Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
Opis Aby w ogóle móc pomyśleć o używaniu tej techniki, trzeba posiąść trudną sztukę kontroli czarnego lodu. Poprzez przelanie chakry Hyotonu do ostrza i chwili skupienia, zależnej od rozwoju KC (poniżej i równa B - jedna tura, powyżej B - pół tury), użytkownik jednym zamachem/pchnięciem itp. może wypuścić szybką falę czarnego lodu. To, co stanie na jej drodze zostanie dotkliwie pocięte/potłuczone odłamkami lodu i smagane mroźnym wiatrem. Cała energia rozchodzi się w każdą stronę wraz ze wzrostem przebytego dystansu, by finalnie (czyli po 30 metrach) liczyć sobie koło o średnicy 20 metrów. Skutki ataku są już tam mniej dotkliwe, niż na samym starcie, jednak i tak wystarczą by zniszczyć cienką ścianę. Na samym początku, siła uderzenia jest tak duża, że bez problemów zniszczy bariery niższe rangą, o przeciwniku nie wspominając. Jeśli oberwie z odległości większej, niż 20 metrów, musi liczyć się z tym, że jego ciało może pokryć się warstwą lodu (grubość ocenia MG/Sędzia, ale nie przekroczy ona centymetra). Jutsu można skontrować katonem równej rangi, bądź osłabić niższym, albo też zatrzymać odpowiednią barierą A/S. Warto nadmienić, że ostrze w trakcie ładowania wygląda, jakby płonęło czarnym ogniem. Broni nie można "naładować" i wstrzymywać się z wypuszczeniem fali.
Opis Proste a zarazem bardzo przydatne jutsu, pozwalające użytkownikowi poruszać się w powietrzu. A przynajmniej robić takie wrażenie. Cała sztuczka polega na wytworzeniu tuż pod swoją stopą małej lodowej płytki (grafika jest jedynie poglądowa). Potem wystarczy się od niej odbić i... Tyle. Można dzięki temu zaatakować kogoś, kto woli walczyć z dystansu/w powietrzu. Po skoku "wyrzutnia" ulega zniszczeniu. Wadą techniki jest niewątpliwe to, że musimy być w ciągłym ruchu, nie możliwe jest i nie możliwym będzie stanie w powietrzu.
Dodatkowe Wymagana znajomość Kawarimi no Jutsu i Mizu Kawarimi
Opis Najzwyklejsze Kawarimi no Jutsu - lecz z jedną, za to znaczącą różnicą, dodaną przez Kamiru. Tym razem użytkownik może się zamienić miejscem z dowolnym lodowym tworem o zbliżonych wymiarach, co jego ciało. Dzięki temu można podmienić się chociażby z kolcem, lustrem, czy innym, fantastycznym kształtem stworzonym za pomocą własnej chakry, ratujący tym samym swoje cztery litery. Aby technika zadziałała, trzeba spełnić te same warunki co przy normalnym Kawarimi - trzeba być świadomym nadchodzącego ciosu.
Mechanika Podmiana możliwa jest tylko z własnymi lodowymi trworami (powstałymi dzięki jutsu / pasywce).