Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Opis Specyficzna technika, która może służyć zarówno do ataku, jak i obrony. Jutsu to pozwala nam przekształcić naszą chakrę w specjalne, eteryczne łańcuchy. Następnie wyzwala się je w kierunku przeciwnika. Jutsu ma wiele różnych zastosowań - można za ich pomocą spętać przeciwnika, przywiązać się do czegoś, smagnąć oponenta... na dłuższą metę, głównym ograniczeniem jest chakra i wyobraźnia.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Jak się szuka nie ma czegoś takiego w necie. Za to są dwie wersje (ta Karin i ta Kushiny)
Ogólnie wszystkie techniki są klasyfikowane jako Ninjutsu, ale te dwie techniki były związane z działaniem Fuinjutsu i specjalizującym się w tym klanie Uzumaki, którego to specjalna umiejętność była.
ROZWIĄZANIE
Moja propozycja to przeniesienie tych technik do Fuinjutsu, jako jedna technika z Wyprawą S na randze S Technik:
Opis Technika za pomocą, której z klatki piersiowej użytkownika wylatują złote łańcuchy z chakry, które poruszając się niebywale szybko i wedle woli mają na celu przebicie się przez ochronę i spętanie celu. Łańcuchy są bardzo wytrzymałe, ale nie jest to ich jedyne zadanie. Po przechwyceniu obiektu lub żywej istoty ta całkowicie traci możliwość używania chakry do momentu uwolnienia się z łańcuchów.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
DODATKOWE UWAGI
Wytrzymałość jest z tego, że usunąłem z Siły i Szybkość punkty przekazując je na rzecz Wytki (oczywiście do poprawy w razie W), aby pokazać jedną z głównych cech techniki.
Zapraszam do dyskusji
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 14 paź 2025, o 22:15
autor: Tenshi
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 15 paź 2025, o 09:18
autor: Shinryu
Po przeanalizowaniu tych załączonych stron w wiki, sensownym wydaje się aby wrzucić na tej technice wymóg obu wskazanych dziedzin na randze S, co można potem "wynagrodzić" jeszcze podciągając nieco wyżej statystyki
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 15 paź 2025, o 23:01
autor: Tenshi
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 16 paź 2025, o 12:07
autor: Arii
specjalnie nie dawałem takiej długości łańcuchów - uważam, że 10m jest okej, jest przystępne i pasuje do technik S w Fuin. + kanonicznie techniki są opisane jako 0-10metrowe, mid-range i wydaje mi się, że Kushina miała tak długie łańcuchy wzmocnione SC, która była wysoka dla Uzumakich, jej naturalnymi umiejętnościami do tego i chakrą Kyuubiego/jej resztkami.
Plus Dziedziny tylko bardziej ograniczą technikę -> dlatego powinny być pod jedno, każda technika będzie Ninjutsu, bo wszystko wywodzi się od Nishuu, Fuin S uważam za git, statystyki można dopracować, ale wydaje mi się, że też są w miarę dobrze ustawione przez wzgląd na wzmocnienie jednej staty kosztem drugiej - czyli delikatny balans, coś tracimy na rzecz zyskania. Dodatkowo uzyskujemy umiejętność po spętaniu zablokowania chakry, co też ma przełożenie na wygląd całościowy
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 16 paź 2025, o 13:14
autor: Tenshi
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 18 paź 2025, o 15:33
autor: Shinryu
A nie było już kłótni na forum że SC jest za mocne bo zwiększa wszystkie statystyki, a tu jeszcze propozycja dodania do niej zwiększania zasięgu? i na jakiej zasadzie miałoby to działać? 1 SC = +1% zasięgu? +1 metr?
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 19 paź 2025, o 02:14
autor: Tenshi
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 19 lis 2025, o 08:37
autor: Incinebro
Całkowicie się zgadzam co do kwestii zasięgu. 10 metrów to zdecydowanie za mało. Zasięg pozostawił bym tak, jak jest w obecnej formie (50metrów). Jest to w miarę uczciwy zasięg patrząc na to, że jest to technika rangi S (a do tego Kinjutsu, po które idziemy na wyprawę)
Podbicie wymogów do Nin S oraz Fuin S w zamian za większe staty też wydaje mi się w porządku.
Opis Technika za pomocą, której z klatki piersiowej użytkownika wylatują złote łańcuchy z chakry, które poruszając się niebywale szybko i wedle woli mają na celu przebicie się przez ochronę i spętanie celu. Łańcuchy są bardzo wytrzymałe, ale nie jest to ich jedyne zadanie. Po przechwyceniu obiektu lub żywej istoty ta całkowicie traci możliwość używania chakry do momentu uwolnienia się z łańcuchów.
UwagaJest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
złożone w całość.
Jawa, klep.
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 20 lis 2025, o 13:15
autor: Souei
dOdAm DuŻo WyMaGaŃ tO mI pRzEjDą LiCzBy Z tYłKa
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 20 lis 2025, o 14:53
autor: Kaito Ishikawa
W sumie do zastanowienia jeszcze dla mnie czy nie podbić kosztów chakry x2
Właściwie to po zastanowieniu cofam to co napisałem. Jestem na nie za tą zmianą i zostawiłbym tak jak jest. Jeżeli to przejdzie to linia forum z okresu ostatnich lat właśnie padnie. Linia która polegała na balansowaniu rzeczy, a nie robienie z forka m&a. Po tej akceptacji gracze, którzy będą chcieli:
- Zwiększenia stat x2 w RnY plus tarcze
- Zwiększenia stat x5 przy CK
- Zwiększenia szybkości i siły w technikach Dotonu jak choćby w Ganchuso (kolce z ziemi)
- Oddania siły, szybkości i zabranie kilku pieczęci z technik kryształu, który wedle lore jest jednym z silniejszych łączonych żywiołów
- Usunięcia pieczęci z techniki Suitonu, gdzie wypluwamy wodę pod ciśnieniem
- Dodania natychmiastowej śmierci po użyciu 8 bramy
Itd. Itp.
Będą mieli rację, a w raz tym cofniemy się w rozwoju o kilka lat.
P.S
Bardzo przepraszam, że tak późno dołączam do dyskusji. Pojedynek Arriego z Soueiem jest bardzo ożywczy
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 20 lis 2025, o 15:06
autor: Arii
nie ja zaproponowałem liczby, one są już dla Jawy do poprawy, Misiu Kolorowy
Re: Ninjutsu -> Fuin
: 20 lis 2025, o 15:37
autor: Shins Hyo
Nie no, statystyki to muszą być takie jak ma nin + bodajże 30 jest za kinjutsu. Ale to raczej do 1 staty, a nie do 3. Druga rzecz, czemu to ma siłę? Powinno mieć tylko szybkość i wytrzymałość, bo nie zadanie obrażeń. Ew. "Siła potrzebna do uwolnienia". Ale to i tak załatwia wytrzymałość w tej technice.
Już za sam fakt że technika blokuje możliwość używania chakry, staty powinny lecieć w dół bo to OP perk, który każdy ignoruje bo chyba nikt nie czytał opisu tylko patrzy na cyferki. A tu mamy blok chakry plus 260 statów czyli gorsze chyba tylko od wywalonego w kosmos kujaku naładowanego mocą gwiazd jak sailor moon nie mającego nic wspólnego z balansem.
To rozumiem, że się z tymi liczbami nie zgadzasz ale dałeś to mimo wszystko do tabelki z szacunku dla Tenshiego czy co XD. Skoro się do nich przychyliłeś to chyba dlatego że uważasz, że są właściwe, czy to po prostu wygodne bo sam sobie ostrzysz ząbki na tą technikę i im lepsza tym lepiej? Nie wiedziałem że Jawa jako H@ zajmuje się balansem i poprawianiem pomysłów, myślałem że od tego jest mod techniczny.