Kamu Iyasu

Kana Yuki

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Kana Yuki »

Może nie jestem medykiem, ale imo jeśli już miałoby być to jakąś umiejętnością, to tylko UW. Dlaczego? Jeśli już bierzemy Karin za przykład - Karin od dziecka leczyła poprzez ugryzienie, a jakoś inni iryoninja nie. Dodatkowo nie miała wpływu na to jej chęć oddawania chakry. (Jest scenka w animu, jak ktoś chce, to niech szuka) UN nie ma sensu, bo jak wytłumaczyć nagłe "magiczne" właściwości chakry?
Wniosek nasuwa się sam.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Hitsukejin Shiga »

O nie, medyk nie ukrywa, że zależy mu, by coś, co też planuje zdobyć/mieć/używać bo jest medyczne było zgodne z uniwersum i prezentowało jakieś możłiwości wykraczające poza rangę A bo jest KINJUTSU A, a nie generyczną B dla każdego? Nie no Shiga, jak śmiesz śmieć śmieciu. kappa

Nie muszę tego uargumentowywać bardziej niż już zrobiłem to w odpowiedzi do Tsukune. Wywalenie tej techniki na UW to jest przyklejenie plasterka na dziurę w kadłubie statku. Jest problem którego nie wiadomo jak rozwiązać? Wypier... na UW, nikt tego nigdy nie użyje to nie będzie problemu. Tak jak odpisałem Tsukune, tak ci powtarzam, że nie sądze, żeby ktoś tworzył medyka bezklana pod to własnie UW pod tą właśnie umiejętność, która jeśłi nie przejdzie radykalnych zmian jako UW to nie jest warta złamanego grosza więcej, niż wszystkie istniejące techniki medyczne NIEZAKAZANE nawet o rangę niżej.

A już widze, jak admini zgadzają się dokoksić technikę i robić z niej UW by ktoś robiący postać pod to miał taki astronomicznie lepszy start od bezklana farciarza, ślepca czy innych średnio użyteczych UW. Błagam cię o powagę ze swoim pomysłem, który ma tylko dwie drogi.

1. Technika zostaje wywalona na UW bez buffów. Nikt jej nie bierze, bo szkoda robić bezklana pod ścierwo o sile gorszej niż iryo-B
2. Technika idzie na UW dokokszona. Admini się nie zgadzają, bo okazaloby się nagle, że są UW dające MEGA możliwości i UW nie dające nic (Farciarz, Ślepiec) w porównaniu do tejże UW.

W obu przypadkach nie widzę ani happy endu dla techniki i moim zdaniem wywalenie na UW to jest próba rozwiązania problemu przez zasłoniecie problemu kaszlu u dziecka przez eutanazje. To tak nie działa.


Harumi - Super, że zabrałaś głos. Ale może ty dla odmiany zamiast klepać UW UW ZRUPMY TO UW! zaproponuj jakby to miało jako UW wyglądać by A) Admini to puścili B) Nie było żałosnie bezużyteczne, jak w tej chwili jest (najsłabsza zakazana na forum. Osłabiająca medyka medyczna z mozłiwościami techniki rangi niżej XD). Dzięki.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Support nr 6 »

Dokładnie, właśnie dlatego w chyba każdym swoim poście piszę, aby POPRAWIĆ aktualny opis Kamu Iyasu i dać temu takie możliwości jakie faktycznie to miało w m&a, żeby na koniec tylko przerzucić to z technik na UW i nie zmieniać w opisie nic... chociaż postaraj się zrozumieć o czym piszę chyba już czwarty raz bo inaczej ten temat nie ma sensu.
Chcę poprawić aktualny opis, wywalić to z technik, wrzucić do UW gdzie tego miejsce. To czy ktoś to będzie brał, czy ktoś kto wybierze inną UW będzie się czuł pokrzywdzony - to już nie jest sprawa moja ani Twoja. Moją sprawą będzie wtedy, kiedy ktoś zgłosi się ze swoim UW i wskaże mi, że również wymaga poprawy. Każdy widział co brał i zasłanianie się dwoma czy trzema słabszymi (nie bezużytecznymi) UW żeby tylko nie wrzucić tam czegoś nowego jest bez sensu.

Domagasz się rozwiązania problemu, a jedyne co robisz to wprowadzasz wszystkich w błąd, podając jakieś wymyślone przez siebie opcje, z których każda jest po prostu jakąś bzdurą.
Tobie nie zależy na tym, by było zgodne z uniwersum. Tobie zależy na tym, żeby posiąść tą umiejętność ale by jednocześnie nie była ona zgodna z tym co było w m&a, bo wtedy zwyczajnie byś tego posiadać nie mógł, albo byłoby to do zdobycia ciężkie.

Czekam więc na Twoją wersję rozwiązania problemu, skoro wszystkie inne propozycje są tak złe.
0 x
Kana Yuki

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Kana Yuki »

Dobra, zgodnie z twoją wolą.
Podsumowując, problem z tym jak odkryto leczniczą chakrę zostaje rozwiązany, bo wygląda ona zupełnie inaczej dla sensorów. Co do przywracania chakry pozostawiam to wam, bo wartości powinien określić ktoś, kto się na tym zna.
Co do skalowania się, proponuję dać jakieś konkrety, np. mając iryo na E możesz zasklepić pomniejsze rany i przywrócić % chakry. Mając na S możesz to i tamto. Dodatkowo, samo przekazywanie chakry odbywałoby się z naszych zasobów. (Tak, by nie można jej było używać w nieskończoność)
Nie wiem czy piszę zrozumiale, ale liczę na jakąś pomoc w kwestii wartości, procentów i poprawek.
Ew. można dać, że mając iryo na E, możemy używać technik z iryo D. Tj. traktujemy człowieka tak, jakby miał iryo o rangę wyższą.Wtedy płacimy +0.5% chakry wincyj.
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Numa »

No nic to ja jako ten bardziej liczący analfabeta po zastanowienia się widzę to w ten sposób jako UW.

Opisowo porównał bym jakoś tak że Chakra takiej osoby była by jak grupa krwi 0 rh- jest ale czemu kto wie. Jednak oznacza że każdy ją przyjmuje idealnie. Dodatkowo ma ona naturalne lecznicze zdolności.


W mej opinii teraz aby sprawić aby to UW było użyteczne trzeba by jakoś balansować widzę jakoś takie opcje:

Chyba że wybrać najlepsze z obu tworząc porządną UW czyli zależność od kc i extra zniżki na techniki leczące Iryo.

Możliwe też że uzależnić ile maksymalnie da się przekazać chakry na raz. Np od KC czy Iryo.

Mnożenia chakry nadal mnie nie przekonują. Zbyt exploidowe.
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Sans »

Z jednej strony zrobienie z tego UW ma sens, bo wiadomo że nie było to żadna wyuczona umiejętność Karin, że prawdopodobnie odziedziczyła ją po matce itd., z drugiej wiąże się to z zabraniem możliwości zdobycia techniki przez tych którzy grają obecnie, dopóki nie zrobią sobie nowej postaci. Imo to mi osobiście nie przeszkadzałaby żadna z opcji, czy UW czy rework samej techniki, ale większość opowiada się chyba za UW, bo też eliminuje to problemy związane z kosztem chakry itd.

Gdybym ja miał rozpisać to UW, to potraktowałbym tego leczonego jako pijawkę, bo mi to w sumie najbardziej przypomina. Ktoś wgryza się w takiego iryo i wysysa z niego siły życiowe i chakrę (o chakrze często były wspominki więc jej przekazywania raczej nie powinniśmy pomijać). Pierwsze rozwiązanie w cyferkach i literkach tego jakie nasuwa mi się do głowy to lekko zmodyfikować opis Harumi i wzbogacić o następujące rzeczy:
- przekazywanie chakry 1:1- gryziony traci np. 10% i gryzący odzyskuje 10% po prostu, tutaj nie wiem do jakich eksploitów mogłoby to prowadzić, więc oświećcie mnie.
- leczenie ran praktycznie każdych + odświeżenie sił gryzącego - tutaj niezależnie od dziedziny iryo, bo wyszkolenie shinobi nie wpływało chyba na skuteczność tej zdolności. Zamiast tego dałbym ograniczenie użyć tego na dobę: 1 użycie na każde rozpoczęte 100 wytrzymałości gryzionego (oczywiście przekazywanie chakry też pod to podpada). Powyżej tego limitu gryziony opada z sił i dosłownie oddaje swoje siły życiowe leczonemu, więc w skrajnych wypadkach nadużycie może prowadzić nawet do śmierci.
- każdy może gryźć gryzionego, ale jednak u nas na forum dobrze by było, żeby konieczna była jednak wola gryzionego aby leczenie/transfer chakry zadziałały.
- gryziony nie może ugryźć sam siebie żeby odzyskać chakrę ale może sam się uleczyć.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Reika »

Jeśli już naprawdę UW, to ja połączyłabym to z Wielką Chakrą. 150% chakry na start, jak jest w tym UW, do tego to co proponował Shoku, że za każde 10 do wytrzymałości, nie 1%, a 2% chakry, no i do tego lecznicze właściwości z tej techniki, czyli leczenie obrażeń i transferowanie chakry. Dzięki temu takie medyka szybko się nie ''wyssa'' do cna, skoro już Seinar porównuje do pijawek XD
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Yami »

Dodajmy do tego jeszcze żelazne ciało bo trzeba mieć więcej wytrzymki od takiego gryzienia, a skoro Karin była z Uzumakich miałoby to sens.
Nie przesadzacie trochę? Możliwość uleczenia kogoś kto jest w stanie ciężkim bez znajomości Iryo samo w sobie jest warte UW. 1:1 z przekazem chakry też jest miłym dodatkiem ale jeśli mamy za darmo mieć możliwość uleczenia kogoś z takim samym skutkiem co osoba z Iryo A...
0 x
Awatar użytkownika
Numa
Martwa postać
Posty: 618
Rejestracja: 3 kwie 2018, o 12:12
Wiek postaci: 16
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Brązowooki chłopak, rasy białej. Posiada ciemnobrązowe włosy.
Widoczny ekwipunek: -Hełm zakrywający twarz pozostawiający jedynie małą szczelinę na jego oczy.
-Czarny płaszcz z kapturem.
Multikonta: Ni ma

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Numa »

<łapie się za głowę>

Jednak tak swoją drogą 100 W na jedno ugryzienie wydaje się tak dość sporo może chociaż do 50 zjechać ?
0 x
- Myśli Numy -
- Słowa Numy -
Obrazek[/center]
Nie odpowiadam przed żadną władzą.
Oraz mogę mówić i robić co mi się żywnie podoba.
Bez ponoszenia żadnych konsekwencji !
Nie posiadam siły, wpływów czy pieniędzy.
Mało, nie mam nawet pracy.
Jestem Bezdomnym !
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-QdgoBYUHBU[/youtube]
Awatar użytkownika
Heiwa
Gracz nieobecny
Posty: 72
Rejestracja: 5 sty 2019, o 00:36
Wiek postaci: 21
Ranga: Doko

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Heiwa »

Dziś w cały dzień w robocie myślałem nad tym jak rozwiązać ten problem, a więc chciałbym zaproponować taką wersję. Część rzeczy została już zaproponowana przez osoby powyżej, lecz nie czytałem całości aż do dziś.

Medyczna Chakra - Opis
  • Dzięki tej umiejętności Medyk jest w stanie używać techniki z zakresu Iryojutsu o rangę w górę, lecz płaci za to koszt 1,5x-2x. (Czyli posiadając specjalizację Iryo na C, możemy nauczyć się technik rangi B z większym kosztem)
  • Osoba posiadająca to UW dostaje 1,5 % chakry za każde 10 Wytrzymałości
  • Aktywacja UW kosztuję stały koszt 15% chakry. Koszt zmniejsza się o każdą dziedzinę z KC i Iryojutsu
  • Ponowne ugryzienie owocuje zwiększeniem kosztu stałego a także większa pula chakry zostaje odebrana medykowi (w przeciągu X czasu, skalowało by się to z Wytrzymałością która zmiejszała by ten czas) czyli jeśli jakiś medyk chciałby dać się ugryźć po raz drugi w przeciągu bardzo krótkiego czasu, to płaci np. Podwójny koszt za aktywację techniki, a także oddaje 2x więcej swojej chakry (to tylko sugestia)
Podoba mi się również to co napisał TwoFace.
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Tsukune »

Zawsze można zrobić UW z tej techniki jak każdy woli i aby nie krzywdzić obecnych medyków zrobić gorszą wersję UW jako zwykłą technikę do opanowania. Nie byłoby np: możliwości nauki technik o jedną wyżej. Za to np: o 5% chakry mniej przy leczeniu trzeba by zużyć. Do tego możliwość leczenia przez ugryzienie ale wtedy by się pisało coś w stylu "leczenie jest równe mocy takiej techniki to a takiej" oczywiście z tych co mamy w repertuarze swoim.

Wtedy raczej nikt nie powinien być pokrzywdzony zwłaszcza obecni Medycy ponieważ posiadaliby przynajmniej w jakimś stopniu tą umiejkę...powiedzmy ze ktoś stworzył ta technikę widząc właśnie to planowane UW. Zajęło mu to bardzo długo stworzenie tego jutsu ale w końcu po jego stworzeniu musiał przekazać tą wiedzę swoim uczniom i tak się to rozniosło po całym świecie.

Tak durny pomysł ale innego nie mam aby zadowolić też obecnych medyków
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Support nr 6 »

W powyższym opisie pominąłem jedną kwestię
Wydaje mi się to bardzo duże i niesprawiedliwe ograniczenie. Przez to odpada użyteczność takiej osoby na eventach, misjach grupowych itp. Ten próg wytrzymałości jest po prostu za duży i to jedno użycie... Proponowałbym coś takiego:
Różnica jest spora między naszymi propozycjami ale zwyczajnie nie wydaje mi się, żeby był sens poprawiać to wszystko, a następnie i tak strzelać temu w kolano tak ogromnym nerfem, kiedy było wyraźnie pokazane że umiejętność jest możliwa do użycia dużo, dużo więcej razy w ciągu doby.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Sans »

Oczywiście że jest to bardzo sprawiedliwe ograniczenie. Mówimy tutaj o UW i zdolności leczenia, która nie wymaga w ogóle rozwijania iryo a i tak leczy najcięższe rany. Gdybyśmy takiej osobie dali możliwość leczenia wszystkich na evencie albo misji grupowej to po co komu wtedy medyk z iryo na A albo S? Chyba tylko do tych ofensywnych technik, bo do takiego potencjału leczenia którym można spamować nie ma w ogóle podjazdu.
Trzy razy całkowite uleczenie w lategame czyli powyżej 200 wytki z iryo nawet na E jest super OP. Jak ktoś chce leczyć dodatkowo całe grono eventowe to niech wtedy ładuje w normalne techniki leczące.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Pamiętajmy, że to UW powinno być konkurencją dla innych, już obecnych UW albo i klanów, a nie " dodateczkiem " który jest nieciekawy i zwyczajnie po prostu Sytuacyjny na raz.
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Kamu Iyasu

Post autor: Tsukune »

Albo to UW niech będzie tylko za zgodą administracji jak chyba Wielka Charakter czy to ślepiec
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości