- Nazwa
- Takeda: Mokuteki no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg broni strzeleckiej użytkownika.
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Podczas korzystania z techniki, użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Percepcja +10
C: Percepcja +20
B: Percepcja +30
A: Percepcja +40
S: Percepcja +50 - Opis Podstawowa zdolność strzelecka polegająca na wykorzystaniu swojego skupienia i odpowiednim wycelowaniu by strzała mogła sięgnąć swojego celu. Wykonanie strzału i wycelowanie jest delikatnie wolniejsze niż prowadzony ostrzał bez celowania. Celowanie wymaga jednak stania w miejscu.
Dlaczego ten temat z reworku kilku technik zmienił się w rework całej dziedziny?
Mając Takeda: Mokuteki no jutsu jakie jest w ogóle sens istnienia Takeda: Kinkyori no ya? Bardzo fajna próba załatwienia sobie jedną techniką +50 do percepcji dla każdego strzału bez względu na nic. Na pewno na nie.
Statusy w żywiołowych, pisałem wcześniej, że na nie.
Wiele strzał w jeden cel, pisałem wcześniej, że do wywalenia. Można dać wiele strzał w wiele celów tak jak pisał Shinsu. Jak to się nie podoba, to można też tego nie dawać w ogóle i wywalić całkowicie.
Takeda: Shōtoshirīzu - jak z tego usuwasz wymaganie dodatkowej strzały w dłoni to dostosuj też opis pod nowy sposób wykonania żeby to miał ręce i nogi i ta szybkość wynikała w takim razie z czegoś innego.
Takeda: Osuushi no ya zostaje jak było.