Obieżyświat - jak odwiedzasz cztery regiony to dostajesz tylko info o klanach z regionów które odwiedziłeś. Cały czas nie widzi mi się zbieranie wiedzy o wszystkich na świecie. I co to byłaby za wyprawa, gdzie w jednym wątku dałoby się zamknąć wizyty w czterech regionach nie przebiegając po nic tylko przelotem?
Hart Ducha - łączenie tego Wytrzymałością psychiczną, która i tak daje już bonus do konsekwencji nie ma za bardzo sensu. Dosyć silne UW i w sumie to jak patrzyłem jeszcze na łamacza iluzji, to nie wiem czy podobają mi się umiejętności, które przeskakują ponad mechaniką, zamiast tylko ją modyfikować czy wspierać.
Mistrz dotonu - rozumiem, że techniki wymagające kontaktu z ziemią to takie, które w sekwencji pieczęci albo zamiast pieczęci przyłożenie ręki do ziemi?
Mistrz raitonu - nie wiem o jakim odwzorowaniu ruchów broni mówimy. Np. W Ikazuchi no Utage bronie wbija się w ziemię i z nich leci raiton. Jak to wtedy działa? Jak to działa na chakra flow rerugan i chidorigatane wymagające również metalowych broni?
Mistrz Katonu - to rak, tego nie. Proszę coś innego.
Mistrz Futonu - ok niech będzie, nie pamiętam już co tam była za debata w pomysłach więc idźmy ze świeżym podejściem tutaj
Sen Wojownika - nie ma określonego czasu na regenerację to co skracasz o 50%? To tak jak z szybkim składaniem pieczęci gdzie mamy szybkość składania pieczęci *2 a i tak nikt nie wie ile to daje.
Łamacz iluzji - to samo co w hart ducha, po zastanowieniu się to bym obu bym nie dawał.
Zaawansowana mistrzowska kontrola - nie przejdzie.
Adaptacja - nie
Mistrz zasięgu - mówimy tu o technikach czy o seido/takedzie?
To może tak, celem jest wyprawa bo jakąś zakurzoną książkę, zdobywasz ją, czytasz (miesiąc irl jak przy ciężarkach) i już wiesz co masz wiedzieć ?
Zgadza się
Ikazuchi no Utage - ręce i dłonie skierowane w dół
Chakra flow - są trzy ścieżki: działa, nie działa, nowy sposób jak: mniej zadajesz obrażeń bo nie jest to ostro zakończona broń, przez co nie zwiększasz aż w takim stopniu siły penetracji. Moim zdaniem lepiej powiedzieć, że nie działa.
Można zasnąć w dowolnym miejscu, raz na wydarzenie fabularne dzięki temu można zaleczyć jedną lekką ranę ? Proces leczenia 1 tura która musi równać się 1 godzinie fabularnej ?
Obu byś nie dawał, w sensie, że obydwa odpadają czy że jedno trzeba będzie wybrać ? Jak pierwsze ok, usunę. Jak drugie to pewnie jakaś ankietka wleci, niech gracze SW wybierają
Techniki/Seido/Takeda
0 x
Narrator / Myśli / MowaKP | PH | BANKProwadzone Misje:
Może i się wtrącę i nie dodam od siebie nic konstruktywnego. Bo tak czytam te propozycje i fajnie, im więcej tym lepiej, aczkolwiek mam trochę wrażenie, że wśród wszystkich tych propozycji nie ma niczego, co by mnie jako gracza zainteresowało w jakimkolwiek scenariuszu, jakąkolwiek postać bym miał. Dużo tu umiejek, które w zasadzie dają jedynie to, że są. Ale nie dają żadnej wymiernej korzyści, są bardziej fabularne.
Bo Obieżyświat to raczej random. Mistrz Dotonu to ile jest takich technik? A nawet jeśli to szczerze porównałbym to do usunięcia jednej pieczęci z techniki, dość mały buff jak na to, że trzeba mieć specke na S i jeszcze zrobić wypkę. Mistrz Raitonu to samo. Mistrz Katonu też, tylko tym bardziej, tu w ogóle nawet nie wiem czy ktokolwiek to wciąganie powietrza wyliczałby jakkolwiek czasowo, więc jedynie fabułkowo to jakoś się kręci. Sen Wojownika no to został podsumowany i tak, jest ten zapis, o którym wspominasz - z którego korzysta się raz na rok i to w optymistycznym scenariuszu. Łamacz Iluzji to zgadzam się z sejnarem. Mistrz zasięgu z tych ostatnich przytaczanych jako jedyny według mnie ma jakąś rację bytu, ale pamiętajmy, że mówię to z perspektywy Takedziarza, który już ma 100 metrów zasięgu na każdej strzale i kolejne 25 jest miłym smaczkiem. Nie takim, żebym chciał na to robić wypkę, ale no.
Tylko żywiołowe specki by mnie tu interesowały ale do utility wynikającego z mistrza suitonu to się nie umywa. Mistrzu fuutonu i raitonu są na drugim miejscu bo rzeczywiście mogą zostać dobrze wykorzystane, natomiast mistrz dotonu i mistrz katonu to wydają się wymyślone na siłę. Popracowałbym jeszcze nad nimi, ale osobiście nie mam pomysłu co by im tam wcisnąć. Aktywacja wydmuchiwanych technik przez dłonie to jest w sumie takie... po co?
ja na pewno chciałbym coś z rozwinięciem Kontroli - aktualnie oprócz dwóch UN z ogólnej listy brakuje mi 3, co by właśnie zwiększyło odpowiednio poje UW - dlatego może trzeba też nad tym posiedzieć
0 x
Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzuChakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skrytaPH Bank WT
Do Katonu nie jestem przekonany, ale jest to jakiś kierunek
1 x
Chakra Ariiego - dla sensora wyczuwalna jako spokojna, ciepła i dobroduszna Chakra w formie Rzeźnika - zimna, wyczuwalna woń krwi, morderczy zamiar wisi w powietrzuChakra w formie Mindy - znudzona, "rozbrykana", skrytaPH Bank WT
Oba na nie. Myślę, że przestańmy już próbować, bo co kolejna propozycja to coraz bardziej oderwana. Proszę tylko o poprawę opisów do mistrza raitonu i fuutonu z generowanego na własnoręczny i damy jeszcze 48h jak będzie okej.
Mistrz Fūtonu - shinobi, którzy oddali się żmudnemu procesowi zgłębiania tajnik, jakie skrywa uwolnienie wiatru. Nauczyli się podczas tej podróży nowej umiejętności. Mianowicie za pomocą chakry, są w stanie wokół własnego ciała kontrolować ciśnienie atmosferyczne. Na tyle wprawili się w tej sztuce, że do technik fūtonu przy których potrzebowali wcześniej wachlarza, zaczęli wykorzystywać zamiast niego swoich rąk z takim samym powodzeniem i efektem.
Aby opanować tą umiejętność, shinobi musi mieć rozwinięty Fūton na rangę S.
Mistrz Raitonu - ci co od lat władają uwolnieniem pioruna nauczyli się być istnym przekaźnikiem dla swoich technik shinobi. Wszędzie tam, gdzie do tej pory musieli dzierżyć oręż, aby skutecznie móc posługiwać się żywiołem błyskawicy, zamienili swą broń na ręce. Odwzorowując swoimi dłońmi ruch oręża, ciskają pioruny w ten sam kontrolowany sposób. UN nie działa na chakraflow. Przy niektórych technikach wystarczy sam ruch ręki, nie trzeba np. wbić ręki w ziemię.
Aby opanować tą umiejętność, shinobi musi mieć rozwinięty Raiton na rangę S.
0 x
Narrator / Myśli / MowaKP | PH | BANKProwadzone Misje: