Strona 1 z 1
Pakt z bydłem (work in progress)
: 4 sie 2023, o 10:22
autor: Sasame
Pakt z bykami
Byki przede wszystkim szanują męstwo, lojalność oraz odwagę. W ich społeczeństwie kiedyś dominowała siła oraz wszechobecne walki o wszystko, jednak porzuciły one tą ścieżkę w momencie kiedy osiedliły się w górach, chcąc ustabilizować swoją sytuację. Zostało to zapoczątkowane przez obecnego lidera klanu byków we współpracy z obecnym mędrcem, którzy widzieli że prowadzi to tylko i wyłącznie do ich rychłego upadku. <Imię mędrca>, ostrzegał <imię poprzedniego lidera> przed tym jednak ten zaślepiony swoją pogonią za potęgą ignorował jego rady i w dalszym ciągu prowadził klan ku zniszczeniu, tylko i wyłącznie po to aby umocnić swoją własną pozycję pośród swojego ludu. Wtedy też ze swoich podróży powrócił <imię aktualnego lidera> i kiedy ujrzał oraz zrozumiał co się dzieje a także później został wtajemniczony przez <imię mędrca> w to co ten przewidział, zdecydował się on aby wziąć sprawy w swoje ręce. Wyzwał on <imię poprzedniego lidera> na pojedynek o zostanie wodzem klanu i dzięki swojemu doświadczeniu jakie zdobył podczas swojej podróży, udało mu się pokonać <imię poprzedniego lidera> i przejąć dowodzenie nad klanem a na znak nadchodzących zmian, po pokonaniu <imię poprzedniego lidera> oszczędził go a także pozwolił mu pozostać w klanie. Mimo iż na początku byki były dość sceptycznie nastawione do promowanego przez <imię aktualnego lidera> stylu życia, to w miarę jak wszystko stawało się co raz bardziej realne a nie zwykłą mrzonką, poczęły one rozumieć że zawróciły one znad przepaści gdzie zostały zaprowadzone przez ich poprzedniego wodza.
Osuushi no yama
Bycza góra
Zmęczone koczowniczym trybem życia byki poczęły szukać miejsca do którego by pasowały i w ten oto sposób znalazły swoją górę na której następnie osiadły aby w zgodzie z naturą kontynuować tam swój żywot. Wioska byków była rozłożona na kilka z płaskich szczytów, które zostały również połączone ze sobą mostami aby umożliwić łatwe poruszanie się pomiędzy poszczególnymi częściami wioski. Najbardziej przykuwającym wzrok elementem wioski był znajdujący się w samym jej środku, ogromny totem, zwieńczony u szczytu byczymi rogami.
Daleko od jakiejkolwiek cywilizacji, ukryte w gdzieś w Głębokich Odnogach, byki mogły w spokoju rozbudowywać swoją wioskę i wieść tam godne życie bez zmartwień. Parterowe domki były duże i solidne, zbudowane z drewna z płóciennymi dachami, ponieważ pogoda panująca na górze była stabilna oraz łagodna a sam dostęp do wioski dla przybyszów z zewnątrz, praktycznie niemożliwy.
SUMMONY
Imię Yasuyoshi Ranga Mędrzec
Koszt Przyzwanie na 10 tur B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%
Wygląd Yasuyoshi jest wiekowym bykiem, całe jego ciało jest poznaczone bliznami z przeszłości, które przezierają się pomiędzy białym włosiem. Na głowie ma on złotą koronę, która jest również "wkomponowana" w jego rogi. Oczy Yasuyoshiego są jasnoniebieskie i wydają się wręcz emanować wewnętrznym blaskiem a patrząc w nie można niemalże poczuć ciężar doświadczenia, które on zebrał. Pomimo swojego wieku oraz widocznego faktu że ma on już daleko za sobą czasy swojej fizycznej świetności, Mędrzec w dalszym ciągu jest potężnym osobnikiem, budzącym szacunek wszystkich członków klanu bykó∑.
Charakter Jak przystało na Mędrca, Yasuyoshi poświęcił zdecydowaną większość swojego życia na zbieraniu wiedzy oraz doświadczenia, które teraz wykorzystuje aby możliwie najlepiej służyć radą swojemu klanowi. Cechuje go wielki spokój oraz rozwaga, którymi stara się on zarazić resztę swoich pobratymców. Pomimo bycia nieco zrzędliwym, wszyscy mieszkańcy Byczej Góry, wiedzą że zawsze mogą polegać na dobrej radzie od Mędrca. Większość swojego czasu teraz spędza on na czytaniu oraz medytacjach, ponieważ doskwiera mu starość i nie ma zbyt często siły na aktywniejsze sprawy, jednak w przypadku zagrożenia jego klanu, stanie on na wysokości zadania aby wspomóc obronę Byczej Góry.
Umiejętność Zbieranie chakry natury
Link do paktu Pakt z bykami
Koszt Przyzwanie na 5 tur D: 36% | C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6%
Wygląd Tadao jest młodym, rosłym bykiem mierzącym niecałe dwa metry. Jest potężnie umięśniony a jego ciało jest poznaczone kilkoma dużymi bliznami, które nosi on niczym honorowe odznaczenia. Duże i mocne rogi oraz metalowy pierścień w nozdrzach zwieńczają jego głowę.
Charakter Tadaojest młody, energiczny oraz bardzo silnie rywalizującym osobnikiem. Pomimo młodego wieku, zdążył on już stoczyć wiele walki i wyrobić sobie opinię utalentowanego wojownika, czym bardzo się szczyci. Jest dumny, jednak potrafi on również uszanować czyjąś wyższość i okazjonalnie wykazać się pokorą. Aby zasłużyć sobie na jego szacunek, trzeba pokazać mu swoją wyższość w walce. Po uznaniu innej osoby staje się on bardzo lojalny i w przypadku powierzenia mu jakiegoś zadania, zrobi on wszystko co w jego mocy aby wypełnić swoją powinność. Jest on również ambitny i stara się doskonalić w każdy możliwy sposób.
Siła 100
Wytrzymałość 60
Szybkość 70
Percepcja 60
Psychika 1
Konsekwencja 49
Umiejętności
<NAZWA DZIEDZINY I> - <RANGA DZIEDZINY I>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<NAZWA DZIEDZINY II> - <RANGA DZIEDZINY II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur D: 36% | C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6%
Wygląd
Charakter
Siła 45
Wytrzymałość 80
Szybkość 50
Percepcja 80
Psychika 1
Konsekwencja 40
Umiejętności
<NAZWA DZIEDZINY I> - <RANGA DZIEDZINY I>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<NAZWA DZIEDZINY II> - <RANGA DZIEDZINY II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Wygląd
Charakter
Siła 120
Wytrzymałość 100
Szybkość 90
Percepcja 100
Psychika 1
Konsekwencja 60
Umiejętności
<NAZWA DZIEDZINY I> - <RANGA DZIEDZINY I>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<NAZWA DZIEDZINY II> - <RANGA DZIEDZINY II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Wygląd
Charakter
Siła 60
Wytrzymałość 70
Szybkość 65
Percepcja 100
Psychika 1
Konsekwencja 60
Umiejętności
<NAZWA DZIEDZINY I> - <RANGA DZIEDZINY I>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<NAZWA DZIEDZINY II> - <RANGA DZIEDZINY II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%
Wygląd
Charakter
Siła 150
Wytrzymałość 150
Szybkość 100
Percepcja 100
Psychika 1
Konsekwencja 74
Umiejętności
<NAZWA DZIEDZINY I> - <RANGA DZIEDZINY I>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<NAZWA DZIEDZINY II> - <RANGA DZIEDZINY II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%
Wygląd
Charakter
Siła 20
Wytrzymałość 70
Szybkość 70
Percepcja 90
Psychika 60
Konsekwencja 40
Umiejętności
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur A: 51% | S: 34% | S+: 17%
Wygląd
Charakter
Siła 150
Wytrzymałość 150
Szybkość 150
Percepcja 140
Psychika 1
Konsekwencja 79
Umiejętności
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
Koszt Przyzwanie na 5 tur A: 51% | S: 34% | S+: 17%
Wygląd
Charakter
Siła 40
Wytrzymałość 100
Szybkość 100
Percepcja 100
Psychika 1
Konsekwencja 79
Siła chakry 10 Kontrola chakry S+
Umiejętności
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>
Koszt Przyzwanie na 5 tur S: 40% | S+: 20%
Wygląd
Charakter
Siła 181
Wytrzymałość 161
Szybkość 161
Percepcja 121
Psychika 1
Konsekwencja 109
Umiejętności
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
Koszt Przyzwanie na 5 tur S: 40% | S+: 20%
Wygląd
Charakter
Siła 25
Wytrzymałość 100
Szybkość 100
Percepcja 100
Psychika 1
Konsekwencja 100
Siła Chakry 20 Kontrola chakry S+
Umiejętności Wielka Chakra
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
<TECHNIKA I>
<TECHNIKA II>
WYPOSAŻENIE
<I PRZEDMIOT>
<II PRZEDMIOT>