tam wody.
Pełna kontrola całej wody z otoczenia! Bo dlaczego nie?
Doton
Opis Technika wytwarzająca ogromny wir, który wciąga wszystko w swoim promieniu. Jutsu to jest śmiertelne, bo zwykle cel dostaje się pod powierzchnię gleby, gdzie nie ma powietrza lub podczas ruchu wirowego łamie sobie kark. Technika uważana za bardzo brutalną, nawet jak na Doton.
Technika która wciąga pod ziemię wszystko w swoim promieniu. Jakiś problem?
Opis Technika polegająca na stworzeniu ziemnego smoka, który mknie w kierunku przeciwnika tak, aby go zmiażdżyć. Twór ten jest bardzo wytrzymały, więc jego ataki trudno jest tak po prostu zniwelować. Potwór posiada szybkość równą dwukrotnie naszej.
TO JEST NIESAMOWITE. Aż mnie kusi by wbić doton na A, naprawdę. Dwukrotna prędkość użytkownika, łatwo sobie wyobrazić efekty.
Opis Technika polegająca na wytworzeniu czegoś w rodzaju wulkanu, który wyrzuca przeciwników znajdujących się pod ziemią (w obrębie 100 metrów). Dzięki temu można zaskoczyć wroga, który wylatując znajduje się w powietrzu i jest bardzo łatwym celem.
Opis Użytkownik wytwarza ziemny krąg, który otacza przeciwnika. Następnie wydobywają się z niego pioruny, rażące go aż umrze, bądź padnie z wycieńczenia. Techniki można używać również na summonach, lecz wtedy obrażenia mogą być mniejsze. Za to krąg powiększa się bez dużych kosztów chakry.
No tak. Zasięg 55m, rażące aż umrze. Wiecie co mi to przypomina, prawda? Tyle, że ten przeokropny rak zasługujacy na kinjutsu S katonu ma powierzchnię 4v4v4. A to może mieć 50 na 50.. Bo czemu nie, przecież powiększa się bez większych kosztów czakry.
Dlaczego o tym wszystkim mówię? Bo ludzie, tracicie głowy że jest Katon A, który śmie popielić cel i nie być wydmuchiwany, w czasie gdy inne żywioły mają takie techniki? Naprawdę? To naprawdę żałosne, z całą sympatią do was.
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski - Blond włosy długością do ramion - Zielone oczy - w stylu Yamanaka - Wzrost 161 - Łuskowaty kombinezon - Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska Duży miecz na plecach Plecak Kabura z prawej strony na udzie.
Ale nie ma reworków, więc porównujemy do tego, co jest. A jest tak, Inoshi. Ale do czego więc porównywać? ZDAJE SIĘ, ŻE BALANS POLEGA NA TYM, BY WSZYSTKO DOPASOWANE POZIOMEM DO RESZTY. Jak zamierzasz to osiagnąć nie porównując technik do siebie?
A co do opisów atrybutów, nie tylko te sie liczą. Popatrz też na zasięgi i sposób wykonania. Nie tylko statystyki się liczą.
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.
Wiesz dlaczego nie powinno się porównywać katonu z innymi?
Bo wtedy wychodzi że ten najbardziej destrukcyjny i ofensywny element wypada naprawdę słabiutko z takim dotonem, fuuitonem czy raitonem.
Katon op bo taki silny dopóki go z niczym nie porównać bo wtedy się okazuje że jest całkiem przeciętny łamany na słaby.
Wszystko na pieczęci i całkiem krótkie zasięgi. Zobacz doton. Co drugi ma dowolny zasięg jak te psy którymi Numa jeżdżca pocisnal xDD
0 x
Aktualny wygląd fortecy-sana.Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.
Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.
Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.StatystykiKEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina. NATURA CHAKRY: Katon. STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken UMIEJĘTNOŚCI:
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328 KONTROLA CHAKRY: A MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107% MNOŻNIKI: Brak. POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E GENJUTSU E STYLE WALKI
Chanbara S
Rankanken B
---
IRYōJUTSU A FūINJUTSU D ELEMENTARNE:
KATON A SUITON E FUUTON E DOTON E RAITON E
KLANOWE B
Znane technikiFuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki
Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu
Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150
Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.
Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.
Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.
Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.
Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.
Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.
Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.