Wzrost szybkości do końca używania techniki o 20 punktów.
Opis Po uzyskaniu możliwości gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, Shiroe opracował technikę pozwalającą mu się szybciej poruszać. Jakim cudem? Czy to w ogóle możliwe? Jak najbardziej, gdyż mechanika jutsu jest bardzo prosta. Wystarczy skumulować odpowiednie ilości błękitnego paliwa a potem szybko je wypuścić, tworząc tym samym podmuch odpychający użytkownika. Oczywiście, wszystko ma swoje wady, tak jest i tym razem. Wzrost szybkości nie jest duży, a dystans, jaki można pokonać z takim przyśpieszeniem to piętnaście metrów. Niby nie wiele, ale wystarczy aby uniknąć ataku lub dostać się bliżej przeciwnika i przejść do walki w zwarciu.
dodatkowe Technika nie wystrzeliwuje użytkownika jak z procy, a jedynie przyśpiesza jego ruchy (także wtedy, gdy dopiero startuje z danej pozycji).
Przyśpieszenie w linii prostej.
Wzrost szybkości tymczasowy.
Szybkość zadawania ciosów wzrasta o 20 na czas trwania jutsu.
Opis Jest to inny sposób na wykorzystanie gwałtownego wypuszczenia chakry z tanketsu. Jutsu działaniem przypomina Kasoku, jednak zamiast skupiać się na zwiększeniu szybkości poruszania się, wpływa na szybkość zadawanych przez Shiroe ciosów. Tym razem błękitna energia kierowana jest przez tenketsu z rąk, służąc tym samym za małe silniki odpalane co chwila. Sama w sobie nie jest groźna, bo wymaga albo posiadania sporej siły, by ciosem zrobić większą krzywdę, albo specyficzny styl walki, jak choćby Juken.
Mechanika Ilość szybszych ciosów wynosi 16, potem technika przestaje działać. Wszystkie uderzenia mają iść jeden po drugim, nie można "stopniować" jutsu.
*grafika nie oddaje pełni działania techniki, po prostu jest
Opis Nie ma dymu bez ognia, huh? Shiroe poszedł o krok dalej z tym powiedzeniem i wymyślił jutsu bazujące na katonie, ale wykorzystującym popiół. Po złożeniu dwóch pieczęci z ust użytkownika wydobywa się szeroka smuga czarnego popiołu, działając tak samo jak granat dymny. Jednak technika nie tylko ogranicza wizję przeciwników, ale, ze względu na całkiem wysoką temperaturę pyłu, przebywanie w niej może skutkować lekkimi poparzeniami, a nawet podpaleniem np. suchej trawy. Dłuższe przebywanie w chmurze utrudnia oddychanie, upośledza wzrok na dłuższą chwilę (mocno podrażnia). Jednak wystarczy mocniejszy podmuch wiatru, czy też silniejsza technika wiatru (nawet odpowiednie futony rangi D) a jutsu obróci się przeciw twórcy, spowijając go chmurach gorącego popiołu.
Dodatkowe - Chmura jest podatna na silniejszy wiatr.
- W neutralnych warunkach rozwiewa się całkowicie po trzech, a w budynkach po pięciu turach.