Strona 1 z 1

Biju - Pielęgnacja

: 26 cze 2025, o 23:38
autor: Yami

Re: Biju - Pielęgnacja

: 6 lip 2025, o 22:32
autor: Brook
Napiszę tylko, że wszystko super, ale na razie jestem zawalony więc wrócę do tego jak się odkopię. Niech na razie wisi, a ja jeszcze pomyślę czy te mega bonusy czy dmg technik nie są za duże.

Re: Biju - Pielęgnacja

: 8 lis 2025, o 10:20
autor: Sir Daniel
Zaklrepuję - daję sobie 7 dni od dzisiaj do przejrzenia tematu i zrobienia

Re: Biju - Pielęgnacja

: 16 lis 2025, o 01:55
autor: Sir Daniel

Re: Biju - Pielęgnacja

: 20 lis 2025, o 17:40
autor: Sir Daniel
24h od teraz i jutro zlepione przeze mnie rzeczy od Yamiego wchodzą w życie

Re: Biju - Pielęgnacja

: 20 lis 2025, o 18:48
autor: Yami
Mądrość przychodzi z czasem jak to mówili. Dziś już widzę 2 bardzo problematyczne kwestie i jedną po prostu problematyczną. Mam dziś niestety mało czasu i nie wiem czy zdążyłbym przed wyznaczonym limitem więc tylko poruszę owe kwestie.

1) Fūton: Renkūdan (Ichibi)
Technika o sile 300 z ceną za pocisk. Pociski nie są wliczane jako te które zwiększają całkowitą siłę techniki. Tak więc wystrzelenie 3 pocisków tworzy raka o sile 900!

2) Hiruma (Rokubi)
Jako Miniaturka otrzymujemy już potężne staty 90/90/60/60 i 100% chakry. Ta technika z takimi wartościami za bardzo niewielki koszt chakry te staty wynosi na jeszcze wyższe poziomy. Są to wtedy wartości dodatnie na poziomie 140/190/110/60. Trochę w Bani sięnie mieści taki przelicznik. Dodatkowo nie uwzględniam w tym przypadku bonusów za SC, które moim skromnym zdaniem powinny być dla technik dających staty zwyczajnie wyłączone.

3) Koszty technik. Techniki Biju kosztują więcej od standardowych ze względu na swoją siłę. Mam wrażenie, że i tak kosztują stosunkowo mało zakładając ilość chakry jaką jinchuriki zyskują oraz samą możliwość używania najsilniejszych technik na forum.

Zobaczyłem też że w przypadku Fūton: Renkūdan siła w opisie jest inna niż copy więc trzeba będzie sprawdzić jeszcze pozostałe ale jak wspomniałem czasu mało :(

Re: Biju - Pielęgnacja

: 20 lis 2025, o 22:14
autor: Sir Daniel

Re: Biju - Pielęgnacja

: 20 lis 2025, o 22:15
autor: Sir Daniel
Ichibi
Shukaku - bądź Ichibi, to jest Jednoogoniasty Demon - znany jako Uosobienie Piasku bądź Potworny Tanuki, został stworzony z chakry Dziesięcioogoniastego przez Hagoromo Otsutsukiego. U każdego, ktokolwiek o nim słyszał, wywołuje paniczny strach - jest on wyjątkowo dzikim i niebezpiecznym przedstawicielem swojej rasy. Gdy tylko widzi jakiegokolwiek człowieka, stara się go zmiażdżyć za pomocą ogromnych ilości piasku, bądź pociąć na kawałki swoimi technikami Fuutonu. Mimo wszystko stara się on dbać o swoje bezpieczeństwo, nawet gdy jest zapieczętowany - potrafi on zmuszać piasek do automatycznej obrony jego "pojemnika". Jeszcze nikomu nie udało się go okiełznać i poznać jego mocy. Może kiedyś znajdzie się jakiś śmiałek?
Nazwa
Ichibi
Imię
Shukaku
Ilość ogonów
Jeden
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Skrajna mizantropia, dzikość, wybuchowość
Kolor energii
Przezroczysta, ew. ma wygląd piasku
Przyrost Statów +45 Siły, +45 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 350, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 270, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 350% Chakry Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 200
Pasywne Host zyskuje możliwość nauki kontrolowania piasku - Suna Kanri. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Techniki Suna Kanri wykonywane przez użytkownika są znacznie silniejsze (+40SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Fūton: Renkūdan
Koszt
S: 50% S+: 20% (za pocisk)
Statystyki
Zasięg
75m
Wymagania
Aktywny tryb Bestii
Opis Technika Shukaku oparta na żywiole Fuuton. Bestia bierze głęboki wdech, gromadząc powietrze w swoim brzuch. Następnie Biju uderza w brzuch z całej siły wypychając zebrane powietrze, wymieszane z chakrą, pod dużym ciśnieniem. Znajduje ono ujście z pyska bestii, gdzie powietrze jest kompresowane do formy pocisku i wypluwane z dużą szybkością. Wietrzny pocisk jest śmiertelnie niebezpieczny i zdolny do zrównania z ziemią pokaźnego kawałka lasu. Skompresowana chakra uwalnia się przy trafieniu i powoduje silny wybuch. Shukaku może wytworzyć albo pojedynczą kulę, albo kilka takich samych w krótkich seriach.
Nazwa
Fūton: Renkūdan
Koszt
S: 50% S+: 30% (za pocisk)
Statystyki
Zasięg
75m
Wymagania
Aktywny tryb Bestii
Opis Technika Shukaku oparta na żywiole Fuuton. Bestia bierze głęboki wdech, gromadząc powietrze w swoim brzuch. Następnie Biju uderza w brzuch z całej siły wypychając zebrane powietrze, wymieszane z chakrą, pod dużym ciśnieniem. Znajduje ono ujście z pyska bestii, gdzie powietrze jest kompresowane do formy pocisku i wypluwane z dużą szybkością. Wietrzny pocisk jest śmiertelnie niebezpieczny i zdolny do zrównania z ziemią pokaźnego kawałka lasu. Skompresowana chakra uwalnia się przy trafieniu i powoduje silny wybuch. Shukaku może wytworzyć albo pojedynczą kulę, albo kilka takich samych w krótkich seriach.

Re: Biju - Pielęgnacja

: 20 lis 2025, o 22:21
autor: Sir Daniel
Nibi
Matatabi, lub Nibi (Dwuogoniasty Demon), jest swego rodzaju przeciwieństwem swojego jednoogoniastego kuzyna - stara się ona trzymać na uboczu i nie zbliżać do siedlisk ludzi, ani w ogóle okazywać swojego istnienia. Pomimo świadomości swojej przewagi w sile nad rasą ludzką, stara się zachowywać przy nich uprzejmie i powściągliwie - jednak gdy jest zezłoszczona, jest w stanie zniszczyć oponenta jednym machnięciem łapy, bądź wytworzeniem potężnych fal ognia. Jak na razie nikt nie był w stanie doprowadzić Matatabi do współpracy, lecz nikt nie mówi że nie jest to niemożliwe.
Nazwa
Nibi
Imię
Matatabi
Ilość ogonów
Dwa
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Samotniczość, indywidualność, szacunek
Kolor energii
Niebieska
Przyrost Statów +35 Siły, +25 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +40 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 300, Szybkość - 400, Percepcja - 350 (+30% Statystyk Postaci), 375% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 220
Pasywne Host lepiej dysponuje chakrą w przypadku korzystania z technik Katon - koszty chakry są mniejsze o 1/3 (z korzyścią dla gracza). Techniki tej dziedziny stają się również silniejsze - traktowane tak, jakby użytkownik posiadał Siłę Chakrą wyższą o 40. Co więcej, dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin (nie wlicza się do kar rozwoju). Bijuu i host są w stanie komunikować się w podświadomości Shinobi, która przybiera różne formy w zależności od osoby (Host może wymyślić sobie swój świat).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Nekotsume
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Opanowanie Trybu Powłoki
Opis Po przelaniu chakry do paznokci u dłoni możemy stymulować ich błyskawiczny wzrost. Pazury, bo paznokciami trudno je nazwać, są wytrzymałe niczym stal kantaiska i mogą spokojnie zablokować ciosy bronią białą, bądź inne oparte na bezpośrednim kontakcie. Pazury są bardzo ostre i można wydłużyć je na dowolną długość (do 1m), z tego względu sprawdzają się dobrze również w charakterze broni kłutej. Wartym wspomnienia jest fakt, że składanie pieczęci podczas korzystania z tej techniki jest niemożliwe. W ramach jednorazowego kosztu techniki ustalamy konkretną długość paznokci. W przypadku chęci zmiany należy ponieść dodatkowy koszt, wyjątkiem jest powrót do długości wyjściowej – ten jest darmowy.
Nazwa
Nezumi Kedama
Pieczęci
Brak
Zasięg
15m
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Wymagania
Opanowanie Trybu Powłoki
Opis Technika balansująca na pograniczu dziedzin Katon i Ninjutsu. Host tworzy w ustach kulkę włosów w kształcie myszy, którą wypluwa i steruje swoją wolą, ewentualnie puszczając ją samopas. Jest ona dodatkowo pokryta niebieskim płomieniem. Podczas poruszania się myszy, ta zaczyna powoli się rozpadać na pojedyncze włosy, z czego każdy jest również pokryty niebezpiecznym ogniem. Istnieje jednak opcja kontrolowanego rozpadu myszki. Setki włosów lecą następnie w kierunku swojego celu z dużą prędkością, o ile ten znajduje się w zasięgu 15m od nich. Jeśli nie wyjdzie z ich zasięgu bądź nie zneutralizuje zagrożenia, będą za nim lecieć przez cały czas. Kontakt z czymkolwiek powoduje zatrzymanie się myszki/włosów, przy jednoczesnym paleniu obiektu, z którym nastąpił kontakt.
Sanbi
Isobu, kojarzony pod imieniem Sanbiego (Trzyogoniastego), podobny jest do poprzedniczki - kocha święty spokój i nie lubi niczyjego towarzystwa. Zazwyczaj ukrywa się w głębinach mórz lub jezior, i tam odnajduje to czego poszukuje. Nie jest jednak przy tym tak pokojowy jak Matatabi - jeżeli ktoś śmie mu przeszkadzać, atakuje i miażdży oponenta bez śladu litości. A w tym akurat jest dobry - ze względu na swoją masę i budowę ciała potrafi zmienić się w istny wirujący taran, a jego techniki Suitonu potrafią niszczyć całe klify. Jeśli jednak człowiek potrafi się zachowywać się odpowiednio cicho, demon jest w stanie zaakceptować jego obecność.
Nazwa
Sanbi
Imię
Isobu
Ilość ogonów
Trzy
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Umiarkowana dzikość, umiłowanie spokoju, płochliwość
Kolor energii
Jasnoniebieski
Przyrost Statów +40 Siły, +60 Wytrzymałości, +25 Szybkości, +25 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 500, Szybkość - 270, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 400% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 240
Pasywne Sanbi - Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Chōdan Kōro
Koszt
S: 50% S+: 30%
Statystyki
+50 Siły, +50 Szybkości
Zasięg
Bezpośredni
Wymagania
Aktywny Tryb Bestii
Opis Technika przypominająca Nikudan Sensha klanu Akimichi. Isobu zwija się w kulopodobną formę, która zaczyna wirować z zawrotną prędkością i toczy się w kierunku przeciwnika. Początkowo powoli, jednak szybko zyskuje na prędkości, co w połączeniu z dużymi rozmiarami Biju i potężną masą stanowi zabójcze połączenie. Kula jest niczym niepowstrzymany taran, a gdy ten na coś trafi, z pewnością nie pozostawi tego bez zniszczeń. Oczywiście technika ma swoją wadę - kula nie jest zbytnio zwrotna więc nadaje się raczej do atakowania dużych, niezbyt ruchliwych celów, bądź takich odpowiednio unieruchomionych.
Nazwa
Suiton: Daikaisuidan
Koszt
S: 50% S+: 35% (za 2 strumienie)
Statystyki
Zasięg
100m
Wymagania
Aktywny Tryb Bestii
Opis Potężna technika w arsenale demona opierająca się na żywiole Suiton. Sanbi wypluwa ze swoich ust dwa strumienie wody. Strumienie porywają ze sobą wszystko, co w nie wejdzie, a prąd jest na tyle silny, że wydostanie się z niego graniczy z cudem. Ba, samo podjęcie takiej próby jest czymś wymagającym. Strumienie mają siłę zdolną na zrównanie z ziemią ogromnych połaci terenu, jak również dużych skalnych struktur. Na wodzie technika zyskuje na sile, czyniąc ją jeszcze bardziej zabójczą.
Yonbi
Son Goku, czyli czwarty Bijuu, dzierżący słynne imiona Czteroogoniastego Goryla oraz Króla Małpich Mędrców, znany jest ze swojego bardzo ostrożnego (by nie rzec wyjątkowo niechętnego) podejścia do istnienia rasy ludzkiej. Przez wieki obserwował zachowania ludzi i ich stosunek do Ogoniastych Bestii, i jako jeden z nielicznych swoich współbraci potrafi zrozumieć to, co się z nimi dzieje. Nie oznacza to jednak, że toleruje takie podejście - jeżeli tylko ma okazję, atakuje i stara się spopielić przeciwników za pomocą swojego wrodzonego talentu do posługiwania się zaawansowanym Kekkei Genkai - Uwolnieniem Lawy. Jak do tej pory jeszcze nikomu nie udało się w pełni osiągnąć współpracy z Małpim Królem - lecz ten, któremu to się uda, będzie mógł również korzystać z tych umiejętności... i stać się tym samym nieludzko niebezpiecznym.
Nazwa
Yonbi
Imię
Son Goku
Ilość ogonów
Cztery
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Duma zahaczająca o pychę, mizantropia, rubaszność, honor
Kolor energii
Pomarańczowo-czerwony
Typ kontroli
Transformacja, aura
Przyrost Statów +50 Siły, +35 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +35 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 390, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 350, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 425% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 260
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Youton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dodatkowo techniki tego żywiołu są zdecydowanie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI YONBIEGO POCHODZĄ OD KLANU TERUMI - ŚCIEŻKI LAWY I TECHNIKI BIJUU SĄ ROZPISANE W GŁÓWNYM TEMACIE
Gobi
Gobi, bądź Kokuou (bo tak brzmi jej prawdziwe imię) jest kolejnym z demonów o spokojniejszym charakterze. Stara się nie mieszać w sprawy ludzi i egzystować po cichu, nie wychylając głowy. Jest ona jednak bardzo dumna i jeżeli ktoś ją urazi bądź otwarcie wyzwie - zaatakuje od razu i będzie walczyć do upadłego. A zważając na to, że potrafi ona znakomicie posługiwać się Uwolnieniem Wrzątku i za jego pomocą nie tylko topić osłony, a również wzmacniać własne ataki ciałem... w jej obecności lepiej być ostrożnym, i nie próbować wywierać na nią nacisku.
Nazwa
Gobi
Imię
Kokuou
Ilość ogonów
Pięć
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Pacyfizm, silna duma, cichość
Kolor energii
Biała
Przyrost Statów +30 Siły, +30 Wytrzymałości, +45 Szybkości, +45 Percepcji, +50% Chakry (na poziom, za wyjątkiem 4 poziomu)
Staty Biju Siła - 350, Wytrzymałość - 330, Szybkość - 400, Percepcja - 250 (+30% Statystyk Postaci), 450% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 280
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia normalnie niedostępnego żywiołu łączonego - Futtonu. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Dodatkowo techniki tego żywiołu są zdecydowanie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI GOBIEGO POCHODZĄ OD KLANU TERUMI - ŚCIEŻKI KWASU + TECHNIKI BIJUU SĄ ROZPISANE W GŁÓWNYM TEMACIE
Rokubi
Rokubi, Sześcioogoniasty Ślimak, dzierżący również imię Saikena, należy do Bijuu przyjaźniej nastawionych wobec ludzi. Trzyma się okolic gejzerów i innych miejsc z kwaśnym powietrzem, a do ludzi podchodzi ostrożnie, lecz uprzejmie i bez żadnych uprzedzeń. Dotykanie go jednak nie jest wskazane - całe jego ciało pokryte jest żrącym, śliskim śluzem, mogącym wypalić ciało do kości (i do tego będącym trudnym do usunięcia). Jeżeli zaś uda się komuś nawiązać z nim współpracę, nie tylko podzieli się swoimi umiejętnościami, ale również będzie starał się chronić jinchuurikiego z wszystkich sił.
Nazwa
Rokubi
Imię
Saiken
Ilość ogonów
Sześć
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Energetyczność, serdeczność, honor
Kolor energii
Brązowa
Przyrost Statów +45 Siły, +45 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 370, Wytrzymałość - 350, Szybkość - 300, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 475% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 300
Pasywne Przyjazna Natura Rokubiego sprawia, że łatwo mu dostosować swoją siłę do zdolności swego Hosta. Techniki wrodzonego żywiołu Hosta są znacznie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Hiruma
Koszt
C: 60% | B: 50% | A: 40% | S: 30% | S+: 20%
Statystyki
Zasięg
n/d
Dodatkowe
Możliwe do wykonania w formie Miniaturki
Opis W formie Miniaturki Jinchuuriki ma możliwość zwiększenia ilości śliskiego kwasu na swojej skórze. Jego otoczka z chakry staje się ciemnobłękitna, a on sam zyskuje umiejętność poruszania się z zawrotną prędkością po dowolnych powierzchniach bez utraty szybkości czy mobilności. Zwiększona ilość kwasu wpływa na zwiększone obrażenia przy kontakcie z oponentem, jak również sprawia większe problemy ze schwytaniem go przez wyjątkową śliskość. Technikę można utrzymać maksymalnie 2 tury.
Nazwa
Nagare Sakusan
Koszt
C: 60% | B: 50% | A: 40% | S: 30% | S+: 20%
Statystyki
Zasięg
10m
Wymagania
Aktywny Tryb Miniaturki
Opis Ninja wypuszcza z ust cienki strumień kwasu pod dużym ciśnieniem. Zasada jest podobna, co przy technice Suiton: Suidanha, jednak znacząco różni się grubością strumienia i zasięgiem. Kwas pod ciśnieniem jest w stanie przeciąć większość substancji stałych pokroju kamieni czy metali, o ludzkim ciele nie wspominając. Z łatwością radzi sobie z technikami defensywnymi do rangi A. Strumień po przekroczeniu dystansu 10m traci swoją formę i rozpada się na pojedyncze krople kwasu, które nadal mogą mocno poranić stojącego w ich deszczu przeciwnika.
Nazwa
Chirōkyū
Koszt
S: 50% S+: 30%
Statystyki
Zasięg
60m
Wymagania
Aktywny Tryb Bestii
Opis Saiken posiada nie tylko umiejętność generowania kwasu na skórze. Biju wypuszcza z ust dużą chmurę kwasu. Wszelka materia jest natychmiastowo wyżerana, a na organizmy żywe działa wyjątkowo skutecznie - wyżera komórki w zastraszającym tempie, nawet nieznaczne dotknięcie kwasowej chmury to pewna rozłąka ze swoim ciałem, mniejszą bądź większą jego częścią. Chmura rozchodzi się bardzo szybko i w okamgnieniu może objąć ogromne połacie terenu, pozostawiając jedynie spustoszenie. Chmura utrzymuje się 2 turę w tym czasie wszystkie krople opadają na ziemię wżerając się głęboko w ziemię.
Nanabi
Nanabi, Siedmioogoniasty Żuk imieniem Choumei - jest kojarzony jako istny postrzeleniec pośród Bijuu. Wszędzie jest go pełno, jest niezwykle głośny, a do tego uwielbia towarzystwo innych istot - ludzie nie są wyjątkiem. Do tego miewa problemy z pamięcią. Znaleźć go jest wyjątkowo łatwo - najchętniej kręci się po lasach, zwłaszcza jeśli jest tam dużo zwierząt lub ludzkie osady. Trzeba przy tym zaznaczyć, że w walce potrafi być niebezpieczny - ogromny róg jest w stanie niszczyć wielkie głazy, a jego skrzydła wytwarzają fale uderzeniowe i oślepiający pył. Szczęśliwa siódemka nigdy nie był zapieczętowany w żadnym człowieku, lecz gdy to się stanie - raczej nie będzie oponował, bo w końcu będzie mieć stałe towarzystwo!
Nazwa
Nanabi
Imię
Choumei
Ilość ogonów
Siedem
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Entuzjazm, nadpobudliwość, dziecinność
Kolor energii
Fioletowo-czarna
Przyrost Statów +25 Siły, +25 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +50 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 270, Wytrzymałość - 300, Szybkość - 400, Percepcja - 350 (+30% Statystyk Postaci), 500% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 320
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Futon. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Rinpungakure no Jutsu
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Zasięg
20m
Wymaganie
Opanowanie Trybu Powłoki
Opis Pierwsza umiejętność, jaką zyskujemy po częściowym opanowaniu Nanabiego. Użytkownik składa pieczęć Tygrysa po czym klaszcze w dłonie wypuszczając z ust szeroki strumień lśniącego pyłu. Obszar przed użytkownikiem błyskawicznie zapełnia się pyłkiem, który ma za zadanie dostać się do oczu przeciwnika i spowodować tymczasową ślepotę. Każda osoba, która zetknie się z pyłkiem na czas 2 tur ma obniżoną percepcję 30 punktów.Użytkownik jest na działanie pyłku odporny.
Hachibi
Ośmioogoniasty Demon-Byk, Gyuuki, jest kojarzony jako twardy i wiecznie poważny demon, którego wyjątkowo ciężko wytrącić z równowagi. Stara się on być życzliwy wobec ludzi, lecz tylko w niektórych przypadkach okazuje się to mieć sens - zazwyczaj jest to płonne, zaś sam demon zmuszony jest do walki. A na tym akurat zna się znakomicie - posiada niezwykły talent strategiczny, pozwalający mu analizować pole walki i wymyślać na bieżąco odpowiednie do sytuacji taktyki. Do tego posiada dużą siłę, jest w stanie utrudniać przeciwnikowi walkę za pomocą atramentu, a w razie zranienia - potrafi się zregenerować. Przekonanie go do siebie jest wyzwaniem, ale możliwym do wykonania, a profity są zachęcające.
Nazwa
Hachibi
Imię
Gyuuki
Ilość ogonów
Osiem
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Przyjacielskość, inteligencja, powaga
Kolor energii
Szara z odcieniami czerni
Przyrost Statów +50 Siły, +40 Wytrzymałości, +30 Szybkości, +30 Percepcji, +50% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 400, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 200, Percepcja - 300 (+30% Statystyk Postaci), 525% Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 340
Pasywne Host zyskuje możliwość otworzenia żywiołu Suiton. Dziedzina ta nie zajmuje slotu dziedzin oraz nie muszą być spełnione wymagania jej rozwoju. Ponadto techniki tej natury są wyraźnie silniejsze (+40 SC).
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI SĄ OTRZYMYWANE AUTOMATYCZNIE BEZ KONIECZNOŚCI PISANIA TRENINGU WRAZ Z OPANOWANIEM WYMAGANEGO POZIOMU KONTROLI DEMONA
Nazwa
Inkumei
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Zasięg
10m
Wymagania
Opanowanie Trybu Powłoki
Opis Chociażby szczątkowa kontrola nad demonem daje Jinchuuriki możliwość wytwarzania w swoich ustach atramentu. W różnych ilościach, od ilości umożliwiającej nasączenie pióra w celu napisania czegoś, do takiej pozwalających na wystrzeliwanie go niczym pełnoprawnej techniki Suiton niższych rang. Atrament w formie techniki ofensywnej ma duży zasięg i wystrzeliwany jest pod sporym ciśnieniem. Jest szczególnie przydatny, jeśli trafi w twarz oponenta - dostaje się do oczu i nosa, powodując silne łzawienie i znaczne problemy z prawidłową oceną sytuacji. Oczywiście można go zmyć wodą bądź zetrzeć, nie jest to jednak proces błyskawiczny. W wodzie atrament działa niczym zasłona dymna, szybko się rozprzestrzeniając i ograniczając pole widzenia przeciwnika. Atrament nie ma żadnego wpływu na użytkownika.
[sopy]
Nazwa
Fūinjutsu: Okutopasu Hōrudo
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 klony)
Statystyki
Zasięg
50m od użytkownika
Wymagania
Fuinjutsu Rangi B, Opanowanie Trybu Powłoki
Opis Technika wyróżniająca się pośród innych technik Biju swoimi właściwościami pieczętującymi. Hachibi wypluwa z ust atrament, który już na ziemi przyjmuje kształt oczekiwanej ilości klonów. Klony te różnią się od innych kilkoma cechami: nie mogą wykonywać żadnych technik, rozpadają się po trafieniu jakąkolwiek techniką, która nie jest czystym Taijutsu/Bukijutsu. Najważniejszą jednak cechą jest to, że przy kontakcie z oponentem zaczynają do niego przywierać, a atrament z którego są stworzone pokrywa jego ciało. Atrament szybko zasycha spowalniając oponenta (-30 Szybkości) zaś kiedy w całości zostanie pokryty atramentem (2 klony) zostaje spetryfikowany. Wówczas jedynym ratunkiem jest gwałtowny zastrzyk energii pokroju CS/Biju/SM.
[/copy]
Nazwa
Bijū Hachimaki
Koszt
S: 30% S+: 15%
Statystyki
+50 Siły
Zasięg
50m
Wymagania
Aktywny Tryb Bestii
Opis Hachibi oplata swoje ogony wokoło swojego ciała, tworząc coś na wzór kopuły stworzonej z macek. Następnie zaczyna kręcić się wokół własnej osi ze znaczącą prędkością. Jest ona tak duża, że po chwili pęd powietrza tworzy swojego rodzaju tornado o ogromnym zasięgu i niszczycielskiej mocy. Nic się nie oprze - ani budynki, ani lasy. Efektem techniki jest goła ziemia w promieniu 50m od bestii. Technikę można teoretycznie przerwać, jednak zmuszenie tak kolosalnego stworzenia do zatrzymania się jest, delikatnie mówiąc, niezwykle trudne.
Kyuubi
Przypuszczalnie najsilniejszy demon ze wszystkich Bijuu, Kurama - znany w świecie jako Dziewięcioogoniasty Lis - jest uosobieniem nienawiści i niepowstrzymywalnej chęci mordu. Przez lata to właśnie on był najczęstszym celem ludzi spośród wszystkich swoich pobratymców, zaś jego siła sprawiała, że był uważany wyłącznie za broń - i to właśnie to zmieniło przyjaznego liska, jakim był za młodu, w bezduszną i mizantropiczną bestię, którą jest teraz. Gdy tylko widzi ludzi pożądających jego siły - atakuje. A trzeba przyznać, że jego ataki są niezwykle niebezpieczne - nawet cios jego ogona może niszczyć góry, a jego Katon może stopić najtwardszą stal. Nawiązanie z nim współpracy jest niezwykle trudne, lecz profity z tego są również niezwykłe...
Nazwa
Kyuubi
Imię
Kurama
Ilość ogonów
Dziewięć
Jinchuuriki
  Ukryty tekst
Cechy demona
Nienawiść, spryt, sadyzm
Kolor energii
Bordowa
Przyrost Statów +50 Siły, +50 Wytrzymałości, +50 Szybkości, +50 Percepcji, +75% Chakry (na tryb, za wyjątkiem trybu Bestii)
Staty Biju Siła - 400, Wytrzymałość - 400, Szybkość - 400, Percepcja - 400 (+30% Statystyk Postaci), (prawie )nieskończoność Chakry, Konsekwencja bijuu (my posiadamy dalej własnej postaci) - 360
Pasywne Pomimo swojej niszczycielskiej natury Kyuubi obdarza swojego Hosta niezwykłymi zdolnościami regeneracyjnymi. Od otrzymania pierwszej rany ciało hosta rozpoczyna proces regeneracji, który wiąże się z wyleczeniem 1 lekkiej rany co 3 tury.
Powłoka Pierwszy poziom to zaledwie początek, jednak już na starcie daje bardzo duże bonusy do statystyk - X powłoka z chakry otacza hosta, zwiększając jego aspekty fizyczne i ilość chakry do wykorzystania
Miniaturka Host przybiera postać miniaturki bestii, zbliżonej wyglądem (ale nie rozmiarami) do oryginalnego Biju. Zyskuje przez to kolejny zastrzyk wzmocnień organizmu. Host traci możliwość korzystania z technik, za wyjątkiem tych opracowanych specjalnie pod formę Miniaturki oraz tai/buki
Bestia Ostateczne stadium kooperacji. Tutaj możemy transformować się w pełnoprawnego Biju. Ogromne rozmiary, ilości chakry ciężkie do wykorzystania przez zwyczajnego Ninja i najpotężniejsza technika każdej Ogoniastej Bestii - Bijudama. Tutaj przeciwnik może poznać, jak wielka przepaść dzieli go od hosta.
TECHNIKI: UWAGA: TECHNIKI KYUUBIEGO ROZPISANE SĄ W GŁÓWNYM TEMACIE BIJUU
Musiałem tak to wrzucić, bo mi się coś ścięło na Shukaku i odrzucało mi resztę kodów.

Dodałem chakrę zwiększoną, zapisek o nie łączeniu się SC z technikami dodającymi staty od Jinchu do Bijuu (rzeczywiście tutaj uważam, że to za duży skok w statach - świetna uwaga Yami), zmieniłem też Renkudan na 150 + 50 za pociski, co omija stworzenie raka 900

Re: Biju - Pielęgnacja

: 21 lis 2025, o 12:13
autor: Souei
A czyli teraz będzie tylko +110PA na technice miniaturki która już sama z siebie daje +300PA plus chakre plus SC z pasywki? Zastanówmy się czy to nie za duży nerf bo wtedy będzie to tylko 410 darmowych PA. Niegrywalne.