Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Support nr 6 »

Wersja Seinaru jest fajna, tylko jest z nią nadal jeden problem - pojawia się znikąd. Zwykle katony są w formie jakiegoś pocisku, czy ściany ognia czy czegokolwiek. Brakuje tu tylko tego elementu, by technika była ogólnodostępna, a nie zakazana.
Chodzi głównie o to, by po prostu ktoś nie zrobił rozpierduchy z pomieszczeniu obok "bo tak". Przynajmniej by widział pomieszczenie, było w jakiś sposób otwarte/nieszczelne. Poprzednio proponowałem taką cienką linię chakry, jeżeli nie to to nawet wystrzelenie z ust małego płomyka, który eksploduje i efekt rozchodzi się jak opisał to Seinar?
0 x
Awatar użytkownika
Yōsuke
Postać porzucona
Posty: 134
Rejestracja: 6 sty 2018, o 06:45
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Czerwone włosy zaczesane w nieładzie do tyłu, długi czarny płaszcz z kapturem,
pod spodem standardowy strój shinobi oraz czarna zbroja.
Widoczny ekwipunek: -Czarna zbroja
-Katana na plecach
-Kabury na broń, jedna na lewym udzie, druga na drugim
-Dwie torby, jedna nad lewym pośladkiem, druga nad prawym
-Rękawiczki z blaszką

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yōsuke »

A ja bym proponował wypuszczenie powietrza z płuc do pomieszczenia które chcemy zapalić. Jeden wydech nawet (no bo kto wypełni sam pomieszczenie biednymi płucami?), a to powietrze rozchodziłoby się jakby na całe pomieszczenie? Szczerze mówiąc to nie wiem jak to opisać. Ale to było by coś takiego: pieczęcie -> wydech do pomieszczenia -> nasze powietrze "infekuje" powietrze w pomieszczeniu -> temperatura rośnie -> jebut. Technika jest fajna, spektakularna, ale przydałyby się jakieś sztuczne blokady, bo wyrzutek z katonem S w dwie tury, może i nawet jedną mógłby zniszczyć pół wiochy, bo miałby takie widzimisię, stąd chciałbym dodać jakieś tury na sam cast tego, bo jednak prędzej używałbym tego na misji niźli do tego, żeby graczy spalić, ale wiadomczi. Nie wiadomo, co komu do łba wpadnie. Rzuciłem tym pomysłem ot tak, bo na niego wpadłem. W mojej głowie wydaje się całkiem zbalansowany, ale nie wiem właśnie, jak mógłbym to wytłumaczyć :^)
0 x
Obrazek Bank || PH || THEME Mowa || color=#FF8040
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Papyrus »

Generalnie to problem z powstawaniem płomieni jest nadal po propozycji Dwuryja. Pomysłem byłoby faktycznie wpuszczenie powietrza nasączonego chakrą Katon przez nieszczelność (np szczelinę w deskach) żeby przedmioty wewnątrz podpalały się samoczynnie przez błyskawicznie rosnącą temperaturę. Łatwopalne przedmioty szybko by się zapalały i w efekcie pożar wewnątrz rozprzestrzeniałby się. Problemem jest to, że szybki wzrost temperatury będzie odczuwalny wewnątrz pomieszczenia. Inną kwestią jest reakcja na to, gdyż proces byłby bardzo szybki. I takie rozwiązanie na moje zdałoby egzamin.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Całkowicie ZA pomysłem Seinaru po dodaniu czegoś, co sprawi, że ogień nie będzie brał sie znikąd, tak jak napisał Sznycel.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Boyos »

Proszę bardzo, macie ogień-nie-z-tyłka. Zwykłę wydmuchiwanie chakry, a raczej wtłaczanie jej do pomieszczenia. Potem szybko następuje ekspansja ognia, co prowadzi do piekarnika na którym nam zależy. Ogólnie problemem był jeszcze balans wielkości pomieszczenia. Jeden koleś palący summona wielkości biju to coś nie halo, dlatego dodałem możliwą współpracę, aby osiągnąć takie efekty. A dla pojedynczego shinobi to legitne jedno pomieszczenie.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Jawa »

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MxMCQ2B7H30[/youtube] Prosiłbym o powiedzenie gdzie tu ktokolwiek widzi jakikolwiek udział płuc w procesie tworzenia techniki? Było to złożenie pieczęci i ogień pojawia się jak to lubimy mówić dosłownie z tyłka. Co stanowi interesujący fakt to zauważalne opóźnienie w powstaniu ognia, które świadczy jasno o przemieszczeniu się chakry od ciała użytkownika. Nie mamy do czynienia z magiczną teleportacją tylko chakra się przemieszcza więc im dalej od nas tym dłużej zajmie powstanie techniki. No dobra, ale po co o tym mówię? Bo nie podoba mi się bullshit który z tego próbujecie zrobić.

Proponowałbym zmodyfikowanie opisu o wywalenie instakilla i coś ala co zrobił w ostatniej wersji Seinaru czyli:
Wykorzystanie pomieszczenia widziałbym tak, że jakiekolwiek ściany są w stanie zwiększyć wysokość ognia jako że chakra potrzebuje przekaźnika w postaci podłoża (niemożliwe jest użycie ognia w powietrzu). I tak technika nie sprawdzi się aż tak dobrze przeciwko summonom bez tytułowego piekarnika. W kwestii przeciwdziałania mamy to opóźnienie przez co odpowiednia percepcja i szybkość da radę. Chakra w odpowiednim miejscu mogłaby stawać się widoczna dając kolejny bodziec. Dodatkowo nie możemy zmienić lokalizacji w którą puścimy technikę przez co poniekąd musimy przewidzieć co zrobimy nasz przeciwnik i utrudnia to użycie tego jutsu. Dokładnie to jest moim zdaniem uzasadnienie czemu gość użył kochanego piekarniczka przeciwko summonowi. By go unieruchomić i móc efektywnie użyć tej techniki. Czy teoria z wysokością jest prawidłowa? Nie mam zielonego pojęcia, ale wydaje mi sie że technika może być silniejsza w pomieszczeniach, ale ich wymaganie to bullshit bez podstaw bo ogień zawsze pewną wysokość będzie miał i przynajmniej 1-2 metry osiągnie co starczy do pochłonięcia człowieka. Sam rozmiar 5x5 jest nieadekwatny bo jak widzimy w załączonym materialnie spokojnie mamy do czynienia z 30. Na to niestety recepty nie mam możliwe, że obszar się zwiększa wraz z wysokością ognia - czyli pomieszczenie bo jesteśmy w stanie efektywnie rozproszyć chakrę. Tyle z mojej strony.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Papyrus »

Nie ma użycia płuc. Ale takie dostosowanie techniki do forum jest chyba lepsze niż całkowite przeczenie wszystkiemu co było pokazane w Naruto. W mandze rzecz jasna, gdyż fillerowe techniki często kupy się nie trzymają co zresztą widać na załączonym obrazku.

Generalnie popieram wersję Drywujca całym sobą. Nie czyni z niej totalnego gówna, technika jest bardzo użyteczna w formie comba (jak było pokazane na filmiku więc sens jest zachowany) i nadal bardzo zabójcza.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Boyos »

No właśnie Ava po to spotkaliśmy się w tym pomyśle, żeby wyeliminować powstawanie ognia w danym miejscu, wybuchanie nim pod nogami przeciwnika, a Ty po 3 stronach tematu piszesz, że przecież w anime nie było dmuchania XD. Wiem że nie było, ale trzeba to powstawanie znikąd czymś zastąpić. Mówisz o opóźnieniu techniki, ale jednocześnie będzie ona miała szybkość 180 w realiach forumowych więc i tak praktycznie nie do przegonienia, do tego niezauważalna. Rework z wydmuchiwaniem jest wnioskiem do jakiego doszedłem po czytaniu postów wcześniejszych, gdzie większość była chyba za tym, żeby jednak nagiąć trochę to co widzieliśmy w animcu na rzecz bardziej logicznego działania w odniesieniu do naszej mechaniki.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Sans »

A ja popieram Avę.
Wybaczcie mi, ale wydmuchiwanie tego jutsu po prostu jest wyssane z palca tak bardzo, że nie mogę się na to zgodzić. Odbierało mi to siły jakiekolwiek na jakikolwiek pomysł i czekałem na takiego posta, musiałem się długo zbierać. Potrzebowałem od kogoś trochę normalności.
Nazwa
Katon: Onidōrō
Pieczęci
Pies → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 2 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo silna technika, polegająca na wytworzeniu ognistych kul. Mają one kształt głowy demona, przez co nazwa techniki jest taka, a nie inna. Kule ognia lecą na przeciwnika, aby go zaatakować. Ogromną zaletą tego Jutsu jest to, że pociski same lecą na przeciwnika, samo się naprowadzając. Dzięki temu mamy pewność, że cel zostanie zaatakowany.
Wow Katon ma jedną technikę, która umie gdzieś zabić poza wystrzałem od siebie. Powiem, że nie tylko tutaj powstaje katon nie z wystrzelenia z ust. Owszem można zmniejszyć obrażenia, że nie zabija od razu, ale to tak na prawdę tyle co trzeba tutaj zrobić. Ewentualnie wrzucić do zakazanych i zrobić w końcu wyprawy z nimi lekko ułatwione, aby nie było ranga A jutsu wyprawa A.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2978
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Yami »

Jest też kwestia tego, czy ta technika może być wykonana sama z siebie. W Anime było pokazane, że najpierw powstał ogromny piec. Możliwe, że to dzięki niemu chakra Katonu łatwo się rozprowadza po nim dzięki czemu mamy efekt właśnie piekarnika. Opóźnienie też można tłumaczyć właśnie tym równomiernym rozprowadzeniem aby doprowadzić do zapłonu tak dużej powierzchni z dowolnego miejsca.
W tym jednak przypadku nie mamy ust tylko posiadamy katalizator, który to umożliwia, czyli właśnie piec. Dzięki temu nie zaprzecza się światu jakoby "Katon=usta", co trochę jest bulshitem, gdyż jakby nie patrzeć yotonowa zbroja też jest formą katonu a okala całe ciało.
PS. Onidoro to też filer z movie.

Na moje ta technika wymagała pieca aby tę chakrę równo rozprowadzić aby doprowadzić właśnie do tak olbrzymiej powierzchni, która została podpalona.
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Popieram Avę. Sorry Yami, ale wymóg pieca zabije technikę całkowicie, a i tak są tylko 3 czy 4 techniki na A, a potem same zakazane...
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4141
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Boyos »

Myślę, że tej techniki dotyczy ten sam problem co Hana Tonsou w brakujących. Od zbyt długiego czasu ten temat wisi i nikt nie potrafi tego napisać żeby inni nie napisali że to shit, więc proponuję w ogóle jej usunięcie z forum.

Nerf katon
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Defrevin »

Wydaje mi się to za daleko idące posunięcie TF ;) Dużo bardziej podobało mi się rozwiązanie z wdmuchiwania katonu w "zamkniętych pomieszczeniach", np. przez jakieś szczeliny. Wiem, że w anime inaczej to ukazali, ale nie musimy wszystkiego robić kropka w kropkę jeżeli znaleźliśmy bardziej rozsądne tłumaczenie. A to mi się własnie takie wydaje.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4233
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Jawa »

Przeczytaj mój post Def wszystko jest wytłumaczone. Wydmuchiwanie z kolei stanowi bullshit i nie widze absolutnie żadnego powodu by przypinać taką łatkę Katonowi jak niektórzy usilnie próbują robić dlatego, że większość technik tak wyglądała. Zamieszczam też opis techniki zgodny z tym co tam napisałem tyle, że dodatkowo wywaliłbym ją na rangę S. Aktualna wersja na forum to i tak nic w porównaniu z wersją zaprezentowaną w anime, więc przywracam ją realiom.
Przeniesione na rangę S, opis całkowicie nowy i to moim zdaniem rozwiązuje problem. Okienko czasowe daje wystarczające pole do popisu jeśli ktoś ma cokolwiek co może mu pomóc, a jak nie to i tak przegrałby z czymkolwiek innym na tej randze jak nie z technik to z Reberu więc nie wiem czemu inne może ale Katon nie. Ba. Jak ktoś chce to sobie przygotuje cholerne kawarimi.
Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu
Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia
Zasięg
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Potężna technika Katon wyróżniająca się na tle większości swoich "pobratymców" sposobem wykonania jak i działaniem, najbliżej jej chyba do Katon: Ryūka no Jutsu. Wykonania rozpoczyna się od złożenia kombinacji 3 pieczęci po czym użytkownik wysyła w wybrane miejsce niewidoczną gołym okiem chakrę - zobaczymy ją jednak przy pomocy jakiegokolwiek dojutsu czy wyczujemy jako sensoryk. Gdy dotrze do docelowej lokalizacji staje się widoczna przez zmianę "swojej natury" z neutralnej na Katon. Daje to nam krótką chwilę na podjęcie reakcji czy to poprzez ucieczkę z pola rażenia czy zareagowanie chociażby techniką Suitonu. Okienko czasowe jest jednak dosyć krótkie (1-2 sekundy zależnie od odległości) i po chwili na obszarze 20x20 metrów wybuchają płomienie o 5 metrach wysokości. Siła ognia nie powala - jak na tą rangę (około rangi A), dlatego zdziwić może fakt że tak świetnie sprawdza się w walce z summonami - także tymi większymi. Wszystko czego potrzebujemy to jakiś rodzaj pojemnika albo pomieszczenie w którym zamkniemy stworzenie. Ogień może się wtedy wspinać po ścianach zwiększając swoją wysokość na tyle na ile pozwala mu otoczenie - automatycznie oznacza to także większą siłę samej techniki, gdzie przy około 30 metrach możemy już mówić o pełnoprawnej randze S zdolnej do powalenia nawet największych zwierząt jeśli przebywają wewnątrz odpowiednio długo. Wadą techniki jest brak możliwości zmiany lokalizacji "uderzenia". Raz wysłana chakra powędruje do miejsca docelowego i jedyną czynnością na którą możemy się zdobyć to jej rozproszenie przed festiwalem ognia - ten się nie pojawi, ale chakry nie odzyskamy.
0 x
Awatar użytkownika
Kenshi
Postać porzucona
Posty: 425
Rejestracja: 3 sty 2017, o 12:21
Wiek postaci: 25
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Wysoki, szczupły brunet o jasnych, żółtych tęczówkach. Cechą charakterystyczną jest głęboka blizna przecinająca twarz. Mężczyzna nosi lekki, przewiewy strój w którego skład wchodzą spodnie, tunika, okrycie głowy i szyi - wszystko w odcieniach bieli.
Widoczny ekwipunek: Płaszcz, tunika, okrycie głowy i szyji, rękawiczki, blaszane plakietki na nadgarstkach oraz pochwa z kataną przypasana u boku.
Multikonta: Azuma
Lokalizacja: Atsui

Re: Katon: Suyaki no Jutsu - zmiana

Post autor: Kenshi »

W takiej formie - w 1-2 sekundę opuścić 20 metrowy obszar, raczej tego nie przepuszczę. Po powrocie zapoznam sie z wątkiem ponownie, na spokojnie.
0 x
Wiem, że niektórzy mają ser­ca jak dzwon

Silne, głośne, pra­wie niez­niszczal­ne

Lecz zim­ne jak żela­zo, z które­go je odlano
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość