Takeda, kolejne porządki

Masz w głowie pomysł, który zrewolucjonizuje rozgrywkę? Nie wiesz komu o nim opowiedzieć? Śmiało więc wykorzystaj ten dział do opublikowania go i umożliwienia innym ocenienia go. Upewnij się tylko wcześniej, czy podobny pomysł nie znajduje się w dziale "Odrzucone"!
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 367
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Brook »

Dlaczego ten temat z reworku kilku technik zmienił się w rework całej dziedziny?

Mając Takeda: Mokuteki no jutsu jakie jest w ogóle sens istnienia Takeda: Kinkyori no ya? Bardzo fajna próba załatwienia sobie jedną techniką +50 do percepcji dla każdego strzału bez względu na nic. Na pewno na nie.

Statusy w żywiołowych, pisałem wcześniej, że na nie.

Wiele strzał w jeden cel, pisałem wcześniej, że do wywalenia. Można dać wiele strzał w wiele celów tak jak pisał Shinsu. Jak to się nie podoba, to można też tego nie dawać w ogóle i wywalić całkowicie.

Takeda: Shōtoshirīzu - jak z tego usuwasz wymaganie dodatkowej strzały w dłoni to dostosuj też opis pod nowy sposób wykonania żeby to miał ręce i nogi i ta szybkość wynikała w takim razie z czegoś innego.

Takeda: Osuushi no ya zostaje jak było.
0 x
Awatar użytkownika
Ryū
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2024, o 00:36
Wiek postaci: 29
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Czerwona maska Tengu. Ryū owinięty jest w minimalne, zużyte ubrania – strzępy ciemnej tkaniny i bandaże, z drobnymi elementami lekkiego pancerza. Z butów to Ryū nosi przede wszystkim tabi wyglądające jak gruba skarpeta z oddzielonym dużym palcem i wzmocnioną podeszwą.
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Mijikuma

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Ryū »

Bo przeglądając całą dziedzinę zobaczyłem, że jest wiele do zmiany.
Proszę przeczytać jeszcze raz opis Kinkyori no ya. Teraz jest nieco silniejsze, za cenę tego co było w pierwotnej wersji, czyli połowę zasięgu. Obecna wersja jest niedopuszczalna, dająca normalne staty dla tej rangi, przy ograniczeniu zasięgu.
Inna sprawa, że to nie jest próba załatwienia czegoś irracjonalnego. Każdy styl ma +50 do staty na ten moment. Ta technika sprawia, że trzeba się skupić na strzale i nieco zwolnić co sensowny MG wykorzysta w trakcie akcji. A dodatkowo Takeda w wzorze sprawia, że +50 daje tak naprawdę 25 bonusu. Można to zmniejszyć lub dostosować utrudnienie, że trzeba przystanąć, nie można się gwałtownie ruszać. Ale proszę o nieco uwagi i większego pochylenia się nad pomysłem niż rozbijać na tak/nie, nie dając niczego w zamian.
Dlaczego? To jest najlepsza opcja, żeby żywioły w strzałach miały sens, nie zmieniając ich jednocześnie w techniki ze skinem strzały.
Tyle, że to jest już istniejąca technika, jak już działamy to działajmy w szukaniu rozwiązań, które mają więcej sensu niż usunąć. Tenshi podrzucił dobry pomysł, żeby dodatkowa strzała dawała bonus do percepcji, więc wzoru siły strzał nie rusza i nie nadwyręża. Tym samym odpowiada na twoje argumenty dlaczego ta technika ci się nie podobała i je rozbraja. Bądźmy poważni, proszę. Bo na razie cokolwiek co proponuję jest odrzucane, póki nie jest to bezpośredni nerf.
Oki, to się zmieni.
Dlaczego? Podałem argumenty dlaczego uważam, że powinno się je nieco wzmocnić. To jest w zasadzie sprzątanie po waszych poprzednich nerfach, które nierozsądnie obniżyły siłę tych technik. W każdym innym stylu byłyby niedopuszczalne.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 367
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Brook »

Dobra, więcej szczegółów do mojej lakonicznej wypowiedzi:

Każdy styl ma +50 do staty teraz. To nie jest prawda i można to bardzo łatwo sprawdzić przecież. Bonusy z technik tai/buki dają bonus do określonego, jednego manewru, taki był zawsze jeden jedyny warunek. Tutaj mamy bonus do strzału z łuku. To jest nasz manewr. Do każdego strzału z łuku, a od rangi B nawet w ruchu, w powietrzu, podczas salta i zawsze. To chyba trochę zbyt szeroki opis "manewru". Mamy minus do szybkości na randze D i C, a od ilu PH styl wskakuje na B, aby tego debuffa się pozbyć i dostać lepszą wersję?

Kinkori no ya ogranicza nam zasieg z ilu metrów do ilu? Zasięg efektywny to i tak jest ogromny zasięg dla walenia kogoś z dystansu, większy niż ma 90% technik, więc ograniczenie go z wartości mega dużej do bardzo dużej to żadne ograniczenie. Technika może zostać całkowicie wywalona jak dla mnie.

Fakt, że takeda daje +25 do sił strzału za 50 percepcji nie jest jej wadą, którą trzeba rekompensować dając więcej percepcji i nie będziemy tego robić. Brak w skalowaniu nadrabiasz bazowymi statmi broni, na tym to przecież polega.

Statusy w żywiołowych nie, ponieważ w technikach żywiołowych aby dostać status musisz poświęcić siłę albo szybkość techniki. Mają one przez to mniejsze bazowe staty. W twojej propozycji nic się nie zmniejsza, mamy cały czas pełną siłę strzału bo przecież musimy posługiwać się wzorkiem i dostajemy jeszcze status on top of that. Czyli omijasz normalny debuff stat, który dostają techniki, więc na nie.

O technice wielu strzał już wczoraj zamieniliśmy kilka słów. Dla mnie totalnie bez sensu, albo dostaniemy 3x200dmg z jednej techniki, albo kompletnie useless shit, na który dostanę kolejny pomysł za dwa tygodnie, albo jakiegoś potworka, który jeszcze bardziej wykrzywia i tak już nielogiczną mechanikę technik pociskowych.

Takeda: Osuushi no ya daje pełny bonus w jednej turze albo podwójny w kolejnej. Tak jak pisałem, bonus jest do określonego manewru. Nie mamy w innych stylach techniki, która daje nam jeden atak ale dzięki temu wychodzimy ponad bonus z rangi. I sam byłbym przeciwny robieniu takich rzeczy, żeby tej furteczki nie otwierać.
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 318
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Shins Hyo »

Tutaj proponuję alternatywnie nakładanie debufu + minus do obrażeń bazowych. Żeby nie było omijania obniżenia stat. Bo taka omijka jak najbardziej jest niedopuszczalna jak pisze Brook.
0 x
Awatar użytkownika
Mijikuma
Posty: 397
Rejestracja: 25 kwie 2023, o 15:16
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Ubrany w czarny płaszcz, twarz ukryta pod maską.
Widoczny ekwipunek: Łuk na plecach | Kołczan | Płaszcz | Maska
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Ryu

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Mijikuma »

PoprawkiObrazek
Nazwa
Takeda: Mokuteki no jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg broni strzeleckiej użytkownika.
Koszt
Brak
Dodatkowe Podczas korzystania z techniki, użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Percepcja +10
C: Percepcja +20
B: Percepcja +30
A: Percepcja +40
S: Percepcja +50
Opis Podstawowa zdolność strzelecka polegająca na wykorzystaniu swojego skupienia i odpowiednim wycelowaniu by strzała mogła sięgnąć swojego celu. Wykonanie strzału i wycelowanie jest delikatnie wolniejsze niż prowadzony ostrzał bez celowania. Celowanie wymaga jednak stania w miejscu.
ZMIANY- bonusy dostosowane do styli z podziałem na każdą rangę zamiast D-C i B-S.
- Teraz niezależnie od rangi, trzeba stać w miejscu.

DO USUNIĘCIA
Nazwa
Takeda: Kageya no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe Trafienie jedną strzałą: brak bonusu
Trafienie dwoma strzałami: +10 Percepcji na czas wykonywania strzału.
Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku dwie strzały na raz. Pierwsza leci normalnie, druga skrywa się natomiast w cieniu drugiej. Jeżeli przeciwnikowi uda się zbić z toru lotu ten widoczny pocisk, tego drugiego może nie dostrzec w odpowiednim czasie i zareagować.
Obrazek
Nazwa
Katon: Hiya
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
Dodatkowe
Wymagania: Katon C.
Status
Oparzenie I.
Użytkownik techniki otrzymuje debuff:-15 do siły strzału
Opis Technika polega na przelaniu chakry żywiołu ognia na łuk/kuszę, przez co kilka kolejnych pocisków wystrzelonych z broni staje w ogniu. W trakcie lotu strzała przemiezamienia się w całości w ognisty pocisk. Sam lot pocisku nie jest w żaden sposób zmodyfikowany. Po trafieniu może podpalić łatwopalne obiekty. Gdy taki pocisk trafi w jakiś cel, to nie gaśnie natychmiastowo, płonie przez kilka chwil paląc i parząc trafionego.
ZMIANY- usunięto obrażenia
- dodano status i debuff
- zwiększono wymagania z Katona D na C.
- zmniejszony zasięg

Nazwa
Fūton: Kaze no ya
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
Dodatkowe
Wymagania: Fuuton C.
Status
Cięcie I.
Użytkownik techniki otrzymuje debuff:-15 do siły strzału
Opis Użytkownik skupia chakrę fuutonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni. Sam pocisk po wystrzeleniu nieznacznie zwiększa swoją ostrość.
ZMIANY- usunięto chakra flow
- dodano status i debuff
- zwiększono wymagania z D na C
- zmniejszony zasięg

Nazwa
Doton: Iwa Katai ya
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
Dodatkowe
Wymagania: Doton C.
Status
Obłocenie I.
Użytkownik techniki otrzymuje debuff:-15 do siły strzału
Opis Użytkownik skupia chakrę dotonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni zmieniając jej właściwości. Strzała trafiwszy cel "wybucha" błotnistą mazią, oblepiając go i spowalniając.
ZMIANY- zmiana działania techniki, nie dodaje już siły do strzału
- dodano status i debuff
- zwiększono wymagania z D na C
- zmniejszony zasięg

Nazwa
Raiton: Kumo no su
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
Dodatkowe
Wymagania: Raiton C.
Status
Porażenie.
Użytkownik techniki otrzymuje debuff:-15 do siły strzału
Opis Użytkownik skupia chakrę raitonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę. Chakra raitonu znajdująca się na strzale, zostaje uwolniona w chwili gdy strzała doleci do swojego celu. Ktokolwiek trafiony strzałą zostaje porażony energią raitonu co z kolei może doprowadzić do paraliżu, bądź oszołomienia.
ZMIANY- zmiana działania techniki, nie robi siatki
- dodano status i debuff
- zwiększono wymagania z D na C
- zmniejszony zasięg

DO USUNIĘCIA
Nazwa
Fuinjutsu: Ya no ame
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Koszt
Pojemność
Plakietka ma pojemność małego zwoju
Dodatkowe -20 do percepcji celu na poczet unikania deszczu strzał.
Wymagania: Kuchiyose: Raikō Kenka
Opis Przy wykorzystaniu Fuin no Jutsu i plakietki doczepionej do strzały shinobi pieczętuje strzały, które później może wykorzystać do tej techniki. Sama technika rozpoczyna się od wycelowania wysoko w górę swoją bronią i oddania strzału. Dopiero gdy strzała znajdzie się na wysokości określonej przez strzelającego, może on przelać na nią chakrę i dokonać odpieczętowania zapieczętowanych w plakietce strzał które pojawiają się w powietrzu i natychmiastowo nabierają prędkości jak wystrzelona przedtem w górę strzała. Opadają gwałtowanie na ziemię zalewając okoliczny teren salwą pocisków.


Nazwa
Takeda: Shōtoshirīzu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +20 do szybkości wystrzału.
Wymagania: Szybkość 60.
Opis Najlepsi strzelcy są w stanie bardzo szybko wypuszczać ze swojej broni pociski. Korzystając ze swojej wprawy i doświadczenia shinobi wykorzystuje technikę szybkiego naciągu łuku, by jak najszybciej wystrzelić obie w kierunku swojego celu w niewielkim odstępie czasowym.
ZMIANY- usunięto niepotrzebny wymóg dodatkowej strzały w dłoni i poprawiono opis.

DO USUNIĘCIA
Nazwa
Takeda: Daburu shotto
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +20 Percepcji na czas strzału.
Strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 50 siły. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni.
Opis Użytkownik wykorzystuje swoje zdolności łucznicze do wystrzelenia dwóch strzał jednocześnie w tym samym kierunku, nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i obie docierają do celu w tej samej chwili.
Obrazek
Nazwa
Takeda: Kinkyori no ya
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +30 do percepcji podczas strzału
Wymagania: 40 siły.
Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku strzałę, wykorzystując maksymalną moc naciągu swojego łuku. Tak wystrzelona strzała zwiększa swoją siłę z którą trafia swój cel znajdujący się w połowie zasięgu efektywnego użytkownika. Jeśli cel znajduje się poza tym zasięgiem, strzała po pokonaniu odległości wytraca swoją dodatkową nabraną siłę pod wpływem naciągu i trafia w cel ze standardowym skutkiem.
ZMIANY- podniesiono rangę techniki z C na B.

Obrazek
DO USUNIĘCIA
Nazwa
Takeda: Toripuru shotto
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe Trafienie jedną strzałą: +20 Percepcji na czas wykonywania techniki
Trafienie dwoma strzałami: +30 Percepcji na czas wykonywania techniki
Trafienie trzema strzałami: +40 Percepcji na czas wykonywania techniki
, strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 80 siły, Wymaga trzech strzał/bełtów. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni.
Opis Niektórzy łucznicy są w stanie wykorzystać swoje predyspozycje fizyczne by dokonywać nieprawdopodobnych rzeczy, jak choćby wystrzelenie trzech strzał jednocześnie, co wymaga nie lada siły by odpowiednio utrzymać każdą ze strzał na cięciwie oraz nie lada wprawnego oka by każda ze strzał dotarła w to samo miejsce miast zboczyć z kursu. Nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i wszystkie docierają do celu w tej samej chwili.
DO USUNIĘCIA
Nazwa
Takeda: Sandan jū
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +40 Szybkość strzału.
Wymagania: 120 szybkości, 80 Siła. Sześć strzał lub bełtów.
W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni.
Opis Technika której główną cechą jest szybkość wzniesiona ponad siłę i celność. Sedno techniki polega na naciągnięciu na cięciwę trzech pocisków i wystrzeleniu ich w jedną stronę, by zaraz błyskawicznie załadować drugą slawę i posłać ją w jakimś kierunku, faszerując wrogów strzałami.
Obrazek
Nazwa
Takeda: Ōkibona ichiren no shotto
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +50 do szybkości strzelania/ładownia.
Wymagania: 140 szybkości.
Opis Zdolność jaką opanowują jedynie najwspanialsi ze strzelców. Polega ona na wykorzystaniu swojej wprawy w bardzo szybkim naciąganiu cięciwy, bądź ładowaniu broni strzeleckiej poprzez wykonanie doskonale opanowanej sekwencji ruchów polegających na natychmiastowym wyciąganiu i ładowaniu pocisków. Pociski wypuszczane z broni są w bardzo niewielkich odstępach czasu a ich ilość jest zastraszająca, tworząc swoisty grad pocisków skierowany na przeciwnika, bądź kilku obok siebie. Zdolność ta jest ograniczona głównie poprzez zapas przygotowanych wcześniej przez strzelca pocisków.
ZMIANY- Usunięty zapisek o minimum ilości strzał.
- Zmniejszone wymagania z 180 szybkości na 140. Bardzo duży wymóg, niepodyktowany niczym.
Teraz ta technika jest bardziej jasna, że polega tylko i wyłącznie na szybkim wyjmowaniu strzał. Nie jest określone ile tych strzał jest wystrzeliwane ani nic z tych rzeczy.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 367
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Brook »

Wszystko oprócz statusów w strzałach żywiołowych jest okej. Myślałem o tym jeszcze i niestety dla mnie na nie.
0 x
Awatar użytkownika
Mijikuma
Posty: 397
Rejestracja: 25 kwie 2023, o 15:16
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Ubrany w czarny płaszcz, twarz ukryta pod maską.
Widoczny ekwipunek: Łuk na plecach | Kołczan | Płaszcz | Maska
GG/Discord: bombel#0351
Multikonta: Ryu

Re: Takeda, kolejne porządki

Post autor: Mijikuma »

Ech, miejmy to już za sobą
Obrazek
Nazwa
Takeda: Mokuteki no jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg broni strzeleckiej użytkownika.
Koszt
Brak
Dodatkowe Podczas korzystania z techniki, użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Percepcja +10
C: Percepcja +20
B: Percepcja +30
A: Percepcja +40
S: Percepcja +50
Opis Podstawowa zdolność strzelecka polegająca na wykorzystaniu swojego skupienia i odpowiednim wycelowaniu by strzała mogła sięgnąć swojego celu. Wykonanie strzału i wycelowanie jest delikatnie wolniejsze niż prowadzony ostrzał bez celowania. Celowanie wymaga jednak stania w miejscu.
Nazwa
Takeda: Mojiretsu no Saki
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej i długość żyłki.
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% [1/2 na turę]
Dodatkowe
Wymagania: Ninjutsu E. Wymaga posiadania żyłki.
Opis Za pomocą tej techniki użytkownik otrzymuje możliwość delikatnego kierowania lotem pocisku. Najpierw przywiązuje on żyłkę do strzały, a następnie wypuszcza pocisk w kierunku oponenta. Poprzez odpowiednie manipulowanie żyłką, owiniętą wokół nadgarstka łucznika, jest on w stanie nieznacznie zmienić tor lotu strzały. Odbywa się to przez przelanie na żyłkę chakry i wprawienie jej tym samym w ruch. Technika przydatna w przypadku wykonania uniku przez przeciwnika bądź naprawy własnej pomyłki podczas celowania. Technika nie pozwala zawrócić lotu strzały bądź kierować nią po ostrych łukach, możliwe są jedynie niewielkie modyfikacje toru lotu.
Obrazek
Nazwa
Genjutsu: Maboroshi no ya
Ranga
C
Pieczęci
Specjalny gest techniki
Zasięg
Zasięg broni strzeleckiej użytkownika, maksymalnie 40 metrów.
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
Czas trwania
1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Wymagania: Genjutsu D.
Opis Użytkownik wciąga przeciwnika w iluzję której efektem jest zmiana aparycji wystrzelonej już strzały. Działa jedynie na wzrok celu. Technika posiada dwa warianty nakładanej iluzji:
  • Pocisk zostawia za sobą kolorową łunę która ciągnie się od miejsca wystrzelenia, do miejsca trafienia strzały. Łuna jest widoczna dla celu przez czas trwania techniki.
  • Pocisk może przybrać formę kolorowej poświaty która zwiększa "gabaryty" wizualne pocisku, potencjalnie mogącą sugerować użycie silnej techniki chakrowej, zwracając na pocisk większą uwagę, lub użycie innej - silniejszej techniki.
Uwaga
Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
Nazwa
Takeda: Shōtoshirīzu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +20 do szybkości wystrzału.
Wymagania: Szybkość 60.
Opis Najlepsi strzelcy są w stanie bardzo szybko wypuszczać ze swojej broni pociski. Korzystając ze swojej wprawy i doświadczenia shinobi wykorzystuje technikę szybkiego naciągu łuku, by jak najszybciej wystrzelić obie w kierunku swojego celu w niewielkim odstępie czasowym.
Obrazek
Nazwa
Takeda: Kinkyori no ya
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +30 do percepcji podczas strzału
Wymagania: 40 siły.
Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku strzałę, wykorzystując maksymalną moc naciągu swojego łuku. Tak wystrzelona strzała zwiększa swoją siłę z którą trafia swój cel znajdujący się w połowie zasięgu efektywnego użytkownika. Jeśli cel znajduje się poza tym zasięgiem, strzała po pokonaniu odległości wytraca swoją dodatkową nabraną siłę pod wpływem naciągu i trafia w cel ze standardowym skutkiem.
Nazwa
Ninjutsu: Chakura no ya
Ranga
B
Pieczęci
Gest przejechania dłonią po całej strzale
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Wielkość Max.
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 3 strzały
Statystyki
Dodatkowe
Wymagania: Ninjutsu C.
Opis Po wykonaniu gestu i dotknięciu strzały użytkownik przelewa na nią swoją chakrę która zaczyna otaczać pocisk niebieskawą poświatą. Tak wystrzelony pocisk zostaje wystrzelony z broni strzeleckiej, a nastepnie zamieniony w czysty strumień energii, który zadaje obrażenia na całej długości strzału.
Nazwa
Genjutsu: Kieru no ya
Ranga
B
Pieczęci
Specjalny gest techniki
Zasięg
Zasięg broni strzeleckiej użytkownika, maksymalnie 60 metrów.
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 3 strzały
Czas trwania
1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Wymaga: Genjutsu C.
Opis Po załadowaniu łuku i wystrzeleniu pocisku w kierunku oponenta, może on dostrzec delikatny rozbłysk po którym wystrzelona przez ninję strzała dla niego znika i również jej nie słychać. Pozostaje niewidzialna nawet po trafieniu w swój cel, pojawia się ponownie dopiero po upłynięciu czasu techniki.
Uwaga
Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
Nazwa
Takeda: Hachidori hayai
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Efektywny zasięg broni strzeleckiej +30 metrów do zasięgu efektywnego.
Koszt
Brak
Dodatkowe
Brak
Opis Technika łucznicza wykorzystująca wysokość i miejsce z którego wykonywany jest strzał w celu zwiększenia zasięgu na jaki można efektywnie posłać strzałę. Wystrzelony pocisk leci pod kątem i opada liniowo z góry na dół na swój cel.
Uwaga By wykonać technikę należy znaleźć się w punkcie wyższym niż nasz cel. Może ku temu posłużyć wzgórze lub na przykład dach budynku.
Nazwa
Takeda: Osuushi no ya
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Czas naciągu
Dodatkowe
Wymagania: 80 siły.
Opis Najsilniejsi z łuczników są w stanie wykorzystać maksymalną siłę swojego naciagu cięciwy by wystrzelić jednocześnie silny pocisk jak i taki lecący daleko. Dzięki tej technice odpowiednio przygotowany do strzału łucznik może wykorzystać swoją siłę i wytrzymałość łuku i cięciwy do granic możliwości, naciągając ją najmocniej jak to jest tylko możliwe, sprawiając, że naprężona strzała pognała w kierunku wybranym przez strzelca.
Uwaga Czas "ładowania" liczony jest od chwili deklaracji wykonania techniki, gdzie chwila deklaracji jest pierwszą turą. W wybranych przypadkach MG ma prawo przyspieszyć czas trwania celowania (np. jeżeli cel nie jest w ogóle świadomy zagrożenia)
Obrazek
Nazwa
Genjutsu: Kakū no Ya
Ranga
A
Pieczęci
Specjalny gest techniki
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +30 Psychiki.
Wymagania: Genjutsu B.
Opis Użytkownik wyciągając strzałę z kołczanu wykonuje zamaszysty ruch nadgarstkiem, by następnie umiejscowić strzałę na łuku. Ten gest wciąga przeciwnika w iluzję. W momencie wystrzelenia strzały dla złapanego w iluzje pojawiają się wokoło niej niezliczone kopie które zmierzają do celu. Osobnik pod wpływem iluzji nie jest pewien, który pocisk jest prawdziwy bo każda z nich wydaje charakterystyczny świst towarzyszący wystrzeleniu normalnej strzały/bełtu. Kopie są w stanie zadać trafionemu ból gdy zostanie trafiony, póki jest pod wpływem iluzji.
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania nadlatującego pocisku, lub pocisków, na których została użyta iluzja. Kara dla osoby pod wpływem techniki zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji
Uwaga
Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
Obrazek
Nazwa
Ninjutsu: Ōkī Chakura no ya
Ranga
S
Pieczęci
Gest przejechania dłonią po całej strzale
Zasięg
Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
Wielkość Max.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 3 strzały
Statystyki
Dodatkowe Ninjutsu rangi A. Znajomość ninjutsu: Chakura no ya
Opis Technika jest swoistym ulepszeniem zwyczajnej chakrowej strzały. Po wykonaniu gestu i dotknięciu pocisku, użytkownik przelewa na strzałę/bełt chakrę, która zaczyna otaczać pocisk niebieskawą poświatą. Poświata zwiększa wielkość strzały tworząc z niej pocisk o znacznie większych rozmiarach i sile, będącej w stanie osiągnąć naprawdę spore rozmiary. Tak widocznego pocisku nie da się przegapić.
Nazwa
Ninjutsu: Ni Hōkō ichi Mokuhyō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 tury
Dodatkowe +50 do Percepcji na czas wykonywania techniki.
Wymagania: Ninjutsu C
Opis Technika polega na przelaniu chakry do strzały. Dzięki tej czynności strzelec jest w stanie w trakcie lotu zmienić tor lotu strzału, maksymalnie o 180 stopni. Taki zabieg sprawia, że nawet potencjalne pudło użytkownik jest w stanie zamienić w trafienie.
Uwaga Technika nie jest bezpośrednią kontrolą wystrzelonego pocisku. Może on zmienić kierunek w locie, ale tylko jeden raz. Strzała wystrzelona w ten sposób nie może zmienić toru lotu o więcej niż 180 stopni.
Nazwa
Takeda: Ōkibona ichiren no shotto
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Efektywny zasięg broni strzeleckiej
Koszt
Brak
Dodatkowe +50 do szybkości strzelania/ładownia.
Wymagania: 140 szybkości.
Opis Zdolność jaką opanowują jedynie najwspanialsi ze strzelców. Polega ona na wykorzystaniu swojej wprawy w bardzo szybkim naciąganiu cięciwy, bądź ładowaniu broni strzeleckiej poprzez wykonanie doskonale opanowanej sekwencji ruchów polegających na natychmiastowym wyciąganiu i ładowaniu pocisków. Pociski wypuszczane z broni są w bardzo niewielkich odstępach czasu a ich ilość jest zastraszająca, tworząc swoisty grad pocisków skierowany na przeciwnika, bądź kilku obok siebie. Zdolność ta jest ograniczona głównie poprzez zapas przygotowanych wcześniej przez strzelca pocisków.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomysły”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości