Obliczenia rozwojowe Ranmaru.
: 20 lip 2018, o 13:55
Zimne jak trup wyliczenia użyteczności Ranmaru dla potrzeb własnych.
Klan daje Kg czyli dostęp do Doujutsu i technik klanowych poprzez rozwijanie dziedziny klanowej.
Koszt rozwoju
D 50 ph - > Zasięg widzenia punktowego 1 km (bardzo dużo) i 20 pe
Stosunek kosztu do zysków w miarę sensowny warto wziąć 20 pe za ph z dodatkowymi efektami jest skuteczny jak i sensowny.
C 100 ph - > Zasięg wiedzenia punktowego 2 km (Bardzo dużo) i 25 pe, a także technikę robienia klonów z brakiem możliwości ruchu czy zrobienia czegokolwiek. Mogącą zadziałać jedynie na klany Ranmaru, hyuga, Yamanaka, i posiadaczy UW sensor. Z wątpliwym skutkiem.
Stosunek kosztu do zysków. Dziwny. 5 pe w cenie 100 ph otrzymując dodatkowo nieużyteczną technikę dla 99% forum jak i dodatkowy zasięg również ocenę stanu zdrowia na dziwnym poziomie ? Jak by nie dało się dostrzec że ktoś ma dziurę w brzuchu lub np porusza się wolniej że coś z nim nie tak. Widzenie dźwięków - użyteczne jednak widzimy tylko krzyk i to niedokładnie)
B 150 ph - > Zasięg wiedzenia punktowego 4 km (bardzo dużo) i 30 pe, a także technikę pozwalającą się częściowo ukryć jedynie przed klanami Ranmaru, hyuga, Yamanaka, i posiadaczy UW sensor. Posiada ogromną wadę. Jest techniką podtrzymywaną co uniemożliwia bardzo wiele technik.
Stosunek kosztu do zysków. Opłacalność brak. Jeśli dojdzie do cudu walki z przeciwnikiem mogącym cie wykryć wówczas. Należy stworzyć układ pod ziemią. A samemu zniknąć w technice tworzonej z chakry. Wyostrzenie słuchu w miarę użyteczne.
A 220 ph - > Zasięg widzenia 6,5km (Nadal bardzo dużo) i 35 pe
220 ph za 5 pe.
S 290 -> Zasięg widzenia 10 km (tak do nadal bardzo bardzo dużo) i 40 pe. I bardzo użyteczna technika kinjutsu.
Opłacalność brak - Możliwość wskrzeszania do 24 h / leczenia za 220+290+150 ph(660)Ph i zasługi w klanie, to koszt wbicia jryo na B(520) gdzie otrzymujemy sporo technik którymi można walczyć leczyć czy wspomagać.
Należy w końcu być na miejscu zdarzenia lub też chwilę po co jest strasznie nieprawdopodobne w przypadku rozgrywki pvp niemal nie realne.
Najbardziej opłacalnym zatrzymaniem w rozwoju doujutu jest ranga D
Można zatrzymać na C aby słyszeć fragmenty rozmów czyli krzyki więc policzmy rozwój od tego momentu.
Za ten mokry sen o ratowaniu płacimy 660 Ph, chyba że chodzi o te 15 pe czy zasięg który jest tak jest cholernie duży i bardziej to zależy od momentu w którym aktywuje się dou.
Za 660 ph można rozwinąć Kc niemal na S - koszt 700 ph...
660 ph to 150 pe podstawowej za 600 ph.
Dla porównania
UN Sensor
Brak kosztów PH
Zasięg wykrywania chakry na obszarze do 1700 m bez kosztu. Skalujący się z Bardzo użyteczną KC. Praktycznie możliwość bycia zawsze gotowym na atak. Dostęp do technik sensorycznych.
Hyuga
Multum technik. Możliwość swoistej formy paraliżu czy unieszkodliwiania przeciwnika wręcz jak i z bliskiego dystansu. techniki defensywne ofensywne. Większy zasięg widzenia. Brak widzenia dźwięku. Możliwość określenia czy ktoś żyje po układzie chakry.
Uchicha
Możliwość otrzymania potężnego wyfarmionego busta na randze kg D do 80 pe i 80 konsekwencji w niedorzecznych przypadkach. W realnych 60 pe 50 konsekwencji. Razem z kopiowaniem jutsu.
Możliwość późniejszego rozwoju naprawdę chorych i użytecznych technik.
Klan daje Kg czyli dostęp do Doujutsu i technik klanowych poprzez rozwijanie dziedziny klanowej.
Koszt rozwoju
D 50 ph - > Zasięg widzenia punktowego 1 km (bardzo dużo) i 20 pe
Stosunek kosztu do zysków w miarę sensowny warto wziąć 20 pe za ph z dodatkowymi efektami jest skuteczny jak i sensowny.
C 100 ph - > Zasięg wiedzenia punktowego 2 km (Bardzo dużo) i 25 pe, a także technikę robienia klonów z brakiem możliwości ruchu czy zrobienia czegokolwiek. Mogącą zadziałać jedynie na klany Ranmaru, hyuga, Yamanaka, i posiadaczy UW sensor. Z wątpliwym skutkiem.
Stosunek kosztu do zysków. Dziwny. 5 pe w cenie 100 ph otrzymując dodatkowo nieużyteczną technikę dla 99% forum jak i dodatkowy zasięg również ocenę stanu zdrowia na dziwnym poziomie ? Jak by nie dało się dostrzec że ktoś ma dziurę w brzuchu lub np porusza się wolniej że coś z nim nie tak. Widzenie dźwięków - użyteczne jednak widzimy tylko krzyk i to niedokładnie)
B 150 ph - > Zasięg wiedzenia punktowego 4 km (bardzo dużo) i 30 pe, a także technikę pozwalającą się częściowo ukryć jedynie przed klanami Ranmaru, hyuga, Yamanaka, i posiadaczy UW sensor. Posiada ogromną wadę. Jest techniką podtrzymywaną co uniemożliwia bardzo wiele technik.
Stosunek kosztu do zysków. Opłacalność brak. Jeśli dojdzie do cudu walki z przeciwnikiem mogącym cie wykryć wówczas. Należy stworzyć układ pod ziemią. A samemu zniknąć w technice tworzonej z chakry. Wyostrzenie słuchu w miarę użyteczne.
A 220 ph - > Zasięg widzenia 6,5km (Nadal bardzo dużo) i 35 pe
220 ph za 5 pe.
S 290 -> Zasięg widzenia 10 km (tak do nadal bardzo bardzo dużo) i 40 pe. I bardzo użyteczna technika kinjutsu.
Opłacalność brak - Możliwość wskrzeszania do 24 h / leczenia za 220+290+150 ph(660)Ph i zasługi w klanie, to koszt wbicia jryo na B(520) gdzie otrzymujemy sporo technik którymi można walczyć leczyć czy wspomagać.
Należy w końcu być na miejscu zdarzenia lub też chwilę po co jest strasznie nieprawdopodobne w przypadku rozgrywki pvp niemal nie realne.
Najbardziej opłacalnym zatrzymaniem w rozwoju doujutu jest ranga D
Można zatrzymać na C aby słyszeć fragmenty rozmów czyli krzyki więc policzmy rozwój od tego momentu.
Za ten mokry sen o ratowaniu płacimy 660 Ph, chyba że chodzi o te 15 pe czy zasięg który jest tak jest cholernie duży i bardziej to zależy od momentu w którym aktywuje się dou.
Za 660 ph można rozwinąć Kc niemal na S - koszt 700 ph...
660 ph to 150 pe podstawowej za 600 ph.
Dla porównania
UN Sensor
Brak kosztów PH
Zasięg wykrywania chakry na obszarze do 1700 m bez kosztu. Skalujący się z Bardzo użyteczną KC. Praktycznie możliwość bycia zawsze gotowym na atak. Dostęp do technik sensorycznych.
Hyuga
Multum technik. Możliwość swoistej formy paraliżu czy unieszkodliwiania przeciwnika wręcz jak i z bliskiego dystansu. techniki defensywne ofensywne. Większy zasięg widzenia. Brak widzenia dźwięku. Możliwość określenia czy ktoś żyje po układzie chakry.
Uchicha
Możliwość otrzymania potężnego wyfarmionego busta na randze kg D do 80 pe i 80 konsekwencji w niedorzecznych przypadkach. W realnych 60 pe 50 konsekwencji. Razem z kopiowaniem jutsu.
Możliwość późniejszego rozwoju naprawdę chorych i użytecznych technik.