Strona 1 z 1

Generator przeciwników

: 2 paź 2025, o 19:30
autor: Kaito Ishikawa

Re: Generator przeciwników

: 3 paź 2025, o 09:03
autor: Suyunami Yuri
nie no pliska xD to żaden problem jak się do tego siądzie XDDDDDDDDDDD

jakby sam pomysł to dla mnie dziwne W T F? <catnotlikethis>

zawsze można dopytać się administracji czy przeciwnik jest ok i elo <catmariner>

Re: Generator przeciwników

: 3 paź 2025, o 10:19
autor: Zakata
Taki generator to myślę, że spoko pomysł, zawsze jak komuś się nie chce siedzieć nad przeciwnikiem to mógłby sobie wygenerować.

Tylko nie widzę potrzeby by angażować w to administrację. Zrobić ogólnodostępny by MG mógł sobie wygenerować i tyle.

Re: Generator przeciwników

: 4 paź 2025, o 11:45
autor: Gōsui
Ja bym poprosił generator choć dobrze jakby miał jakąś opcje ustawienia pod co ma być żeby nie wypluwało Yamanaka Takedowców pod konsekwencje, oczywiście można by przelosowac aż się trafi coś fajnego ale nie wiem czy rośnie dobrze ktoś mógłby sobie nie przelosowywać aż wypadnie kontra na gracza.

Re: Generator przeciwników

: 4 paź 2025, o 16:25
autor: Tenshi

Re: Generator przeciwników

: 4 paź 2025, o 18:21
autor: Gōsui
Tylko że jak prowadzisz więcej niż jedną misję jednemu graczowi to koniec końców znasz już jego kartę postaci zanim on ją wstawi.
Gdy dochodzimy też do pewnego poziomu to misje stają się zbyt proste, a jak podstawisz kontrę i zarazisz do siebie Graczy to stracisz możliwość tego zdobywania PH za misję.
Obecnie wszystko jest zależne od MG więc wiadomo że coś zostało zrobione celowo.
Ustalając więc wstępnie że przeciwnik będzie generowany losowo to niektóre misję faktycznie mogą okazać się trudniejsze mimo zachowania obecnych, śmiesznie niskich widełek PH wrogów i nie będzie można zarzucić że było to celowe działanie prowadzące do ubicia postaci .

Re: Generator przeciwników

: 5 paź 2025, o 21:04
autor: Tenshi