Strona 1 z 2

Kamiru [wt]

: 28 kwie 2015, o 18:24
autor: Kamiru
Nazwa postaci: Kamiru Yuki
Lista zaakceptowanych technik: Uwaga, trzeba aktualizować po każdym akcepcie.
  • D - 1
    C - 1
    B -1
    A - 1
    S - 0

Re: Kamiru [wt]

: 8 maja 2015, o 14:15
autor: Defrevin

Re: Kamiru [wt]

: 12 maja 2015, o 06:30
autor: Kamiru
[center][img]http://fc04.deviantart.net/fs51/f/2009/271/4/1/Getsuga_Tanshou_by_Kanomaru.gif[/img][/center]
Nazwa
Kami Fubuki hakai 神吹雪破壊
Dziedzina
Hyoton
Ranga
A
Pieczęci
Brak, ruch ostrzem
Zasięg
30 metrów
Koszt
B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagane ostrze dobrze przewodzące chakre (Oni)
Opis Aby w ogóle móc pomyśleć o używaniu tej techniki, trzeba posiąść trudną sztukę kontroli czarnego lodu. Poprzez przelanie chakry Hyotonu do ostrza i chwili skupienia, zależnej od rozwoju KC (poniżej i równa B - jedna tura, powyżej B - pół tury), użytkownik jednym zamachem/pchnięciem itp. może wypuścić szybką falę czarnego lodu. To, co stanie na jej drodze zostanie dotkliwie pocięte/potłuczone odłamkami lodu i smagane mroźnym wiatrem. Cała energia rozchodzi się w każdą stronę wraz ze wzrostem przebytego dystansu, by finalnie (czyli po 30 metrach) liczyć sobie koło o średnicy 20 metrów. Skutki ataku są już tam mniej dotkliwe, niż na samym starcie, jednak i tak wystarczą by zniszczyć cienką ścianę. Na samym początku, siła uderzenia jest tak duża, że bez problemów zniszczy bariery niższe rangą, o przeciwniku nie wspominając. Jeśli oberwie z odległości większej, niż 20 metrów, musi liczyć się z tym, że jego ciało może pokryć się warstwą lodu (grubość ocenia MG/Sędzia, ale nie przekroczy ona centymetra). Jutsu można skontrować katonem równej rangi, bądź osłabić niższym, albo też zatrzymać odpowiednią barierą A/S. Warto nadmienić, że ostrze w trakcie ładowania wygląda, jakby płonęło czarnym ogniem. Broni nie można "naładować" i wstrzymywać się z wypuszczeniem fali.
Link do tematu postaci KLIK!

Re: Kamiru [wt]

: 20 maja 2015, o 19:55
autor: Kamiru
[center][img]http://i.imgur.com/LVp4Kfy.png[/img][/center]
Nazwa
Kami no suteppu 神のステップ
Dziedzina
Hyoton
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dotykowy/Brak
Koszt
B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: 0,5% (za 2 odbicia)
Dodatkowe
Kontola Chakry minimum na randze B.
Opis Proste a zarazem bardzo przydatne jutsu, pozwalające użytkownikowi poruszać się w powietrzu. A przynajmniej robić takie wrażenie. Cała sztuczka polega na wytworzeniu tuż pod swoją stopą małej lodowej płytki (grafika jest jedynie poglądowa). Potem wystarczy się od niej odbić i... Tyle. Można dzięki temu zaatakować kogoś, kto woli walczyć z dystansu/w powietrzu. Po skoku "wyrzutnia" ulega zniszczeniu. Wadą techniki jest niewątpliwe to, że musimy być w ciągłym ruchu, nie możliwe jest i nie możliwym będzie stanie w powietrzu.
Link do tematu postaci KLIK!

Re: Kamiru [wt]

: 26 sie 2015, o 17:17
autor: Defrevin

Re: Kamiru [wt]

: 29 sie 2015, o 14:35
autor: Defrevin
  Ukryty tekst
Link do tematu postaci Kliknij mnie!

http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=44&t=1318

Re: Kamiru [wt]

: 6 wrz 2015, o 17:44
autor: Defrevin
  Ukryty tekst
Click

Re: Kamiru [wt]

: 16 wrz 2015, o 00:26
autor: Defrevin

Re: Kamiru [wt]

: 2 paź 2015, o 00:04
autor: Defrevin
  Ukryty tekst
Click!

Re: Kamiru [wt]

: 5 lis 2015, o 17:35
autor: Hikari

Re: Kamiru [wt]

: 10 lis 2015, o 22:05
autor: Defrevin
  Ukryty tekst
Click

Re: Kamiru [wt]

: 12 gru 2015, o 20:56
autor: Ero Sennin

Re: Kamiru [wt]

: 12 sty 2016, o 09:56
autor: Ero Sennin

Re: Kamiru [wt]

: 18 lut 2016, o 22:01
autor: Tsuyoshi
Nazwa
Hyoton Kawarimi
Dziedzina
Hyoton
Ranga
D
Pieczęci
-
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
Dodatkowe Wymagana znajomość Kawarimi no Jutsu i Mizu Kawarimi
Opis Najzwyklejsze Kawarimi no Jutsu - lecz z jedną, za to znaczącą różnicą, dodaną przez Kamiru. Tym razem użytkownik może się zamienić miejscem z dowolnym lodowym tworem o zbliżonych wymiarach, co jego ciało. Dzięki temu można podmienić się chociażby z kolcem, lustrem, czy innym, fantastycznym kształtem stworzonym za pomocą własnej chakry, ratujący tym samym swoje cztery litery. Aby technika zadziałała, trzeba spełnić te same warunki co przy normalnym Kawarimi - trzeba być świadomym nadchodzącego ciosu.
Mechanika Podmiana możliwa jest tylko z własnymi lodowymi trworami (powstałymi dzięki jutsu / pasywce).
Link do tematu postaci KLIK!
Click!

Re: Kamiru [wt]

: 21 lut 2016, o 13:56
autor: Sans
  Ukryty tekst