Konkurs
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
- Kisho
- Gracz nieobecny
- Posty: 455
- Rejestracja: 19 paź 2016, o 19:49
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Wyrzutek D
- Krótki wygląd: Długie brązowo-blond włosy, błękitne oczy, jasna karnacja, czarne spodnie, czerwono-czarna bluza i jasnobrązowy bezrękawnik z kominem
- Widoczny ekwipunek: kabura na broń (na prawym udzie) i torba (na lewym pośladku)
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 523#p38523
Re: Konkurs
1. Szósty zmysł - żadka umiejętność określana również jako postrzeganie pozazmysłowe. Osobnik jest w stanie przekroczyć ograniczenia własnych zmysłów (smaku, węchu, słuchu, wzroku, dotyku) i wyjść poza nie, dzięki czemu znacznie szerzej odczuwa otaczający go świata. Jest w stanie niejako przewidywać ruch przeciwnika, wyłapać niebezpieczeństwo chwilę przed jego pojawieniem, oszacować położenie osobnika z UN „Wyciszenie" a także negować występowanie powidoku - widzi postać w kilku miejscach lub jego rozmytą sylwetkę, ale „czuje" gdzie cel tak naprawdę się kieruje. Innymi słowy, jego percepcja osiąga niemal niemożliwy poziom (+10% Percepcji). Uwaga: Percepcja dla takiego osobnika może stanowić 1/3 (a nie 1/2 jak w przypadku innych)wartości szybkości, by mógł nadążać za ruchem postaci czy obiektów. Dotyczy to również reberu i technik.
0 x

- Yami
- Posty: 2968
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
- Wiek postaci: 25
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=4268
- Akashi
- Postać porzucona
- Posty: 1240
- Rejestracja: 25 lip 2017, o 22:58
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Wędrowiec
- Krótki wygląd: Jednooki młodzieniec o fioletowych włosach. Odziany w skórzany płaszcz ze znakiem jashina na plecach
- Widoczny ekwipunek: Skórzany płaszcz, kazeshini
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=3899
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=3 ... 4864#p4864
Re: Konkurs
nic z tego nie będzie normalne i zapewne przydatne
1 UN ogrodnik - Wiele posadzonych i wyhodowanych roślin skutkuje lepszą jakością i ilością produktów. Osoba taka posiada wszelkie predyspozycje do tego by zyskać o wiele więcej materiałów potrzebnych w sztuce Dokotsukuru. W przeciwieństwie do dużej ilości mniej utalentowanych osób. Liczne próby wyhodowania roślin sprawiły iż te mogą wyrosnąć szybciej niż gdyby hodowała je zwykła osoba. Do tego są o wiele lepszej jakości. Umiejętność Ogrodnik pozwala na wykorzystanie zakupionych nasion aż 4 razy poza tym pierwsze zebrane roślin jest porównywalne do nasion z wyższego poziomu Dokotukuru. Zbierając pierwsze plony Prostych nasion ich właściwości są jak nasion Umiarkowanych. Analogicznie jest przy sadzeniu nasion Umiarkowanych. Nie dość iż potrafimy wykorzystać nasiona o wiele lepiej [szybciej wyrastają] dostajemy też jedną partię o wiele lepszej jakości [z Prostych mamy 1 "działkę" Umiarkowanych, z Umiarkowanych 1 działka jest o mocy Zaawansowanych]
2. UN/UW Znawca - Na świecie jest wiele różnorakiego oręża który jest znany a nawet taki jakiego nikt jeszcze nie widział. Osoba posiadająca Znawcę jest w stanie posługiwać się dowolną nietypową bronią. Gdy normalna osoba będzie zastanawiała się jak chwycić broń bez rękojeści i nie wiadomo gdzie jest ostrze z którego dodatkowo wyrastają kolejne ostrza osoba po krótkiej chwili będzie potrafiła wykorzystać w pełni potencjał tej broni. Dzięki tej umiejętności jesteśmy w stanie poznać działanie artefaktów wliczając w to broń graczy lecz dopiero po dłuższym obcowaniu z nią [bronią]. Bądź po śmierci wcześniejszego posiadacza.
1 UN ogrodnik - Wiele posadzonych i wyhodowanych roślin skutkuje lepszą jakością i ilością produktów. Osoba taka posiada wszelkie predyspozycje do tego by zyskać o wiele więcej materiałów potrzebnych w sztuce Dokotsukuru. W przeciwieństwie do dużej ilości mniej utalentowanych osób. Liczne próby wyhodowania roślin sprawiły iż te mogą wyrosnąć szybciej niż gdyby hodowała je zwykła osoba. Do tego są o wiele lepszej jakości. Umiejętność Ogrodnik pozwala na wykorzystanie zakupionych nasion aż 4 razy poza tym pierwsze zebrane roślin jest porównywalne do nasion z wyższego poziomu Dokotukuru. Zbierając pierwsze plony Prostych nasion ich właściwości są jak nasion Umiarkowanych. Analogicznie jest przy sadzeniu nasion Umiarkowanych. Nie dość iż potrafimy wykorzystać nasiona o wiele lepiej [szybciej wyrastają] dostajemy też jedną partię o wiele lepszej jakości [z Prostych mamy 1 "działkę" Umiarkowanych, z Umiarkowanych 1 działka jest o mocy Zaawansowanych]
2. UN/UW Znawca - Na świecie jest wiele różnorakiego oręża który jest znany a nawet taki jakiego nikt jeszcze nie widział. Osoba posiadająca Znawcę jest w stanie posługiwać się dowolną nietypową bronią. Gdy normalna osoba będzie zastanawiała się jak chwycić broń bez rękojeści i nie wiadomo gdzie jest ostrze z którego dodatkowo wyrastają kolejne ostrza osoba po krótkiej chwili będzie potrafiła wykorzystać w pełni potencjał tej broni. Dzięki tej umiejętności jesteśmy w stanie poznać działanie artefaktów wliczając w to broń graczy lecz dopiero po dłuższym obcowaniu z nią [bronią]. Bądź po śmierci wcześniejszego posiadacza.
0 x
- Rika Kari Matsubari
- Posty: 1090
- Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Sentoki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=5085
Re: Konkurs
Zdobywca - naturalny dryg odkrywcy poparty ciężką pracą i doświadczeniem jest nieoceniony we wszelkiego rodzaju wyprawach. Osoba posiadająca tę umiejętność cechuje się niepohamowaną żądzą poznania. Kolejne podróże są dla niej nie wysiłkiem, a przygodą. Osoba ta dysponuje instynktem ułatwiającym poszukiwanie skarbów. Ninja-zdobywcy na swych wyprawach spotykają przeciwników z progiem maksymalnym obniżonym o 15%, wymagana ilość postów nie różni się od misji tej samej rangi, a oni sami po ukończeniu wyprawy znacznie szybciej udają się na kolejną.
Daję trzy bonusy, choć w finalnej wersji chyba powinny być dwa
Prawdopodobnie będę dopisywać Daję trzy bonusy, choć w finalnej wersji chyba powinny być dwa


0 x
- Kuroi Kuma
- Posty: 1525
- Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:52
- Wiek postaci: 43
- Ranga: Akoraito
- Krótki wygląd: Średniego wzrostu mężczyzna z kilkudniowym zarostem na twarzy. Widać że jest trochę starszy, jednak nie aż tak znacznie. Głos niski, lekko chrypiący od palenia. Trochę dłuższe, czarne włosy, przy szyi luźno obwiązany bandaż trochę jak szalik
- Widoczny ekwipunek: Gurda
Plecak
Wielki wachlarz - Link do KP: https://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4367
- GG/Discord: Michu#5925
- Jun'ichi
- Martwa postać
- Posty: 1906
- Rejestracja: 31 maja 2018, o 12:41
- Wiek postaci: 21
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: Przeciętnego wzrostu i wagi chłopiec, którego pokryte bliznami ciało skryte jest pod prostą, dwukolorową szatą. Twarz jako szczególnie szpetna jest całkowicie zakryta maską.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32 ... 429#p86350
- Multikonta: -
- Lokalizacja: Warszawa
- Yamanaka Inoshi
- Postać porzucona
- Posty: 3431
- Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach. - Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie. - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=4957
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Hoshigaki Maname
- Aktualna postać: Jun
- Lokalizacja: Soso
- Shins
- Martwa postać
- Posty: 1682
- Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Dōkō, Pazur
- Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
- Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=80043#p80043
Re: Konkurs
Ukryty tekst
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy
Twarda spacja:
- Katakuri
- Gracz nieobecny
- Posty: 150
- Rejestracja: 26 sie 2019, o 18:15
- Wiek postaci: 20
- Krótki wygląd: Kolorowy płaszcz z długimi i bardzo szerokimi rękawami. Duża spinka w kształcie motyla we włosach. 154 cm wzrostu i 48 kg wagi.
- Widoczny ekwipunek: Na plecach średni łuk i kołczan
Przy pasie No-dachi - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7654
- Multikonta: -
Re: Konkurs
Mistrz Masachi przybył z prawdziwymi innowacjami!
Ukryty tekst
0 x

- Akimichi Choutarou
- Postać porzucona
- Posty: 18
- Rejestracja: 24 sie 2019, o 23:03
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=32&t=7664
- Multikonta: Nie, bo zginąłem
- Ame
- Postać porzucona
- Posty: 645
- Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: jak na av
- Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 902#p70902
Re: Konkurs
Wszystko w hajdziku, ale na pocieszke macie to:


Ukryty tekst
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame.


- Ichiro
- Gracz nieobecny
- Posty: 203
- Rejestracja: 2 lip 2019, o 19:17
- Wiek postaci: 15
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: young_madara.png
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 26#p120026
Re: Konkurs
UN
Majsterkowicz - jest to umiejętność która pozwala shinobim nie pochodzących z klanu Ayatsuri na tworzenie prostych mechanizmów. Ponieważ nie ponoszą oni kosztów związanych z robocizną, przedmioty z mechanizmami wytworzone przez shinobiego z tą umiejętnością są o 50% tańsze.
Kowal - osoba z tą umiejętnością znakomicie opanowała tworzenie broni i wyposażenia shinobich, dzięki czemu jest w stanie sama je wytwarzać po znacznie niższych kosztach obejmujących jedynie koszt materiałów - 50% ceny za stalową broń oraz produkty z kuchni bez mechanizmów.
Mistrz żywiołu - zdolność ta pozwala na wyciągnięcie maksymalnych możliwości w korzystaniu z wrodzonego żywiołu, wykazując w tym kierunku szczególny talent. Koszta technik maleją o 25%, natomiast zasięg rośnie o 25%.
Magnes na kłopoty - Podczas gdy farciarz ma szczęście, tak ten typ zawsze przyciąga do siebie kłopoty. Jego rywale są silniejsi niż inni (10% PH więcej przeciwnika), ale dzięki temu w walce z nimi zdobywa więcej doświadczenia! (10% PH więcej wynagrodzenia).
UW
Pechowiec - takiemu to zawsze wiatr w oczy i widły w nogę. Urodzony pod nieszczęśliwą gwiazdą Shinobi działa jak magnes na wszelkie kłopoty i problemy, przez co jego misje są trudniejsze (+20% PH przeciwników), a pracodawcy zawsze skąpią grosza (wynagrodzenie pieniężne mniejsze o 25%). Jednak dzięki temu znacznie szybciej zyskują doświadczenie i uczą się wychodzić z tarapatów (20% większe wynagrodzenie z misji w PH).
Majsterkowicz - jest to umiejętność która pozwala shinobim nie pochodzących z klanu Ayatsuri na tworzenie prostych mechanizmów. Ponieważ nie ponoszą oni kosztów związanych z robocizną, przedmioty z mechanizmami wytworzone przez shinobiego z tą umiejętnością są o 50% tańsze.
Kowal - osoba z tą umiejętnością znakomicie opanowała tworzenie broni i wyposażenia shinobich, dzięki czemu jest w stanie sama je wytwarzać po znacznie niższych kosztach obejmujących jedynie koszt materiałów - 50% ceny za stalową broń oraz produkty z kuchni bez mechanizmów.
Mistrz żywiołu - zdolność ta pozwala na wyciągnięcie maksymalnych możliwości w korzystaniu z wrodzonego żywiołu, wykazując w tym kierunku szczególny talent. Koszta technik maleją o 25%, natomiast zasięg rośnie o 25%.
Magnes na kłopoty - Podczas gdy farciarz ma szczęście, tak ten typ zawsze przyciąga do siebie kłopoty. Jego rywale są silniejsi niż inni (10% PH więcej przeciwnika), ale dzięki temu w walce z nimi zdobywa więcej doświadczenia! (10% PH więcej wynagrodzenia).
UW
Pechowiec - takiemu to zawsze wiatr w oczy i widły w nogę. Urodzony pod nieszczęśliwą gwiazdą Shinobi działa jak magnes na wszelkie kłopoty i problemy, przez co jego misje są trudniejsze (+20% PH przeciwników), a pracodawcy zawsze skąpią grosza (wynagrodzenie pieniężne mniejsze o 25%). Jednak dzięki temu znacznie szybciej zyskują doświadczenie i uczą się wychodzić z tarapatów (20% większe wynagrodzenie z misji w PH).
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości