Shinobi War to gra PBF Naruto, gdzie akcja została osadzona w zamierzchłych czasach, w czasach gdzie światem rządziły klany. https://www.shinobiwar.pl/
1. Szósty zmysł - żadka umiejętność określana również jako postrzeganie pozazmysłowe. Osobnik jest w stanie przekroczyć ograniczenia własnych zmysłów (smaku, węchu, słuchu, wzroku, dotyku) i wyjść poza nie, dzięki czemu znacznie szerzej odczuwa otaczający go świata. Jest w stanie niejako przewidywać ruch przeciwnika, wyłapać niebezpieczeństwo chwilę przed jego pojawieniem, oszacować położenie osobnika z UN „Wyciszenie" a także negować występowanie powidoku - widzi postać w kilku miejscach lub jego rozmytą sylwetkę, ale „czuje" gdzie cel tak naprawdę się kieruje. Innymi słowy, jego percepcja osiąga niemal niemożliwy poziom (+10% Percepcji). Uwaga: Percepcja dla takiego osobnika może stanowić 1/3 (a nie 1/2 jak w przypadku innych)wartości szybkości, by mógł nadążać za ruchem postaci czy obiektów. Dotyczy to również reberu i technik.
Re: Konkurs
: 27 sie 2019, o 14:53
autor: Yami
UMki bardziej pod podśmiechujki
Re: Konkurs
: 27 sie 2019, o 16:39
autor: Akashi
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 27 sie 2019, o 18:04
autor: Tsukune
nic z tego nie będzie normalne i zapewne przydatne
1 UN ogrodnik - Wiele posadzonych i wyhodowanych roślin skutkuje lepszą jakością i ilością produktów. Osoba taka posiada wszelkie predyspozycje do tego by zyskać o wiele więcej materiałów potrzebnych w sztuce Dokotsukuru. W przeciwieństwie do dużej ilości mniej utalentowanych osób. Liczne próby wyhodowania roślin sprawiły iż te mogą wyrosnąć szybciej niż gdyby hodowała je zwykła osoba. Do tego są o wiele lepszej jakości. Umiejętność Ogrodnik pozwala na wykorzystanie zakupionych nasion aż 4 razy poza tym pierwsze zebrane roślin jest porównywalne do nasion z wyższego poziomu Dokotukuru. Zbierając pierwsze plony Prostych nasion ich właściwości są jak nasion Umiarkowanych. Analogicznie jest przy sadzeniu nasion Umiarkowanych. Nie dość iż potrafimy wykorzystać nasiona o wiele lepiej [szybciej wyrastają] dostajemy też jedną partię o wiele lepszej jakości [z Prostych mamy 1 "działkę" Umiarkowanych, z Umiarkowanych 1 działka jest o mocy Zaawansowanych]
2. UN/UW Znawca - Na świecie jest wiele różnorakiego oręża który jest znany a nawet taki jakiego nikt jeszcze nie widział. Osoba posiadająca Znawcę jest w stanie posługiwać się dowolną nietypową bronią. Gdy normalna osoba będzie zastanawiała się jak chwycić broń bez rękojeści i nie wiadomo gdzie jest ostrze z którego dodatkowo wyrastają kolejne ostrza osoba po krótkiej chwili będzie potrafiła wykorzystać w pełni potencjał tej broni. Dzięki tej umiejętności jesteśmy w stanie poznać działanie artefaktów wliczając w to broń graczy lecz dopiero po dłuższym obcowaniu z nią [bronią]. Bądź po śmierci wcześniejszego posiadacza.
Re: Konkurs
: 27 sie 2019, o 19:57
autor: Rika Kari Matsubari
Zdobywca - naturalny dryg odkrywcy poparty ciężką pracą i doświadczeniem jest nieoceniony we wszelkiego rodzaju wyprawach. Osoba posiadająca tę umiejętność cechuje się niepohamowaną żądzą poznania. Kolejne podróże są dla niej nie wysiłkiem, a przygodą. Osoba ta dysponuje instynktem ułatwiającym poszukiwanie skarbów. Ninja-zdobywcy na swych wyprawach spotykają przeciwników z progiem maksymalnym obniżonym o 15%, wymagana ilość postów nie różni się od misji tej samej rangi, a oni sami po ukończeniu wyprawy znacznie szybciej udają się na kolejną.
Daję trzy bonusy, choć w finalnej wersji chyba powinny być dwa
Prawdopodobnie będę dopisywać
Re: Konkurs
: 28 sie 2019, o 00:02
autor: Kuroi Kuma
Zawsze byłem słaby opisowo ._.
Re: Konkurs
: 28 sie 2019, o 14:33
autor: Jun'ichi
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 28 sie 2019, o 16:27
autor: Yamanaka Inoshi
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 28 sie 2019, o 20:59
autor: Shins
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 29 sie 2019, o 16:49
autor: Katakuri
Mistrz Masachi przybył z prawdziwymi innowacjami!
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 31 sie 2019, o 22:35
autor: Akimichi Choutarou
Umiejki w hajdzie, a dla reszty jest spoiler na pocieszenie!
AKUKU!
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 1 wrz 2019, o 16:07
autor: Ame
Wszystko w hajdziku, ale na pocieszke macie to:
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 7 wrz 2019, o 15:51
autor: Ichiro
Ukryty tekst
Re: Konkurs
: 8 wrz 2019, o 11:36
autor: Chise
UN
Majsterkowicz - jest to umiejętność która pozwala shinobim nie pochodzących z klanu Ayatsuri na tworzenie prostych mechanizmów. Ponieważ nie ponoszą oni kosztów związanych z robocizną, przedmioty z mechanizmami wytworzone przez shinobiego z tą umiejętnością są o 50% tańsze.
Kowal - osoba z tą umiejętnością znakomicie opanowała tworzenie broni i wyposażenia shinobich, dzięki czemu jest w stanie sama je wytwarzać po znacznie niższych kosztach obejmujących jedynie koszt materiałów - 50% ceny za stalową broń oraz produkty z kuchni bez mechanizmów.
Mistrz żywiołu - zdolność ta pozwala na wyciągnięcie maksymalnych możliwości w korzystaniu z wrodzonego żywiołu, wykazując w tym kierunku szczególny talent. Koszta technik maleją o 25%, natomiast zasięg rośnie o 25%.
Magnes na kłopoty - Podczas gdy farciarz ma szczęście, tak ten typ zawsze przyciąga do siebie kłopoty. Jego rywale są silniejsi niż inni (10% PH więcej przeciwnika), ale dzięki temu w walce z nimi zdobywa więcej doświadczenia! (10% PH więcej wynagrodzenia).
UW
Pechowiec - takiemu to zawsze wiatr w oczy i widły w nogę. Urodzony pod nieszczęśliwą gwiazdą Shinobi działa jak magnes na wszelkie kłopoty i problemy, przez co jego misje są trudniejsze (+20% PH przeciwników), a pracodawcy zawsze skąpią grosza (wynagrodzenie pieniężne mniejsze o 25%). Jednak dzięki temu znacznie szybciej zyskują doświadczenie i uczą się wychodzić z tarapatów (20% większe wynagrodzenie z misji w PH).